November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    We kopen idd maar gelijk een groot bed. Of met iets hogere rand en anders eerst met uitvalbeveiliging.
    Alle meubeltjes die Jayna nu heeft blijven op de babaykamer en zij krijgt een nieuwe kamer, met eindelijk roze....haha!
    Leuk lampjes met kroontjes!

2. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Creatief zeg van je vader!
    En origineel ook!

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja zo'n tussenbed is anders ook maar voor een jaar ofzo schiet ook niet op heh. of je moet ruimtegebrek hebben dan is het wat anders ;)

4. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
  5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ik lijk op mn vader ;)

Maar andere vraag wanneer moeten de kleintjes van ons naar een groter bed of uit het bed van nu? Tot ze eruit willen klimmen ofzo? Want dat probeert Jaime nl. regelmatig de laatste tijd....met slaapzak lukt het niet maar zonder komt ze een heel eind..

6. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    ik denk dat ze op zich best lang in een ledikant kunnen liggen en de meeste kindjes tussen 2 en 3 jaar naar een groter bed gaan. Jayna blijft altijd liggen en staat nooit in haar bed, dus had er anders nog wel een tijd in kunnen liggen.Denk je dat Jaime er echt al bijna uit kan klimmen?

7. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    heej, maar ik ga nog ff wat drinken en dan zo lekker mn bedje in!

Fijne avond nog en nogmaald veel plezier morgen Sensee!

liefs Sem

8. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja nou Jaime gaat staan probeert over de rand te hangen en trekt dan met dr armen haar omhoog en doet dan dr been omhoog om zich af te zetten tegen de spijlen van het bedje. Het lukt dr zeker niet maar ze probeert wel.

Fijne avond nog sem. Ik ga er ook optijd in morgen op tijd weg zodat we zeker weten dat we er staan als hij uit de poort loopt. En eerst nog ff een ballon daar scoren.

9. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Mogguh wij zitten al klaar voor vertrek :D . Wil om half tien wegrijden dan zijn we goed op tijd. Jaime zit nu naar het molletje te kijken en dr vingers op te eten ;) .

Iedereen goed geslapen? Was wel gezellig gisteravond.

Ben benieuwd hoe moe chiel is maar zal wel flink moe zijn verwacht ik. Jaime kwam vanochtend om half acht lag ze weer ff bij ons in bed. En deed ze gister ook al steeds naar de plek van chiel wijzen in het bed...heb nu een paar keer gezegd we gaan papa halen maar dan kijkt ze alleen maar naar de deur die naar de gang gaat...ben benieuwd.

Ik kom later vandaag nog ff kijken.

lfs

10. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Lekker bijgekletst weer gisterenavond.

Brennied: Leuke fotos van Milou in de zandbak! Lachuh hoor, maar wij gaan toch nog ff wachten tot de zomer, ik vertrouw Jill en zand nog niet samen ;)

Sap: Wat een vreselijk nieuws zeg, hopelijk kunnen ze met een behandeling een heel eind komen en haar weer ziektevrij maken.Sterkte!

Sem: Leuke meubels! Erg stoer een prinsessenkamertje ;) In een groot bed zijn ze wel meteen weer heeeeeeel klein hoor.

Hier is Jill zojuist uit bed gekukeld door de lamp heen :confused: ! Gelukkig was t zo een papieren ding van Ikea dus viel t allemaal weer mee maar de schrik zat er weer goed in. John gaf mij de schuld en ik hem en Jill intussen maar brullen! Hahaha. Ze was in 1 minuut gekalmeerd en weer rustig maar wij schrokken ons weer rot. Straks dus weer een doel.........naar Ikea voor nieuwe bedlampen! Grrrrr heb zo een hekel aan Ikea, maar ja nu is t erg kaal naast t bed en zo kunnen we niet lezen.

Kom later nog ff kijken, nu ff een huilertje uit bed halen.

Liefs

11. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sens: Veel plezier bij t Michiel ophalen! Leuk is dat he, spannend voor Jaime!

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    goedemorgen,

leuk dat prinsessenbed.
    Jelte was 2 en half toen hij in een groot bed ging,maar dat was omdat er een broertje aan kwam he? ;)

lief die Milou in de zandbak,Wij hebben dezelfde zandbak. :)

Hier slecht geslapen,neus en oren steeds dicht.
    Maar gelukkig slaapt Yorben nu weer beter snachts.

Chris is maandag en dinsdag thuis,zn vrachtwagen moet in de garage,hij kwam thuis met een leenauto,mooi autootje zeg,een VW passat,en met belgische nummerplaat hahahah;iedereen in de straat denkt vast dat ik nu vreemd ga hahaha ,want een vreemde auto op de oprit ;)

13. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh robine succes met de ikea is altijd drama op zaterdag....... Wel tot acht uur open dus misschien einde middag een optie?
    Succes iig.

14. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    sens:veel plezier met straks je mannetje op te halen,hij zal vast blij zijn om jullie te zien.

Robine:eek:ei das schrikken dat Jill viel,arm kind,ze heeft vaak pech he?
    ik ben nog nooit bij ikea geweest :) ,we hebben er hier nml geen in de buurt.

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja robine idd schrikken dat ze viel! En julllie maar ruzie maken ernaast.

michiel had schijnbaar nog sms gestuurd voor vertrek een uur vertraging...zucht. ff checken op de site hoe laat hij aankomt..echt sneu voor hem.

16. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    nou fijn hij staat nu expected om 11.56!
    ipv 10.40...lekker dan

17. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Denk dat ik eerst ff langs mn ouders ga. Mocht die tijd ineens veranderen dan zit ik er zo.

laterz

18. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Sens, veel plezier met Chiel ophalen maar denk dat je al weg bent :(
    Wat grappig he dat Jaime zo wijst naar zijn kant van het bed hahaha.

Robine, arme Jill.
    Ja ikea heb ik ook een hekel aan vooral zaterdag zo druk maar ze hebben er ontzettend leuk spul.

Leuk gekletst gisteravond....weet niet meer wat er allemaal nog geschreven is..

Ik ben nog niet zo lekker te pas...rugpijn en verkoudheid, hoofdpijn erbij..
    En vanaf gisteren misselijk en heb nog late dienst, maar ff doorzetten :(
    Ik heb ook gevoel dat ik er niet doorkom.....
    Nou weer genoeg geklaagt whahaha.

Sappie, wat erg van Rick zijn tante..hoop dat ze haar nog kunnnen helpen.

We zitten nog lekker in de pyama, heerlijk hoor, lekker luierochtendje.
    Jayden zat vanmorgen weer onder de diarree, is ontzettend hangerig, echt zo zielig.

Kom later wel ff weer.

19. Morguhhhh,

Zo er is lekker veel bijgekletst.

Sap: Wat erg zeg van de tante van Rick en dan ook nog zo vlak voor de verjaardag van haar kleindochter. Echt heel sneu. Hoop dat ze nog lang mag genieten van haar kleindochter. Ga zeker duimen daarvoor.
    Veel plz vanmiddag.

Robine: Jeetje hoe krijgt Jill dat nou voor elkaar. Arm kind. Kan me voorstellen dat jullie schrokken. Suc6 bij de Ikea, altijd lekker druk daar op zaterdag.
    Ik stond btw echt te kijken dat Nana in de battle stond. Ik vind haar best goed. Ik vind die Iris helemaal niks, maar goed daar is het niet iedereen mee eens. Van mij mag Ingrid winnen.

Sensee: Je zal al onderweg zijn naar Schiphol, maar veel plz vandaag.

Fajah: Mail anders even je adres door dan zal ik hem naar je toe sturen.

Charissa: Jeetje zeg jij bent ook altijd aan het kwakkelen. Lijkt me niet fijn zeg. Hoop dat het snel over is.

Volgens mij is Daynah een beetje ziek aan het worden. Ze wilt nu al 2 dagen de ochtenden niet eten en dan natuurlijk vooral de melk niet en dan eet ze tegen 11.00 uur pas. Ik vind dat best laat. We zien wel hoe het gaat lopen. Vandaag is ze ook super chago zeg.....pffff.
    Als Sabino thuis is, die is weer gaan klussen, gaan we even naar het Alexandrium op schoenenjacht voor Daynah en hoop ook iets voor mezelf te kunnen vinden. Een nieuwe broek, aangezien de meeste nu afzakken :D

Fijne dag allemaal.

Lfs Kelly

20. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel

Deel Deze Pagina