Zakken je broeken af Kelly? Wat goed! Kan best dat Daynah wat ziek wordt. Of last van tanden. Ik vind dit een hele leuke leeftijd maar dat kwakkelen is wel erg vervelend. Er is elke keer wel wat. Charissa: klaag maar hoor! Rot dat je je niet lekker voelt. En Jayden ook al hangerig. Wat een naar nieuws Sappie. Hopelijk slaat de behandeling aan. Sens: Jaime is vast blij haar papa weer te zien. Bastian heeft altijd complete verhalen als hij mijn vriend weer ziet (vrijdag en het weekend), zo schattig. Leuk bed Semmi! Lijkt me wel lastig dat ze er dan zelf uit kunnen. Doe je dan een haakje op haar kamerdeur of zo? Beterschap Fajah! Is het gezellig met je nieuwe lover? Robine: ach arme Jill, uit bed vallen en papa en mama maar ruzie maken. Sterkte, op zaterdag naar Ikea. Brennie: wat zit Milou wijs in de zandbak. Ik denk niet dat Bastian daar al aan toe is, hij wil nog regelmatig dingen proeven. Hier een rustig weekend, ook wel eens fijn.
Nou hij is er weer . Heeeel fijn. Wel flinke vertraging Jaime enik broodje gegeten op schiphol. de ballon wilde ze niet afgeven...had ik wel verwacht. Ze ligt nu te slapen want wilde eerst niet bang dat papa weer weggaat denk ik. We stonden bij de gate te wachten en ze was echt aan het rondkijken daar. Toen zag ik chiel dus zeg kijk daar is papa en ik wees. Ze zag hem en zei oooohhhhhh met een bigsmile. Zo schattig want dr mond stond open van het oooohhhh en toen sloeg ze echt dr hand voor dr mond van niet te geloven. Heb dr neergezet en ze liep naar hem toe. Maar hij moest daarna niet uit het zicht gaan want dan was het brullen. Ik ben erg blij dat chiel er weer is kreeg ook traantjes in mn ogen. Hij heeft veeeeeel meegenomen. En zulke leuke kleren voor Jaime. Ik zal later even spammen! Ga nog ff naar hem toe hij belt nu zn ouders. Tot zo
Ikea hebben we overleefd en zelfs binnen een uurje heen en weer geweest! Delft is voor ons de dichtsbijzijnde dus t viel wel mee. We hebben weer slaapkamerlampen gevonden 12,95 per stuk, hahaah! Geen geld dus. Verder 6 placemats en een nieuw hoofdkussen voor mij gescoord. Ik slaap nu al ruim een jaar op een Yubisaki, maar ben t nu wel zat om met mn kop op die harde bolletjes te slapen, dus vandaar maar weer een gewoon kussen. Vanavond ff uittesten. Jill lekker met een flesje op bed gelegd om 13 uur en ze slaapt nog! Heerlijk. Heb ff t balkon aan de voorkant kunnen schoonmaken, stond groen van de algen. Als ze zo wakker is gaan we ff violen halen voor beide balkons. Overweeg dit jaar oranje wit vanwege t aankomende EK. Kunnen we morgen weer 8 bakken gaan vullen en zo blijf je altijd maar bezig. Kel : Ik vind ook Ingrid t beste dansen, maar ben fan van NANA. Hoop eerlijk gezegd dat zij gaat winnen. Om Iris moet ik altijd wel lachen, om de een of andere manier is ze ook wel schattig. Vage battle vanavond, maar ja dacht toch wel dat Myron eruit zou gaan. vanavond weten we t zeker. Arme Daynah, weer ziekjes aan t worden dus. O hoor er weer eentje wakker worden, op naar de violen dus! Laterz
Sens: Fijn dat je mannetje weer veilig aan de grond is! geniet maar lekker met zn 3tjes! Enuh heeft ie ook voor jou wat meegenomen? oja nog gelezen in de krant van die man die zn vriendin ten huwelijk wilde vragen dmv een ballon met daarin een ring van 7200 euro. Loopt ie de winkel uit waait zn ballon weg! 2 uur erachteraan gereden, maar helaas.........weg ring. Hahaha, moest er wel om lachen, zonde van die dure ring die nu ergens tussen de koeien in t weiland ligt.......
Oja voor de echte fans............morgenavond net 5 LOST seizoen 4!22.20 Don''t forget! Ik ben er nu al zenuwachtig voor
eindelijk robine ik kijk er ook altijd naar en kan ook niet wachten tot het weer verder gaat, ff spammen die nieuwe lampen van Jill he
sens:jaaaaa chiel weer trug,vanavond word vast gezellig bij jullie Jaime was dus blij om papa weer te zien,wel leif hoor. panda:ja goed met mn nieuwe lover ,hij is aardappelen aan het schillen voor de verse frietjes vanavond en stoverij voor me aan het maken;heerlijk hoor hoef ik een keer gen eten te maken. alles goed met Bastian?en met jou en Jp? charis:vervelend dat je je niet goed voelt steeds,hoop dat het gauw beter met je gaat,beterschap.
dit hotel hebben we net geboekt,daar gaan we 1 nacht overnachten als we op weg zijn naar Torremolinos. http://www.accorhotels.com/accorhotels/ ... otel.shtml
Helleu, Chiel is even gaan slapen.Uurtje ofzo dat is vaak beter voor de jetlag. Oh wat benik blij dat hij terug is zeg en Jaime ook! Het was een echt zware week voor hem. Eigenlijk van 9 uur ochtend tot 11 uur avond werken, ook netwerken natuurlijk. Maar ja is toch werk heh als je bij een borrel bent om te netwerken. Hij heeft zulke leuke kleding meegenomen voor Jaime echt super. De schoentjes zijn ook heel lief alleen veeeeels te groot. Denk of hoop dat ze die volgend jaar aankan. Hij had op houston nog croqs gekocht voor dr ook. Heel leuk maar ook te groot. Kleding lijkt wel ok qua maat voor deze zomer. Leuke driekwartsbroekjes met bijpassende shirtjes en vestjes. Ik sta er versteld van zeg! Jaime zit nu weer het molletje te kijken met de welcome home ballon in haar hand. Fajah hotel ziet er goed uit maar rij je via madrid naar torremolinos? Is wel zuidelijk natuurlijk maar kustweg is wel mooi hoor! Robine voor mij een kado ook meegenome hoor...l'eau d'issey van issey miyaki. Was op. Goed dat het zo rustig was bij ikea zeg. En dat van die ballon las ik, dan ben je echt een sufferd. En zij had dus iets gezegd van zoek dat ding maar op anders wil ik je niet zien. ofzo. En oranje violen haha. Jaime zit hier nu trouwens met dr nagels in de heliumballon, benieuwd hoe langdat ding het volgaat houden...whaahaa.
sens:spam je de kleertjes en schoentjes even? we rijden idd via madrid ,scheelt 300km dan dat je langs de kust rijd. we rijden toch snachts dus die kust zien we dan toch niet
chiel heeft allemaal dingen uitgezocht die allemaal met elkaar te combineren zijn. Hier een spijkerbroekje drie kwart met borduursels (ja ja) en shirt, shirt kan ook gewisseld worden met spam hierna
Shirt met vis geborduurd en erover heen een soort plastic erg grappig. Het roze broekje is het 'meisjesbroekje' hihi
Dit is voor aankomend najaar denk ik is 3 T (is 3 years tall) maar in vs valt de kleding wel klein hoor!
De broek die bruine is trouwens rib maar dan met een glittertje erin...jaja wat een man heb ik heh. Ik stuur hem voortaan voor kleren voor Jaime!