November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Die croqs zijn schattig! :D En die kleertjes passen idd goed bij elkaar zeg, lief :D Djurre zou never nooit uit zichzelf iets meenemen :D

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja zijn erg lieve kleertjes en vind het knap van hem dat hij het zo heeft uitgezocht ook echt lief. Jammer alleen van die schoenen want die gaat ze echt niet passen. Hij zei nog ja met de allstars waren ze te klein dus dacht neem ze maar wat groter..haha.
    Maar maakt niet uit. Hij heeft ze dermate groot genomen dat ze ze pas volgend jaar past :) :)

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    en moeder de vrouw krijg 'alleen' een flesje parfum heh....zo zie je maar...hahah

Ga hem zo trouwens wakker maken anders slaapt hij te lang en is die jetlag alleen nog maar lastiger om weg te werken.

4. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    zo gaat dat sens als je kids hebt,kom je neit meer op de eerste plaats ;)

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Erg eigenlijk toch? normaal had ik tig parfums gekregen maar nu...Ach maakt ook niet uit. ben erg blij dat hij weer thuis is.

hij wil niet wakker worden trouwens...over half uur probeer ik het nog een keer.

Lekker weer trouwens buiten!

6. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Leuke kleertjes Lin! Supergoed van Chiel uitgekozen en nog veel ook. Denk dat John met hooguit 1 paar slofjes ofzo was aangekomen ;)

Zo de violen zijn weer in huis, 8 bakken, paars en wit toch maar genomen. Is toch t netste. Morgen weer ff tuinieren dus. Joepie :(

Ga ff iets van eten halen, pannenkoekenboerderij was in de planning maar John voelt zich niet lekker en heeft dus geen eetlust...........

Overweeg de Italiaan!

7. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    lekker van de italiaan robine,of is dat hem toch niet meer geworden?
    hier net de stoverij met verse friet op.
    nu eerst de boel opruimen en kids in bed leggen.
    Toch handig die laptop,kan veel vaker forummen nu ;)

8. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    vandaag is het 4 jaar geleden dat mn opa is gestorven,we hebben toen dat liedje ´opa ´van marco borsato gedraaid op zn begrafenis en nu was ik daar naar aan het luisteren op youtube en de tranen liepen over n wangen ;)

9. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Arme Fajah! Sterkte meid!

10. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heeej meiden!

Sensee: fijn dat Michiel weer thuis is! En wat heeft ie ontzettend leuk geshopt voor zn dochter zeg, echt lief! Die croqs zijn ook schattig!

Robine: arme Jill en de Ikea lampen, gelukkig viel het mee, maar idd wel weer ff schrikken. En nog lekker italiaans gegeten?

Panda: ik weet eigenlijk niet of we een haakje op Jayna dr kamer doen. Eerst maar ff kijken of ze zelf steeds uit dr bed komt. Nu blijft ze ook altijd liggen en gaat nooit zitten, maar horen we haar altijd al kletsen. We hebben boven een traphekje, dus kan nooit veel gebeuren als ze uit bed gaat.

Kelly: Daynah dus niet helemala lekker en een chago dagje. Nou Jayna hier ook, niks is goed.
    Ben je nog geslaagd voor schoentjes en voor een broek voor jezelf? Leuke reden hoor voor jou om te shoppen voor jezelf!

Fajah: mooi nummer is dat he van marco, erg toepasselijk voor een begrafenis. Kan me voorstellen dat je dan weer ff een traantje moet laten.

Verder weet ik het ff niet meer meiden...
    Vanmorgen zijn wij ff op pad geweest voor nieuwe schuttingen. Zijn goed geslaagd. Mooie schuttingen met boven in gietijzer verwerkt met eem motief. Volgend weekend komt Lenhard's broer met vriendin en de kids en gaan de mannen ze plaatsen.
    Verder nog ff gefietst en eendjes gevoerd. Moesten Jayna steeds bezighouden, want die is nog steeds niet echt te genieten. Ze sliep om kwart voor 7 al, dus dat is wel lekker.

Nu ik ga ff leker bakkie koffie doen, fijne avond!
    Liefs Sem

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    effe heel snel. Jaime heeft een nieuw woord.... :( :( ze zegt shit :confused: . Dit is niet leuk we moeten echt opletten want ze aapt alles na en praat zoveel :confused: . Verder heeft ze er nog een hoektand onder doorgekregen. Nog 1 te gaan. Kom straks nog ff langs. We gaan nu ff eten, visgourmet :D

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Robine: oepsie die Jill toch. De lampjes zijn er dus weer!

Kelly: en nog geslaagd voor schoenen voor Daynah en kleding voor jezelf. Daynah ook weer ziekjes, beterschap :(

Sens: gezellig dat Chiel er weer is he! Smulse van de visgourmet! Ik hou het liever bij vleesgourmet, gaan we in CP deze week misschien wel doen ;)
    Foei Sens wat een opvoeding, haar 'shit' leren :p ;)

Fajah: slim om ergens te overnachten, is wel een lange afstand anders he.

Semmi: leuk nieuwe schuttingen! Ik dacht altijd dat jullie in een apartement woonden!

Hier echt een rotnacht achter de rug, vandaag vandaag ook geen puf om overdag te reageren, want we hebben gepoogd om wat bij te slapen. Kyllian is heel erg aan het hoesten en werd vannacht een aantal keer wakker en kwam daarna weer moeilijk in slaap.
    Overdag luktte het hem ook niet om in slaap te komen, dus we hebben de halve middag met zn drieen op ons bed gehangen....allemaal bekaf.

13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    am:jeetje wat een rotnacht hebben jullie gehad,geef je hem iets voor de hoest?

sem:leuk nieuwe schuttingen.Jayna ook al niet te genieten,arm meisje.er zijn weer veel kindjes die lastig zijn he?

sens:die Jaime die al shit zegt hahaha,Hier vliegt er ook weleens een gvd over de tafel hoor van Jelte,vanmiddag zei hij tegen chris opeens ´hey oude pee´ whahaha,hij hoort ook veel op school hoor.

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Fajah: ja we hebben vandaag een hoesdrankje voor hm gehaald, maakt lijkt nog weinig te helpen.

Ja met schelden moeten we echt uit gaan kijken he :D Kyllian heeft de grootste lol als ik potverdikkeme zeg, maar dat moet toch nog wel kunnen he? ;)

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hoi hoi,

gourmet was heerlijk :p .

AM kyl zo aan het hoesten? Vervelend is dat! Is het een droge hoest? Anders ff bisolvon proberen werkt bij Jaime super! Rot ook van de nacht zeg en dan de hele middag allemaal moe. We hebben de shit niet geleerd hoor :oops: ws zeg ik het gewoon vaak...en chiel ook hoor :) :oops: . Beetje genant was het wel net...

Semmi klinkt erg mooi je nieuwe schutting. Laat je er wat tegenaan groeien. Chiel zei net dat het de wet op consumentenbescherming is maar wist het niet zeker dus hij vraag maandag ff zijn collega (wij hadden toen met die laptop zo'n gezeik...ging na nog geen jaar stuk).
    Eet Jayna het brood niet zelf op bij het eendjes voeren?

Fajahik ken dat liedje opa niet van marco borsato. en vandaag vier jaar geleden, rot zijn dat soort momenten heh. Je man had gekookt vandaag? Lekker?

robine ahhh waarom nu geen oranje violen? Had het gewoon gedaan staat toch net zo netjes als paarse :) . Ik had het wel tof gevonden en je bracht me op een idee (toch nog dat bedrijfje beginnen hoor wij)

Ik ben online aan het shoppen. Chiel had veel kleren gekocht in vs bij 1 winkel. Kregen we als we voor 150 dollar kopen 75 dollar terug. Dus voor 50 euro kleren kopen en we zijn klaar :) . Errug leuk. Ze doen ook aan shipping dus meiden :D :D go for it!

http://www.gymboree.com/shop/dept_categ ... 5615442962

is link naar meidenkleding maar ze hebben ook boys clothing!

lfs

16. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Goeiemorgen...nog net,

Zo, papa is Milou naar opa en oma aan het brengen waar ze de rest van de dag blijft. Ze leggen haar vanavond in d'r eigen bedje. Wij gaan straks ff naar het Gooi...eerst bij vrienden langs en daarna naar mijn schoonouders eten.
    Vannacht heeft ze weer doorgeslapen...ze heeft ook weer ontstoken oogjes. Ook niet zo gek als ze een snotneus heeft die ze met d'r handen droogveegt en daarna in d'r oogjes wrijft ;)

Leuke kleertjes heeft Jaime gekregen! Fijn dat Chiel weer lekker thuis is!

AM, Kyl ook al verkouden...pff..niet leuk. En dat hoesten heeft Milou ook waardoor ze wakker wordt. Zielig is dat. Hoe is vannacht gegaan?

Robine, wat schrikken zeg...Jill door een lamp! Gelukkig was het alleen schrik...en hebben jullie alweer nieuwe lampen gescoord :)

Semmi, Jayna ook nog niet zo lekker dus...klinkt gezellig zo'n houten schutting.

Fajah: lekker hoor om een keer met z'n tweeën weg te gaan.

Gisteren is er een dakdekker geweest...ons schuurtje moet nodig een nieuw dak hebben en we willen dan een stukje overkapping doortrekken. Er is nu ook wel een afdak maar dat ziet er NIET uit. Van het weekend maar aan de slag en een hoop troep opruimen wat nu onder het afdakje staat. Dan gaat mijn vriend een stuk opmetselen en de overkapping gelijk met het schuurtje maken.
    We willen trouwens zo'n lounge-tuinset gaan halen...iemand ervaring met zo'n tuinset? ze moeten natuurlijk wel hendig zitten, want ze zijn aardig prijzig.

Ik ga maar ff wat doen hier...mss tot later

17. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmiddag,

Sensee: oeps die Jaime en " shit' zeggen, je moet nu idd echt oppassen wat je zegt he! En Jayna zegt wel steeds " mmmm" als ze het brood voor de eendjes ziet, maar Luca voert ze ook altijd al, dus de eendjes mochten het wel hebben, haha
    Ben je nog geslaagd met online shoppen?

AM: wat vervelend zeg zo'n rotnacht. Kan me voorstellen dat jullie allemaal bek af zijn. Hopelijk de komende nacht weer beter, maar vroeg naar bed en hopelijk wat slaap inhalen.
    En wij wonen niet in een appertement hoor...haha....gewoon een eengezinswoning dus.

Brennie: klinkt als een gezellig dagje en avondje. Handig dat opa en oma Miliou op bed leggen.
    Ik heb geen ervaring met zo'n lounge tuinset. Vind ze wel erg mooi, maar wel weer groot om op te bergen en wij hebben maar een kleine schuur.

Hier een leuke ochtend gehad. Zijn ff lekker wezen zwemmen. Jayna heeft weer enorm genoten.
    Nu bek af en in diepe slaap.
    Ik ga zo ff aan de studie...bleeeegh, maar moet wel, want heb dinsdag mn eerste lesdag en heb nog nix voorbereid.

Fijne dag allemaal,
    liefs Sem

18. hoi hoi,

Zo de zondag is weer bijna voorbij :( . Morgen weer werken. Ik vond het vandaag een depri dag. Wat een kl*te weer zeg. Niks bijzonders gedaan vandaag. Echt een hangzondag hier.

Daynah eet de laatste dagen echt superslecht zeg. Gelukkig net wel heel haar prakje op. Mss een sprongetje ofzo waar ze in zit.

Sensee: Leuke kleding zeg. Goed van Chiel. Heeft ie nog last van een jetlag? En Jaime "shit" zeggen....mag je zeker weten nu opletten wat je zegt. Ze zeggen alles na.

Sem: Jullie heerlijk gezommen dus. Lukt het leren ook een beetje? Kan me voorstellen dat je er geen zin in heb zeker als je er al een tijdje uit ben. Gaat het lopen ook nog goed bij Jayna?

Brennied: Gezellige dag gehad bij jullie vrienden? En ach arme Milou met haar ontstoken oogjes.

Fajah: Heb je pbtje gehad. Zal het morgen naar je toe sturen.

AM: Hoe is het vannacht gegaan met Kyllian. Is ie ziek aan het worden?

Robine: En was de Italiaan nog lekker. Ga binnenkort ook maar weer eens een pizza bestellen. Is immers alweer 2,5 maand geleden, dus mag wel weer een keer ;)
    Ben je nog wezen tuinieren vandaag....in de regen!

Gisteren nog geslaagd met de schoentjes van Daynah. Ze zijn van shoes me, maar dan die hele flexibele. Ze zeiden dat dat het beste is omdat ze nog niet zelf kan lopen. Ik moet zeggen het lopen gaat nu wel makkelijker op deze schoenen, dus wie weet volgt Daynah de andere kindjes ook snel.

Ga even Daynah in bad doen en daarna op bed brengen, dan kan ik daarna nog even sportief zijn ;)

Lfs Kelly

19. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Kel: Idd lekker getuinierd vandaag nog, in de regen! Maar nu staan de violen wel weer netjes op t balkon aan beide kanten! Was zeker een depri dag qua weer. Ennuh de italiaan is t niet meer geworden, heb zelf een pannenkoek gebakken, John had geen trek. Hoop dat Daynah nu snel gaat lopen, kunnen ze alle vier in CP aan de wandel.

Sens: leuke site met die kinderkleding, maar heb wee rniet t geduld om op een shipping te wachten, t moet hier altijd meteen een dag later in huis zijn ;) Ennuh wie heeft dat ''shit'' aan dr geleerd? ;)

Sem: Lekker met zn 4en gezwommen vanmorgen dus. Heerlijk. Jayna is ook echt een waterratje he! En die Luca maar mee profiteren van de broodjes van Jayna, lol.

Brennied; Dat is een leker klusje voor t weekend geweest......of hebben jullie niet meer gewerkt vanwege t rot weer!? Die lounge sets zijn wel heel mooi, maar weet niet of ze lekker zitten, denk t wel met van die comfortabele kussens erin.

Am: Die Kyllian is ook lekker aan t tobben momenteel he!? Nogsteeds een nasleep van zn virusje van afgelopen weken?!? Beterschap hoor en hopelijk is de komende nacht beter voor jullie!

Jill is al de hele dag huilerig, denk dat ze darmkramp heeft aangezien de hoeveelheid poep vandaag beperkt was tot 2 x formaatje duivenpoep. Niks dus, alleen een kleine keutel. Denk dat t een beetje verstopt zit......dus na 15 maanden zijn we maar weer aan de cinababy geslagen.6x daags 3 druppels. Hopelijk komt t zo allemaal een beetje los. Ga ook zo mn bedje opzoeken en de wekker zetten voor LOST vanavond ;)
    Morgen weer werken :(. Ga me na komende week ws langdurig ziek melden, trek t echt niet meer......

Fijne avond allemaal!

Liefs

20. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Trouwens nog naar Uri Geller de finale gekeken? Kan dat nou echt dat zweven? Nee toch!?! Echt bizar! Wij zijn er nog niet over uit hoe dat werkt!

Deel Deze Pagina