Sens: haha en nu weer online aan het shoppen! Nog gelukt? Brennie: nu lekker aan het eten bij je schoonouders. Passen je ouders bij jullie thuis op? Suc6 met de schuur. Gebruik je zo'n overkapping vaak? Wij kunnen er bij het huis ook voor kiezen, maar vind het zelf niet zo mooi. Semmi: leuk weer lekker wezen zwemmen met Jayna! Wij gaan komende week vast vaak zwemmen Kelly: hier ook een hangzondag, naja eigenlijk ene hangweekend. Helemaal niet leuk! Ik ben een shoesme fan, dus ben benieuwd hoe de schoentjes eruit zien! Kyllian heeft ook schoentjes van shoesme, van die first step schoentjes...zitten erg goed, maar helaas bijna te klein. Robine: hihi in de regen tuinieren, jij liever dan ik! Maar mooie fleurige tuin/ balkon is wel leuk he Jill ook niet in dr hum Wat laxerende dingen laten eten werkt hier nog weleens bij harde ontlasting, Kyllian is nog veel aan het hoesten, maar is vannacht gelukkig maar 1x wakker geweest. Wel de hele dag hangerig en het is dus continu 'mamamamama'. Morgen gaan we naar CP, ff lekker er tussenuit.
Hihi Robine ik heb niet gekeken, maar kan me voorstellen hoe frustrerend het is als je niet weet hoe ze dat doen Oww wat vervelend dat je het op je werk echt niet meer trekt... Hoelang zou je eigenlijk nog moeten?
hier ook een luie hangzondag. Yorben heeft vannacht goed geslapen en is de dag ook goed doorgekomen,maar hij had net weer 39 gr koorts,dit vind ik niet normaal meer,kan me niet meer herinneren wanneer hij een keer niet ziek was,arm ventje. ik las op internet iets over de symptonen als ze last hebben van de amandelen en elke woord dat er stond sloeg echt op Yorben,hij heeft overal last van wat op het lijstje stond,dus eruit met die onstoken zooi in zn keel en neus......... Kel:lief hoor dat je azrael op gaat sturen. Sem:heerlijk hoor dat jullie zijn gaan zwemmen,ik ben met Yorben nog niet veel geweest aangezien hij altijd verkouden is. Lis:hoe is het met je?gaat het met Jesse nu beter sinds hij geopereerd is? robine:lekker getuinierd?en toch geen oranje viooltjes Wij gaan binnenkort ook weer eens de stoep afspuiten met de hoge druk en bloemetjes in de bakken doen,dan ziet het er een stuk vrolijker uit. Ow en dat uri geller:ik geloof daar geen barst van en met die gebogen lepels enzo en horloges die weer gaan lopen,hebben we geprobeerd maar niks gebeurd hoor : Am:als ik je niet meer spreek wens ik jullie een fijne week in CP.geniet ervan.gaat het weer een beetje met Kyllian?
AM: heel veel plz op CP, maar dat gaat vast en zeker lukken. Robine: Echt balen vind ik het voor je dat je het niet meer naar je zin heb en zeker als de enige weg nog is om je ziek te melden moet je het gewoon doen. Zo gaat het ook niet langer. Fajah: Ook lekker een hangdag gehad? Heerlijk toch. En jeetje Yorben weer koorts arm knulletje. Dikke knuffel voor hem. Lfs Kelly
http://www.daffodille.nl/shop/Shoesme-s ... -1266.html Deze zijn het geworden van shoesme. Ik vind het ook een erg leuk merk met leuke modellen. Hoop dat Daynah snel gaat lopen dan kunnen we weer een nieuw paar kopen. Voetmaatje van Daynah is nu 20,5 cm, dus maatje 21 genomen.
Ze zijn leuk Kelly! Shoesme valt naar mijn idee ook wel klein, want Kyllian heeft daarvan nu maatje 21 en die past ie nog maar net. Van zn Elefanten zit maat 20 zelfs nog ruimer. Zn kswiss in maat 21 zitten nu goed.
Ben de 1ste vandaag. Ik wilde gisteren naar Lost kijken maar onm 23.00 uur gingen toch mijn luikjes dicht. Was het einde spannend? Volgende week ga ik het maar opnemen. AM: De verkoopster zei ook al tegen me dat shoesme klein valt, maar Daynah heeft nog best wel genoeg ruimte over met maatje 21. Ga zo aan de slag. Vanavond komt er een hypotheekadviseur langs voor de mogelijkheden allemaal, dus benieuwd. lfs Kelly
Hier de 2e vandaag Spannend Kelly vanavond de hypotheekadviseur op bezoek. Zo hier zijn we klaar voor het midweekje CP. Kyllian is nog even met papa een paar boodschappies doen. Rond 12 uur leggen we hm op bed en dan gaan we zo rond half 2-2 uur weg. Als ie slecht slaapt zoals de afgelopen dagen valt ie in de auto wel weer in slaap
Goedenmorgen, Robine: ik heb met je te doen meid, zo kl*te voor je met je werk! Als je het echt niet meer trekt, gewoon ziek melden hoor, want je moet er zelf niet aan onderdoor gaan! Sterkte ermee meid! Hoe is het nu met Jill? Wat zielig zeg dat ze last van dr darmen heeft. Hopelijk is het snel weer over! Kelly: erg leuke schoentjes van Daynah zeg! Zullen haar vast super staan. Wie weet loopt ze nu toch nog voor CP, ze heeft nog even tijd, en het kan ineens snel gaan hoor. Jayna loopt nog steeds en het gaat steeds beter en langere stukken. Buiten vindt ze het nog eng, maar binnen op haar schoentjes doet ze het ook. AM: heel veel plezier in CP! Heerlijk zeg er even een weekje tussenuit! Geniet er van! Fajah: ik hoop voor jullie dat je snel meer duidelijkheid hebben over Yorben, het zullen misschien inderdaad dan wel zijn amandelen zijn. Arme schat toch, laten ze m er maar snel aan helpen dan! Sap: hoe is het met de tante van Rick? Zijn jullie gister nog naar die verjaardag geweest van haar kleindochter? Verder weet ik het ff niet meer. Ik geloof dat Jayna weer iets beter in dr vel zit. Ze speellt weer wat meer echt krijgt en plezier in het lopen. We zagen gister weer een tand onder doorgekomen, dus het is niet voor niets dat ze ff niet zo lekker in dr vel zat. Nu loopt ze de hele tijd met de riem van Luca door het huis, zo'n mooi gezicht. Ik ga ff een kopje koffie drinken en straks weer aan de studie als Jayna op bed ligt. Tot later! Liefs Sem
Over 2 dagen trouwens alweer de 12 weken bereikt....jipieeeee! Volgende week dinsdag weer echo, heb er zin in!
Hoi hoi, Ik ben er ook nog, maar voel me al een paar dagen niet zo lekker. Weet niet wat ik heb. Komt met vlagen, misselijk, hoofdpijn en zeurende pijn in mn borst en arm af en toe. Zit natuurlijk steeds te voelen of ik ergens knobbels heb zitten waardoor het alleen maar meer geïrriteerd raakt. Bah, ik maak mezelf geloof ik een beetje gek. Straks even naar het ziekenhuis naar Rick's tante. Morgen krijgt ze weer een scan, waarop hopelijk geen uitzaaiingen te zien zijn. Donderdag uitslag. Wachten is irritant, maar niets aan te doen. Ik ga ff heel kort reageren, kom later wel weer uitgebreid reageren. Sem; knap dat Jayna zo goed blijft lopen ! En al bijna weer 12 weken, het gaat snel! Robine; echt vervelend voor je dat je het niet meer trekt op je werk! Wat maakt het zo vervelend? Maken je collega's irritante opmerkingen e.d. of ben je het gewoon helemaal zat? Sterkte, hoop dat je snel iets leuks vind! Kel; Spannend vanavond. Kunnen jullie daarna echt gericht gaan zoeken! Erg leuke schoenjes voor Daynah zag ik. Ik vind shoesme ook een leuk merk . AM; heel veel plezier op cp! Geniet ervan. Sens; fijn dat Chiel er weer is En wat heeft hij leuke kledng voor Jaime geshopt. Knap hoor! Fajah; arme Yorben weer ziek, dikke knuf van ons. Laten ze die amandelen maar gauw weghalen. Je zal zien dat het dan veel beter gaat. Meiden ik weet het niet verder..ga nog ff wat in huis doen en dan ook ff liggen. Was een druk weekend, bah. Liefs Sap
Sap: doe maar lekker rustig aan meid, jullie hebben ook geen makkelijke week achter de rug zeg. Sterkte straks als jullie naar het ziekenhuis gaan. Dat wachten is echt zo irritant. Hopelijk donderdag een goede uitslag, ik ga voor jullie duimen! Dikke knuf van ons! xxx
Goeiemiddag, Sem, wij hebben tegelijk de echo Jij ook alweer bijna 12 weken, gaat erg snel he vind je ook niet? Sappie, kalm aan doen he! Heb vanmorgen nog gewerkt tot 11uur toen ging het met de rug niet meer... had gehoopt tot 13.00 vol te houden. Net even lekker in bed gelegen, Jayden is net terug van mijn schoonouders met Dennis..ook niet goed te pas Het is hier een ziekenboeg hahaha. Het heerst ook wel echt hoor, mijn moeder ook al griepig, haar man ook griep... Ga ff kopje thee zetten.
Hoi hoi, Charissa: Echt balen van je rug zeg. Had je bij Jayden ook last van toch? Fajah: Ik ben azarel vergeten mee te nemen, dus ik stuur hem morgen op als ik het niet vergeet, maar deze week komt ie hoor. Jelte moet nog even geduld hebben. Sap: Heh gatver meid, dat is niet leuk. Heb je stress? Of maak je je druk? Goed in de gaten houden hoor en anders even langs de ha gaan niet jezelf gek maken. Suc6 bij Rick's tante. Ik hoop dat het allemaal positief zal zijn donderdag. Ga zeker duimen. Sem: Wat fijn dat Jayna opgeknapt is. En ja die vervelende tanden ook, volgens mij hebben ze daar echt flink last van. AM: Je leest dit vast niet meer. Maar nogmaals veel plz in cp. Ga weer verder aan het werk. Heb geen zin meer zit in mijn middagdip
AM: Moet officieel nog tot 1 juni werken, 3 maanden opzegtermijn he.......maar ja er zitten nog 2 weken mei vakantie in en ws kap ik er dus wel eerder mee. Kijk t nog ff aan. Heel veel plezier in CP! Hoop dat Kyllian een beetje beter is. Kel: Ik heb LOST ook gemist........was om 1900 naar bed gegaan en dacht kom er rond 22 uur wel weer uit, maar nee, lag zooooooo lekker te slapen. Mss komt er nog ergens een herhaling?!? Superlieve schoentjes trouwens voor Daynah! Jill past nog heel ruim mt 21, dus die maat zal voor Daynah ook wel perfect zijn toch!? Fajah: Arme Yorben, weer verhonging. Hoe gaat het nu met hem? Toch goed van je dat je aan de bel hebt getrokken hoor, telkens een ziek mannetje is ook niet tof! Beterschap hoor! Sem: Makkelijk he als Jayna straks Luca uit kan laten , hahaha, ze oefent vast met de riem van hem. Lief! En fijn dat ze alweer wat beter in dr velletje zit! Sap: Niet teveel zorgen maken hoor! Niet gaan denken dat je ineens ook allemaal enge knobbels en bobbels gaat voelen anders heb je geen leven meer. Knuffel! Ennuh ze maken op school gene vervelende opmerkingen hoor, die 3 klojoos zeggen juist niks en dat is nog veel erger! De rest van mn collega's( 50 stuks) vinden t allemaal jammer dat ik wegga en begrijpen mijn reactie volkomen, dus steun genoeg, maar die 3 maken mn dagen echt vervelend. Alleen al als ik ze zie krijg ik al de rillingen......brrrrr, engerds. Charissa: Weet pas sinds 2 dagen dat je vriend Dennis heet. Heb je volgens mij nooit eerder genoemd die naam, of wel!? balen zeg van je rug. Komt t uit je bekken? Sterkte! Je moet nog zo een eind, je bent pas op de helft! Ik ga ff ANTM kijken en dan lekker slapen. Hopelijk wordt t weer een beetje gezelliger weer buiten zodat we een vrolijk paasweekend tegemoet gaan. Maar de verwachtingen zijn geloof ik nog sneeuw he!>!> Meiden tot later! Liefs
Haha Robine, mijn vriend heet dennis ja, heb geloof ik ook nog nooit genoemd Ja heb overbelasting van de rug...of het uit de bekken komt...weet het niet! Kan ook maar zo dat het ineens over is...bij Jayden in elk geval wel. Vanavond workshop gehad, erg leuk hoor. Mooie paasmand gemaakt. Ff op de laptop in bed en zo lekker slapen want om 6uur gaat de wekker weer en dan donderdag nog en dan lekker ff vakantie! Woensdag weer naar de VK...ach stelt ook niet veel voor hihihi. Trusten allemaal
Goedemorgen, Zo we zijn stuk wijzer geworden nadat de hypotheekadviseur was geweest. Nu kunnen we echt op zoek gaan en ons huisje te koop gaan zetten. Zullen we binnenkort ook gaan doen. Spannende tijden. Charissa: Pfff jij moet er vroeg uit. Robine: Zo erg als er 3 je leven zuur maken op je werk. Niet leuk en zoooo kinderachtig zeg hoe oud zijn we nou. Ga je je nog ziek melden. Kan me best voorstellen dat je dat doet. Hoop dat van de week nog een herhaling komt van Lost. Sap: Hoe is het nu met je? Voel je je alweer wat beter? Niet druk maken hoor als je wat ergs heb, want dat heb je niet. X. Ga maar eens aan de slag.....Belghhhhhhhhh heb besloten om ook maar weer verder te gaan kijken voor wat anders. Ik zit hier gewoon niet meer op mijn plek. Ik weet niet wat het is, maar dit voelt gewoon niet goed aan. Maar goed ga jullie er niet mee lastig vallen anders denken jullie daar heb je haar weer. Lfs Kelly