Hehe, ben er ook weer eens hoor! We hebben eindelijk weer internet, maar de laptop is meestal bezet door Wes Met mij gaat het een stukje beter. Gister weer naar mijn werk gegaan, maar werk nog niet hele dagen. Nu ben ik ook thuis, zodat Wes even naar zijn werk kon. De bouwvakkers zijn er nog steeds ivm de verbouwing van de zolder. Maar gelukkig de laatste dag! En dan overdragen op mijn werk. Wel lastig om aan een nieuwe over te dragen. Ik moet zelf alles weer even op een rijtje zien te krijgen na 2 weken afwezigheid en ondertussen ook iemannd inwerken. AM: hoop dat je 't leuk hebt gehad in CP. heb je net gemist! Robine: heb je je nog ziek gemeld? Joh, als je er zo tegenop ziet om te werken, moet je je echt ziekmelden. Kel: jij toch ook weer verder zoeken. Vervelend als je je niet op je plek voelt. sens: heerlijk dat Chiel weer thuis is! En Wes weet ook niet eens welke maat hij voor Jesse zou moeten kopen, dus ik vind het reuzeknap van hem! En leuke kleren ook! Charissa: vervelend van je rug zeg. en dan 's morgens er nog zo vroeg uit ook. Sem: jij ook alweer bijna 12 weken! Tjonge, de tijd vliegt he. gaat snel met een 2e he? Ik heb afgelopen vrijdag al telefonische intake gehad voor de kraamzorg! bij Jesse heb ik zelf moeten bellen, omdat ik 2 weken van tevoren nog niets had gehoord. Fajah; jij vroeg tijdje geleden al hoe het ging bij de KNO-arts. Zij keek in zijn oren, keel en neus en trok gelijk haar conclusie: buisjes en neusamandelen. Het duurde toen een week of 2 voordat hij geopereerd werd, dus het duurde niet lang. daarna heeft hij dus nog wel een keer een loopoor gehad, maar dat betekent dat al het vuil eruit komt en dat is goed. Nu is Jesse wel weer verkouden en hoest, maar dat komt denk ik door mijzelf. Ik hoest ook nog steeds veel. En ja, het betekent niet dat hij nooit meer ziek is. Vorige week maandag had hij ook weer 38.5 en hangerig, maar de dag erna was het allemaal weer over. Hoop dat er in ieder geval iets uitkomt voor je, want een ziek jongetje is ook niet leuk! Afijn, zal blij zijn als de verbouwing achter de rug is. Vrijdag gaan we met zijn allen naar Terneuzen. Mijn vader is zaterdag jarig. wes rijdt dan 's avonds weer terug, zodat hij zondag en maandag verder kan met klussen op zolder. Er moet weer laminaat gelegd, geschilderd, enzovoort. Nog genoeg te doen dus! tot later! Liefs LIS
lis:bedankt voor de uitleg over de kno ,ik hoop ook gauw duidelijkheid te hebben over yorben,maar het kan haast niet anders dat er wat is dat onstoken is toch,anders zou hij niet zoveel ziek zijn. robine:heh wat klote zeg dat het helemaal niet meer leuk is op je werk,dat met tegenzin gaan ken ik wel,heb ook eens in zo´n situatie gezeten,ik had er toen zelfs buikpijn van. ik hoop echt dat je snel wat anders vind. Ik heb LOST wel gezien zondag,maar snap dr geen bal meer van hoe het zit,tis heel verwarrend die serie. Kel:geeft niet hoor dat azrael nog niet op de bus is,komt wel goed,heb jelte er nog niks over gezegt anders blijft hij zeuren,hij zal het wel zien als hij in de bus ligt en jij voelt je ook niet lekker meer he op je werk?hoop dat ook jij snel iets anders hebt gevonden. Verder weet ik het even niet meer. Hier anders redelijk goed,uitgenomen dat Yorben dus steeds weer wat verhoging heeft,maar verder niet ziek ofzo. laat het maar gauw vrijdag zijn voor mij! Chris is al 2 dagen thuis en nu mag hij wel weer gaan werken hoor van mij wij zijn dat echt niet gewend om samen thuis te zijn,toch zeker niet in de week.
Fajah: Ben je er te lang uitgeweest uit de serie LOST? Mss ff googlen op Wikipedia, dan ben je weer up to date! Ennuh geniet ff lekker nu je mannetje thuis is joh! Kel: Vrij? Me? NO! Moest gewoon werken hoor vandaag en morgen ochtend ook nog dan is t pas weer weekend. Zullen we anders ruilen van job? Ga jij ff een paar jaar gymles geven en ik lekker jou werkzaamheden doen! Fijn dat je nu weet wat je kan lenen en tot hoever je kunt kijken voor een nieuw huisje! Ennuh klagen doe je nooit hoor! LIS: Welkom terug in de wereld van t forum Ennuh wow, je mag al bijna weer gaan persen.........de tijd gaat zo vreselijk snel! Weet je nou al een naam!? Gaat Jesse op de nieuwe zolder wonen of jullie?! Ik ga ff burito's maken, John is ziek dus weet niet of ie mee eet. Zul je zien sloof ik me weer uit en vertrekt hij meteen naar zn bedje.........arme man! Moest zelfs vicks voor hem halen zodat ie kan stomen............mannen en ziek zijn, hahaha zieliger kan niet
robine:ik volg LOST altijd hoor,maar nu was het gewoon een beetje vaag,je kreeg niet echt duidelijkheid of ze nu gered zijn enzo,en door wie?beetje vaag allemaal,maargoed de volgende keer kijken we gewoon weer verder,kwam mss ook omdat ik moe was hahah lis:dit weekend weer naar terneuzen,ben je weer dicht bij me in de buurt Sap:hoe is het nu met je?vervelend die klachten en je moet jezelf niet gek maken hoor,en anders gewoon jezelf even laten nakijken ,bloed enzo?beterschap Xxx dikke knuf
Heeej meiden, Kel: klaag maar lekker raak hoor meid. Je werk is toch een groot deel van je leven en dan moet je wel lekker op je plek zitten. Fijn dat jullie een stukje wijzer zijn wat hypotheek betreft, spannend hoor dat jullie nu binnenkort jullie huis te koop gaan zetten! Charissa: toevallig zeg dat we de echo op dezelfde dag hebben! Vervelend hoor van je rug. Hopelijk wordt het door de rust die je nu neemt minder. Fajah: haha, zul je net zien, is je man es thuis, heb je liever dat ie werkt. Toch maar ff proberen te genieten, want is uniek voor jullie! De jongens zullen het wel leuk vinden dat papa thuis is! Robine: Tja, mannen en ziek zijn, dan is het altijd wel heel erg he....haha....Ook niet zo gezellig voor jou. Al tegen een leuke vacature aangelopen? LIS: fijn dat je je alweer wat beter voelt. Jeetje, en dus alweer bijna je werk moeten overdragen aan een ander. Heb je zin in de periode van verlof? Mooi dat de verbouwing ook opschiet, jullie zijn er straks helemaal klaar voor! Verder weet ik het ff nier meer. Vandaag de eerste lesdag achter de rug van de opleiding die ik nu volg. Was erg interessant en wel weer leuk om es met de theorie bezig te zijn nu je al in de praktijk aan de slag bent. Hebben een leuke groep, met mensen van verschillende locaties van jeugdhulp friesland. Kwam ook weer oude bekenden tegen, dus ff gezellig bijgekletst. Jayna loopt zowat de marathon door huis. Bij ons kun je van de woonkamer door de keuken, dan door de eetkamer, via de gang weer naar de woonkamer. Mooi rondje vind Jayna om achter elkaar te blijven lopen....haha....Nu dus lekker moe en als een blok in slaap gevallen. Ga hier ff lekker bakje koffie drinken en bankhangen met Len. Liefs Sem
Sem:Grappig die Jayna die het huis doorloopt,wou dat Yorben nu ook een keer ging lopen Ik vind het ook wel leuk dat Chris thuis hoor,maar zelf is hij dat niet gewend en hij kan ook niet stilzitten,dan was het nog steeds rotweer ook dus kon hij buiten in de tuin ook niks doen en dan word hij vervelend .Vanmorgen toen Jelte op school was zijn we even naar Brugge geweest op zoek naar nieuw behang,maar helaas niks gevonden!Hij is net weer vertrokken en komt morgenavond weer thuis,ik mis hem eigenlijk weer al hihihi,wat een tut ben ik ook hé?
Morgenochtend ga ik trouwens de luiertaart brengen naar mn vriendin en Mex,heb er zin in om dat kleine hummeltje te knuffelen Ik laat Yorben dan even bij mn ouders(die wonen om de hoek bij mn vriendin) want wil niet dat Yorben de kleine aansteekt met zn verkoudheid.
Hier een zieke de afgelopen dagen. Kramp in mn buik niet normaal misselijk enbijna moeten spugen steeds. Lig er al twee dagen erg vroeg in. Heeft geholpen want voel me vandaag wat beter gelukkig. Fajah Yorben ook weer verkouden? JAime roggelt ook weer als een ouwe vent (ik trouwens ook). Wanneer moest je ook weer naar kno? Wist je trouwens dat als ze nu neusamadel (is er eentje) knippen die weer terug kan groeien? (ik had dat, eerst 2 toen ze m eruit knipten en later nog op mn 21e). Vervelend is dat dat Chris niet stil kan zitten. Maar wel ff lekker naar Brugge geweest jij! Ik ben weer jaloers. Semmi wat gaat het snel dan met het lopen heh! Leuk van je cursus. Hoe is het verder met je zw schap? Robine hoe waren de burrito's? John ook ziek! Veel mensen ziek ineens weer. LIS leuk dat je er ook weer bent! WAt robine zegt je mag al bijna gaan persen! Jee dat gaat snel zeg. Ligt de baby trouwens al goed (anders hoef je helemaal niet te persen ) Vervelend zeg het klussen. WEl alles afmaken hoor ook de plintjes anders laat je dat twee jaar liggen... . Kel spannend zeg! Heb je al wat rond gekeken of helemaal nog niet? En willen jullie huis met tuin? Chiel en ik zouden eigenlijk vanavond naar concert van the cure gaan. Maar goed ik voelde me gister nog erg beroerd dus zei misschien ga ik niet weet niet hoe ik morgen ben. Dacht ook dat ik me nog rot zou voelen hoor. Hij heeft een vriend gebeld en dievond het supertof. Ga ook niet later zeggen voel me toch weer ok... Hij belde net om te laten horen, bijna niet te verstaan hihi. Zegt ie tig keer ik hou van je ik hou van je . Ik zei allang een keer ik ook van jou maar hij verstond mij niet..haha. SChatje. Ik ga nog ff op de bank liggen en dan op tijd mn bedje in ben ik morgen weer helemaal goed Lfs. ps met jaime alles zn gang, wel heeeeeel veeeeel praten dat gaat ook snel ineens.
Het is rustig hier Vanmorgen naar de VK geweest, alles weer goed! Enne hartje weer gehoord, heerlijk hoor, de baby was steeds aan het wegkruipen voor hartslagje hihihii. Boodschappen alweer binnen, alleen voor pasen nog wat dingetjes. Kom later wel ff weer kijken, ga ook ff uurtje op bed
Hallo allemaal, Ben me gisteren weer gaan wegen en weer 1 kilootje eraf . Zit nu op 10.4 kilo echt veel zeg al zeg ik het zelf. Heb gisteren een mail gestuurd naar onze PZ dat ik het zo niet leuk vind hoe ik nu werk. Ik word amper ingewerkt op de familierecht en krijg voornamelijk de kutklussen en er is gewoon te weinig werk momenteel. We zitten ook met zijn 3tjes op de kamer waarvan eentje echt gezellig is en de ander is zo vaak chagerijnig ik kan daar zo slecht tegen zeg het bevordert toch de sfeer dan. Er is een vacature vrij op een andere vestiging bij ons dus heb gevraagd of ik tijdelijk mag invullen. PZ zou het vandaag met het management opnemen en morgen hoor ik meer. Ben benieuwd. ' Ik wacht wel eerst dat we een ander huisje op het oog hebben en daarna wil ik van baan veranderen, denk als ik het nu zou doen het geen slimme zet zal zijn. Charissa: Weer bij de vk geweest en het hartje gehoord, blijft bijzonder toch. Sensee: Heh gatver zeg niet leuk om ziek te zijn. Heb je mss iets verkeerds gegeten dan? Concert was dus geslaagd van The Cure. Jammer dat jij niet kon gaan. Ach mss de volgende keer. Fajah: En hoe vond je vriendin de luiertaart? Enne Daynah kan ook nog niet lopen hoor. Hoop dat het snel gaat gebeuren. Zal vanzelf wel komen. Sem: Je eerste lesdag achter de rug. Hoe lang moet je weer naar school? Heb je het trouwens al op je werk gezegd dat je zwanger bent? hihihihihi en die Jayna kan dadelijk meedoen met de marathon in Rotterdam. Zal ik haar maar vast opgeven dan LIS: Fijn dat je je weer wat beter voelt en de verbouwing ook nu lekker klaar kan je beginnen met schoonmaken. Wanneer ga je nou precies met verlof? Stop je 6 weken van tevoren? Lfs Kelly
kelly:wat goed weer wat eraf ,je gaat als een trein joh,hoeveel wil je er totaal af? kan me voorstellen dat het niet echt gezellig is als je collega altijd chagrijnig is.mn vriendin was erg blij met de luiertaart had ze nog niet gekregen dus een goed kadootje dus. Charisoow leuk dat je de beeb weer hebt gezien.heb je een foto vd echo voor ons?hoe voel je je vandaag? Ik ben vanmorgen naar Mex wezen kijken,maar wat een schatje,ik heb lekker met haar geknuffeld,ik krijg weer helemaal de kriebels hihihi,mn vriendin zag er ook goed uit,haar figuur al weer helemaal terug. het reisburo belde net ook nog,ze hebben geen kinderbedje in het hotel waar we in madrid een nachtje gaan slapen,heel vaag want dacht dat dat in ieder hotel wel kon, nu moet Yorben maar bij ons in bed slapen,want ga voor die ene nacht niet het reisbedje meesleuren op reis ,want we hebben de kofferruimte wel nodig voor 17 dgn denk ik,en dan voor die ene nacht.in het hotel in torremolinos hebben ze gelukkig wel babybedjes. maar blijf het raar vinden. reisburo vind het ook raar,hebben gebeld maar ze zeggen dat ze er geen hebben. ga daar ter plekke nog weleens vragen erom hoor,mss een foutje ofzo,want die telefonistes weten het mss ook niet precies. we zien wel.
tja,,,,,,,,,,,,,dat kun je wel zeggen Fajah. Allemaal een relaxt avondje en dagje denk ik. Ik ga ook mn bedje opzoeken! Tot morgen allemaal!
Zo he, inderdaad een rust hier zeg! Hier mijn laatste dagje voor het weekend werken. Ben wel aan weekend toe zeg. Drukke werkweek en studie achter de rug. Jammer dat de pasen niet zo mooi wordt wat weer betreft, anders waren we denk ik wel naar de camping gegaan. Nou, ga hier ff wat doen, reageer later vandaag weer ff! Liefs Sem
Niets aan de hand hoor, alleen even heel druk. Moet voor mijn stiefbroertjes zorgen want hun vader is geopereerd en ligt voor pampus. Veel heen en weer gevlieg dus. En Bastian slaapt 's nachts weer slecht. Uiteraard.
Hoi hoi, Sem; heerlijk laatste dagje en dan weekend. Kan me voorstellen dat je er na zo'n drukke week aan toe bent. Jammer dat jullie niet naar de camping gaan, het wordt inderdaad rotweer zoals ze voorspellen. En de 12 weken gepasseerd zie ik, joehoe ! Op naar dinsdag voor een prachtige echo! Panda; geen relaxed avondje gehad? Fajah; wat balen zeg dat er geen babybedje is in het overnachtingshotel. Maar zoals je al zegt, het is maar voor 1 nachtje en als Yorben dat kan bij jullie in bed slapen dan nam ik ook geen bedje mee. En mss hebben ze er dadelijk toch wel een babybedje. Kelly; wow meid wat goed weer een kilo eraf. Je gaat razendsnel hoor! Wat balen zeg dat je niet lekker in je vel zit op je werk. Dat iemand zo vaak chagerijnig is daar begrijp ik niets van. Dan moet je haast wel een afschuwelijk en saai leven hebben niet dan? Heb je al wat gehoord over of je op een andere vestiging mag komen werken? Hoop het voor je. En idd, nu veranderen van baan met het zicht op mss een ander huis dat zou ik ook niet doen. Charissa; fijn dat alles weer goed was bij de VK. Jij ook al op de helft! Sens; weer helemaal opgeknapt? Balen dat je het concert moest missen. Jaime ook veel praten? Hier ook, ze leert er elke dag geloof ik woorden bij. Wel erg leuk hoor. We zijn nu bezig met leren tellen. Van tot 10. Op haar eigen manier telt ze ons echt na. Robine; jij ook alweer lekker weekend zeker? Hoe is het met John? Weer helemaal beter? Verder kan ik niet teruglezen.. Ik heb ook lekker weekend. Goede vrijdag is ons kantoor altijd gesloten. Heerlijk ! Ik heb zo een hekel aan de maand maart. Veel te druk, heb volgens mij wel ruim 10 verjaardagen in deze maand. Gisterenavond verjaardag van mn schoonmoeder gehad, was wel weer gezellig. Lieke gaf iedereen netjes een handje,zo schattig. Hier zijn de paasdagen helemaal volgepland. 1e paasdag, s'ochtend even naar mijn ouders koffie drinken. Rick s'middags naar twente-ajax en ik naar het kinderverjaardagsfeestje van ons buurmeisje (1 jaar). S'avonds even naar Rick's ouders. 2e paasdag is er een opening van de zaak van Rick's oom (de zaak welke rick straks overneemt). Is een nieuw pand, dus zaterdagochtend ga ik samen met mn schoonmoeder schoonmaken en het leuk aankleden met planten en paaseieren. Tante Joke ligt nog altijd in het ziekenhuis, morgen uitslag of er uitzaaiingen zijn gevonden. Spannend. Maar dan moet ik er dus ook zijn om voor de koffie e.d. te zorgen. Lieke gaat dan mee, wellicht nemen mn ouders haar dan later mee. Ligt eraan hoe druk het is. haha, zonet gaat de telefoon, ,mn collegatje vertelt dat ze zwanger is, hoeraaaaa echt superleuk voor dr. 2de kindje. Straks komt mn zusje langs, ook weer gezellig! Ik zal zo nog ff een beetje Lieke spam erdoor gooien Tot later Liefs Sap
Ik kreeg na de verjaardag van Fiene een ballon met een cakeje eraan. Deze heb ik in de auto maar opengemaakt en lekker van zitten smullen. Maakte mij niets uit dat mama de auto daarvoor had uitgezogen.