November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sappie

sappie Fanatiek lid

Vanochtend spelen in mijn speelhoekje

2. sappie

sappie Fanatiek lid

Beetje verontwaardigd kijken

3. sappie

sappie Fanatiek lid

Het is nog niet zo makkelijk om vanuit de stoel je benen relaxed op de poppenwagen te leggen.

4. sappie

sappie Fanatiek lid

Oh jee, dit gaat niet goed

5. sappie

sappie Fanatiek lid

Goed voor de baby zorgen

6. sappie

sappie Fanatiek lid

Zo, nu kunnen we wandelen

7. sappie

sappie Fanatiek lid

en toen was het tijd voor koffie ;)

8. sappie

sappie Fanatiek lid

Dat was het voor nu...

Mijn zusje komt eraan!

Tot later,

Liefs Sap

9. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    wow sap, t is dat Lieke blonde haartjes heeft want tussen alle roze spullen was ze nauwelijks te herkennen ;) Lieve foto's!

10. Hallo allemaal,

Bijna weekend hier. Nog ruim een uurtje. Heerlijk hoor en dan 4 dagen vrij. Gaan jullie nog leuk dingen doen?

Hier zijn we volgepland alleen morgenavond niet. Zaterdagavond een feestje bij een vriend van Sabino zondag zitten we in Amsterdmg bij het zusje van me vader, die gaan dit jaar emigreren naar Zweden en ze hebben pas daar een huis gekocht dus even foto's kijken en we blijven gelijk eten. Weer een vakantieadresje erbij dus ;)

Heb vandaag een gesprek gehad met PZ en ga dus per aanstaande dinsdag al naar een andere vestiging en dan ga ik alleen weer onroerend goed doen, want een collega die gaat met zwangerschapsverlof en een andere collega die wordt dinsdag geopereerd en is zeker voor minimaal 6 maanden uit de running. Ben benieuwd hoe het daar gaat. Mensen die daar zitten ken ik wel allemaal. Toen ik hier kwam werken begon ik daar op de vestiging.

Sem: Idd het wordt nou niet bepaald mooi weer van het weekend. Echt balen zeg. Zijn jullie al een beetje bijgekomen dat je schoonmoeder gaat trouwen?

Sap: Nou idd je leeft maar 1x toch dus je moet gewoon lol hebben ook op je werk. Zij heeft het ook totaal niet naar haar zin in het leven.....echt zo erg. Zoek het maar lekker uit toch.
    Leuke spam van Lieke zeg. Wat een vrolijke kleuren ook, staat haar goed.

Ga nog even verder met het werk.

Lfs Kelly

11. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Morgen eindelijk naar de KNO met Yorben ,zal tijd worden.
    Heb nog een baan aangeboden gekregen door die vriendin van me waar ik mn kettingen in de kapsalon heb hangen.
    voor 24 uur,woensdag,donderdag en vrijdag.
    Voor het huishouden en voor haar kids te zorgen.
    Ik mag mn eigen kids gewoon meenemen ,geen probleem(jelte zit toch op school)
    Ik zou dat wel erg leuk vinden,maar ik werk op donderdag en vrijdag al,en dat kan niet verzet worden.Vind het zo lullig om nu na 10 jaar dat ik bij die vrouw werk opeens te zeggen dat ik ermee stop,tis een heel lief mens,een beetje als een oma voor me.Mn kids krijgen bij elke gelegenheid ook geld/kadootjes van haar.Maar aan de andere kant ,ze is 80 jaar,heeft niet het eeuwige leven,niet dat ze nu moet dood gaan,maar als ze er dan niet meer is heb ik deze kans wel verspeeld,beetje in dubio dus :(

12. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Fajah is een combinatie niet mogelijk? De een in de ochtend de ander nog in de avond?
    Sterkte morgen met Yorben bij de KNO arts!

13. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenavond meiden,

FF snel, voel me niet zo lekker. Vanavond laat thuis, half 7, snel pannenkoeken gegeten met Len en Jayna. Len is ziek thuis gekomen van zn werk, dus Jayna en hi liggen al op bed. Ik ben nu ook misselijk dus hoop niet dat het ziekenboeg wordt dit paasweekend.

Kel: wat fijn voor je zeg dat je naar de andere vetstiging kan. Goede zet van je! Fijn weekend, en een vakantieadres er bij is mooi meegenomen toch!

Sap: wat een ontzettend leuke Lieke spam. Wat vermaakt ze zich toch goed met dr speelgoed, de schat! Druk weekend dus, succes bij de opening!

Fajah: lastig hoor wat je nu moet kiezen, maar misschien toch idd ook aan je eigen toekomst denken. Succes bij de KNO arts morgen!

Charissa: fijn dat alles weer goed was bij de vk. Hoe is het nu met je rug?

Robine: jij ook lekker lang weekend en ff niet aan je werk denken nu!

Verder weet ik het ff niet meer. Ga zo ook lekker mn bedje in denk ik.
    Fijne avond nog!

Liefs Sem

14. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Hoi hoi,

Leuke spam van Lieke, echt schattig zeg
    Zo jullie hebben een druk paasweekend voor de boeg.
    Succes met de opening.
    En sterkte met de uitslag van je tante, hopen dat ze geen uitzaaiingen heeft.

Semmi, Beterschap, ja hopen dat de ziekenboeg snel voorbij is...niets aan met pasen ziek zijn.
    Met mijn rug gaat het redelijk, vandaag mijn eigen uren gedraaid, kan het nu wel merken (en vanmorgen weer fysio gehad)
    Jij dan met je rug?

Panda, hoe oud zijn je stiefbroertjes dan? Arme Bastian zo vaak wakker.

Kelly, jullie ook druk paasweekend.
    Balen dat je niet op je plek bent...jammer van de sfeer zeg, als je toch altijd chagerijnig bent zoals je collega... :rolleyes:
    Maar mooi dat je naar de andere vestiging gaat.

Fajah, wat rottig dat het op dezelfde dagen valt... misschien kunnen ze wel wat schuiven zodat het wel allebei kan.
    Ja als je al 10 jaar bij iemand loopt ga je ook niet zo snel weg he.

Ik heb hier vakantie! Heerlijk hoor tot 2 april :)
    Ik ben er ook echt aan toe hihihi.
    Volgende week lekker naar de kapper, schoonheidsbehandeling, 20weken echo en jarig dus lekker weekje!

Zo ik ga ff gtst kijken en verder surfen.

Fijne avond

15. Joeppppppppppppppppppieeeeeeee lekker een lang weekend. Nu hopen dat het weer beter gaat worden, maar dat zal wel niet.

Charissa: Zo lekker zeg dat je vakantie hebt. Lekker genieten zo te horen moet dat wel lukken.

Sem: Heh toch niet ziek worden allemaal. Beterschap voor jullie.

Fajah: Idd zoals Robine zegt is het niet mogelijk voor een combi of andere dagen bij die vriendin van je.

Ik ga even surfen op de H&M site en daarna lekker bankhangen en op tijd naar me bedje. Ben de laatste tijd best moe en kan wel urenlang slapen. Zal wel door dat rotweer komen. Wanneer begint die lente nou eens.

Lfs Kelly

16. sappie

sappie Fanatiek lid

Kelly; leuk he online shoppen, haha, ik zat ook al te snuffelen. Geniet van je weekend, ook lekker druk dus.
    Fijn dat je al zo snel bij de andere vestiging kan beginnen, top !

Charissa; wowie vakantie tot 2 april ! Lekker hoor, ben jaloers ;) .
    Klinkt goed hoe je volgende week eruit ziet! Geniet ervan.

Sem; oh jee, niet met zn allen ziek worden he voor het paasweekend. Veel beterschap! Slaap lekker.

Fajah; veel succes morgen met Yorben bij de KNO arts.
    Op zich klinkt de baan leuk maar idd wel moeilijk om zo'n oude vrouw dan opeens alleen te laten. Maar even goed over nadenken.

Ik ben alleen thuis, Rick is naar de Lama's. Begint pas om 22.00 uur dus het zal wel laat worden voor hij terug is. Bah niets aan voor mij, alleen in een koud bed stappen.

Lieke heeft vanmiddag niet een lieve buggy van nijntje gekregen voor haar babypoppen. Ze is er helemaal happy mee, al wil ze er zelf steeds in gaan zitten wat niet kan want daar heeft ze de billen al te dik voor, haha.

Fijne avond verder en tot gauw,

Liefs Sap

17. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Goeiemorgen!

Pfff ik ben nog steeds niet helemaal. Roggel ook als een ouwe vent en zit helemaal vast. En zoooooo moe dus lig er iedere avond vet vroeg in.

Sap hoe is het met je tante? Niks heh alleen in bed en idd zooo koud. Is Lieke heel erg van de poppen? Met Jaime valt het wel mee. Die speelt ook heel graag met auto's :) . Lief dat ze zelf in de buggy wil gaan zitten..

Kel wat heerlijk voor je dat je op een andere locatie kan gaan werken. En snel geregeld joh! Had je nog wat besteld bij H&M? En weer een kilo eraf zeg echt goed.
    Kijk je wel eens naar afvallers xxl, ik zag dat van de week en zooo zeg..
    Jij gaat zo'n aantal kilo's ook halen als je doorgaat zo.

Charissa lekker hoor vakantie! Gaan jullie nog wat leuks met zn drie doen? Leuk je 20 weken echo volgende week!

Sem hoe is ie? Niks heh iedereen ziek.

Fajah succes bij KNO arts. Ben benieuwd.
    Waarom kun je die andere dagen niet verzetten? Ik zou ook gewoon wel blijven bij die oude vrouw maar kijken of je wat kan regelen ofzo.

Oh en sap leuke foto's van Lieke vooral die met die poppenwagen met dr benen erop..hihi.

Hier alles verder goed. Jaime is erg lief en vrolijk. En ook ondeugend :) . Ze praat echt als een tierelier wat ik van de week schreef. Bizar hoeveel worden ze leert ineens. OP kdv gaat het ook super. Pieter (haar vriendje) loopt nu ook. Ze schelen twee weken in leeftijd. Erg schattig hoe ze met zn twee spelen.
    Dit weekend naar Limburg. Zaterdag eerst ff uurtje bij ouders van chiel langs. Jaime blijft dan daar slapen wij rijden door naar maastricht. Even shoppen en eten daar (wilden een michelin restaurant maar of dat gaat lukken, we zijn weer eens rijkelijk laat met reserveren :oops: ). Anders brasserie bij beluga (2 ster, die is duur echt niet normaal). Maar brasserie is goedkoper kun je alleen niet reserveren.

Wat een rotweer trouwens heh. Ik ga maar laarsjes kopen voor Jaime want als ze eieren moet zoeken in de tuin van ouders chiel worden dr nieuwe schoenen helemaal ranzig en dat vind ik zonde.

Kom straks nog even langs.

lfs

18. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmorgen!

Zo ik ben de eerste hier vandaag!

Kel: nog geslaagd met het online shoppen?

Charissa: idd een leuke week voor jou volgende week, spannend weer hoor zo'n 20 weken echo!

Sap: lief hoor een nijnje buggy. Grappig dat ze er zelf steeds in wil gaan zitten. Leuk de lama's, hoe vond Rick het?

AM: jullie ook weer terug uit CP? Lekker weekje gehad samen? Ben benieuwd naar de spam!

Hier de stofzuiger en dweil al door het huis gehaald. Wil eigenlijk de stad nog ff in, maar met die donkere lucht misschien niet zo'n goed idee met Jayna. Wil ff wat nieuw speelgoed voor dr halen. Ze sjouwt nu steeds met bekertjes en lepeltjes uit de kast rond, dus misschien een speelgoedserviesje halen voor dr.
    Len en ik hebben trouwens een goede nachtrust gehad en vanmorgen weer aardig opgeknapt gelukkig. Auto is ook weer gemaakt en glukkig alsnog op kosten van de garage! Dit weekend gaan we op zoek naar een andere auto. Iemand nog tips voor een goede, ruime gezinsauto waar de hond ook achter in de kofferbak past? Wordt dus een station, maar we zijn er nog niet uit welke.

Nou fijne dag verder meiden.
    Liefs Sem

19. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Oh, Sensee, jij was me toch nog net voor vandaag!
    Beterschap meid! Fijn dat het zo goed met Jaime gaat. Leuk he als ze ineens zoveel woordjes zeggen! Veel plezier in Limburg, leuk hoor lekker shoppen!

20. sappie

sappie Fanatiek lid

Goedemiddag,

Sens; balen dat je nog niet helemaal beter bent. In ieder geval veel plezier in Limburg. Maastricht is inderdaad een leuke stad om te shoppen!
    Fijn dat het met Jaime allemaal goed gaat. Dat kletsen is zooooo gezellig.
    Rick's tante kijgt vanmiddag uitslag mbt uitzaaiingen. Nog even spannend dus.

Sem; fijn dat jullie een goede nacht hebben gehad en weer een beetje zijn opgeknapt. Hihi, ik zie Jayna al rondjes lopen door jullie huis. Is voor haar ook een leuk rondje om te lopen.
    Beter zeg dat de garage de kosten voor hun rekening hebben genomen. Mag ook wel, niet normaal zeg. En wat betreft een auto, wij willen over een tijdje waarschijnlijk weer een volvo, dan een V70, lekker ruime auto en een ruime kofferbak. Misschien ook iets voor jullie.
    Voor de rest heb ik geen verstand van auto's, helaas ;) .

Vanochtend even langs mn ouders geweest om vlees te halen. Mijn vader heeft s'ochtend altijd een vogel in de winkel zitten, die komt dan een appel ophalen, hahahaha, krijgt dat beestje iedere dag van mn vader.
    Nu had mn vader net ff een halve appel voor de winkelruit gelegd. Lieke zat er echt met de neus tegenaan, en telkens zeggen, piep piep. Een vogel is voor haar piep piep. De vogel zat lekker van de appel te smullen. Lieke vond het geweldig!

Vanochtend zat ze zo lief in ons bed tv te kijken, heb dr ff een fototje van gemaakt. Toen wilde ze alleen niet meer lang lief blijven zitten, maar goed het is gelukt. Zal zo ff spammen.

Tot later,

Liefs Sap

Deel Deze Pagina