November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sappie

sappie Fanatiek lid

In het bed van papa en mama de wereld is mooi kijken

2. sappie

sappie Fanatiek lid

En toen wilde ik naar mama

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Sap lief hoe ze in jullie bed zit Is ook altijd knus heh?
    Wij doen zondag altijd ontbijt op bed. Jaime vindt dat geweldig.

Hoop dat de uitslag meevalt vanmiddag.
    Grappig van de appel die je vader geeft aan die vogel..hihi.

Semmi is het nog donker bij jou? Hier is het wat opengetrokken. Fijn dat jullie je wat beter voelen.
    En auto..hmm. Hangt ook een beetje af van budget natuurlijk. Ik vind de a4 avant geweldig. Verder hou ik niet zo van station auto's. pc hooft suv's zijn ook leuk. Vrienden van ons hebben nu ding gekocht, kom ff niet meer op merk, hyundai volgens mij. Is ook ruim en hond kan ook achterin.

Weet iemand waar ik nog regenlaarsjes kan kopen? Ik wil vanmiddag ff op zoek. Kan nu niet weg omdat chiel mijn auto meeheeft...handig heh?

4. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sens: Fijn weekend in Limburg gewenst! Laarsjes kun je kopen bij HEMA, Intratuin en bouwzaken. Succes

Sap: Lieve die Lieke met Bumba in bed! Ennuh schattig hoe ze naar t vogeltje piep piep doet.

Sem: Sterkte met t vinden en zoeken naar een goede auto, voor Nissan, Mazda, SEAT, Kia en Mitsubishi weet je waar je moet aankloppen he ;)

Vriendin was net op bezoek, had dr al vanaf okober niet gezien, was gezellig. Wij sparen altijd boekjes voor elkaar dus ik heb weer een stapel Flair en Vriendinnen meegegeven en ik heb weer Viva's vanaf oktober te lezen! Lekker zo op deze sneeuwdag. Helaas moet er ook nodig schoongemaakt worden en daar ga ik nu maar eens mee beginnen.

Liefs

5. sappie

sappie Fanatiek lid

uhhhhh weet niet hoe jullie Bumba eruit ziet :) ;) .

6. sappie

sappie Fanatiek lid

Robine; fijn dat het gezellig was met je vriendin. Handig om die tijdschriften voor elkaar te sparen, heb je lekker wat te lezen met dit pokkeweer.

Sens; voor laarsjes inderdaad Hema en/of bouw/tuincentrum! Succes!

Net ff gestreken, nu even lekker een bakje yoghurt eten.

doei,

Lfs

7. sappie

sappie Fanatiek lid

Rick vond het helemaal geweldig! Hij heeft de hele voorstelling blauw gelegen van het lachen. Mochten ze hier ooit weer zijn dan koopt hij zeker weer kaarten en dan moest ik mee! Dus een aanrader!

Lfs

8. Goedemiddag allemaal,

Net even wezen winkelen voor mezelf. Heb een nieuwe spijkerbroek (skinny jeans) en een jasje gekocht. En de broek kon ik 2 maten kleiner kopen :D :D :D :D :D verder nog een nieuwe lipgloss bij de douglash, dus heb me vandaag lekker verwend. Ik wilde eigenlijk nog meer kopen, maar morgen willen we sowieso even het centrum van Rotterdam in gaan om voor een nieuwe jas voor Daynah op zoek te gaan, dus kijk dan wel even verder.

Boodschappen zijn ook al gehaald, dus hoeven we het drukke weekend voor pasen in ieder geval geen supermarkt te zien.

Sap: Ahhhhhh wat een lieve foto van Lieke in bed. Als Daynah echt goed wakker is kan ze ook niet meer blijven liggen, maar ze vindt het wel heerlijk om nog even een uurtje bij papa en mama te slapen.
    Lama's zijn ook hartstikke leuk.
    En wat lief hoe Lieke dan naar het vogeltje wijst en piep piep zegt.

Robine: Gezellige ochtend dus gehad met je vriendin en tijdschriften zijn altijd leuk toch. Verder nog leuke plannen van het weekend?

Sensee: Mss bij Van Haren dat je daar nog regenlaarsjes kan kopen, die hebben meestal wel van dat soort dingen.
    Hoop dat je snel weer opknapt.

Sem: Jij bent ook al actief geweest vanmorgen. Ik doe meestal ook op vrijdag alles schoonmaken zodat we het weekend leuke dingen kunnen doen.
    Fijn dat jullie je weer wat beter voelen. Ben je de stad nog in geweest. Dat is hier weer het voordeel met het Alexandrium dat het helemaal overdekt is, alleen ik denk dat het vanmiddag wel ontzettend druk zal zijn dat is dan wel weer jammer.
    Hoop dat de auto nu wat langer meegaat, want ik zou er ook flink de ziekte in hebben.
    Is een Ford niks voor jullie, aangezien jezelf al een Ka heb.

Heb zelf vannacht niet zo goed geslapen (eigenlijk weken al), ben veel te veel aan het piekeren. Ik word er zelf helemaal gek van. Hoop dat dit ook een goede beslissing is om naar een andere vestiging te gaan. We zien het wel.

Ga even Daynah weer in haar bedje goed leggen, want ik hoor haar jammeren.

lfs Kelly

9. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Kel: lekker geshopt dus voor jezelf!En 2 maten kleiner, goed hoor! Heb ik gisteren ook gedaan, 3 skinny jeans broeken( spijker, zwart en wit) 2 shirts en een hemdje en een t shirtje. Bij Lady sting hebben ze nu een leuk merk, Kiss me.....ik kon er in ieder geval bij slagen!
    t Is druk in de winkels he. Was vanmorgen ff in AH, t leek wel kerst zo druk........ moet morgen nog ff avondeten halen...... Doen jullie iets bijzonders eten met de paasdagen!?

Sap: Ow t is Bumba niet...............sorry, was geel, zag t niet goed. Kippie ofzo!?!?

Huis is weer clean, kan Jill t zo weer besmeuren met Yoki en crackers, je blijft ook bezig met een kind. Met Simba was al erg, maar nu helemaal qua troep die een kind maakt. Maar ja, t houdt ons van de straat he!

Fajah: Hoe was t bij de KNO arts vandaag?

Laterz!

10. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    :oops: jullie verklaren me vast voor gek hoor en ik zeg vast oh ja dat ken ik toch wel maar what the fuck is een skinny jeans? :oops: :oops: :oops:

11. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Een broek met van die hele smalle pijpen............voor skinny mensjes zoals ik ;) uhum...............

12. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Heb je dr ook al een Lin?

Helemaal hip, laarsjes eroverheen en skinny look!

13. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Een gewoon zo'n hele strakke waar je je laarzen over kan doen?
    Zit dat lekker?

14. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    ja zo een lin, en ik vind t wel lekker zitten...........

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nou laat ik het zo zeggen heb er geen. Ben van plan om binnenkort eindelijk eens te shoppen voor mezelf ipv voor Jaime.
    Maar of ik een skinnybroek koop dat weet ik niet. Ik heb nou niet bepaald slanke benen....En ze zijn ook nog niet al te lang...

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Jawel, wel lang ennuh........ik ben natuurlijk ook niet skinny, maar t maakt je wel skinny ;)

17. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Zit het ook als je dikke kuiten hebt? Of knelt ie dan de pootjes af? ;)

Heb eigenlijk vaak alleen maar pantalon etc. Maar moet zeggen dat ik de laatste tijd daar ook wat klaar mee ben. Ik wil gewoon weer ff hippe kleding kopen die ik pas. En dat laatste is nog het belangrijkste want ben nog steeds te vet vvoor mn oude kleren :(

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Nog niet helemaal bijgelezen, niet dat het zoveel was....maar zit hier met Kyllian naast me ;)

Leuke foto's weer van Lieke!

Ennuh hier gene skinny jeans hoor, zal vast geen gezicht zijn bij me :p

We hebben een leuke vakantie gehad met goed weer. Alleen vandaag dan heel regenachtig, maar toen gingen we toch alweer terug ;)
    Kyllian zn hoest is alleen nog niet over en hij is ook snotverkouden geworden en heeft otnstoken oogjes. Mama en papa zijn ook heel snottie.

Zal vanavond een paar foto's spammen!

19. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ging trouwens voor een Levi, maar daar paste mn geproportioneerde ass niet in, dus toen ben ik naar de C&A gegaan en daar lagen hele mooie van Dyanne, 3 halen 2 betalen, vandaag dat ik er 3 heb gekocht.

Moet ook een beetje van t idee af dat ik nog in mn kleertjes van toen ik 25 was pas. De echte hippe merken zitten me niet lekker meer........dus helaas moet ik nu naar de C&A ;).

Alhoewel van Espritt zitten ze ook nog wel goed.

20. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nou wie weet ga ik eens gek doen..whaahaa.

Sneeuwt het bij jullie ook? Wat een kutweer zeg. En Chiel is nog steeds niet terug met mn auto grrrrr

Deel Deze Pagina