Lin: De pootjes knellen hier ook hoor, maar ja beetje proppen in de laarsjes en dan gaan ze wel dicht helaas hier ook nogsteeds overtollig vel na Jill
Die Esprit broeken schijnen heel snel te slijten hoor ik steeds....weet niet of hete echt zo is. Hier ook sneeuw! Een witte pasen dit jaar
De sneeuw is hier weer weg helaas...........vond t net zo leuk, but there is more coming..................
Nog ff over de skinny jeans: Ze zeggen t liefst niet meer wassen dan worden ze t mooist en gaan ze echt als een tweede huid zitten. Lekker smerig je broeken niet wassen............zouden er dan echt van die viespeuken zijn die dat doen?
AM welcome back 8) . Foto's ik ben benieuwd. Tsja een levi. Ik had maat 28 vroeger. Die krijg ik nu niet eens meer over mn knietjes heen :x . en als ik mn heup spijkerbroek aan heb en ga zitten heb ik een bouwvakkersspleet...erger kan het toch niet zijn heh . Maar C&A kom ik eigenlijk nooit. H&M is ok. Zara sla ik altijd in waar ter wereld ook, london brussel, ny. Bijenkorf vind ik ook altijd ok. Maar goed heb al een eeuwigheid niets gekocht..
Balen is dat...hier ook ass hoor. Vooral bovenkant van achteren....bleh Ik was vanochtend wel blij dat ik mn oude laarsen weer aankon. Is dan ook veel gezegd en een skinnybroekje past er niet meer tussen...
C&A is echt wel hipper geworden, al loop ik ook niet graag te koop dat ik daar mn kleding haal, maar deze keer waren de broeken wel leuk! Ik ken t bouwvakkersspleet verhaal, dat heb ik dus ook met mn 3 broeken van Indian Rose. Ze staan erg mooi, maar dan wel staand dus! Letterlijk genomen.........vind die bouwvakkersspleet ook niet meer kunnen nu we mama zijn en de 30 hebben gepasseerd ennuh.........uiteindelijk zitten de hoogste broeken t lekkerst. Net als hoog opgetrokken sokken
Ja AM ook bij jou sneeuw Robine niet meer wassen is wel smerig. En een tweede huid...ik weet niet of ik dat wel wil...kun je helemaal alle ouderdomstekens, zien.......
Vraag me toch ook af waarom mn navelpiercing er nog inzit.........bedoel, die naveltruitejs zijn toch ook echt verleden tijd na Jill....................zucht! En dat alweer 16 mnd na dato! We moesten ons schamen!
nou die bouwvakkersspleet kon toch eigenlijk nooit hoor...hahahah. Vond vroeger lage broeken lekkerder zitten, maar ja woog 57 kg niet zo lastig dan heh. Vetzucht komt niet alleen door mama worden trouwens. Vriendin van mij heeft geen kindjes maar die is de afgelopen jaren ook wat aangekomen hoor.. Oh mn aapie brult......ga dr ff pakken...
oh en ff een tip. Haal nooit maar dan ook nooit fruitreepjes van nestle. Ik had ze gehaald voor Jaime nam zelf een hap en dat is echt niet te pruimen...gatver.
Die fruitreepjes heb ik hier ook een x gehaald. Kyllian vond ze ook niet lekker, dus had ik een stukje geproefd....idd ranzig die dingen! Suc6 met de boodschappies. Hier was het erg druk in de winkel.
LIS: blijf je het weekend in Terneuzen? Alvast gefeliciteerd met je vader! Fajah: ben benieuwd naar de uitslag vanmiddag bij de kno. Semmi: hihi die Jayna ook de smaak te pakken met het lopen. Blijft leuk om te zien he Charissa: fijn dat alles goed was bij de vk? Hoe is het verder met je? Kelly: blijft echt supergoed gaan met het afvallen he! Wat een gedoe op je werk zeg, hoop dat je ergens terecht kunt met leuke collega's. Nog geslaagd op de H&M site? Sappie: is er al iets bekend over de utislag van je tante? Suc6 morgen met de zaak van Rick's oom! Leuke foto's weer van Lieke.
Kreeg een brief van t peuterconsult. aanstaande woensdag mag Jill langs komen. Duurt ongeveer 20 minuten. Dit is zeker t moment dat ze een toren moet kunnen bouwen etc? Ben benieuwd. Jullie al een datum hiervoor ontvangen? Liefs
Whahahahahahahahahahahahaha ik moet wel om jullie lachen hoor Mare meiden als ik de skinny jeans aan kan, dan kunnen er meer hoor....... En ze zitten echt heerlijk hoor meiden. Wist ik ook niet en me laarzen gingen gewoon dicht Was echt wel ontzettend blij met de maat Morgen weer verder shoppen. Had niks meer kunnen vinden op de H&M site. AM: Welkom terug. Ben benieuwd naar de pics. Robine: Wij doen hier niks bijzonders hoor met de pasen. Toevallig zijn we zondag bij een tante van me die gaat emigreren naar Zweden. Ze wonen nu nog in Amsterdam en waren pas geleden in Zweden om wat dingen te regelen, baan zoeken, huis kopen etc, dus even langs. Ze hebben ook 3 kids dus voor Daynah ook een leuke dag.