Robine: wij zijn al een keer naar het peuterbureau geweest. Is hier vanaf 1 jaar. Bij de 18 maandencontrole moeten ze geloof ik op sommige cb's idd een toren bouwen. Weet niet of Kyllian dat op commando gata doen daar Hij hoeft pas eind mei er naartoe. Kelly: jij ookal aan de skinny jeans hihi.
heeej meiden, Zo er wordt vandaag aardig door gekletst! Kel: lekker voor jezelf geshopt, leuk hoor! Echt goed dat je nu broeken 2 maten kleiner kan! Heb je al een idee wat voor jas je voor Daynah gaat kopen? AM: welkom terug! Fijn dat jullie het naar jullie zin hebben gehad! Kom maar op me die spam! Robine: jij ook al aan het shoppen geweest voor jezelf dus. Ik vind dat C&A ook een stuk hipper is geworden hoor, ook voor de kids. Enne....als ik je nog nodig heb voor een auto, hoor je het! Sensee: klinkt leuk de auto's waar je het over hebt, maar vrees toch een stuk boven ons budget. Het was nog helemaal niet de bedoeling om al een andere te kopen, dus ook nog niet echt voor kunnen sparen. Hangt er ff van af hoeveel we voor deze auto krijgen als we m inruilen. Willen er denk ik uit 2003 ofzo. Sap: aaaah lief die Lieke in jullie bed tv aan het kijken, zo schattig! En ik had wel gezien dat het Bumba niet was....haha! Die Volvo is inderdaad wel een mooie auto, thnx voor de tip Hier toch nog ff de stad in geweest.Mijn ouders wonen in het centrum, dus heb Jayna ff bij opa en oma laten spelen en slapen. Heb lekker goedkoop en leuk geshopt voor Jayna bij de Wibra een keertje. Had een tuinjurkje/ leger rokje/2 shirts lange mouw en 2 met korte mouw voor 29 euo! Nog een leuk speelgoed aanrechtje met kopjes, bordjes, sponsje, bestek ect. Jayna helemaal blij. Voor mijzelf nog nieuwe zomerschoenen. Kleren hoef ik bijna niet te kopen, aangezien ik straks nog nix meer pas... Nou ga ff wat drinken en straks boodschappen doen als Len thuiskomt. Fijn weekend! Liefs Sem
Robine: ik wist niet dat je apart een oproep krijgt voor een peuterconsult. Dacht dat we pas weer met 18 maanden ofzo heen moesten. Ik met geloof ik in juni weer met Jayna. Ben benieuwd wat je Jill nu moet doen dan.
Semmi: leuk toch af en toe lekker goedkoop shoppen Wibra heb ik ook weleens voor Kyl wat gekocht. Zeeman vind ik de kwaliteit een stuk minder nu ze langer met kleding doen. Voor het begin kocht ik daar ook nog weleens wat.
Ik vind de kwaliteit van Zeeman ook een stuk minder. Heb toevallig woensdag ook nog een spijkerjurkje voor Daynah bij de Wibra gekocht voor 4 euro.....wel maatje 86, dus zo lang kan ze er niet meer in, maar ach die 4 euro. Wat voor schoenen heb je gekocht Sem voor de zomer. Ik zag een tijdje geleden al een leuk zomerjasje bij de V&D, dus mss wordt die het als ik niks anders zie. Ik zoek trouwens ook nog een bodywarmer voor Daynah iemand een idee waar ze leuke hebben? lfs
4 euro is idd een leuk koopje dan! Maaruh niet lang meer in maat 86? Gemiddeld hebben ze toch wel maat 86 tot hun 2e jaar? Bodywarmer misschien bij H&M? Kyllian heeft er 1 van villa happ. Vorig jaar had ie er 1 van de H&M.
ze zitten ook wel langer in 86 maar hij zit nu precies goed. H&M heeft geen bodywarmers, tenminste niet voor de meisjes. Kijk morgen ook wel even bij de V&D, die heeft ze mss wel of C&A
Ben ook al ff niet meer in de stad geweest, maar er komen vast nog wel meer bodywarmers in het voorjaar in de winkels! Ah ok, misschien valt het jurkje iets kleiner dan. Ik heb voor de zomer qua bovenkleding ook allemaal 92, liever iets te groot dan te klein