November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
  2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Tijdens het uit eten gaan vermaakte ik me wel met mijn vriendjes!

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Op mn fiets door het park:

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    ...en ook heb ik mijn 1e kleurplaat gemaakt..

6. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Nou hier goed en slecht ,heel slecht nieuws :cry:

Zal beginnen met het goede vooruitzicht:Yorben word binnen 3 weken geopereerd,we krijgen binnenkort een oproep.
    De Kno-arts zei dat het heel goed is dat we zijn gekomen,Yorben zn amandelen zijn enorm groot,waardoor hij dus van die stikgeluiden maakt en weinig lucht heeft,die worden onmiddelijk verwijderd,zn neusamandelen waren ook erg geirriteerd en die gaan ze wegschrapen,met zn oortjes was alles in orde,geen buisjes dus.
    Yorben moet ontzettend veel keelpijn hebben,arm kindje,dat verklaard zn vele ziek zijn en huilerig zijn de hele tijd.
    wss ook zn vermoeidheid,want het is een hele opgaaf voor hem en dus zeer vermoeiend met weinig lucht om te eten en spelen enz....
    Dokter zei dat hij heel erg zal opbloeien,een ander ventje zal het worden,nou ik hoop het van harte,want het is zo zielig.
    Maar ben wel erg blij dat er wat aan word gedaan.
    Had ik niet doorgezeurd over een verwijskaart dan was hij nog niet geholpen geworden.

Dan nu het slechte nieuws:Chris heeft gister zn ontslag gehad :cry:
    Om 21u30 gisteravond werden we gebeld door iemand vh kantoor en werd doodleuk verteld dat hij zn boel uit zn vrachtwagen moest halen en hem op de parking bij zn baas moest zetten.
    Het bedrijf is 2 maanden geleden overgenomen door een andere baas,die heeft veel Bulgaren in dienst(erg goedkoop)
    en nu vliegen de andere chauffeurs 1 voor 1 buiten.
    Ja in Belgie kan dat zomaar,er was eerst sprake om hem nog 14 dgn uit te betalen,maar daar zijn we echt niet mee akkoord gegaan.
    Nu krijgt hij nog 6 weken betaald en dan hoop ik dat hij wat anders vind.
    Heel naar dus allemaal.
    En dan nog zo laf om zoiets per telefoon te doen.
    Chris heeft die baas nog gebeld en hem even de huid volgescholden en de waarheid gezegt,Eikel die vent hoor ,Bah.
    Onze Pasen is dus niet zo fijn :cry:

Ga ook ff niet reageren nu,heb amper bijgelezen dus sorry,mn hoofd staat er nu even niet naar.
    Ik wens jullie wel fijn pasen hoor!

XXX

7. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Fajah: Wat een klote nieuws zeg! Arme Yorben om te beginnen. Gelukkig dat er wel iets aan gedaan kan worden, maar wat vreselijk zielig dat hij zoveel keelpijn heeft. Wat goed dat je toch aan de bel hebt getrokken he!

Balen voor Chris en idd wat een manier van ontslag geven zeg! Echt asociaal. Nu zal hij toch wel redelijk snel iets anders kunnen vinden? Er is toch wel genoeg vraag naar chauffeurs? Sterkte deze paasdagen voor jullie! Knuffel voor je mannen Yorben en Chris!

AM: Je mag nog meer spammen hoor, ze zijn allemaal erg leuk die foto's! Ennuh dacht dat Jill een dik buikje had, maar die van Kyllian in t zwembad kan er ook mee door ;) Bierbuik! Lol.

Ga ff douchen en dan dancing queen kijken. Heb t al de hele dag koud,,,,,,,,,,ff lekker hete douche dan maar.

Tot later!

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Fajah: Fijn dat Yorben er aan geholpen kan worden!
    Ik stond echt versteld toen je dat verhaal van Chris vanmiddag vertelde, zoiets verwacht je toch niet. Belachelijk trouwens dat zoiets in Belgie kan. Hoop echt dat Chris snel iets anders kan vinden. Die baas heeft ook echt geen gevoel he, een gezin zoiets aan doen. Sterkte ermee.

9. AM: Zo te zien hebben jullie het erg naar jullie zin gehad in CP. Erg leuke foto's. Is het weer ook een beetje meegevallen aangezien het hier de laatste dagen niet zo lekker was.

Fajah: Pfffffff wat erg voor jullie zeg en idd erg laf van die baas, maar denk dat Chris wel snel wat anders heeft hoor. Is het alleen niet zo dat zo'n werkgever je moet uitbetalen aan de hand hoe lang je in dienst bent? Tenminste dat dacht ik altijd.
    Gelukkig wordt Yorben snel geholpen en zal hij snel een ander kindje worden.
    Komt vast allemaal goed. In ieder geval sterkte.

Hier net weer wezen sporten, thuis dan. Ga zo lekker op de bank zitten. We zouden eigenlijk bezoek krijgen van vrienden maar die hadden gisteren afgebeld of het verzet kon worden. Wel lekker kan ik nu naar Dancing Queen kijken.

Fijne avond allemaal.

Lfs

10. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    AM: Die slaapzak van Kyllian ziet er wel erg lekker en comfortabel uit. Waar heb je die vandaan? Is dat zo een easysleeper? En heb je dan geen dekbedje meer nodig?

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Robine: haha ja lekkere dikke bier uhhh melkbuik he :D

Kelly: het sporten er weer op zitten goed hoor! :D Ik heb net op de weegschaal gestaan, niets aangekomen gelukkig na de afgelopen week :D

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Robine: het antwoord heb je nu al hihi.

Kelly: we hadden heerlijk weer dinsdag en woensdag, lekker zonnig. Donderdag was het wel wat bewolkt, maar gelukkig pas eind van de dag regen.

13. Wat goed dat je niks bent aangekomen. Had ik gelukkig ook na het weekend CP.

14. sappie

sappie Fanatiek lid

Zag hele verhalen skinny jeans voorbijkomen, lachen hoor, allemaal aan de skinny jeans. En Lin, jij had er nog geen? Had is wel verwacht.

Fajah; wat fijn om te horen dat ze Yorben kunnen helpen. Arm kind, altijd maar last van erge keelpijn.
    En wat vervelend dat Chris zomaar zn ontslag heeft gehad, en dan ook nog eens zo laf middels een telefoontje. Ongelooflijk dat dat zomaar kan/mag. Zal voor julle duimen dat hij snel een nieuwe job vindt.

Kel; veel plezier morgen met shoppen. En 2 maten kleiner, wat een lekker gevoel of niet?!

AM;fijn dat jullie heerlijk hebben genoten op cp. Aan de foto's is te zien dat Kyllian ervan heeft genoten, prachtig hoor! En spammen is altijd goed !

Robine; niet ziek worden he! Hele dag koud is niet goed!

Hier ook niet zo goed nieuws.

De tumor van Rick's tante is niet te opereren. Er is nu nog een discussie tussen de pathaloog en de longarts. Volgens pathaloog geen uitzaaiingen te zien, longarts kan dit niet geloven :confused: :confused: :confused: . Daar ben je dan ook lekker klaar mee. Volgende week opnieuw onderzoek en daarna wordt de behandelmethode bepaald. Wellicht wordt het chemotherapie. Zal dus een kwestie worden van rekken ipv genezen :cry: . Echt heel erg zielig. We hadden zo gehoopt op een operatie.

Oh ja..Lieke had toch een buggy van mn zusje gisteren gehad, ze wil er hetr liefst zelf inziiten, wat eigenlijk niet gaat. Zal er ff een fototje van spammen.

Tot later,

Liefs Sap

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hier bij mij in de wijk zit bobbies. Ze hebben daar erg leuke bodywarmers. Beetje glimmend. Weet niet welk merk. Volgens mij is de website www.bobbies.tk

16. sappie

sappie Fanatiek lid

Lieke in poppenbyggy

17. sappie

sappie Fanatiek lid

En nog eentje

18. sappie

sappie Fanatiek lid

Is trouwens echt een leuke buggy! Lieke speelt er heel veel mee! Kost maar € 7,00 bij Bart Smit!

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sappie: jeetje wat een triest bericht :( Hoop dat het nieuwe onderzoek toch nog andere resultaten oplevert.
    Lief die Lieke in de Nijntje buggy!

20. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nou zitten we weer een paar pagina's verder.

Sap hihi lieke in dr buggy! En Lieke krijgt ook meer haar heh. Ze heeft dezelfde neus als Jaime, zo'n doppie. En nee Sap ik had geen skinny jeans...hahah.
    Wat vreselijk voor de tante van Rick zeg. Hoe kan het nou dat die artsen het niet eens zijn dan? Ik begrijp dat niet.

Fajah arme arme Yorben zoveel pijn. En je huisarts zou je niet een ander nemen? DAt die dat niet heeft gezien dat kan toch niet. Arme kereltje, geef hem maar een hele dikke knuffel van ons.
    En dan je nieuws over chris zn baan.Kan dat in Belgie? Kunnen jullie het nog aanvechten ofzo? En idd wat je schrijft laf om dat door de telefoon te vertellen. Is er veel werk voor chauffeurs bij jullie in de buurt?

Am de foto's zijn echt heel lief! Ziet er erg leuk uit CP (ik ben normaal niet zo van cp's of campings ed, schoonvader is interim directeur geweest bij cp veel verhalen gehoord) Maar dit is echt best wel leuk. Misschien dat wij ook nog eens gaan.
    Ben nog steeds jaloers op de lens van je man hoor :) . En volgens mij heeft kyl zich goed vermaakt in het zwembad en met de beestjes of niet?
    Leuk in Limburg de eekhoorns. Bij de ouders van Chiel zitten ze ook in de tuin, samen met fazanten, Jaime zal dat morgen ook wel leuk vinden. Eekhoorn nootje geven (doet mn schoonvader altijd 's ochtends).

Nou dames ik ben ook aan de skinnyjeans hoor 8) . Dankzij Zap met de tip van de dyanna skinnyjeans :) . Dank je Zap.
    Ik wist niet dat het er 3 voor prijs van 2 was maar de verkoopster was zo aardig om me erop te wijzen. Verder ben ik nog ff naar H&M geweest. Leuke legergroene jas gekocht, mooie sjaal, shirt, pantalon, tas.
    Nou ik ben weer helemaal ok! Was ook wel ff nodig want ik liep achter heh..hahah.
    Goed morgen weer shoppen in maastricht...haha. We gaan het zien.

Kom straks nog ff kijken. hier geen dancing queen. Misschien nog ff straks. chiel vindt het niet zo leuk, zitten nu wegmisbruikers te kijken.

lfs

Deel Deze Pagina