November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Sens: hihi goed geshopt jij! :D Maastricht heeft vast ook genoeg leuke winkels :D Veel plezier alvast.
    Ik vind CP of Landal wel ideaal voor die kleintjes. Lekker altijd een zwembad bij de hand en in CP worden altijd wel leuke dingen gedaan voor ze. In Landal was dat niet zo. Ook tijdens het buffetten kon hij gewoon lekker spelen, want hij blijft echt niet 2 uur in een stoel zitten.

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja denk ook wel ideaal voor kleintjes maar ik ben nogal opstandig tegen dat soort dingen. Weet niet hoe het komt. Misschien een beeld dat ik heb, linda het stekelvarkentje tegen de buma ofzo. Maar goed uiteindelijk lijkt het allemaal cliche te worden tenminste nu voor mijn gevoel..hahah.

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Eekhoorntje in de tuin:

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    ahhh lief die eekhoorn. Waren ze schuw?
    Die eekhoorns bij mn schoonouders komen pas echt naar voren als je in de keuken staat. Anders blijven ze achterin de tuin zitten (en dat is ver ver, wel minstens 50 meter).

Dat filmpje is heel erg lief..hihi.

Ik ga nog ff tv kijken!

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    De eekhoorns waren ongeveer 2 meter van ons vandaan, maar wij waren binnen en zij buiten. Denk dat ze wel weg gegaan zijn als we de deur hadden geopend ;)

Tv kijkse! ;)

Ik moet eigenlijk strijken, maar heb geen zin. Morgen maar doen. De laatste was zit in de droger, hebben we dat iig alvast gehad.

7. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    sens:ja in belgie kan zoiets zomaar,nog een geluk dat hij nu 6 weken word betaald,ondertussen gauw ander werk zoeken.Hier is het best gauw te viden,maar we hopen natuurlijk wel hetzelfde salaris he en uren,want chris is een echt workaholic,thuiszitten is vreselijk voor hem ;)

Sap:wat een vreselijk vervelend nieuws voor jullie tante,ik hoop zo dat er toch nog een manier is om het te behandelen,erg veel sterkte voor jullie.

wat betreft skinny jeans,ik sta daar totaal niet mee,dus mij zul je er niet in zien lopen ;)
    Ga nu bij mn ventje zitten ,die is zooooo zielig zonder baan :rolleyes:

8. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Am:hele leuke foto´s zeg,jullie hebben het erg leuk gehad zo te zien(en wij maar werken) ;)

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Fajah: ik duim voor hem dat hij snel iets anders vindt!
    Wat betekent:,,ik sta daar totaal niet mee"? :D Dat het je niet staat? Sorry ben maar een Nieuwegeinse ;)

10. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Am:dat het bij mij geen smoel is hahaha als ik het aan heb ;)

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ow dat het geen gezicht is haha. Nou volgens mij valt dat best wel mee! Het figuur heb je er iig wel voor!

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    ik ga mn bedje in,afgelopen nacht hebben we ook weinig geslapen door dat gezeik ,dus lekker vroeg erin nu.

Slaapwel voor iedereen XXX

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Truste Fajah, hoop dat jullie beiden rustig kunnen slapen.

Ik ga ook, Kyllian is wakker geworden door zn gehoest.

14. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hier ook die net flink aan het hoesten was, maarrrr ze lijkt op dr paps en slaapt daarna gewoon door :).

Ik vind de eekhoorns lief Am. Hier zijn ze leuk. in vs zijn ze lichtgrijs, helemaal niet a la eekhoorn.
    En strijken...bleh, ik doe dat niet. Chiel doet zn eigen shirts en ik strijk verder niks....

15. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Goede avond,

Ben ik ook weer :D drukke week hier gehad :( Wel meegelezen hoor. Donderdag onverwachts een begrafenis...en dus de hele dag van huis. Milou die 's nachts moeilijk slaapt dus wij waren bekaf. Milou heeft 2 dagen bij mijn ouders geslapen, ivm die begrafenis, en toen konden we ff bijtanken. Waren we echt niet meer gewend . Ik weet niet wat het is met d'r. Vannacht was ze maar 1x wakker geworden en toen pas om 8.15 uur dus we hopen dat het nu voorbij is die periode.

Maar wat een nieuwtjes hier zeg....

Sap, jeetje wat triest...hopelijk is er snel zekerheid en kan de behandeling gestart worden.
    Leuke foto's zeg van Lieke met de buggy. Milou heeft bij mijn ouders ook een buggy en ook helemaal gek ermee. Mss ga ik die bij bart smit wel halen.

Fajah: Yorben...achgossie...de stakkert. Zielig zeg dat de dokter dat niet eerder heeft opgemerkt. Gelukkig wordt ie snel geholpen en kan ie weer lekker gaan ravotten. En wat naar van je man..wat een idioterij zeg :( Succes met zoeken!

AM: weer terug...leuke foto's voorbij zien komen. Jullie hebben dus lekker weer gehad, gelukkig! En lekker in het Brabantse/limburgse land dus geweest...altijd leuk heh :)

Kelly, wat fijn dat je zomaar 2 maten kleiner kon kopen! Echt heel goed van je zeg! Veel plezier morgen.

sEmmi, gelukkig is de auto weer gemaakt op kosten van de garage! En alweer over de 12 weken...wat gaat het hard!

haha de Skinny jeans....Sens er ook al aan :D Ik heb er ook in mijn kast liggen (al wist ik tot vandaag niet dat ze zo heten :D ) maar ze zitten idd wel lekker.

Morgen gaan we met vrienden lekker Tapas eten in Laren...jammie. Daarna bij mijn schoonouders slapen en zondag weer terug. Maandag lekkerrrr vrij \:D/ Nu ga ik weer ff Titanic kijken (ja erg heh :oops: )

x

16. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Nou ben vanmorgen eerste :)

Wat veel geschreven en leuk gekletst ;)

Hier ook wel een skinny jeans hihihi lichtblauw en donkerblauw en grijs, kan ze alleen nu niet meer aan, baal ik wel van want ze zitten er mooi en lekker.

Fajah, wat een rotbericht zo voor pasen en schrikken zeg!
    Hoe ze zo met mensen om kunnen gaan zeg.
    Hoop voor je dat je man snel wat vind....
    En Yorben word geopereerd, gelukkig maar.

Sappie, verschrikkelijk van je tante, weet er ook niets aan toe te voegen.

Robine en Sens, lekker skinny jeans geshopt.
    Scheelt wel zeg zo 3 halen 2 betalen.

AM, ook weer terug, zo aan de foto's te zien erg genoten.

Brennied, bah begrafenis nooit leuk, wat het familie of heb ik er overheen gelezen?
    Leuk weekend voor de boeg zo te horen, veel plezier!

Zo hier is het hele huis alweer schoon, ikke beneden en dennis is boven begonnen :D
    Jayden slaapt al lekker dus ga ook ff uurtje liggen en vanmiddag de boel weg strijken echt zo berg :oops: (is ook echt weer voor bah!)
    Mijn zelfgemaakte soep staat op..mmhhh heerlijk.

Nou weet niet of ik wat vergeten ben...sorry voor diegene

Kom later wel ff weer.

17. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sap: Wat een klote nieuws voor Rick zn tante zeg! Sterkte voor jullie!

Sen: haha toch een skinny geshopt, heb je ook wit zwart en spijker genomen? Ik wist t ook niet 3 halen 2 betalen, maar ook de verkoopster hier wees me erop! Vind Chiel t sexy staan? John vind die laarzen erover vreselijk..........beetje conservatieve man he ;)

Net ff in de winkels gweeest, bizar druk! Denk nog drukker dan met kerst~! En iedereen maar hamsteren......nou wij eten gewoon hoor en morgen lekker een broodje kroket ofzo. Niks geen paasfratsen. Alleen t ontbijtje is 2 dagen uitgebreid, morgen bij mn schoonouders en maandag lekker met zn 3en.

AM: lief rondleidingsfilmpje van Kyl en Bumba!

Ik ga ff niksen, Jill ligt ff op bed,

Laterz!

18. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

Fijne paasdagen allemaal!

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sens: gelukkig maar dat jaime door dr hoestEN heen wel doorslaapt!

Brennie: ojee een begrafenis gehad, gecondoleerd. Was het iemand die je goed kende?
    Je zal nu wel aan de tapas zitten, hoop dat het smaakt ;)

Charissa: ben nu wel benieuwd naar je buikkie hihi. Vreselijk he die strijk altijd maar weer.

Robine: broodje met kroket is toch ook lekker. Wel met een paashaasbroodje eten dan he ;) Wij doen ook normaal niets met pasen, maar ik zal al die lekkere gourmetdingen in de winkel hihi. Maandag dus toch maar aan de gourmet. Verder alleen een paasbrunch bij mn schoonouders.

Van mij ook voor iedereen fijne paasdagen!

20. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    wij gaan morgen bij mn ouders paaseieren zoeken met de kids,en dan s´avonds blijven eten en maandag bij mn schoonouders.
    Verder geef ik niks om Pasen eigenlijk,maar voor de kinderen wel leuk natuurlijk.
    Ik krijg geloof ik morgenochtend wel een ontbijtje ,ik hoorde Jelte en chris smoezen,maar ik deed net of ik het niet hoorde ;)

Nou als ik niet meer online ben : FIJNE PASEN!xxxx

Deel Deze Pagina