November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    ALLEMAAL FIJNE PAASDAGEN!

Wij gaan morgenvroeg naar mijn schoonouders en s'middags bij mijn moeder brunchen, erg zin aan.

Fijne avond, ga ff madagascar kijken.

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Fajah: hebben jullie nog redelijk kunnen slapen? Lief een ontbijtje op bed!

Charissa: fijne dag morgen!

3. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    AM:Hier nog niet echt lekker geslapen,je bent er toch mee bezig hé.
    Maar hij heeft vandaag wat rondgebeld en er is een bedrijf die iemand zoekt,ze bellen hem terug,hij kent die mensen en die zagen het wel zitten,dus mss dat hij al gauw weer kan beginnen,we wachten af.
    Ben je al door je was en strijk heen?

4. sappie

sappie Fanatiek lid

Fajah; zou wel fijn zijn dat Chris snel weer aan het werk kan. Veel plezier morgen met paaseieren zoeken! Denk dat Jelte het erg leuk gaat vinden.
    Geniet van je paasontbijtje morgenvroeg!

Charissa; lekker genoten van je eigengemaakte soep? En alle was weggestreken? Was het inderdaad wel weer voor!
    Enne, ik ben ook wel benieuwd naar je babybuikje! Laat je een keer een foto zien?

AM; leuk filmpje van Kyllian waarbij hij ons een rondleiding door jullie huisje geeft!

Robine; John die niet van laarzen over de broek houdt :confused: Dat is toch heel hip en sexy :) . Rick vindt het wel lekker hoor! ;) .
    Hoest met jill? Laat eens een keer weer wat leuke foto's voorbijkomen!

Hier vandaag een schoonmaakdag gehad. Moest het pand en showroom van Ricks oom en tante schoonmaken samen met mn schoonmoeder. Moet eerlijk zeggen dat het erg mooi is geworden en natuurlijk lekker schoon. Open dag op 2de paasdag kan plaatsvinden!

Morgen een hele drukke dag, naar mn ouders, verjaardag van het buurmeisje en s'avonds komen mn schoonouders op bezoek! Nou ja, wordt vast wel gezellig.

Ik ben een beetje eenzaam, Rick is naar een feestje van zn voetbalclub. Ik zou meegaan maar nu gingen de meeste andere "voetbalvrouwen" ook niet dus heb ik besloten ook maar thuis te blijven. Nou ja, ook wel een keertje lekker, lekker in mn eentje bepalen wat er op de tv komt, haha :) .

Fijne paasdagen voor jullie allemaal!

Dikke kus Sap

5. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Goedemorgen op deze witte Paas ochtend.....

Chris en Jelte zijn al op weg naar de bakker om pistolets en croissantjes Mmmmmm.....
    Ik ga zo terug mn bed in,want Jelte wil me natuurlijk verrassen.
    Moeders moeten nogal eens toneel spelen hé? ;)

Fijne dag allemaal XXX

6. jacq

jacq Bekend lid

9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    Lieve allemaal, fijne paas!

In Amsterdam geen wit te zien. Gisteravond wel een beetje.
    Hier gaat alles weer aardig goed. Mijn oom is uit coma en is gister weer thuis gekomen. Zoals het er nu uit ziet houdt hij er niets aan over. Het is een geluk bij een ongeluk dat hij in zo'n goed ziekenhuis in Frankrijk terecht is gekomen. Verder heb ik vorige week een dagje op mijn oude werk ingevallen. Dat was heerlijk en er waren veel oud patienten die met smart op me zaten te wachten. Dat deed me zo goed.
    Ook zou ik deze week beginnen bij de mannen waar ik eerder heb waargenomen. Maar tijdens een laatste gesprek heb ik besloten om dat niet te doen. Ze begonnen over een goodwill van 20.000 euro voor 2 dagen werk wat ik ook nog zelf op moet starten. Dat geld wil ik liever in mijn eigen praktijkje steken. dus schiet lekker op hier. Er waren nog een aantal andere redenen waarom het niet goed voelde. Dus ik ben als een gek op zoek naar een bedrijfsruimte want ik heb inmiddels al mijn contracten met zorgverzekeraars al binnen.
    Hopelijk vind ik een leuk betaalbaar (erg moeilijk hier) plekje voor mezelf. Ben het zo zat om afhankelijk te zijn van anderen die alleen maar geld willen en van je profiteren. Is goed om te weten wat ik uiteindelijk wil. Moet goed komen. Heb er zin in ook aL zal het erg moeilijk worden met zoveel concurentie om me heen.

Genoeg over mij. Ik las dat je man is ontslagen Fajah. Wat een ellende zeg en kan dat zo maar? Gelukkig is er een groot te kort aan chauffeurs en komt het hopelijk snel goed. En wat goed dat je door hebt gezet met de verwijzing voor Jorben, arm mannetje! Lief dat ze verse broodjes hebben gehaald, lekker!

Veel plezier met eieren zoeken allemaal!

liefs

7. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    FIJNE PASEN ALLEMAAL!

ff korte reactie, ben de laatste dagen weer moe en ga zo maar ff liggen nu Jayna ook slaapt.

Fajah: fijn dat Yorben geholpen kan worden, goed dat je toch hebt doorgezet! En wat een kl*te zooi zeg van Chris zn baan, echt onzettend balen voor jullie. Hopelijk vind ie snel wat anders.

Sap: ach meid, wat erg voor jullie tante zeg dat er geen operatie mogelijk is. Maar kan chemo niet genezen dan? Ik geloof dat bij mijn schoonvader chemo wel eens tot genezing heeft geleid. Maar iedere situatie is natuurlijk weer anders. Heel veel sterkte er mee! Knuf voor jullie!

AM: super leuke spam uit CP! Jullie hebben lekker genoten zo te zien!

En iedereen aan de skinny jeans dus. Heb ze niet , maar had ze anders misschien wel gekocht, want vind ze wel leuk. Alleen past bijna geen 1 broek meer dicht, dus helaas.......
    Dit was het ff voor nu, volgende keer weer wat uitgebreider.....
    Gisteravond trouwens bij mijn vriendin geweest, waar het contact wat mee verwaterde, doordat we beiden zo' ander leven hebben. Kwam zij met het nieuws dat ze 10 weken zwanger is! We lopen dus bijna gelijk op, echt leuk. Wie weet brengt het ons weer dichter bij elkaar nu we samen kunnen zwangeren.

Nou fijne dag nog en tot later meiden.
    Liefs Sem

8. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Hoi hoi,

Allemaal leuke 1e paasdag gehad?
    Hier was het gezellig maar zo ontzettend druk voor Jayden...
    Hij heeft net kwartier geslapen....dus helemaal uitgeteld nu hihihi.

Semmi, komt de moeheid opzetten, rottig he dan heb je gewoon gevoel dat je er niet doorkomt...

Sappie, ja de soep is erg lekker hhiiihii, mooi nog veel voor morgen bewaard :D

Er is niet veel meer bijgeschreven dus kan ook niet reageren haha.

Nou ga ff boven kijken op de pc voor nieuwe film te downloaden, vanavond ff mooi horrorfilmpje kijken met ons tweetjes... :)

Fijne 2e paasdag, wij gaan lekker rustig dagje, ff naar de kinderboerderij.

9. sappie

sappie Fanatiek lid

He hallooooo,

Lekker rustig hier zeg! Iedereen aan het genieten van de sneeuw ;) en van het zonnetje :) . Raar weertje hoor!

Wij hebben gisteren wel een gezellige dag gehad, Lieke is weer door de opa's en oma's verwend met een groot chocoladekonijn en een ketting met arband (zo schattig) en een leuk boek van het zandkasteel.

Vanochtend even naar de zaak geweest, nu ff thuis om Lieke een slaapje te laten doen en zelf even het huis te poetsen en dan straks weer terug. Morgen alweer werken, bleeeeghhh helemaal geen zin in. Ben toe aan heeeeeeel veeeeeeel zon en VAKANTIE!

Meiden nog een fijne dag en tot later,

Oh ja, voor ik het vergeet... Sem alvast heel veel plezier morgen met de echo! Laat je dan ook ff een fototje zien, ben zo benieuwd!

Liefs Sap

10. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hoi hoi allemaal!

Ga weer eens ff spammen, vandaag dagje cultureel gedaan, althans een uurtje.......naar Naturalis, museum in Leiden. Hadden echt niks te doen en hele dag thuiszitten was ook niet alles dus maar ff apen, skeletten en stenen kijken. Daarna naar de Mc Donalds geweest, dus Jill had dr dagje weer wel. Gisteren lekker gebrunched bij mn schoonouders en s middags ff bij mn moeder langs geweest, al met al relaxte paasdagen.

Helaas weinig tot geen sneeuw hier gevallen, bij jullie wel? Leuke feestdagen gehad?

Ga ff spammen.

Liefs

11. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

Paasontbijtje vanmorgen thuis

12. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

Jill en dr chocoladevoorraadje ;)

13. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

Stier Herman in Naturalis( rechts dan he ;) )

14. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

Find the differences

15. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

Dit zat op de grond en vond ik razend interessant.......bleef erop zitten, staan, lopen en springen

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

hey wat is dat voor interessants?!?!?!

17. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

Hahahaha lachuh zeg!

18. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

Ambertje gisteren........al bijna weer 3 maandjes oud ''smelt''

19. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ok genoeg spam weer sap? ;)

Sem: Spannend morgen weer je echo. Hopelijk ziet alles er weer toppie uit!

Sap: Wow druk dagje vandaag met de zaak, familie en pasen vieren. Idd bah morgen weer werken, maar ja is kort weekje deze week he! Lieke weer verwend door de paashaas. Jill ook, kreeg een kip met eireren, een zakje paaseitjes, een speegoedding van Megablocks en nog meer snoepgoed.......bofferds!
    Leuk je zondag weer te zien!

Charissa: hoe was de kinderboerderij? Druk en koud zeker? En welke horrorfilm heb je gisteren bekeken? Aanrader?

Kan verder niet teruglezen door mn eigen gespam. Sorry!

Laterz!

20. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heeej meiden,

Sap: jullie drukke pasen achter de rug. En Lieke lekker verwend, heeft ze nog lekker gesmuld van al t chocolade?

Robine: dat ziet er gezellig uit jullie ontbijtje! Tafel mooi gedekt hoor! En leuke spam, lekker hoor zo'n dagje er op uit met zn drietjes! Duckey Beau shirt is leuk he! ;)

Hier vandaag bij mn ouders geweest. Jayna daar vanmiddag ff geslapen en wij wat rond gereden om bij auto's te kijken. Zijn er nog niet helemaal uit, dus wachten nog ff. Vanavond patatjes gegeten bij mn ouders. Jayna weer een hele fricadel weggesmikkeld.
    Ik zal ook nog ff spammen, van afgelopen week.

Liefs Sem

Deel Deze Pagina