Welkom terug Kelly! Mooie foto's zeg...ziet er heeeel goed uit! LIS; ook al zo'n leuke spam-foto's! Haha beetje teveel wijntjes gehad bij je ouders? AM: lijkt me idd niet echt handig om helemaal niet te slapen na je nachtdienst...maar ik heb Kyl zojuist toegeschreeuwd dat ie morgen maar ff een paar uur moet gaan pitten sens; ooh krulletjes..leuk! Milou d'r haar begint nu ook echt te groeien. Ze moet helemaal zweten als ze de fles heeft gedronken en dan zit d'r haar zelfs al een beetje in de 'war' Als je eenmaal in London bent, zal het heus meevallen...lekker gaan genieten hoor! sappie; leuke foto's zeg..en die poppenwagen, die lijkt nu echt zo klein vergeleken bij Lieke. Tijd gaat echt veel te snel Milou vindt dieren ook helemaal geweldig. We hebben 2 katten die ze super vindt alleen is ze er nog niet snel genoeg voor . panda; druk druk dus in Parijs. Ik ben nog nooit in Parijs geweest We zijn het al vaak van plan geweest maar iedere keer kwam er wat tussen. Bastian is echt een snelle zeg..pff...idd laat Milou nog maar ff rustig aan doen. eeuu de rest kan ik niet teruglezen door alle mooie foto's! Ik kan me nog herinneren foto's van Fajah; fijn zeg dat je zo dicht bij het strand woont. En idd Yorben heeft al lekker bruine beentjes. Oja en Robine; ook leuke foto's van Jill! Lukt het een beetje met de nieuwe camera? Wanneer mocht je moeder een dagje naar huis, is dat morgen niet? Hier gaat het allemaal z'n gangetje...lekker vakantie aan het vieren. Vandaag ff wezen shoppen..en op het terras gezeten. We hebben vandaag ook de schommel in de tuin opgehangen voor milou. Ze is op het moment verkouden...alleen d'r neusje. Vol met snot :x Maar ik denk dat ze nu ook boventandjes krijgt...zitten bubbels en is een beetje rood. Mss dat ze daardoor verkouden is. Oja het lijstje; Bastian: Kruipen, staan en stapjes Jill : omrollen heen en weer, zelf gaan zitten, niet kruipen en staan Lieke: Langs de tafel lopen en kruipen(zowel op handjes en voetjes als op handjes en knietjes, hahaha) Jesse: Zich overal aan optrekken om te gaan staan en dan lopen (langs tafel, kast) en kruipen. Bij gladde ondergronden op handjes en knietjes, bij tuintegels op handen en voeten. Yorbenmrollen door heel de kamer,maar nog niet alleen zitten staan of kruipen. Daynah: zitten, staan (niet zelfstandig) en omrollen op schoot, maar dus niet liggend Kyllian: omrollen, van zit naar kruipstand draaien, hele kleine stukjes kruipen op handen en knietjes verder veel tijgeren (buikschuiven). Jaime: doorrollen, kruipen/tijgeren (hangt er nog tussen in) zitten Milou; rollen, tijgeren, zelf gaan zitten, op d'r knietjes zitten, soms op handen en voetjes staan maar dan niet voorruit komen. Ga ook ff foto's spammen
LIS en daarom ieder kind doet zn eigen ding heb ik het idee. Uiteindelijk leren ze alles maar niet in dezelfde volgorde. Ik was niet naar de dokter geweest...zie mij alweer gaan, die man gaat vast denken heb je haar weer. Geweldige foto's trouwens en net als Annemonique zou ik mij verbazen als ik Jaime zo zou zien kruipen enzo. ZIe trouwens nog vaak foto's langskomen met spenen. Hier echt niet. Ze moet m sinds ze een paar maanden is gewoon niet. Duimen doet ze ook niet. Kel ben benieuwd naar de site. Zag er echt goed uit die boerderij. Wij boeken weer spanje voor dit najaar, maar misschien volgend jaar wel zoiets. Annemonique die sprong is gewoon klote. Dat slapen was hier ook ineens zo raar. Slaapt ie 's nachts nu wel eenu beetje door? En wat je schrijft het komt vanzelf. Ik zie na deze sprong ineens echt dat ze vele meer kan. Zitten zonder te vallen, ze gaat bijna van lig in kruip (maar nog niet ligt op dr zij en probeert op te drukken maar dan....ziet ze de poes langskomen..hahah) en anders praten. We blijven tot zondag in Engeland en Jaime gaat naar mn schoonouders. Verder rustig hier zeg..vakantie heh. Nu nog het mooie weer meiden want dat mag nu echt wel ff een maand of meer aanhouden.
http://www.ansteyhall.co.uk/Welcome.html Hier is de bruiloft echt erg gaaf. Brennie coole foto van Milou! Vond ze het leuk het schommelen?
En nog een foto van Jesse en Mees, het achterachterachterneefje van Jesse. Ofwel: de opa van Mees is de oudste neef van Wes. Snappen jullie het nog? Grote familie... Enne... ze hebben hetzelfde shirtje aan. Was zo grappig.
Hahahaha. Ja, precies. Dan krijg je van die constructies dat een jongetje van 8 tante moet zeggen tegen een meisje van 3 enzo. Om het makkelijk te maken. Mooi locatie trouwens joh!
Jammer hoor, dat ik niet nog wat energie kan afgeven Vind je 't ook zo jammer dat ie niet lekker op schoot wil zitten? Hier echt alleen als ie moe is. Verder zit ie echt niet op schoot.
LIS; wat een mooi foto's van Jesse. Vooral die waar hij zit te slapen in bed, zooo cute. Brennied; geniet nog maar lekker van de vakantie ! En ook weer erg leuke foto;s van Milou. Schommelen en fietsen was dus een groot succes ! Ik duik ook mn bed in. Tot morgen. Liefs
Goedemorgen allemaal, Ben ik eens weer eens de eerste die post, dat is volgens mij lang geleden . Hier vandaag weer geen zon . Nou ja krijgen we in ieder geval even de warmte uit het huis. Ben al druk geweest vanochtend, stofzuigen, dweilen en ga nu zo mn kleine dame lekker in bad doen. Rick is vanochtend even naar de zaak . Jaja, werk kan weer eens niet wachten, maar zou niet lang duren. Jaja, zei hij de vorige keer ook. We zullen zien. Vanmiddag om 13.30 met Lola naar de dierenarts. Ik kom later nog weer kijken, Liefs Sap
hoi onzeker meisje leuke foto,s hoor op het strand kelly ook leker naar jullie zin gehad in frankrijk mooie foto,s ook panda echt goed dat staan alleen en ja stil liggen zit er hier ook niet meer in hoor sap ze bewaakt alles he haha kelly heeft de rose gesmaakt lady ice ook leuke foto,s en al op handen en voeten zeg knap hoor brennied ookal zo dol op schommelen hier ook 1 Bastian: Kruipen, staan en stapjes Jill : omrollen heen en weer, zelf gaan zitten, niet kruipen en staan Lieke: Langs de tafel lopen en kruipen(zowel op handjes en voetjes als op handjes en knietjes, hahaha) Jesse: Zich overal aan optrekken om te gaan staan en dan lopen (langs tafel, kast) en kruipen. Bij gladde ondergronden op handjes en knietjes, bij tuintegels op handen en voeten. Yorbenmrollen door heel de kamer,maar nog niet alleen zitten staan of kruipen. Daynah: zitten, staan (niet zelfstandig) en omrollen op schoot, maar dus niet liggend Kyllian: omrollen, van zit naar kruipstand draaien, hele kleine stukjes kruipen op handen en knietjes verder veel tijgeren (buikschuiven). Jaime: doorrollen, kruipen/tijgeren (hangt er nog tussen in) zitten Milou; rollen, tijgeren, zelf gaan zitten, op d'r knietjes zitten, soms op handen en voetjes staan maar dan niet voorruit komen. romira:alleen zitten ,op de buik liggen en naar achter schuiven .van rug naar buik maar niet terug ,staan maar vast,zegt papa.aai.dada.mama soms.situps maar nog net niet zelf zitten sorry als ik iemand vergeet was een hele lijst wat ik moest lezen haha maar de foto,s vond ik echt heel leuk hier zijn gangetje ben bezig met een web site voor het bedrijf enzo nog 3 keer savonds werken en dan volgende week weer gewoon 2 keer overdag dan zit mijn vakantie er op
Goeiemorgen, Dat staan en stappen hoefde van mij nog niet zo nodig maar Bastian heeft nu iets geleerd waar ik wel heel blij mee ben: zelf weer gaan zitten als hij staat. Kijk, dat is nou handig Hij staat ook wat minder wankel en laat niet zomaar meer los dus ik begin het nu wel leuk te vinden. En... *tromgeroffel* hij heeft van 12 tot 5 geslapen! Zonder wakker te worden! Jawel! Hihi, Romira doet situps, wat schattig. Krijgt ze goede buikspieren van 8) En al woordjes, knap. Bastian zegt alleen maar 'dit'. De hele dag. Grappig hoe elk kindje zich ergens anders op concentreert. Hoop dat de dierenarts wat voor Lola kan doen, Sappie. Die Jaime! Heerlijk dat schateren. Ik zag tig pagina's terug een eetfoto van haar die me erg aan Bastians manier van eten doet denken Hij kliedert er ook lekker op los, daar kan geen snoetenpoetser tegenop. Ik héb niet eens snoetenpoetsers. Wist tot gisteren niet eens dat ze bestaan LIS: jammer dat Jesse niet meer op schoot wil. Geen tijd voor, natuurlijk Haha, handig zo'n familie. Klinkt als nog erger dan de mijne Ik ga een schommel voor Bastian bestellen. Shit, te laat, hij is wakker.