November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oma wijst mij op nog een paar eitjes

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    1e paasdag en heb mn boterham in de tuin gegeten...volgende dag lag er een pak sneeuw.....

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    en 2e paasdag met timio eieren zoeken.
    Op Jaime dr website staan nog meer foto's...geen zin meer in spam ga ff tv kijken nu!
    bye

4. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Lieve foto's van Jaime, lin! Jammer dat er gene sneeuw foto bijzit........ook niet op Jaime dr site :(
    Jullie hebben je wel lekker vermaakt dus .........dat is t belangrijkste en ja, ik maak hier eigenlijk altijd ontbijt op zondag en feestdagen, maar vind t ook leuk hoor ;)

Charisssa: Jullie natuurlijk ook onwijs veel plezier bij de echo morgen! Ik gok op nog een jongetje! Hoop dat alles er goed uit ziet, Spammen morgen he! ;)

ANTM; Jaslene............tja ik weet niet hoor, vond Natasha toch leuker en spontaner.......maar ja, wie ben ik ;)

Ga bij mn mannetje liggen, die verveelde zich en is lekker in bed gekropen!

Tot morgen!

Liefs

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Robine de sneeuw lag er om 7 uur vanochtend een dik pak. Ik werd wakker van een korte huil van Jaime (die vervolgens nog langer sliep dan wij, tot half tien). Daarna ging het heel snel met de dooi, alles kwam ook zo uit de bomen.

wij hebben op zondag altijd ontbijt op bed. Ik maak dan croissants, cappuccino, eitje etc.

Btw Chiel vindt de skinny met laarzen leuk. Hij vindt alleen dat ik ze moet poetsen.

Oh en Jaime is op dr snavel gegaan. Was ik vergeten te zeggen. Ze heeft een ei op dr hoofd, met pasen wel toepasselijk heh?

6. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    en timio van de foto is 3 dat zou je niet zeggen heh, vond hem zo groot!

7. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    hey meiden ,

De gewone week is weer begonnen,ik heb het wel gehad met die paaseieren ;)
    Wij zijn zondag bij mn ouders geweest,en de kids zijn weer schandalig verwend door opa´s ,oma´s ,ooms, tante,overgrootoma en peettante pffffff
    niet normaal hoeveel paaseieren ze hebben gehad.Kan wel een jaar chocolade eten geloof ik.
    Ze hebben nog zomerkleertjes gekregen en speelgoed.
    Gister bij mn schoonouders en het ging best goed,mn schoonmoeder deed een keer normaal tegen me.Was omdat het Pasen was zeker ;)

Chris is nu gaan solliciteren,hij werd zelf opgebeld door een bedrijf die nog een chauffeur zoeken en daar is hij nu heen,wel makkelijk dat je zelf gebeld word hé hahaha.
    Een ander bedrijf zou ook nog terug bellen vandaag,dus hij zal denk ik niet lang zonder werk zitten.
    Hij is wel steeds erg lief voor me nu hij thuis is.Heeft me vanmorgen geholpen met poetsen en brengt Jelte naar school ,maakt het eten enz.
    Wel lekker hoor zo verwend worden.

Morgen ga ik met een vriendin van me gaan winkelen naar Breda,we vertrekken om half 9 al en gaan s´avonds ook nog ergens een hapje eten,ik heb er zin in.Lekker shoppen!
    Ben er wel ff aan toe om even een dagje weg te zijn door de stress vd laatste tijd.

Ik zag leuke fotos voorbij komen van jullie met Pasen.Iedereen genoten?

Sem en Charissa hebben vandaag de echo dacht ik?Ben erg benieuwd hoe het ging?

Nou ga verder aan mn verse tomatensoepje.

Tot later .

Liefs XXX

8. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Hoi hoi,

We hebben de echo gehad, was echt weer super om te zien.
    Hij was druk aan het bewegen hihihi.
    Alles groeide goed!
    Daarna naar de kapster geweest en nu ligt Jayden k.o in bed dus ik ga er ook even in.
    Vanavond wokken met ons drietjes en half hahaha omdat alles goed gaat en is.

Fajah, shop ze morgen, gezellig zo dagje he heb je gewoon af en toe nodig hihihi.

Nou kom later wel ff weer reageren, fijne dag.

9. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Hoi allemaal,

Tjonge, tijd geleden voor mij!

Allereerst Fajah: Tjonge, wat een gedoe bij Chris. Het ziet er naar uit dat hij in ieder geval weer snel iets nieuws heeft, maar zoiets gaat je ook niet in de koude kleren zitten. Sterkte en hopelijk kan hij snel weer aan de slag!
    En wat fijn dat er iets wordt gedaan aan Yorben zijn amandelen. Goed dat je gegaan bent. Nu hopen dat jullie snel oproep krijgen he? Wij hebben ook een ander jongetje teruggekregen hoor. Nog 1 keer een loopoor gehad en sindsdien nauwelijks nog problemen. En Yorben zal ook heus nog weleens ziek zijn, maar niet meer zoals het afgelopen jaar!

AM: leuke foto's van jullie midweek! Die Kyllian heeft zich wel vermaakt he?

Charissa en Sem: vandaag echo gehad? Haha, waren we alledrie bij de verloskundige, want ik moest ook weer vanochtend op controle!
    Ben benieuwd naar de foto's van jullie.
    Sem: bijgekomen van het nieuws van je schoonmoeder? Ik vind het ook wel snel hoor. Binnen een jaar na het overlijden van haar man alweer trouwen. Tuurlijk gun je 't haar wel, maar ik zou het aan de andere kant niet leuk vinden als het al zo snel is.

Sap: wat erg voor Rick's tante zeg. Tuurlijk reken je op ander nieuws. Hoe is zij er zelf onder? Ik zou echt niet weten hoe ik zou reageren zeg, of als iemand in mijn directe omgeving hiermee werd geconfronteerd.

Sens: wat heerlijk dat Jaime tot half 10 slaapt! Hoe is het met Jaime's ei? Hahaha. En lekkere paasdagen gehad in Limburg dus? Wat een verschil zeg, de ene dag in de tuin eten en de andere dag sneeuw!
    Jesse en Jaime hebben dezelfde pyjama!

Robine: jullie ontbijttafel zag er ook goed uit hoor! En Jill ziet er weer schattig uit met haar staartjes!
    We zijn nog steeds niet uit de naam trouwens. Erg he?

Kel: hoe is het op je nieuwe plekkie? Bevalt het? Wel fijn dat het al zo snel kon he.

Verder kan ik even niet lezen.

Wij zijn vrijdag naar Terneuzen gegaan, dus we waren dichtbij jou Fajah!
    Daar onze 'oude' Corsa omgeruild voor een nieuwe. Nu 5-deurs, dat is wel zo makkelijk met een dikke buik en Jesse in de auto zetten.
    Jesse is echt zo gek met mijn vader, vind ik echt geweldig om te zien.
    Zaterdag was mijn vader jarig, dus de hele dag visite gehad. Wes is 's avonds teruggereden naar Nieuwegein, zodat hij zondag en maandag kon klussen op zolder. 's Nachts was ik hartstikke beroerd, en heb nog boven de wc-pot gehangen. Zondag ook nog wat lamlendig geweest en lekker met Jesse 2,5 liggen slapen. Gister ook rustig aan gedaan.
    Ik heb het af en toe nog zo benauwd, maar dat zal nog wel van de longontsteking komen.

Verder vanochtend weer controle bij VK. Kindje was al ingedaald en beweegt echt ongelooflijk veel. Donderdag alweer 35 weken, dus het is eigenlijk al wel aftellen. Hoewel dat met de verbouwing nog niet echt kan hoor. Nah... Wes en zijn vader hebben echt heel veel gedaan gister en eergister, dus hopelijk kan Jesse volgende week zijn nieuwe kamer betrekken.

En wat een sneeuw he? Wel gezellig, maar ik heb het liever met kerst hoor. Ik werk deze week en volgende week en dan zit ik daarna liever in het zonnetje! Maar die schijnt hier inmiddels weer.

Zal vanaf nu weer proberen wat vaker online te komen hoor. Maar zit met overdracht en iedereen probeert alles nog wel een beetje bij mij neer te leggen.

Tot later!

Liefs
    LIS

10. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Lis:jeetje nu gaat het snel nog even en je kan bevallen.
    Ja je was dicht in de buurt,als je nog een keer hier bent zeg het dan even ,kunnen we mss een keer een bakje koffie gaan drinken ofzo :)
    ik zal ook blij zijn als Yorben is geopereerd hoor,duurde de oproep lang bij jesse?

Charissa:wat fijn dat alles goed was met de baby,en je schreef HIJ bewoog goed?betekend dat dat er weer een jongetje bij komt? :) of heb je het geslacht toch maar niet gevraagt?

Sem:hoe was jou echo?

11. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Fajah: ja, moeten dan toch maar eens afspreken he. Maar dat zal na de bevalling worden hoor! Dan ga ik nog wel een keer paar dagen naar mijn ouders denk ik.
    Jesse heeft geen oproep gehad. Ik kon toen direct naar het afsprakenbureau een afspraak maken. Dat was 3 weken later geloof ik.

12. charissa1979

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Fajah, ik zeg altijd in de HIJ vorm :D

13. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Charissa: Wat fijn dat alles er goed uitziet/zag! Houden zo! En genieten! Nemen je rugklachten al af?!?

LIS: Welcom back! Wow is de indaling al begonnen!? Jeetje alweer persen binnenkort, t schiet al op! En nog geen leuke naam dus.........wel al een paar opties?!?

Sens: Poetsen die laarzen! Wil je vrijdag wel met gepoetste laarzen zien hoor ;) Arme Jaime met dr ei op dr hoofd.........trekt snel weg hoor, bij Jill zag je er achteraf ook weinig van nadat ze laatst zo gruwelijk was gevallen.

Fajah: Tof zo een schoonmoeder die een keer aardig tegen je deed ;) Ennuh de kids weer lekker verwend! Hebben jullie veel sneeuw gehad in Zeeland? Als ik de krant moet geloven konden jullie sleeen!?! Fijn dat Chris alweer bezig is met sollicitaties etc. Hopelijk heeft hij snel wee riets nieuws!

Morgen nog een uurtje werken en dan weer weekend.
    Morgen middag naar t peuterconsultatiebureau met Jill, ben geloof ik de eerste van t forum hier of niet!?Geen idee wat ze allemaal moet kunnen. Wacht t wel af. Jill kan van salto tot handstand dus we zullen ze ff versteld doen staan morgen! ;)
    Laat t jullie wel weten, torentjes bouwen kan ze inmiddels dus dat moet geen probleem zijn......en lopende een bal gooien lukt ook makkelijk. We zien wel.

Ga ff hete douche nemen, heb t koud.

Tot morgen allemaal!

Liefs

14. hoi hoi,

Pfffffffffffffffffff hebben jullie vandaag ook zo in de k*t file gestaan? Niet normaal meer zeg. Ik heb er 2 uur over gedaan om naar me werk te komen. Normaal is het maar een minuut of 20. Kwam dus giga te laat aan. Gelukkig morgen lekker vrij.

Vandaag begonnen op mijn nieuwe plekje en dat is wel goed bevallen. 8 jaar geleden ben ik daar begonnen dus helemaal nieuw is het ook weer niet, alleen met nieuwe mensen. We zullen zien hoe het gaat. Het is wel wat verder reizen, maar goed dat vind ik niet zo heel erg.

Hier de paasdagen ook goed doorgekomen met lekker eten enzo. Vandaag ben ik niet naar de WW gegaan. Was ook te laat thuis en vond het ook niet zo erg om na deze feestdagen niet te gaan. Denk wel dat ik iets ben aangekomen. We gaan er dus weer een week keihard tegenaan zodat ik volgende week weer een kilo kwijt ben.

Heb leuke foto's voorbij zien komen van de pasen.

Robine: Heerlijk zeg weer bijna weekend. Ik nog 1 dag en dan voor mij ook weer weekend.

LIS: Zo het gaat echt opschieten bij jou zeg. Over 5 weken heb je mss al je kleine in je armen. En dat reageren komt wel weer hoor. Je heb dadelijk tijd zat als je met verlof bent.

Charissa: Ook jij de echo gehad. Het blijf toch iets wonderbaarlijks dat zoiets in je buik groeit. Was het wokken ook gezellig en altijd leuk om het te vieren toch.

Fajah: Zo deed je schoonmoeder normaal komt ws idd door de Pasen. Zo te horen heeft Chris wel snel een nieuwe baan komt vast helemaal goed. Heb je nog het envelopje van mij gehad?
    Veel plz morgen bij het shoppen.

Sensee: Gezellig weekendje gehad dus in Maastrich. Ik vind het ook echt een leuke stad. Tis alleen zo lang geleden dat we daar zijn geweest. Mss ook maar binnenkort weer een weekendje er tussenuit naar Maastricht.
    Ach Jaime gevallen. Wat zielig. Is het ei alweer minder geworden op haar hoofdje? En wat is Timo blond zeg. Echt schattig.

Zo verder kan ik niet meer teruglezen. Ga nu lekker op de bank hangen en op tijd naar me bed. Ben kapot.

Lfs Kelly

15. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    kel:ja sorry helemaal vergeten te zeggen,het is goed aangekomen,jelte is blij,heel erg bedankt.

16. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Goede morgen allemaal!

Iedereen een fijne Pasen gehad? Met ook lekker veel sneeuw? Hier lag gisterochtend echt een laag sneeuw. Milou wist niet wat ze zag toen we ’s ochtends naar het kdv gingen. Op het kdv zijn ze ook nog met haar naar buiten geweest en heeft ze lekker door de sneeuw gelopen.
    1e paasdag bij mijn schoonouders geweest een bij mijn ouders. 2e paasdag zijn we in een pannenkoekenhuis gaan eten met een vriendin, mijn zus en vriend met Lenn en mijn ouders. We konden er pas om half 7 terecht en Milou lag dan ook pas om 21.30 uur in bed :confused: .
    Het slapen is nog steeds niet lekker bij d’r. Wordt zomaar, als we pech hebben, ’s avonds wakker en ’s nachts een paar keer. Tis dan huilen en zo gauw je bij d’r bent is het goed. Ze hoest ook nog vreselijk. We leggen d’r nu maar vaak tussen ons in en dan is het goed maar wil het niet aanwennen bij d’r.
    Degene die overleden is. was een oudtante van mijn vriend. Was behoorlijk op leertijd, 82 jaar, en ook dement. Maar toch nooit leuk zulke dingen.

Ik zag weer leuke foto’s voorbij komen. Jayna die rondloopt met vanalles en Jaime paaseieren aan het zoeken, leuk hoor! En Jill lekker aan het paasontbijt en bij de dieren.
    Ook schattige foto’s van Kylian, wordt ook al een grote jongen…pff…

Am: hoe is het, voel je je al wat beter?

Robine, groot gelijk hoor dat je je daarna ziek gaat melden. Je hebt nu alweer weekend dus nog maar 1 weekje toch? Hoe was het vandaag met Jill op het bureau? Ik heb gewoon bij de vorige afspraak een afspraak gemaakt voor een volgend bezoek en dat is op 8 mei pas.

Charissa, wat fijn dat alles er zo goed uitzag op de echo! Lekker gegeten gister?

Sens, jullie dus ook sneeuw gehad. En lekker geshopt in maastricht. Al met al een relaxed weekendje geweest voor jullie dus. Wow die barbapappa is echt groot, haha!

Fajah; hoe is het afgelopen met de sollicitatie van Chris? En al wat gehoord voor Yorben?

LIS: Wat een gedoe nog zo voor de bevalling, hopelijk is het snel klaar allemaal en kan je lekker gaan genieten van je verlof. Nu nog anderhalve week dus? Mogen we nog een buikfoto zien van je? Ben wel benieuwd…..

Kelly, oooh jee jij stond gister dus in een van die ellenlange files, bah! Gelukkig bevalt het je wel op die afdeling. En groot gelijk hoor dat je niet bent gaan wegen zo net na de paasdagen.

Ik ga nog ff werken, nog een half dagje en dan weer weekend! Gelukkig nu een keer niets in de planning…heerlijk! We gaan de tuin goed opruimen en een hoop naar de stort brengen. Tot latersss

17. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heej meiden,

Ff kort berichtje vanaf mijn werk, ik reageer vanavond wel weer ff wat uitgebreider.....

Gister de echo gehad en alles zag er super goed uit. Wat een verschil alweer tussen 9 en 13 weken! Een heel mensje alweer. Het kindje was volop aan het bewegen en maakte zelfs een koprol....hihi :)
    Ik ben weer helemaal happy en opgelucht. Was toch weer ff spannend nu rond de 13 weken. Op naar de 20 weken echo en moet binnenkort weer kraamzorg aanvragen. Vind het zo snel gaan deze tweede zwangerschap!

Nou ga gauw weer aan het werk, tot de xzomervakantie ga ik op 1 ipv 2 groepen werken, dus neem voorlopig afscheid van de groep waar ik vandaag werk. Wel jammer, maar geeft wel een stuk rust om op 1 groep te kunnen werken.

Tot later! Liefs Sem

18. Goedemiddag allemaal,

Zo Daynah ligt lekker op bed. We zijn wezen winkelen en heb voor mezelf ook nog een witte skinny broek gekocht bij C&A, net zoals Robine en Sensee. Ze hadden alleen niet meer de zwarte in me maat, was wel jammer. Verder nog een leuk spijkerrokje gekocht. Ik kan alleen nog niet echt slagen voor leuke shirtjes. Voor Daynah ook nog een leuk zomerjasje gekocht en een shirtje. Nu stoppen we maar weer even met shoppen ;)

Vanavond weer sporten ben een week niet geweest dus zal wel weer even wennen zijn.

Sem: Fijn dat alles weer goed was bij de vk. Ben echt benieuwd naar je buikje dadelijk in CP. Ze zeggen dat het bij de 2de sneller te zien is. Een collega van mij is nu 14 weken zwanger en je ziet het echt duidelijk bij haar.

Brennied: Jullie ook fijne paasdagen gehad zo te lezen. Balen dat het slapen nog niet zo goed gaat bij Milou. Komt vast wel weer goed. Daynah wordt de laaste 2 weken gewoon echt vroeg wakker om een uur of 7. Veel te vroeg dus, maar ja je doet er niks aan.

Fajah: Fijn dat Jelte helemaal blij was met azarel.

Ik ga even hier de computer opruimen, want overal ligt er papieren, dus even uitzoeken.

Lfs Kelly

19. charissa1979

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Ff korte reactie van deze kant..

Vanmorgen hele morgen gewandeld heerlijk, voor Jayden nog leuke capribroeken en shirt gehaald voor de zomer.
    Wilde voor mezelf ook graag wat maar alles zit zo raar met de buik (gewone kleding dan) maar ga zaterdag nog met mijn zusje naar de stad dus dan maar ff kijken.

Kelly, je kan de broeken ook op de site van Wehkamp bestellen, die heeft ook van C&A en dyanne.

Sem, apart weer zoiets he, willen jullie weten wat het word?

Ik ga er snel vandoor, even kijken of Jayden wakker is en dan naar mijn schoonzus haar verjaardag.
    Oh het wokken was echt heerlijk, is net nieuwe geopend hier in het dorp maar we zaten er met nog 2 andere gezinnen lekker rustig dus hihihi

Kom vanavond nog wel ff weer..

20. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Zo we zijn weer naar het CB geweest. Jill hoefde alleen maar een koprol te maken, op dr handen te lopen en te jongleren......viel mee dus, alles beheerste ze tot in de puntjes!
    Ze is nu 79 cm, 1 cm gekrompen tov anderhalve maand geleden, en weegt nu 12,4 kg, dat is een stijging van 1,3kg! Ws komt het gewicht door een afwijkende weegschaal, want ze mocht nu op een grote mensen weegschaal staan en onder de meetlat plaats nemen. Afwijking in t gewicht kan dus......maar met 2 jr hoeft ze pas weer terug te komen.
    Alles was in orde, ze liep zelfs voor op dr leeftijd en deed al dingen die ze pas bij 18maanden hoeven, we hebben dus een gezond en happy peutertje :)

Verder 1e gesprek voor een sollicitatie aanstaande vrijdag. Jajaja dames, als consulente voor Felicitas( de welbekende babydoos). Weet niet of t wat is hoor, zie t gesprek wel ff aan vrijdag. t is een baan van 3 dgn, maar de vrouw die me belde zei dat je t in 2,5 dg ook al kunt redden. Wel lekker vrije tijds indeling, dat is wel fijn........maar weet verder nog niks qua salariering.

Kel: Lekker geshopt weer voor jezelf en Daynah! Moet kunnen toch! Jammer dat ze de zwarte niet meer hadden, die heb ik vandaag aan en zit prima! Welk zomerjasje heb je voor Daynah gehaald? Ennuh leuke lange shirts kan ik ook nog niet echt vinden helaas.

Charissa: Lekker gewokt dus jullie. Wokken is altijd heerlijk. En Jayden is ook weer verwend met nieuwe kleertjes voor de zomer?! Laat nu de zon dan maar komen he. Spam weer eens een foto van Jayden......ben benieuwd hoe ie er nu uitziet.

Sem: Had je al sms gestuurd, maar ben superblij dat alles er goed uitziet hoor! En gek is dat he dat je 2e zwangerschap zo snel gaat. Ws komt dat omdat je nu alles al weet en niet zo heel veel meer hoeft voor te bereiden. Je hebt t natuurlijk ook stukken drukker nu met Jayna om je heen.

Ik ga ff badderen, we zijn vroeg vandaag :)

Tot later!

Liefs

Deel Deze Pagina