November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenavond meiden,

Zo, eindelijk weer ff tijd om te reageren. ff uit mijn hoofd voor zover ik het nog weet en terug kan lezen.....

Charissa: super hoor dat de 20 weken echo helemaal goed was. Jouw buikje zal wel al aardig gegroeid zijn! Heb je alleen maar positiekleding aan, of pas je ook nog iets van jezelf? Wij willen trouwens deze keer wel weten wat het wordt. Nog 7 weekjes wachten dus.

Fajah: fijn dat je man wel weer meteen op sollicitatie kan. Hopelijk kan ie snel weer aan de slag, al is het voor heel even misschien ook wel ff lekker om samen thuis te zijn ;)

Brennie: fijne pasen gehad dus, mooi zo! Balen dat het slapen van Milou nog niet zo super gaat, zal waarschijnlijk wel even een fase zijn.

Kelly: heerlijk geshopt heb je dus! Hoe moet dat nou met onze afspraak om nog een x in te gaan shoppen als ik weer bij de fam in de buurt ben...haha :) Ach, straks ook weer leuk met zomerweer op komst, genoeg reden om dan weer te shoppen. Ben benieuwd naar de jas van Daynah. Succes met sporten, goed van je zeg!

Sensee: leuke spam nog van Jaime....hihi....grote barbapapa zeg! Klinkt als een leuk weekend met lekker shoppen in Maastricht!

Robine: Jill dus helemaal goed gekeurd als acrobaatje en een cm gekrompen....hihi :) Wat worden ze dan groot, als ze ineens op een gewone weegschaal moeten staan. Knap hoor dat ze iets voor loopt qua ontwikkeling. En jij dus misschien wel een felicitas dame, kom je in het najaar ook bij mij? ;) Heel veel succes met je sollicitatie!

LIS: whauw, echt aftellen nu voor jou! Zo spannend weer zeg! Straks nog ff lekker genieten van je buik en zwangerschap en voor je het weet hebben jullie je tweede kanjer in jullie armen liggen!

AM: zo leuk die foto van Kyllian aan het wandelen buiten! Hoe voel jij je nu verder? Ben je alweer een beetje opgeknapt?

Sappie: hoe het verder bij jullie? Rick zeker wel een goed weekend gehad met de overwinning van twente op ajax ;) Hier niet zo'n blije vent in huis...

Verder weet ik het ff niet meer.
    Jayna was niet helemaal lekker vandaag. Dikke snottebellen, veel jengelen en steeds aan dr mondje zitten. Laat al die tanden en kiezen nu maar komen hoor! Om half 7 maar naar bed gebracht en wel meteen gaan slapen. Morgen lange dag. Ga na het werken bij een collega thuis eten, met nog een andere collega. Daarna met zn drieeen op kaamvisite bij onze gedragswetenschapper, ben benieuwd!

Nou fijne avond en weltrusten alvast!

Liefs Sem

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Haaaaaai :)

Semmi fijn dat je echo goed was zeg. En deze keer dus wel willen weten wat het wordt. Gaan jullie het ook 'verder' vertellen? en heb je een idee wat het wordt? Ik gok een meisje.
    Beterschap voor Jayna.

Robine arme Jill gekrompen. En wazig zeg dat ze dat niet kunnen corrigeren op zo'n weegschaal...stelletje amateurs !
    En met 2 jaar pas weer terugkomen...heeeerlijk! Wij moeten 25 april naar cb. Moet hier met 18 maanden.
    Oh en voor de felicitas..hihi. Zou je dat leuk vinden?

Charissa gezellig van het wokken! Ook altijd fijn als het wat rustiger is. Alvast voor zaterdag veel plezier.
    En de echo was goed, fijn voor jullie. Jullie wilden niet weten wat het wordt toch of wel? Of misschien stiekem wat kunnen zien? Wisten jullie het vorige keer bij Jayden?

Kel jij ook aan de dyanne. En waar heb je dat spijkerrokje gekocht? Ik heb overal gekeken maar kan nergens een leuke vinden (wil beetje strakke halverwege mn bovenbeen of iets langer). Alles wat ik zie aan spijkerroken is zo wijd met al die slierten eraan, vreselijk.
    Ah weekie ww is toch ook niet erg. Je leeft ook nog hoor. En je bent zoveel afgevallen en zo snel! Fijn dat het ok was op je werk.

Brennied zo hee wat laat joh met dat eten. Vond ze het wel lekker de pannenkoekjes?
    En rot dat ze nog steeds 's nachts klote slaapt. Misschien wat bisolvon tegen dr hoest halen? Jaime is ook nog snot maar ik ben het inmiddels gewend..

Lis leuk dat je er weer bent! Nog steeds benauwd dus en zo druk op je werk. Doe maar rustig aan jij zo 35 weken zwanger...je loopt op je end joh! Hoogzwangere vrouw zo druk! Hoop dat de verbouwing snel is afgerond dat geeft ook vast wat rust.
    En Jesse zelfde pyama..las net op telegraaf.nl dat er in pyama's van hema en zeeman in de opdrukken erg slechte stoffen zitten....ik ga ze dus niet meer halen...

Sap hoe is het met jou? En panda ook al even niet gezien.

Hier alles ok maar was even zo druk weer. En ik ben nog steeds zo fucking moe! Ook druk op werk file etc.
    Jaime is ook zooo bijdehand. Ze had vandaag op kdv een driftbui gehad (heeft ze een enkele keer ook thuis als we zeggen dat ze iets niet mag). Nou boos dat ze was op kdv.Door dr boosheid stootte ze zich ook nog ergens tegenaan en daardoor werd ze nog bozer. Na 10 minuten was het over hoor maar was wel ff heftig schijnbaar.
    Toen ik haar ophaalde gaf ze een kindje een klap (niet hard hoor maar toch) ik werd dus boos op haar van dat mag niet en geef olivia maar een kusje (arme kind kwam een pop aan mij geven, ze komen altijd naar mij toe om een of andere reden). Afijn dat ik zei van het kusje geven stonden drie van haar mannelijke leeftijdsgenootjes in de rij om een kusje aan Jaime te geven :confused: . Tante draaide het dus ook gewoon om en ging vrolijk met tuitlipjes naar voren eerst pepijn kussen, toen quinten en daarna teun :confused: :confused: .
    De tut heh.

Ik ga nog ff verder kom zo nog even kijken.

lfs.

ps het ei is niet meer, nu alleen nog twee dikke rode strepen met korst :(

3. sappie

sappie Fanatiek lid

He meiden,

Sem; ook van mij nogmaals dat ik het geweldig voor jullie vind dat de echo helemaal goed was! Nu kan je echt lekker gaan genieten van je zwangerschap.
    Veel beterschap voor Jayna, die rottanden ook steeds.
    Veel plezier morgen met je collega's! Wordt vast gezellig.
    Hier afgelopen weekend zeker een superblije Rick. Overwinning op Ajax blijft toch altijd extra leuk/bijzonder. Kan me voorstellen dat Lenhard baalde, kampioenschap is nu natuurlijk zo goed als zeker voorbij.

Robine; fijn dat onze circuspeuter weer helemaal is goedgekeurd! Had ook niet anders verwacht dan dat het goed zou zijn. Oh en ze worden nu echt groot he! Staan onder de meetlat en op de weegschaal staan.
    Heel veel succes met je sollicitatie vrijdag, ben benieuwd wat je ervan vindt.
    Ik vind het superleuk jullie zondag weer te zien!

Charissa; ik ben ook wel weer eens benieuwd naar foto's van Jayden en natuurlijk vinden we de echo foto ook erg leuk! Weten jullie echt niet wat het wordt? Jummie wokken, altijd lekker.

Kelly; oh leuk lekker wezen shoppen. Jij ook al een skinny Jeans van Dyanne. Begrijp echt niet dat jullie er allemaal zo tevreden over zijn en ikke niet. Zou ik niet kloppen in verhouding ofzo? ;)

Brennied; jullie ook leuke paasdagen gehad zo te lezen! Milou gisteren lekker genoten van de sneeuw, prachtig toch!
    Wel balen joh dat ze snachts wakker wordt en dan alleen bij jullie wil slapen. Pas er inderdaad maar mee op dat het geen spelletje wordt. Wel heel zielig dat ze zo moet hoesten.

LIS; wow nieuwe auto! Wel lekker handig dan zo'n 5 deurs he. Hoef je niet meer zo te kruipen met je dikke buik. Maak je nog wel een keer ff een buikfoto voor ons? 35 weken alweer, jeetje, en het kindje ook al ingedaald. Voor je het weet moet je gaan benvallen :) .
    Nog van harte met de verjaardag van je paps. Fijn dat hij en Jesse zo van elkaar genieten.

Sens; mooi dat jullie een lekker weekend hebben gehad en heerlijk geshopt in Maastricht. Leuke Jaime spam ook. En die barbapapa is echt cool! Lieke heeft die pyama ook, haha.

Fajah; hoe gaat het met Yorben. Gelukkig wordt hij binnenkort geholpen. Arm kindje. En hoest met Chris, lukt het een beetje met solliciteren? En weet jij al wat je gaat doen? Blijf je voor die mevrouw werken of wil je mss toch bij je vriendin gaan werken?

Hier verder alles oke, vanochtend dik pak sneeuw moeten ruimen alvorens ik naar mn werk kon. Lieke zei alleen maar bah, dus denk dat ze de sneeuw niet zo leuk vindt. Ze wilde de sneeuwballen ook niet aanraken, haha.

Net even weer naar het ziekenhuis geweest. Morgen weer onderzoek om te kijken of de lymfeklieren zijn aangetast. Ze zag er niet echt goed uii. Ze krijgt maar weinig lucht, niet leuk :cry: .

Ik krijg een nieuwe functie op mn werk. Ga meer commercieel werken. Deed nu ook de receptie en telefoniste werkzaamheden en die komen te vervallen. Ga samen met een collega een duo baan doen. Kan nog ff duren want er moet natuurlijk wel eerst een nieuwe telefoniste/receptioniste worden aangenomen.

Bij ons in de stad is het de hele week kermis (erg grote kermis, wel leuk!). Vrijdagavond komen de poppen uit het zandkasteel (jaja alweer!)vanaf 19.00 op de kermis dus gaan we natuurlijk ff kijken.

Nou genoeg getypt dacht ik.

Tot later en een fijne avond allemaal.

Liefs Sap

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    zo sap nieuwe carriere :D .
    Lieke dus ook geen sneeuwmens. Jaime ook niet hoor. Die wilde sneeuwbal ook niet vasthouden en vond het vies dat dr schoenen nat werden...hahah.

en heb jij ook een dyanne of vond je hem niet ok zitten en niet gekocht? Je bent gewoon slank en wij wat minder (wat zeg ik dat netjes heh 8) ) misschien zit ie daarom bij ons beter :eek: .

Waar is AM trouwens?

5. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Hoi hoi,

Ach ik kan hier wel zeggen maar wij weten WEL wat het wordt!
    Maar laat het hierbij... :D
    Ik wilde het eerst niet vertellen omdat Sappie in de buurt woont en mijn familie niet weet dat wij het weten en dit willen we zo laten en mijn moeder en zusje weleens in de winkel van sap haar ouders komen zodoende ;)
    Ben dan bang dat het doorlekt :oops:
    Zou erg lullig zijn als hun het via via zouden horen.

Sappie, oh telefoniste/receptioniste, lijkt mij wel iets :confused:

Semmi, nee heb alleen nog maar positiekleding aan.. al vrij snel.
    Maar tuniekjes en jurkjes zijn zo in dus ideaal om zwanger te zijn.
    Spannend hoor dat je over 7 weekjes weet wat het is.

Nou ga nog ff surfen, kom straks nog wel ff en anders morgen

6. sappie

sappie Fanatiek lid

Je hoeft niet bang te zijn dat ik iets vertel hoor! Ik zeg er niets over tegen wie dan ook. Zou het zelf ook niet leuk vinden als iemand dat over mij zou doorvertellen. Maar kan me voorstellen dat jullie het lekker voor je houden. Blijft het toch voor iedereen een verrassing.

En de functie is fulltime, denk niet dat je dat wilt toch?

7. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    ?

8. sappie

sappie Fanatiek lid

Komt eraan! Quoten ging niet goed :)

9. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nou dan moeten we nog 20 weekjes geduld hebben! Maar ik zei het al eerder ik gok op een meisje :) .

10. sappie

sappie Fanatiek lid

Ik dacht ik wil ook zo'n Dyanne, dus ik vol goede moed dat pashok in. Nou ja....veel te strak om mn bovenbenen. Nu had ik een witte aan en dat tekent misschien ook wel wat meer af maar zelfs een maat groter bleef te strak zitten vond ik, en ik de taille veeeeeel te wijd.
    Ik zal maar eens een keer een ander merk gaan proberen want wil wel graag een witte skinny.

11. sappie

sappie Fanatiek lid

Zal nog ff een paar fototjes spammen

12. charissa1979

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel

Dank je wel!

Oh oke is fulltime, nee dat word te druk hihi :)

13. sappie

sappie Fanatiek lid

Zooooo moe

14. sappie

sappie Fanatiek lid

Halloooooo

15. sappie

sappie Fanatiek lid

Druk aan de wandel

16. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh jouw middel is misschien heel slank.
    Bij mij zit ie op bovenbenen ook wat strakker en in middel wat wijder maar met riem valt dat niet op. :) .

Iedereen trouwens een witte, ik heb geen witte, wordt zo snel smerig..haha.

maar zouden jullie in zomer of voorjaar ook pumps eronder doen (stond in dat foldertje erbij, ik durf dat niet hoor....)

17. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    leuke foto's sap!

ik ga nog ff tv kijken...

bye

18. charissa1979

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Hahaha ja moeten jullie nog ff 20 weekjes wachten.. ach is zo voorbij hihihi

Ik vind het wel een heel apart gevoel dat je gewoon weet wat je in je buik hebt....ben ook heel blij dat we er nu voor gekozen hebben dit te weten.

Sens, bij Jayden wisten we het niet, trouwens de baby leek erg op Jayden erg grappig om te zien, dezelfde neus en kin.

Deel Deze Pagina