Jaaaaaaaaaaaaaaa gele of rode pumps, lekker spannend voor de mannen Hihih, moet er ook nog ff aan wennen hoor, denk dat de skinny's in de zomer in de kast blijven want gympjes eronder vind ik ook niet echt spannend staan en wordt de ass nog dikker van......... Charissa; Hahaha stiekumerd, jullie weten t dus toch wel! Leuk! Hij of zi j lijkt op Jayden,...........mmmmmmmmmmm toch een 2e jongetje? Wij zouden juist bij nr 2 niet willen weten wat t wordt. Juist om te ervaren wat dat voor gevoel geeft. Mss wijzigt dat nog wel hoor. Sap: Sneeuw in Enschede, ben zo jaloers! Juist degene die t allerliefste sneeuw willen krijgen t niet........ligt het er zondag nog?!?!? Lieve foto's van Lieke.........vooral die slapende........poepie! En een nieuwe functie, poeh poeh, madame gaat er op vooruit Lol. Sens: Die Jaime, op mannenjacht.........van wie heeft ze dat? Hahaha ff allemaal afwerken op t kdv. Wel balen dat ze weleens van die driftbuien heeft. Ik kijk nu s avonds naar EHBO( eerste hulp bij opvoeden) sjeezus wat een krengen komen daar voorbij zeg, echt bizar! Brennied: Ook weer een dik pak sneeuw gehad in Brabant zeker ........hopelijk slaapt Milou binnenkort weer wat beter..........hier gaat t ook met fases. Sem: Arme Jayna, ze zal ook wel ineens alle tanden tegelijk krijgen. Was hier een maand lang ellende met jengelen en hanggedrag. Kus voor Jayna! Am: Waar ben je?!? In de lappenmand? We missen je! Waar is trouwens Mirandao gebleven? En Angel is er ook nooit meer. Heb vanmiddag een nieuwe hoofdkussen aangeschaft aangezien mn Yubisaki me begon te vervelend. Wilde weer als een prinsesje slapen ipv op van die plastic ballen dus vandaag een nieuw kussen gehaald. 80 euro he! Duur man, hoop dat ie lekker ligt anders heb ik pech want ruilen mag niet meer. Ga em zo ff testen. Meiden weltrusten en tot morgen. Ga weer ff shoppen voor Jill, zag bij de Prenatal vanmiddag schattige laarsjes( kaplaarsjes), zwembroekjes en een lief badjasje. Moet ook slofjes hebben voor Jill dus we hebben weer een doel morgen Liefs
Sorry meiden ben er nog hoor, maar lag gisteren na het eten al op bed. Zit nu ziek thuis. Voor degenen die een echo hebben gehad...fijn dat alles goed was! Zag ook weer leuke foto's en er is een hoop bijgeschreven.
AM: beterschap! Kyllian wel beter? Want jullie blijven maar sukkelen met zijn tweetjes he? Djurre wel ok? Charissa: ha! Stiekem voor ons achterhouden dat je 't wel weet he Nee hoor, kan het me ook wel voorstellen. Het is ook raar om te weten wat er in je buik groeit he? En stiekem denk ik nu toch dat ik het een volgende keer (niet dat er nog een komt, want ik vind 2 wel genoeg) niet meer zou willen weten. Maar nu weet ik het van beide kanten. Bij Jesse wisten we het ook niet. Hoe is het met je rug? Robine: lieve foto van Jill! Hoe bevalt je nieuwe hoofdkussen? En heb je al kaplaarsjes voor Jill gekocht? Ik moet ook nodig voor shoppen voor Jesse. Zijn shirtjes worden allemaal wat kort aan zijn armpjes. Sens: haha, jij ook aan de skinny jeans. Nou, ik niet hoor! Begin mijn kleren nu allemaal wel wat beu te raken en zal blij zijn als ik weer een normale buik heb! En Jaime een lekkere charmeur. Haha, moest lachen dat alle jongetjes haar wilden zoenen. En ik probeer echt wel rustig te doen, maar soms is dat lastig op het werk. Ik ben tegenwoordig wat later op mijn werk. Ook vanwege de weg hier bij het Bastion, ben je daar al geweest? Vanuit Nieuwegein doe ik er normaal hooguit 10 minuutjes over met de auto. Nou, dinsdag was ik 3 kwartier onder weg! Ach, nog maar 3 daagjes volgende week. Dat red ik wel. Sappie: leuke foto's van Lieke met haar buggy! Jesse is van het weekend met mijn oude poppenwagen aan de wandel geweest. Dan lag zijn koe erin of een auto, hahaha! Stom dat we daar geen foto's van hebben gemaakt zeg. Sem: wat fijn dat alles goed was op de echo! En nog 7 weekjes voor alweer een echo. Jullie willen ook weten wat het is, toch? Meiden, ik beloof nog een foto hoor. Ik zei van de week nog tegen Wes dat we bijna geen buikfoto's meer hebben. Maar ik plof bijna uit elkaar hoor. Sokken en laarzen aandoen wordt echt vreselijk. En de baby is echt zo ontzettend druk in mijn buik. Het draaien 's nachts... kunnen jullie je dat nog herinneren? Ach, nog 5 weekjes. Wes is vandaag thuis om verder te klussen op zolder. En dan is Jesse's kamer aan de beurt! We hebben wel wat opties voor namen, maar het is eerder dat Wes en ik het niet eens worden. Nah, we hebben nog effe. Geboortekaartjes moeten we ook nog naar kijken... Genoeg te doen nog dus!
LIS als ik t zo lees is t toch wel weer bijzonder om zover zwanger te zijn dat je over 5 weekjes alweer mag bevallen. Je vergeet de dingen zo snel vind ik van toen onze kindjes klein waren. Trappelen in de buik,........kan t gevoel niet meer terugroepen.....de bevalling helaas nog steeds Zo ff de stad in met Jill, ze slaapt nu nog ff. En mn hoofdkussen sliep heerlijk, thanks! Ik ga maar eens voor zomerdingetjes voor Jill. Ze heeft niks van t shirts, alleen maar met lange mouwen.......moet ook weer wat jurkjes voor dr scoren want ook die zijn allemaal te kort aan t worden. Jaja, we hebben weer genoeg te shoppen AM: beterschap! Tot later! Liefs
Goedemiddag meiden, Sem: Hoe is het met jayna vandaag. Voelt ze zich alweer wat beter? Sensee: Wat lief dat Jaime die kusjes ging geven. Ik moest wel lachen om haar driftbui. Het is ook echt een meid heh. Ik heb het spijkerrokje bij de H&M gekocht. Bij esprit hadden ze ook wel leuke, maar alleen mijn maat niet meer. Ik vind met die slierten ook niet leuk. Zijn we een beetje te oud voor gworden heh Sap: hihihihi je bent gewoon te lang en te slank vandaar dat de skinny jeans van Dyanne niet past. Leuke foto's van Lieke weer. De eeste is wel erg lief. Wat leuk dat je een nieuwe functie krijgt op je werk. Wel weer spannend toch. Charissa: Ik ben best wel nieuwsgierig hoor. Kan je het echt niet vertellen? AM: Hoe gaat het met je. Voel je je alweer wat beter? Robine: Ahhhh wat een lieve foto van Jill. Leuk dat staartje zo. Ben je nog geslaagd met winkelen? Zo ik ga even surfen en dan ga ik zo weer aan de slag. Nog een middagje en dan lekker weekend. Lfs kelly
Hey , Winkelen was erg gezellig gister,Leuke dingen geshopt,natuurlijk voor de kinderen heel veel zomerdingetjes. Voor Chris wat shirts en voor mezelf heb ik alleen 3 shirtjes gescoord. Ik zocht nog een leuke jeans,maar niet gevonden,ze zijn allemaal zo kort en ik heb graag de Long modellen.Mn benen zijn vrij lang dus anders lijkt het al gauw een hoog water broek als ik de kortere modellen neem Verder hebben we lekker gegeten en savonds zijn we naar de Mac geweest. Veel gelachen,echt heel leuk,gaan we zeker vaker doen. Zal nog even wat foto´s spammen ,heb eindelijk mn usb kabeltje Am:erg veel beterschap hoor.xxx Sem:leuk dat je zo genoten hebt vd echo,erg bijzonder toch weer zo´n kleintje in je buik. charissa:leuk dat jullie toch weten wat het word,kun je het echt niet zeggen hier ,hebben we bij onze eerste zwangerschap toch ook allemaal gedaan hier?
dat waren ze even,kan ze niet rechtstreeks plaatsen. anders wel maar het gaat nu niet op photobuckett
Fajah, wat een geweldige jongens heb je toch. Allebei zo verschillend, maar allebei super lief en leuk om te zien. Yorben heeft de mooiste blauwe ogen die ik ooit bij een jongetje heb gezien! Je hebt een leuke dag gehad als ik t zo lees. Hoe is t met Chris zn baan? Al nieuws? Kel: Bijna weekend voor je, kom op he nog ff tjes. ben zojuist ff Leiden ingeweest in de regen, bah. Er zit dus een grote Wibra in Leiden en ik moet zeggen dat ik bijzonder goed geslaagd ben voor Jill. Hahaha, ik loop echt te kopen van Espritt en Duckey Beau tot Wibra dus. Kan me niks schelen, ze hadden echt leuke dingen. Was voor 25 euro klaar met een jurkje, een rokje, een t shirt lange mouwen, een shirtje korte mouwen en een vestje. Super leuk allemaal. Heb ook voor Jill nog nieuwe pantoffels gekocht waarmee ze nu t hele huis door raced! Klompen pantoffels in t pluche geel. Had ze zelf ook al, maar nu we ze allebei aan hebben is t wel erg grappig. Hahaha, t is nu net een kleine clown. Zal snel een foto ervan maken. Heb ook voor t eerst eens weekend boodschappen gedaan bij de Hoogvliet, was gewoon de helft kwijt als normaal bij AH he! Bizar gewoon en heb nu ook allemaal nogsteeds dezelfde merken.........echt groot verschil hoor. Voor mezelf ook nog gescoord, 2 nieuwe riemen, allebei dezelfde in bruin en zwart en een shirtje wat achteraf te krap is Ook nog nieuwe sollicitatie volgende week als tandartsassistente.......moet om 21 uur s avonds op gesprek komen! Vage tijd, maar ja, lijkt me wel leuk. Ga ff koken, waar is iedereen!?!?! Komen jullie ook snel weer gezellig posten!?!? Liefs