Robine:spannend een solli en dan als tandartsass. weer eens wat anders. Chris heeft nu 3 solli. lopen ,ze willen hem allemaal erg graag,ze trekken echt aan hem Tja wie het hoogste loon bied .....!
LIS: jeetje wat gaat het toch snel he, over een paar weekjes weer een kleintje in je armen! Idd snel foto spammen hoor en heb je buikkie nog niet eens irl kunnen zien Kelly: het is nu vast lekker weekend voor je, heerlijk! Leuke foto's Fajah! 2 knappe boys hoor! Hihi Robine goed geslaagd dus! Wat ben je goed prijsbewust bezig geweest! Hoogvliet ken ik trouwens niet, naja de supermarkt niet de plaats wel Wij hebben hier wel een Liddl, maar daar kan ik echt niet slagen voor al mn boodschappen. Hier gaat het alweer ietsjes beter. Zonder kind de hele dag om je heen ziek je toch wat sneller uit. Papa en Kyllian zullen zo wel thuiskomen.
Robine: jeetje wat een wisselende solliciaties Wat zou je het liefst willen of ben je er nog niet over uit? Heb je een doktersassi opleiding? Fajah: fijn dat Chris zo populair is Die heeft vast snel wat anders!
AM: Tandarstassistenten opleiding wordt verzorgd........lijkt me wel leuk al denkt John dat ik gillend weg ren als ik een paar van die vieze monden en tanden heb bekeken. Hahaha. Ennuh de Hoogvliet is net zoiets als de Konmar en C1000hoor, niet vergelijkbaar met Liddl of Aldi, in die winkels kom ik echt nooit. Ga niet uit bakken lopen graaien. Fajah: Goed voor Chris! Hoop dat ze een topsalaris gaan bieden Ga nasi maken, t is alweer laat! Liefs
Haha ik zie het al voor me dat je echt gillend wegloopt. Ach zoveel hoef je toch niet in monden te kijken, is toch ook veel administratie? Je kan ook intern in een ziekenhuis leuke opleidingen volgen he. Aha de Konmar en c1000 ken ik wel. Wij doen de komende weken boodschappen bij de super de boer, gaan we ff voor 2 kaartjes voor de dierentuin sparen
Ben de film van Wilders aan t downloaden, hij is nu te zien. Toch nieuwsgierig natuurlijk..........moet alleen tijdje bufferen dus schiet niet op
Joeppppppppieeeeeee weekend, Heerlijk zo'n korte week van 2 dagen. Wel 2 drukke dagen op het werk maar de tijd vliegt voorbij dan. Robine: Ik zag net een stukje op het nieuws van de film van Geert Wilders maar begreep dat het voornamelijk oude beelden waren. Zal hem van de week ook eens bekijken ben ook wel nieuwsgierig. Zo je heb dus gewoon 2 sollicitaties binnenkort. Spannend. Hoop dat het iets voor je is. Al lijkt me dat van Felicitas meer wat voor jou dan tandartsass. En scheelt dat zoveel met de AH? Jeetje nou dat weet je wel waar je voortaan je boodschappen moet halen. Hier zit alleen de Plus, Super de Boer en de AH. Ga dus altijd naar de AH toe. Zo ook jij lekker gewinkeld. Ga ook maar weer eens bij de Wibra kijken. Goed idee. AM: Fijn dat het weer wat beter gaat en idd als je ziek bent en dan ook nog een kind om je heen heb je gewoon geen tijd om ziek te zijn. Rust maar lekker goed uit. Fajah: Zo lekker geslaagd dus gisteren in Breda. Breda is wel leuk heh? Zijn wij ook een paar maanden geleden geweest. Leuke foto's van de kids weer. Daynah vindt opeens chocolade erg lekker. Sinds de Pasen. Ze smult er gewoon echt van nu. Heeft ze van mij Ik heb de paashazen gebroken en in een koekjestrommel gedaan en als ik haar een stukje geef en die is op wijs ze naar de kast dat ze nog meer wilt...hihhiihiihihii. Maar jeetje ze zit wel onder hoor als ze chocolade heeft gegeten. Vanmorgen dacht ze ik word maar weer eens vroeg wakker 5.15 uur flesje gegeven en daarna viel ze weer in slaap. Eerder dat ik in slaap val dan gaat die wekker weer. Vanavond dus maar op tijd naar bed. Van het weekend niet echt iets bijzonders. Alleen zaterdagavond krijgen we visite en voor de rest helemaal niets. Fijne avond. lfs Kelly
Kel: Hahaha die Daynah ook al aan de chocolade. Hier precies t zelfde.......als ze een haas of een eitje in de gaten krijgt staat ze er naar te wijzen en dan DIE DIE DIE te roepen. Maar idd wat een troep geeft het. Ik doe ook altijd ene stukje meteen in dr mond, want zodra t aan dr handjes zit is t hele huis besmeurd. Vanavond merkten we hoe veel Jill eigenlijk al weet. Ik deed de 1e lamp aan vanavond en ze liep zo t rondje door t huis mee en bleef bij elke lichtschakelaar staan om aan te geven dat die lampjes ook aan moesten. Nog nooit aan de verteld, maar ze deed t zo. Daarna was ik dr haarspeldje kwijt en vroeg ik haar : Waar is je haarspeldje, toen voelde ze in dr haar, daar was ie niet toen liep ze linea recta naar de prullenbak en wees er in. Ik kon niks vinden, maar toen John vanavond de prullenbak aan t schoonmaken was, kwam hij haar speldje in de rand van de deksel tegen. Slimmerd. Ze weten echt veel meer dan we denken..... de boefjes. Heb de Wilders film bekeken en kan niets zinnigs erover zeggen, behalve dat alles wat ie op t laatst citeert gewoon de waarheid is. De hele film is gewoon zoals ie is......... Ga douchen en mn mandje in........ Weltrusten allemaal! Tot morgen!
Zo ben ik de 1e vandaag . Robine grappig heh dat ze al zoveel weten. Echt knap van die kleintjes! Hier de film nog niet gezien, misschien vanavond even. Duurt het lang om te downloaden? Hoe ging je solli? Kel Daynah lekker van de choco smullen! Heerlijk! En eigenwijs nog wijzen dat ze extra wil. Gaan jullie ook steeds eerder slapen? Hier wel om in te halen dat we in weekend nooit meer kunnen uitslapen.. AM mooi dat je je al wat beter voelt. En bij mn oude tandarts hielp de assisente wel hoor! En super de boer voor dierentuin...volgens mij kun je echt beter een kaarjte kopen of abonnement. Super de Boer is echt vreselijk duur. Als ik daar ga ben ik voor twee tasjes (wel die dirk tassen) 100 euro kwijt, ga ik bij de Dirk dan ben ik 60 euro kwijt. In telegraaf staat wel eens zo'n overzicht van de supermarkten en de prijzen en super de boer is echt de duurste. Fajah wat goed dat chris zoveel sollicitaties heeft lopen! Komt vast goed en lekker onderhandelen over dat loon hoor! Ik ging boodschappen doen vanochtend en heb net al die spullen op de band gezet en trek mn tas open is mn portemonnee weg. Ik kreeg het helemaal warm, creditcards en alles zit erin. Afijn binnen een minuut realiseerde ik me dat hij thuis op de tafel lag. Zooooo suf heh. Kon ik weer terug...pfff. Hier verder ok, ga vanmiddag even naar kinderboerderij denk ik want is erg lekker weer buiten laat die echte lente maar komen hoor! lfs
Heeej meiden, Zo het weekend is hier weer begonnen, ben ik ook echt wel ff aan toe.... Probeer ff uit mijn hoofd te reageren, want door de leuke Lieke, Yorben, Jelte en Jill spam kan ik het haast niet meer teruglezen allemaal.... Fajah: geslaagd dagje dus het shoppen. Leuke foto's van je jongens. Lekker stoere ventjes hoor! Kelly: hihi die Daynah lekker aan de chocolade dus, die heeft de smaak goed te pakken! En inderdaad, als ze eenmaal door hebben waar het lekkers staat is het constant....die...die ....die! Mijn buikje is in mijn kleren trouwens niet zo goed zichtbaar hoor. Ik merk zelf wel dat broeken straks gaan zitten en ik er nog maar 2 pas, maar anderen valt het nog niet zo op. Robine: jij ook bij de wibra geshopt dus, hadden ze best leuk zomerspul he. Interesseert mij ook niks hoor, koop echt overal kleren. Straks met buitenspelen zullen ze heel wat verslijten, dus handig toch ff een keertje goedkoop shoppen. Ik ben benieuwd naar dr sloffen! LIS: een druktemakertje in je buik dus, wat bijzonder weer zeg dat je heel binnenkort dat wondertje weer in je armen hebt liggen! Charissa: jullie weten het dus wel wat het gaat worden. Ik kan haast niet meer wachten, wil het deze keer ook zo graag weten. Ik denk dat jullie nu een meisje krijgen....we zullen zien! Sensee: veel plezier op de kinderboerderij! Laat die lente inderdaad maar heeeel gauw komen! AM: gelukig gaat het weer wat beter met je, doe nog maar ff lekker rustig aan meid! Sap: lieve foto's weer van Lieke.....zo schattig als ze ligt te slapen! Hoe is het nu met de tante van Rick? Hebben jullie nog nieuws? verder weet ik het ff niet meer.... Jayna ligt alweer op bed sinds kwart voor 11. Was al bek af toen en wilde steeds met haar poppenbuggy lopen, maar moest steeds huilen als ze ergens tegenop botste en niet verder kon. Zakte haast door haar beentjes van vermoeidheid, dus maar lekker naar bed dan. Dit weekend niet echt plannen, denk weer ff rondkijken voor auto's en verder lekker relaxen. Gisteravond trouwens nog bij die collega op kraamvisite geweest, wat lieeeef is dat weer zeg zo'n kleintje! tot later! Liefs Sem
Sap, nog ff een vraagje voor jou: dat roze fautuiltje van Lieke, waar hadden jullie die toen gekocht? Ik ben voor Jayna op zoek namelijk, maar kan nergens zo'n soort stoeltje vinden.
Bij prenatal Sem, en ze hebben er nu ook 2 hele leuke beetje vierkante fautuiltjes, in het groen en rood. Je kan ze op de site wel bekijken. Ik heb de groene voor Rick's moeder haar verjaardag gekocht. Zitten echt losse kussentjes in, erg leuk! Succes! Ik ga gauw weer aan het werk! (vanmiddag uitslag tante Rick)
Sap: Spannend de uitslag vanmiddag! Ga duimen dat t meevalt! Sem: Hier ook een vallend en botsend kindje.......dus ook ff op bed gelegd. Wat heb jij bij de Wibra gehaald? Dadelijk hebben we t zelfde Heb mn 1e soll. achter de rug bij Felicitas..........ben hard weggerend vanwege t salaris. Echt bizar hoor alhoewel t me nog steeds wel een leuke functie lijkt. Maar goed voor 600 euro bruto in de maand kom ik mn bed niet uit.......... Aanstaande donderdag soll. als tandartsassistente en as woensdag via Monsterboard een uitnodiging gekregen. T Begint wel te lopen nu.......hoop echt dat er snel wat leuks tussen zit. Ga ff wat doen nu Jill op bed ligt. Liefs
Sap: bedankt, ik het het stoeltje op de website gevonden! Zal es kijken of ze ze in heerenveen ook verkopen en anders bestel ik via de website. Spannend de uitslag vanmiddag, ga voor jullie duimen! Robine: gelijk heb je dat je voor 600 euro bruto p/m niet je bed uitkomt, pfffffff......Gelukkig begint het nu wel wat te lopen. Hoop echt voor je dat er snel iets leuks en wel goed betalende baan bij zit! Ik heb bij de wibra een legerrokje + 2 roze shirts met bloemetjes ( 1 korte 1 lange mouw ), bruin tuinjurkje + 2 mint groene shirts ( 1 korte, 1 lange mouw ) gekocht. Jij dan? Jayna slaapt nog lekker, ga Luca ff uitlaten en dan vast een bammetje eten. Liefs Sem
Ik ook een tuinjurkje, Beige/roze mt 104-110! Een streepjesshirt met lange mouwen, een rokje donkergrijs met een roze bloem erop een streeptruitje (roze/wit)met open rug en korte mouwen en een roze vestje met witte stippels. Misschien hebben we t tuinjurkje t zelfde?!?! Alleen andere kleur( hij was er in roze, beige en groen) Lang leve de Wibra
Ligt het aan het weer dat alle kindjes zo hangerig zijn? Jaime merkte ik al om ongeveer half twaalf, ogen wrijven beetje zeuren etc. Heb dr op bed gelegd en ze was weg binnen een minuut. Straks maar ff naar kinderboerderij. Wibra ken ik niet, zie soms wel folders maar zou niet weten waar die zit. Robine wat een grote maat joh van die tuinjurk! Is iets bij een gemeente niet wat voor jou? Zijn geen slecht betaalde banen en ze geven vaak mensen die niet helemaal een cv hebben die aansluit maar wel goed overkomt, een kans. (weten jullie gelijk hoe ik aan me baan kom ) Krijg je eigenlijk wel doorbetaald in de zomervakantie? Ik ga zo ff de tuin aanvegen, wil m dit weekend ff goed doen dus morgen nog ff naar tuincentrum. Zal nu wel geen sneeuw meer komen of denken jullie van wel?
Lin: Geen sneeuw meer joh! t Schijnt nu weer wat warmer te gaan worden. Ennuh ik ben al bezig met gemeentebanen.........via Tempo Team, alhoewel nu ik t typ bedenk ik me dat die eikels me al lang hadden moeten bellen....... Uitzendbureau's werken dus echt niet he! Tuinjurk viel klein,..........de 92-98 was echt kort en de galgen kun je verstellen........dat scheelt dus weer.
Krijg niet meer doorbetaald in zomervakantie, dan had ik per 1 juni moeten opzeggen, maar dan had ik dus nog langer gemoeten......en t kooklevel was wel bereikt zoals je weet. Dus tot eind mei krijg ik nog centjes..........daarna ga ik wel van een nieuwe baan uit hoor, anders ff maandje of 2 maandjes niks, ook geen ramp, krijgt Jill alleen wat minder kleertjes
hoi hoi, Zo hier ook een drukke ochtend achter de rug. Eerst boodschappen wezen doen en toen het oude brood aan de eendjes gegeven met Daynah en daarna even stofzuigen en afstoffen toen bammetjes gegeten daarna Daynah op bed gelegd toen ben ik maar gaan dweilen en de badkamer en wc schoongemaakt.............leuke informatie heh voor jullie Sensee: Wat sufferd ben je toch ook heh om je portomonee thuis te vergeten. Beter vergeten dan gerold zijn. Ik heb eigenlijk nooit me creditcard in me portomonee...laat hem altijd thuis. Ik moet zeggen dat ik niet altijd eerder gaat slapen al zou dat wel eens moeten. Meestal rond 23.00 uur. Eigenlijk te laat voor mij want ben 's-ochtends niet vooruit te branden soms. Robine: 600 euro bruto jeetje dat is echt slecht betaald zeg. Hou je niets over. Op naar de volgende soll. Idd de kids worden echt slim. Ze weten best veel. Merk ik aan Daynah ook. Sap: Spannend zeg voor die uitslag. Ga voor jullie duimen dat het goed komt. Sem: Lekker rustig weekendje dus voor de boeg. Heerlijk moet ook af en toe kunnen toch. Kraamvisite was dus ook gezellig. Over een paar maanden heb jij ook je kleine in je armen. Nou ik moet ook maar eens bij de Wibra gaan kijken. Mss morgen even. Sabino moet dan toch in de ochtend werken dan ga ik wel ff langs de Wibra. Ga even de kapper bellen. Lfs Kelly
Is dit niet wat voor je Zap? Vragen mbo en enige administratieve ervaring staat alleen geen salaris bij. (33) (junior) Secretaresse P&O - vestiging Leiden Organisatie: Maandag Dienstverband: Vast Parttime (32 uur) Plaats: LEIDEN Werk/denkniveau: HBO Salaris: onbekend Plaatsingsdatum: 25 mrt 2008 Bij Maandag® aan de slag gaan als Secretaresse betekent dat je een grote bijdrage levert aan het succes van de organisatie. Het gaat om een uitdagende functie, in een leuk en jong team, met uitstekende arbeidsvoorwaarden. Belangrijke trefwoorden voor deze functie zijn zelfstandigheid en hoge mate van eigen verantwoordelijkheid. Wat ga je doen? Als secretaresse bied je volledige ondersteuning aan de Recruiters en Accountmanagers. De werkzaamheden bestaan onder andere uit: Telefoonbeheer Agendabeheer Verzorgen van correspondentie richting klanten en kandidaten CV's uitwerken Het ontvangen van sollicitanten en het verstrekken van algemene informatie Verzorgen van de mailingen Overige ondersteunende werkzaamheden Je profiel · In het bezit van een MBO diploma · Fulltime beschikbaarheid · Enige secretariële of administratieve werkervaring Ons aanbod Maandag® heeft de juiste kandidaat heel wat te bieden. Het betreft een afwisselende functie met veel interessante contacten en met mooie carrièreperspectieven. De honorering is uitstekend. De verdere arbeidsvoorwaarden zijn zonder meer goed te noemen. Uiteraard krijg je ook de mogelijkheid jezelf te blijven ontwikkelen door de opleidingsmogelijkheden. Ben je geïnteresseerd in de bovenomschreven functie? E-mail jouw curriculum vitae naar: frank.geuze@maandag.nl (onder vermelding van functie i-SECR-LEI en de website waarop je de vacature zag), of stuur het naar: Maandag®, t.a.v. Frank Geuze, Postbus 798, 1441 EJ, Purmerend. Voor meer informatie kun je ook kijken op www.maandag.nl