November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

Wibra look :)

2. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

mam en ik gek doen

3. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

Wanted................

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Jeetje Sap het zit niet mee, wat een rotnieuws. Kan me voorstellen dat jullie er stil van zijn. Heel veel sterkte voor jullie en een dikke knuffel van ons.

Robine jij ook al zoveel ellende. getver. Echt een rotziekte is het.
    Wat eng joh in dat winkelcentrum! Ga je nog ff kijken wat het was? Ik zou het wel willen weten. Misschien was het wel een wilders alarm ;)
    Ik vind de wibra look leuk, ziet er toch prima uit!

Wij zijn net nog ff naar tuincentrum geweest. Kan morgen alles geplant worden. ook maar nieuwe roos voor aan de voorkant gehaald (die ander had die kerel die die geval had gereinigd en gevoegd gesloopt...).
    Op de terugweg door overvecht gegaan want stond vast op ringnoord. Rijden we daar staan er twee kinderen (marokkaans denk ik) aan de kant van de weg, met dus gewoon speelgoedmitrailleurs. Ze gingen op ons en nog meer mensen en auto's schieten, daarna staken ze de weg over rennend zo met die dingen in de lucht. Leek net oorlogsgebied met van die schietende kinderen.
    Hoop niet dat dat door de wildersfilm komt ofzo.

5. Zo ben weer lekker sportief geweest ben wezen sporten. Op vrijdag is het altijd wel lekker rustig.

Sap: Heh gatver meid ik vind het echt heel erg voor jullie. Is ze al opgegeven of kan de chemo nog helpen? Veel sterkte voor jullie. En je mag altijd je hart luchten hoor. Dikke kus.

Robine: Bij jullie ook al zoveel narigheid. Het blijft echt een kl*te ziekte.
    En jeetje kan me voorstellen dat je geschrokken bent in het winkelcentrum. Weet je ondertussen al wat er aan de hand was?
    Kleertjes zijn leuk van de wibra. Van jullie samen is ook erg leuk.

Sensee: Zouden die kinderen ook naar de film van Wilders hebben gekeken? Blijf het toch wel eng vinden hoor allemaal.

Charissa: Van harte gefeliciteerd met je verjaard. Veel plz vanavond.

Ik ga zo even lekker douchen.

Lfs Kelly

6. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Vanavond Hitch op TV, erg leuke film, half negen rtl4! Aanrader voor degene die zich vervelen!

7. Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee nieuwe mijl pijl voor Daynah. Ze kan nu heel lang los staan................... nu dus nog de stappen zetten en dan ook zij lopen.

Ben dus supertrots op me meisje :D

8. Bij mij komt Dirty Dancing om 20.30 op rtl 4

9. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
  10. ik heb in de veronica gids gekeken.
    Strange!

11. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Dirty Dancing blijft ook leuk!

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Sap:Hey bah,wat een rot nieuws meid,erg zeg.Veel sterkte voor jullie.

Robine:jeetje wat verdienen die bij felicitas weinig zeg!Had ik niet verwacht!wat schrikken vanmiddag met dat alarm,weet je inmiddels al wat er was?Dan pas merk je idd dat je veel verantwoordelijkheid hebt met een kind,ik ben ook erg oplettend sinds ik kids heb,kijk altijd waar de nooduitgangen zijn,want als er wat gebeurd heb ik er wel 2 die ik moet redden.

Charis:Gefeliciteerd met je verjaardag.xxx

Am:Hoe gaat het met je?Nog ziek?

Kel:Goed zeg van Daynah dat ze los staat.Yorben loopt nu af en toe alleen een stapje of 10 en dan laat hij zich weer vallen,maar het worden er steeds meer.
    Komt goed met onze trage scheten hahahha ;)

Ik ga vanavond de Lama´s kijken.
    Chris heeft nu al 4 solli´s lopen.
    2 in Belgie en 2 in Nederland.
    Even afwachten nog wat het word.

13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    was net een voorstukje op rtl 4 en er komt volgens mij toch The Hitch :(

14. Yorben dus ook stappen zetten. Het wordt nog wat met onze kids ;)
    Wat goed dat Chris al 2 soll heeft lopen. Moet vast er eentje tussen zitten die goed is.

Lama's is ook leuk.

TV gids zal wel weer fout zijn

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    The hitch is leuk hebbenwij al eens gezien. Zitten nu hollands got talent te kijken. Ik vind vooral de voorrondes van dit soort programma's erg grappig :) .

En meiden kel en fajah, tuurlijk komt het en traag zijn ze volgens mij niet hoor! Kindjes lopen gemiddeld met 16 maanden.
    Fajah al wat gehoord van kno arts.

Kel ik vond het ook eng en nog steeds. Raar ook zulke jonge kids met die geweren..bleh.

De reden voor het lange slapen hier vanmiddag is bekend. ... vond dr toch al wat humeurig.. nou zat ze net bij mij vet warm. Ff getempt en 39.5 hoop niet dat ze ziek wordt..

Ga ff verder kijken naar hollands talent.
    Had ik van de week trouwens toch nog doorgestuurd naar jullie of paar van wie ik mail heb in mn outlook, dat van die voorrondes idosl...ken lee van mariah carey...

lfs

16. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenavond meiden,

Hier ook de lama´s maar kijken straks, zouden een film gaan kijken, maar komt geen 1 die we beiden leuk vinden. Lama´s is altijd goed.

Robine: mooie wibra look hoor! Ik denk dat we idd zelfde jurkje hebben gekocht, hier was ie in beige/roze, beig/groen en donkerbruin/groen. Jayna heeft die donkerbruine, en idd ook in 104/110, want die 92/98 was echt kort! Leuke spam joh, vooral die van jullie samen! En wat een ellende in jullie omgeving, bah, rotziekte toch ook! Sterkte ermee!
    Wat een verhaal trouwens in dat winkelcentrum, echt eng!

Sap: ach meid, wat een slecht bericht zeg, zo verschrikkelijk moet dit voor jullie tante en heel de fam zijn. Heel veel sterkte, denk aan jullie!

Sensee: lekker wezen shoppen in het tuincentrum. Jullie zijn er straks helemaal klaar voor om lekker in de tuin te zitten, laat dat mooie weer dan ook maar gauw komen!

Kel: en, welke film is het nu geworden? Toch geen dirthy dancing he, stond hier ook in de gids, vaag zeg.

Fajah: fijn dat chris wat sollicitaties heeft lopen. Gaat vast helemaal goedkomen! Jij dus ook lama's kijken, leuk he!

Charissa: GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!

Wij gaan morgenmiddag naar de verjaardag van de nieuwe vriend van mijn schoonmoeder. Ze belde vandaag of we komen. Hebben er geen zin in, maar uit fatsoen toch maar ff langs. Al zijn kinderen komen ook, bah, zit helemaal niet op nieuwe fam te wachten, maar ja...
    Hier vanmiddag nog ff de stad in geweest met Jayna. Zag bij de action leuke rokjes voor dr, voor maar 3 euro.....hihi....we zijn op de goedkope toer. Heb er 2 gekocht, een witte en donkergroene. Bij de H&M leuke leggings er onder gekocht.

Nou ga nog ff wat drinken pakken voordat de lama's beginnen, fijn weekend allemaal!

Liefs Sem

17. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Oh ja....Kel, wat super van Daynah! Wie weet loopt ze toch nog voor CP!

En Fajah, Yorben zal ook heel snel gaan lopen. Ze begon Jayna ook en een week later liep ze de hele dag het huis door!

18. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Sensee: ja ik heb die mail gehad ja, hihi......owwww wat sta je dan voor lul he!
    Beterschap voor je meissie,arme schat!

19. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Sem:sterkte morgen op de verjaardag,snap best dat jullie niet veel zin hebben hoor.

Sens:heb nog steeds geen telefoontje gehad voor kno,hoop dat ze snel bellen hoor,want hij is weer erg jengelig en had net ook weer koorts.Jaime dus ook weer koorts,beterschap voor haar hoor.XXX

20. sappie

sappie Fanatiek lid

Hoi hoi,

Sem; kan me voorstellen dat jullie er tegenop zien naar de verjaardag te gaan. Maar dan heb je dat ook maar weer gehad.
    Jij dus ook alweer lekker aan het shoppen geweest! Ben benieuwd.

Sens; ach arme Jaime, misschien inderdaad zo lang geslapen omdat ze niet zo lekker in orde is. Dikke knuf.
    En wat een irritante kinderen. Heb er een hekel aan dat kinderen met wapens lopen te zwaaien.
    Whahahahaha die mail van je, ik lag echt in een deuk, wat een achterlijk mens zeg!

Fajh; spannend hoor de sollicitaties van Chris. Hoop dat er een geschikte job tussen zit.
    Hoop dat jullie snel iets horen van de kno arts. Dikke knuffel voor Yorben.

Kelly; wowwwwwwwwwwwwwwwwwww wat goed van Daynah. Nu gaat ze vast binnenkort ook lopen. Misschien al wel voor we naar cp gaan.
    Goed van je dat je bent gaan sporten, en dat nog wel op vrijdagavond.
    Het is even afwachten wat de chemo gaat doen. Als het niet aanslaat is het een aflopende zaak.

Verder kan ik niet teruglezen.

Wij zijn net even naar de kermis geweest. De figuren uit het zandkasteel waren er en Lieke vond het VRESELIJK :confused: :confused: . Echt joh, vreselijk huilen, heel zielig. Op tv vindt ze het prachtig maar dit echt niet.
    Papa had nog wel een leuke knuffel voor dr gewonnen. Ik zal zo ff wat spammen.

Bedankt voor jullie lieve reacties, jullie zijn schatten.

Kus Sap

Deel Deze Pagina