leuke foto s sap ,jammer dat lieke het minder leuk vond. Ik ga gauw weg,moet naar de kapper. Doeg xxx
Goeiemorgen.... Sappie, wat een vreselijke uitslag zeg...pfff..heel veel sterkte! En Lieke bang voor het zandkasteel in het echt leuk jasje heeft ze aan trouwens Jij was ook bij de hema geweest toch? Ik vandeweek ook...heb leuke rompers met spagetti-bandjes gekocht daar. Fajah: lijkt het of ga je gewoon heeel vaak naar de kapper ? En yorben weer koorts...kan je zelf niet bellen voor een afspraak te maken? Charissa, nog van harte gefeliciteerd! Was het nog leuk gister? Robine, wow wat moet dat schrikken zijn geweest...hart in je keel zeker? Wel goed dat je zo snel weg kon komen, weet je al wat het was geweest? Gezellig zeg...zondag bij sappie en Lieke op de koffie Tis wel een hele rit voor je toch? hoelang rijd je erop? Sens: hoe is jaime vandaag? NOg koortsig? Semmi, lijkt me idd ook maar raar om naar die verjaardag te gaan maar ja jullie hebben het dan wel gehad. Raar hoe zulke dingen toch kunnen lopen... Hier gaat het slapen weer beter gelukkig! Jullie schreven het ook al dat ze zoveel snappen...hier ook! Milou zegt gewoon 'dag papa' en echt al heel wat woordjes. Wel heel leuk allemaal, ook liedjes zingen doet ze..zo schattig. Hier vandeweek ff wezen winkelen. bij de hema wat gekocht (zie boven) en bij scapino leuke schoentjes. Open schoenen met een legerprint. En nog steeds maatje 20 heeft ze...21 waren echt veel te groot, slofte ze echt in. Gister hier de schuur leeg geruimd en naar de stort gebracht. Nu een lekker rustig weekend. Milou en papa zullen zo wel thuis komen met lekker vers brood Fijn weekend allemaal!
brennie:hahaha ik ga idd iedere 6 of 7 weken naar de kapper;niet zo veel toch of vind je van wel?Eerder bellen voor een afspraak voor Yorben gaat niet,we staan op een wachtlijst,ze gingen binnen de 3 weken bellen dus we zullen nog even moeten afwachten
Ben ik ook weer! Robine: pfff voor 600 zou ik het ook niet doen...of was het voor een dagje in de week Jeetje wat eng zeg in dat winkelcentrum. Zou me ook rotschrikken. Jill in wibra look ziet er leuk uit hoor! En die foto van jullie samen is echt lief! Sappie: jeetje wat zielig voor Lola Hoop dat ze in Wageningen meer ermee kunnen. Ook nog slecht bericht over je tante Whaaah Lieke die de figuren van het zandkasteel ineens vreselijk vond. Nou de foto's zien er iig leuk uit hoor Charissa: alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! Leuke dag gehad? Sens: ik heb echt een hekel aan die kinderpistolen, die krijgt Kyllian ook echt niet van me. Hier hadden we gisteren om de hoek helaas een echte schietpartij. Zijn nu wel 5 mensen opgepakt, 1 iemand ligt nog zwaar gewond. Kelly: goed van Daynah hoor dat ze nu lang los staat! Dat lopen gaat echt wel goedkomen! Fajah: nou met 4 lopende solli's komt het vast wel goed met Chris he! Semmi: het shoppen goed te pakken hihi. Ook al wat voor Jayna's broertje of zusje gekocht? Lijkt me zo leuk weer die schattige kleine pakjes te kopen. Brennie: gelukkig dat Milou weer wat beter slaapt! Hier ook eindelijk na zo'n 2-3 maanden weer 2 dagen doorgeslapen! Nou hier gaat het wel weer redelijk, alleen nog verkouden. Gisteravond met het team uit eten geweest, was erg gezellig. We kregen tijdens het eten relatiebemiddeling (theater), was erg grappig, we werden allemaal ondervraagd en een enkeling werd aan een collega gekoppeld (ik dus ook ). Vanmorgen de boodschappies weer gedaan, verder niet zoveel plannen vandaag. Morgen naar een verjaardag van een vriendin.
Goeiemorgen! Jaime lijkt weer wat opgeknapt nog wel wat koorts maar niet veel gelukkig. Ze heeft net ook weer wat fruit gegeten. Wel heeft ze geslapen tot 10 uur vanochtend . Wij waren er dus eerder uit . Nu de belasting man altijd een heeel gedoe bij ons...zucht. Vind dat altijd zooo irritant. Vanmiddag even de tuin doen en de roos voor planten. Is een witte dit keer de vorige was knalroze...ach heb nu ook andere kleur auto dus roos kan ook heh (had hiervoor een roze twingo..haha). AM een echte schietpartij bij jullie...getver wat eng. En om de hoek nogwel...is het zo erg in houten dan? Fajah ik zou gewoon tussendoor blijven bellen hoor. Ik had toen amandelen eruit moesten ook een wachtlijst en ik heb om de dag gebeld (had altijd angina) en uiteindelijk kwam er een plek vrij en belden ze mij, ws werden ze gek van mn gezeik..haha. Brennied jij ook bij hema geshopt! En dag papa is echt goed! Gaat eerdaags wel beginnen heh met 2 woorden praten. heb jaime nog maar 1 keer met twee woorden horen spreken, is boom...haha. Is je schuur weer helemaal leeg? Lekker zo voor de zomer! Kom straks nog ff. Nog ff koffie voor die kerel inschenken.... Lfs
Sens: wowww tot 10 uur geslapen Fijn dat ze weer een beetje opgeknapt is. Het is lekker weer om in de tuin te werken, dus veel plezier! Ennuh zeg maar wanneer ik de zaadjes kan komen ophalen Volgende week vrijdag ff bakkie doen? Nu volgens mij valt Houten wel mee hoor, zeker Houten Zuid waar wij wonen. Schietpartij was binnen in een woning. Wel eng zo dichtbij, maar denk dat zoiets overal kan gebeuren tegenwoordig