November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    leuke foto's van Kyl! Vindt ie aardbeien lekker?

Ik zal ook ff spammen....

Deze ff speciaal voor Robine!

2. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Zelf even een boekje lezen....

3. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    En pop is het helemaal bij d'r. Nu moest ie ook ff eten en in de kinderstoel...MET slabber :) :) :)

4. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
  5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Lief jullie saampjes! Toch niet van vandaag die sneeuw he ;)
    Ow en nu zie ik nog meer spam haha. Leuk hoor!

6. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    en pop zit...goed gedaan toch mam!

7. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    nee die sneeuw is van afgelopen dinsdag :) ...nu schijnt hier lekker het zonnetje!

8. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Wat heeft Kyl een leuk, stoer jasje!

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ja hier ook heerlijk weer!

Mn broertje stond net onverwachts op bezoek. Die woont in Nijmegen, maar heeft vorige week zn rijbewijs gehaald :D Hij is nu ff naar mn moeder (als die thuis is) en dan komt ie zo weer terug, want Kyl ligt nog te slapen.

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Thnx :D Ik kan ook echt niet wachten tot het beter weer blijft, want ben die winterjas zat van hm ;)

11. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    haha leuk je broertje...zie je hem niet zo vaak? Ja ik ben d'r winterjas ook zo beu...hij is zo dik..doe haar nu met dit weer ook wat anders aan.

even voor Sappie: hoe is het eigenlijk met Lieke en het potje :) Heeft ze er nog vaker op gepoept of geplast? Ik vergat het steeds te vragen :oops:

12. sappie

sappie Fanatiek lid

Hoi hoi,

Brennied; aaahh wat een leuke Milou spam! Zo lief dat de pop ook in de kinderstoel moet met slabbetje om :) .
    Hier gaat het niet zo goed met het potje, maar nu denken we dat ze al wel een beetje voelt wanneer ze moet plassen/poepen. Ze gaat nu dan ook vaak naar de wc deur en zegt dan bah. We zetten haar er nu zo af en toe wel even op maar volgens mij gaat het nog wel ff duren met zindelijk worden. Bij jullie?

Am; fijn dat het weer beter gaat! Lekker gegeten dus gisteren. Ben je al helemaal gewend aan je nieuwe collega's?
    Leuke Kyllian spam! Ik vind dat jasje ook geweldig.
    Bah een echte schietpartij, brrrr eng.

Sens; fijn dat het met Jaime ook weer wat beter gaat. En geslapen tot 10.00 uur :confused: . Dat is echt lang zeg!
    Veel plezier met tuinieren, het is er lekker weer voor.

Wij zijn vanochtend even de stad in geweest. Moest een kledingstuk van de Hema ruilen, want maat 98-104 was te klein :confused: . Lieke krijgt echt een lekker rond buikje, dus de knoopjes zaten een beetje te strak :) .

We hebben ook gelijk maar een paar nieuwe schoenen voor dr gekocht,erg leuk vind ik zelf. Zal ze zo ff spammen. Hier nog maat 21.

Kom later nog weer ff kijken. Ben karbonaatjes aan het braden en die hebben een beetje aandacht nodig ;) .

Liefs Sap

13. sappie

sappie Fanatiek lid

Lieke's nieuwe schoenen

14. sappie

sappie Fanatiek lid

En nog eentje

15. sappie

sappie Fanatiek lid

Oh en woordjes zeggen gaat hier ook erg goed, het worden er razendsnel steeds meer.
    En inderdaad af en toe ook 2 woordjes. Papa schoen en mama kijk, haha.

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sappie: dat zijn lieve schoentjes! En jeetje wat een grote kledingmaten zie ik voorbij komen :D Hier wel al wat bovenkleding in maat 92, maar groter nog niet. Alhoewel Kyllian die dikke buik ook heeft ;)
    Wat knap zeg van die woordjes...Kyllian zegt alleen continu ' die die die die'. Echte woorden behalve papa, mama, bah heb ik nog niet gehoord :(
    Ik ben helemaal gewend aan mn nieuwe collega's hoor, zit er geen 1 bij met wie ik niet overweg zou kunnen gelukkig ;)

Brennie: ik zie mn broertje niet zovaak, ook vanwege de afstand dus.

Mn moeder en vriend komen zo ook ff langs.

17. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Brennied: Wow wat een sneeuw! Jaloers........... Wel superlueke foto's ook van de pop en Milou! Wat is Milou ook al een wijs meisje he!?

Sap: Leuke schoentjes! Stoer en lief tegelijk! Gezellig jullie morgen weer te zien, hopelijk blijft t weer zo als vandaag!

AM: Kyl die aardbeidtjes op je broodje zien er heerlijk uit! Lief alle fotos van hem, ook al een grote man in zn jasje!

Ik ga ff Jill knuffelen, die viel net weer keihard met dr hoofdje op de plavuizen in de garage........arme kind!

Tot later!

18. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    AM: aaah lief die kyllian foto´s....!

Bren:leuke foto met die pop hahaha,milou is een schatje om te zien.

Sap:wat een ontzettend leuke schoentjes voor Lieke,zou ik ook zo kopen als ik een dochtertje had

Hier net naar Sluis geweest en heb eindelijk broeken gevonden,2 van Esprit,die zitten zo lekker vind ik.
    Kan ik weer even vooruit.
    En dan het grote nieuws......Yorben heeft vandaag de hele kamer doorgelopen los.De deugniet kan het dus wel,gingen we nog even bij mn ouders langs en wilden we het showen dat hij het kon,doet hij het dus niet daar hé,maar eindelijk hij kan LOPEN bij bijna 17 mnd!
    Verder weinig nieu
    ws.
    Ja dat Chris vanaf maandag weer gaat werken,op proef en kijken of hij het leuk vind.
    En de verdiensten zijn nog beter dan waar hij eerst werkte,plus dat hij een oprotpremie heeft gekregen hahahaah dus we hebben nu een dubbele maand loon eigenlijk ,geweldig toch? ;)

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Jaime trok van de week nog een kerstmuts uit een kast...leverde dit lieve plaatje op

20. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Op de kinderboerderij papa doet gek

Deel Deze Pagina