Hahaha Jaime, wat ben je toch grappig met je kerstmuts op je hoofd! Fajah: Joehoe, Yorben loopt! Goed gedaan mannetje! En nu doorzetten he! Fijn dat Chris weer ergens kan beginnen Fajah! Jill had vandaag een pechdag. Ze is diverse malen gevallen, zowel op dr achterhoofd in de garage dus en ook vanavond nog tegen de salontafel en nu heeft ze dus een blauwe plek boven dr oogje. Ook op straat voor de deur zag ze een drempeltje over t hoofd en dus een kapotte knie..... Kwamen vanmiddag bij t winkelen in het Winkelhof John zn moeder nog tegen. Had weer voor Jill geshopt. Gingen we nog ff naar de Vogele kreeg ze nog een heel leuk jackje in t lila en een shirt met strepen. Weer verwend dus. In t winkelhof bleek gisteren een sprinkeler installatie in de Digros aan te hebben gestaan of t was een calamiteiten proef, de meningen waren er nog over verdeeld volgens een verkoopster. Wel raar, t was echt paniek en dan achteraf dus om niks. Kunnen ze beter tijdens de oproep zeggen wat er aan de hand is, dat voorkomt een hoop ellende. Nou ja, mn aankopen waarmee ik gisteren in de rij stond waren er gelukkig nog. Vanavond leuke tv avond. Finale dancing queen en Groeten uit de Rimboe. John gaat stappen, dus ben weer eens alleen Fijne avond allemaal! p.s. Waar zijn Panda? Mirandao? Jacq?
Kom zo nog ff reageren. Jaime toch nog niet ok. Net nog ff geslapen maar is nu alleen maar aan het brullen.....
Fajah: wat fijn voor Chris...en jou Goed van Yorben, ook de eerste stapjes gezet! Sens: leuke outfit heeft Jaime aan! Welke kinderboerderij was dat? Beterschap voor Jaime. Robine: Arme Jill zovaak vallen Gelukkig dat de kleding er nog hing! Jeetje wat wordt Jill toch steeds weer verwend door oma. Van de klok vergeet ik niet, heb ik een uurtje korter bereikbaarheidsdienst hehe.
Leuke foto's Sens! Wat goed ook van Yorben dat ie is gaan lopen En fijn dat Chris waarschijnlijk weer werk heeft. Robine, klinkt niet echt gezellig...helemaal alleen Maar het scheelt dat er wel wat op tv komt. Succes! En een knuffel voor je meisje met d'r pechdag. En idd de klok vooruit zetten....slaapt Milou weer eens een keer uit tot 8 uur ipv 7 Dadelijk komt m'n vriendin op bezoek...denk dat het een potje kolonisten van catan wordt, leuk! Fijne avond allemaal.
Oja, vandaag nog ff wat boodschapjes gedaan in de supermarkt en Milou met d'r eigen wagentje laten lopen. haha was grappig...alles inladen en daarna heel wijs door de winkel heen lopen. We hadden de tijd, dat scheelt!
Whaahhh die Milou door de winkel heen. Ik zie het bij Kyllian echt niet goed gaan haha. Daar kom ik dan niet binnen 2 uur de winkel mee uit Veel plezier vanavond met je vriendin!
Brennied; Milou met dr karretje, hahaha, LIEF! Blijft ze goed in de buurt bij je dan? Jill doet t 5 minuten, daarna neemt ze echt de benen en trekt ze alles wat ze ziet omver of gaat ze met de boodschappen spelen( lees kratten bier, flesjes in en uit halen)......geen goed plan dus. Hier ook 8 ipv 7 hoop ik............ Balen he elke dag zo vroeg op!?! Went echt nooit! AM: Ja Jill wordt echt schandalig verwend door opa en oma, voel me af en toe echt bezwaard. Ze passen al 2dgn in de week op, Jill mag altijd elke dag komen indien nodig en krijgt zo vreselijk vaak iets van ze........weet niet meer hoe ik iets terug kan doen hoor. Kan dr niet tegenop met elke week ene bloemetje ofzo. Lekker uurje korter werken voor jou! Dat is beter! Lief met ome Jeroen, jouw broer?
Robine: nou opa en oma vinden het vast heel leuk om dr te verwennen, moet je je niet bezwaard voelen. maar ik zal dat gevoel ook wel hebben hoor. Ach af en toe wat terug doen is toch leuk, als het wekelijks zou zijn is er ook niets meer aan! Ja Jeroen is mijn broer Ennuh uurtje korter werken is het eigenlijk niet echt hoor, ik slaap gewoon lekker...kleine kans dat ik gebeld word. Heb bijne de hele week bereikbaarheidsdienst gehad (diensten van collega overgenomen) en ben nog helemaal niet gebeld. Toch lekker straks een extra vrije dag ervoor terug.
Nou hier was het net te wazig. Ze was helemaal hyper. Brullen brullen tot aan spugen toe. Echt niet leuk. Nu lijkt ze weer redelijk, maar ze heeft zeker een halfuur zo gedaan. Uurtje korter slapen morgen heh..boohooo. Kom straks nog ff als jaime slaapt. lfs
Hoi hoi, Robine, Jill weer lekker verwent...heerlijk! Jij ook alleen dan maar lekker forummen. Sappie, leuke schoentjes van Lieke. Sens, erg leuke foto's van Jaime, ze lijkt veel op jou! Lekker dat knuffelen he mmhhh. Am, erg leuke foto's van Kyllian en jou broer. Brennie, lief zeg met die pop. Veel plezier met je vriendin vanavond! Zo hier drukke dag gehad gisteren, het liep de gehele dag wel door. Gisteravond mijn familie gehad, was 01.00 oh ik ben dat niet meer gewent, heb ook de hele dag al koppijn :thumbdown: Gisteren mijn moeder wel verteld dat we het wisten, toen samen met mijn zusje toch maar ff gepraat en hebben we het geslacht verteld aan mijn moeder en elkaar mijn zusje is ja ook zwanger nu 26 weekjes. Ik had het toch niet zolang voor me kunnen houden en ben blij dat mijn moeder en zusje het nu weten! Morgen gaan we lekker ff naar de kinderboerderij met mijn mams en zusje en dochtertje van haar vriend en jayden natuurlijk hahaha, erg leuk. Zo ga ff wat lekkers pakken en Dancing Queen kijken