November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    charissa:toch niet kunnen zwijgen over het geslacht hihih,kun je het hier toch ook wel vertellen :)

Sens:Arme Jaime zo overstuur,hoe komt dat nu?Had ze gedroomd ofzo?

Am:Ziet er niet verkeerd uit jou broertje hahaha lekker ding hoor ;)

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Zo meiden ben ik nog even. Jee zeg het was echt heel raar vanavond.Heb nog geen idee wat het nou was omdat ze daarna ineens rustig werd. Ze had weinig geslapen vandaag dus we hebben haar rond 17 uur nog ff op bed gelegd. Ze werd normaal wakker iets meer huilerig ofzo maar toen ze beneden kwam schoot ze ineens in een shock ofzo. Helemaal hyper werd ze overstuur, je kon dr niet vastpakken want dan werd ze helemaal wild. Zat ze op de grond zo hard te huilen dat ze bijna ging spugen. Echt gek hoor. Hoop datze morgen gewoon weer ok is.

Fajah weet niet of Jaime had gedroomd maar was echt gek zoals je hierboven leest. En Yorben aan de wandel super! Wanneer ging Jelte eigenlijk lopen?

Charissa leuke verjaardag gehad? WEl laat zeg..hihi. En je moeder en zus weten het al...en wij? ;) Is het een meid?

Am vrijdag een bakkie doen lijkt me leuk heb alleen met robine afgesproken. Anders de week daarna dat je vrij bent doen? Heb de zaadjes voor je in mn kasje gezet dus over twee weken zijn dat wel plantjes (hoop ik toch...). En wat fajah zegt idd leuke broer heb je!
    Dank je voor compliment outfit Jaime.Vind het haar ook leuk staan, trek dr te weinig rokjes aan. Die bodywarmer en jasje hadden we in maastricht gehaald voor dr.

Robine Jill weer zo verwend. Ah joh zijn toch opa en oma's is toch leuk! Hier soms ook dat gevoel hoor van bezwaard, maar ja wat ik zeg zijn gewoon opa en oma. moest wel lachen wat je schreef over dat bloemetje kan er niet tegenop....ik neem ook iedere week iets mee, bloem, plant roos paaseitjes de meest idiote dingen, maar wat je zegt, het kan er niet tegenop. Zolang ze er zo van genieten en JIll ook is het prima toch?
    Ah en zo vaak gevallen is zielig. Soms hebben ze zo'n pech heh op een dag. Was ze moe?
    Jill is wel een doerak heh...hihi. Wel heel lief! En idd waar zijn panda mirandao en jacq.

Heb ff niet kunnen teruglezen over Milou maar die rent de supermarkt door Brennied? Ik laat Jaime niet 'los' in de supermarkt...die vliegt alle kanten op en wat robine zegt, flesje uit kratje bier pakken...haha.
    Slaapt Milou niet nog langer uit als ze zo vaak wakker is 's nachts?

Hier was vandaag verder ok. Plantjes gedaan in de tuin, nog ff extra gehaald. Tuin ziet er al stukken beter uit. Nog ff dat groen van de tegels halen en dan kunnen we weer de tuin in.
    Ook gekeken voor zo'n gasbbq. Heeft iemand van jullie die?
    Lijkt me wel fijn zo ding, ook wat stabieler dan met kolen enzo. Die dingen die we zagen vond ik nog wel vrij duur. Tips?

Oh zie nu net dat ingrid heeft gewonnen...goed zo!

Ik ga slapen michiel ligt er al in.

Tot morgen lfs

3. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Sens:Jelte liep met 13 mnd dus ik was erg ongeduldig met Yorben ;)
    Arme Jaime,wat raar he dat ze zo in paniek was :rolleyes:

4. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Goeiemorgen,

Milou is geen een keer wakker geworden vannacht en vanochtend pas om 8 uur oude tijd :({|= , een goede nacht dus!

Sens, jeetje da's ook akelig van Jaime. Mss zat ze idd nog in een droompje ofzo...ze leren nu zoveel op het moment. Hopelijk was het eenmalig.
    Nee, milou slaapt juist niet extra lang als ze zoveel wakker is geweest. Zou je wel denken idd maar ik vond het ook vreemd. Werd super vroeg wakker en dan 's avonds en 's nachts ook nog een paar keer.
    Nou Milou hield het aardig netjes in de supermarkt, ze had zo'n klein wagentje en dat is natuurlijk super interessant dus daar liep ze wel achter. Idd wel vanalles in d'r wagentje stoppen en ook flesjes bier in en uit. Maar ik moet zeggen dat ze ook best goed luisterde als we zeiden dat ze eraf moest blijven en door moest lopen :) Maar je moet het idd niet doen als je zelf een hoop moet hebben en haast hebt, hihi.
    Gasbbq heb ik geen verstand van, m'n zusje heeft vorig jaar een super goeie gewonnen bij de Rabobank maar nog niet gebruikt.

Charissa, toch niet voor je kunnen houden :) is ook moeilijk, lijkt me.

AM: leuke foto's zeg van Kyl met Jeroen!

Sappie, hier gaat het net zo als bij jullie met het potje. Ze trekt wel aan d'r broek als ze moet plassen/poepen maar wil er dan niet op. Ik push het ook niet, komt vanzelf wel. Ze weten idd wel wanneer ze moeten en dat vind ik al knap. Komt dadelijk in de zomer wel...en anders niet ;)
    Veel plezier vandaag met Robine en Jill!

Robine, tja hier ook hele trotse opa en oma die het leuk vinden om Milou te verwennen. Maar als ik zie hoeveel plezier ze dat geeft, is het goed. Ze willen er ook niets voor. Als we Milou daar laten logeren oid en we komen haar weer halen zeggen ze: 'bedankt voor het brengen' :) Ze vinden het allemaal zo leuk dat je je echt niet bezwaard hoeft te voelen. Geniet er lekker van dat ze zo gek zijn met Jill! Goeie reis vandaag!

Het zonnetje schijnt hier, hopelijk blijft het zo. Kunnen we lekker naar buiten vandaag. Ga ff een kop koffie zetten...wakker worden

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Charissa: hihi toch maar aan je moeder en zusje verteld. Je mag het hier ook altijd vertellen he, ben wel heel nieuwsgierig ;)

Sens: Kyllian wordt ook weleens helemaal overstuur wakker, geen idee wat er dan aan de hand is. Heeft Jaime vannacht rustig geslapen?
    Dan kom ik de 18e wel naar Utrecht als je ook kunt!

Brennie: joepie Milou weer lekker uitgeslapen. Nou hier geen zonnetje, hele morgen al regen :(

Wij gaan vanmiddag naar een verjaardag van een vriendin. Hoop dat Kyllian op tijd wil slapen, want die was dus ook een uur later wakker.

6. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    nog ff milou spam van net.....

7. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    moet dit mama?

8. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    lief.............

9. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    hier kijkt ze echt ondeugend!

10. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Regen in Houten...zal het hier ook wel niet droog blijven! Zullen ze veel last hebben van het verzetten van de klok? Veel plezier vandaag!

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Die zij-aanzichtfoto is idd lief! En Milou heeft dezelfde trein als Kyllian ;)
    Ik denk niet dat ze heel veel last zullen hebben van de klok toch? Maar omdat we naar een verjaardag willen wil ik hm het liefst wel al om 12 uur op bed hebben, tja en of dat nu lukt ;)

12. Goedemiddag,

Zo hier ook een zieke. Daynah is erg hangerig en heeft gisteravond alles onder gespuugd. Ze wilt weer eens niet eten en wil alleen maar op schoot en dan zo in slaap vallen. Heb d'r net zachtjes in bed gelegd en is gelukkig blijven slapen. Pffffff zo vind ik het wel zwaar hoor als ze ziek zijn. Je komt echt nergens aan toe.

Gisteravond bezoek gehad en heb af en toe kunnen gluren naar Dancing Queen. Ik vond ze echt allebei supergoed. Jammer dat het alweer voorbij is.

Heb leuke foto's voorbij zien komen van Jaime, Kyllian en Brennied en de schoenen van Lieke. Ze zijn erg leuk Sap. Hoop dat ik ook snel leuke schoenen kan kopen voor Daynah.

Sensee: Hoe is het nu met Jaime. Daynah was gisteren precies zo. Echt raar. Maak me dan toch snel zorgen, vooral als ze zo moet spugen het is dan net ofdat ze stikt.

Robine: Ach gossie Jill weer gevallen. Wat zielig. Zie je het nog erg die blauwe plek. En ook Jill verwend door opa en oma.

Charissa: Toch verteld aan de familie wat jullie krijgen. Is toch niet erg, maar dan kan je het ook toch tegen ons vertellen ;)

Brennied: Slapen gaat dus weer wat beter met Milou. Gelukkig maar.

Fajah: Fijn dat Chris zo snel iets anders heeft gevonden. Komt helemaal goed.

Ik ga zo ook even spammen van de kleertjes die we hebben gekocht de laatste dagen.

Lfs Kelly

13. Het rechtershirtje valt best lang en is ook wel leuk met een legging. Ik zoek alleen een licht blauwe. Iemand idee waar ik die kan halen?

14. net lekker in bad geweest en ze zou zo weer willen.

15. ja ja ik kan zelfs een paardestaart!

16. Zo ga even relaxen voordat Daynah wakker wordt, die zal wel weer willen hangen. Blijven dus vandaag maar binnen. Zo mooi weer is het toch niet.

Lfs Kelly

Deel Deze Pagina