November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hello, verveel me te pletter :( . Erg weinig te doenw eer dus ben weer gaan ruimen. Hier is het ook al zo rustig...

Panda hup snoetenpoetsers halen..hhaha. Jaime vindt het nooit leuk als ik haar gezicht met zo'n doekje doe. Spoelt er daarna wel af in bad :D .

Mirandao lief dat Romira zoveel woordjes kent! KNap ook van haar zeg.
    Succes met je site voor het bedrijf.

Sap ben je al terug van de dierenarts? Hoop dat het goed ging.

Ik ga nog ff ruimen. Jaime kwam trouwens vannacht om kwart voor één :confused: . Niet zo leuk. ADcht eerst ze heeft gedroomd maar nee ze had honger...enorme honger :confused: . Naja vreemd hoor.

Liefs Sensee

2. sappie

sappie Fanatiek lid

Wij zijn weer terug van de dierenarts. Er is bloed genomen want ze vond het erg vreemd dat de zwelling zo snel terug is gekomen. Wel weer antibiotica meegekregen. Wellicht morgen of vrijdag uitslag van het bloed. Lola was echt zielig, ze was zo bang, haar tong werd helemaal blauw van de stress. Hoop maar dat de uitslag verder goed is.

Sens; die Jaime, vannacht om kwart voor 1, daar wordt je niet blij van :( . Is vast iets eenmaligs.

Mirandao; veel succes met de website. Spannend hoor allemaal. En wat knap dat Romira al zoveel woordjes kent. Hier nog niet echt woordjes, zelfs papa en mama wordt nog niet bewust gezegd, af en toe per ongeluk denk ik.

Panda; en heb je de schommel nog kunnen bestellen? Haha, wist je niet dat snoetenpoetser bestonden? Ik heb die van etos met appelsmaak. Lieke wil het hele doekje wel opeten, haha.

Verder geen nieuws, ga ff koffie drinken.

Tot later.

Liefs Sap

3. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    sap:ach wat zielig vor lola,hopelijk is alles goed met haar.

sens:wanneer is de wedding in cambridge?
    hoelang gaan julie erheen dan(heb je vast al een keer opgeschreven,maar zal ik wel overheen hebben gelezen :oops:

charis:en nog gevierd dat jullie het huis hebben gekocht?

hier een rustig dagje,heb vanmorgen alles lekker gepoetst,box lager gezet.enhet hemeltje van yorben's ledikantje gehaald want die trekt hij iedere keer omver sinds een paar dagen dus tijd om weg te halen.
    het bedje heb ik niet lager gezet nog,want hij maakt totaal nog geen aanstalten om te staan of kruipen dus....
    ik ging net even bij mn grote kleine man liggen ,want die ging een dutje doen en mams moest eventjes bij hem kruipen.
    ikben dus nog maar net wakker hahahaa heb daar 2 uur liggen maffen gewoon midden op de dag.zal wel nodig geweest zijn dan :)
    ik ga nu naar beneden wat drinken.

4. Hoi meiden,

Hier komen er weer tandjes aan. Pfffffff ze is echt vervelend gewoon al 3 dagen nu. Alleen maar hangen en huilen, vingers in de mond. Heb bij de drogist druppels gehaald van VSM. Hoop dat het een beetje helpt. Ze slaapt ook erg weinig en onrustig. Vannacht is ze 3x wakker geworden....huilend. Wel zielig, maar ik word er gek van.

Sappie: Ach ik vind het echt zielig voor Lola. Ga duimen voor een goede uitslag.

Sensee: Is het op je werk zo rustig? Iedereen is ook met vakantie. Ben benieuwd hoe het morgen bij zal zijn. Voor de vakantie was het ook erg rustig. Mss is nu wel al me werk overgenomen door die nieuwe........ :(
    En Jaime zo honger......wat gek zeg. Leuk die foto's op die fiets.

Panda: Jippie Bastian heeft doorgeslapen.....Goed zo jongen en nu wel volhouden hoor. En idd dat zelf zitten is erg makkelijk.

Mirandao: Rose was erg lekker...... we hebben er een aantal ingeslagen vanuit Frankrijk....jummie.

LIS: hahahahaha het is idd moeilijk te begrijpen de constructie.....het is iig familie.

Verder kan ik niet meer teruglezen. Ga even bij Daynah kijken en weer wat druppels van VSM geven.

tot later.

lfs Kelly

5. Zo heej Fajah 2 uurtjes.....lekker hoor. Je zal het idd nodig hebben gehad.

6. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Tandjes of sprong, Kelly? Of allebei :( Ik word soms ook gek van dat gehuil. Vind het heel zielig hoor maar moet dat echt zo hard?

Fajah: goed dat je het zegt, ik moet het hemeltje ook even weghalen...

Sappie: arme Lola! Wanneer krijg de de uitslag?
    Heb de schommel nog niet kunnen bestellen, ga dat zo meteen doen want hij slaapt weer. Snoetenpoetsers met appelsmaak? Jeetje, ik loop achter geloof ik. Poets nog heel ouderwets met een washandje. :)

Haha, idd Sensee, hier ook een drama om het gezicht te wassen. Gelukkig spat hij het zelf wel schoon in badje.
    Bastian heeft soms ook 's nachts vreselijke honger. Gulzig joh, niet normaal.

Goed, ga nu echt de schommel bestellen.

7. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Kel heb je al dentinox geprobeerd? Bij JAim hielp dat wel. Ben blij dat zij in een keer zoveel tanden kreeg, zijn we er gelijk vanaf.
    Hoe gaat het met de banen? Nog wat leuks gezien? Dit is natuurlijk ook niks zo.

panda waar bestel je die schommel? En idd alles wegspatten..hihi.

Fajah wedding is zaterdag. Vrijdag concert Prince. Lekker zeg even geslapen. Hoe is het weer daar?

Sap zielig voro Lola zoveel stress. Arm beestje. Hopen dat je vrijdag een goede uitslag krijgt.Heeft ze niets iets gezegd waar ze mogelijk aan dacht? En komt er ook troep uit die zwelling?

Ik heb inmiddels mn halve kast met ouwe troep weggegooid. Woensdag is de dag dat de suffertjes uitkomen, staat er op de voorpagina een artikel over paaldansen in een wijkcentrum. Een gesubsidieerde welzijnsstichting organiseert dat. Heeft een partij (christenunie) een brief gestuurd naar de krant dat dat echt niet kan zo dat paaldansen etc. Wat de volgende stap is, raamprostitutie cursussen...overdrijven is ook een vak. Ach er is weer reuring in de tent.Zomerreces bijna voorbij en dan begint het circus weer en gaat deze dame op vakantie :)

8. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    sens:hier niet goed het weer ,helemaal bewolkt en niet heel erg warm.
    is dat concert van prince ook in engeland?

9. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja in London in het O2 stadion. Leuk heh?

Hier is het binnen wel benauwd,geen idee welke temp het buiten is ramen zitten dicht en onze profesorische (schrijf je dat zo) airco staat aan...

10. Thnx voor de tip Sensee.

Wanneer ging je nou precies op vakantie. Na Robine toch?

Ga even beginnen met koken. Pastasalade.

lfs

11. sappie

sappie Fanatiek lid

Mama helpen met de printer

12. sappie

sappie Fanatiek lid

En nog eentje

13. Ach wat een leuke foto's van Lieke.

Zo meiden ik heb mijn lesje weer geleerd vandaag. Ik had Daynah net even op de eettafel gezet, omdat ik een flesje ging maken en Sabino zat ook aan de eettafel en we letten allebei even niet op en boem ze ligt omver.....gelukkig werd ze tegengehouden door haar eigen stoel. Zo wat had ik het warm zeg. Zo zie je maar ze kunnen altijd nog omvallen.

lfs

14. sappie

sappie Fanatiek lid

Ooooh Kelly, kan me voorstellen dat je vreselijk geschrokken bent. Gelukkig is het goed gegaan !

15. sappie

sappie Fanatiek lid

Sens; ik zag in de lounge je bericht staan over genante opmerkingen...whaaaaaa wat erg wat die jurist tegen je zei (ik moest er wel even om lachen hoor) maar het kan echt niet. Kan me best voorstellen dat je er melding van hebt gemaakt.

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sap: Hou eens op met die stoere sta-foto's van Lieke ;), Jill wordt nog jaloers. Blijf t knap vinden van haar en Jesse, allebei zo snel. Kus voor Lola van Simba en beterschap voor haar! Arme blauwtong.

LIS:Ahhhhhhhhh die slapende Jesse foto is sooooooo cute! Wat een moppie is t zo! En ook zoals bovenstaand bij Sap, we zijn jaloers!

Sens: Gaaf weekendje ga je tegemoet hoor! Ben je zo een grote fan van Prince, of kwam t mooi uit om het te combineren met dat huwelijk? Ligt dat stadion ook in Cambrigde? Of er vlakbij? Of hebben jullie autootje gehuurd oid? In ieder geval super veel plezier en doe Prince de groeten ;)

Brennied: Milouje wat zit je lekker in je schommeltje en op de fiets! Die schommel is toch zo een 3 fasen ding, van deze stand naar uiteindelijk alleen een plankje?

Kel: Weer je laatste dagje vrij gehad?! Morgen weer aan de slag jij!Balen zeg, maar ja aan alles komt een eind........op naar de volgende vakantie!

Mirandao: Leuk hoor dat je je eigen bedrijfje vom gaat geven dmv een website. Mogen wij de link ook zien als ie af is? Geniet nog maar ff van je vakantie!

Panda:Joepie Bastian kan weer zelf gaan zitten ook! Dat scheelt een hoop gezeul met hem. Gisteren kon ie t nog niet en nu heeft meneer t ineens door?! Heerlijk zo een snel mannetje! Ennuh nu dat slapen ff volhouden he!

Hey we gaan nu allemaal onderling afspreken, maar is t een idee om een keer met deze nieuwe dames een meeting te doen? Gezellig allemaal met elkaar en de beebs.? Hoor wel wat de reacties worden.........

Hier alles zn gangetje. Jill al 3 dgn meerdere malen per nacht wakker en dan gaan zitten in dr bedje en rondkijken, van is t nog geen tijd om op te staan!? De deugniet, nu ze zelf kan zitten is t wel een grappig gezicht hoor, leg je dr in bed en 5 min later heeft ze zich met slaapzak en al tot zithouding weten te brengen. Hahaha, ze je zo een blond bolletje boven dr bedje uitkomen met een grote grijns!

vanmiddag verjaardag van mn schoonzuje gehad. Wat is dat toch een ondankbaar wicht...grrrrrrr, echt een stom wijf. Had ik een 8 delige badset gekocht werd t nauwelijks bekeken en ik heb nog niet eens dankjewel gehoord. Verder vraag ik al jarenlang om zoetjes in mn thee, maar elke keer weer die smerige suiker voor mn porem en als ik dan vraag of ze nog geen zoetjes heeft zegt ze gerust, nee en die krijg je niet ook doe t maar met suiker......... Nou de volgende keer krijgt zij hier dus alleen maar szoetjes en geen suiker, gaan we de rollen ff omdraaien. Verder vroeg ik naar de familiedag of mn broer en zij nog gingen zei ze dat ze dat nog niet wist want ze had op vrijdagavond een etentje, zaterdag een verjaardag en of ze dan op die zondag naar de familiedag kon, was ws teveel. Fijn hoor dat dr zwangerschap tot nog toe goed verloopt, maar wat een trut hola! Ze gaat nu echt 7 mnd op een bank zitten en niks doen. Lui wicht. Grrrrrrrrr nou ja heb t meteen tegen mn broer gezegd dat t maar een stomme doos is met wie hij getrouwd is(hebben al meerdere mensen tegen hem gezegd hoor ;) )

t Goede nieuws is dat mn moeder vandaag een dagje erbij was en weer bijna als vanouds was. t Komende weekend mag ze naar huis en dan ws nog een week of 3 op de open afdeling voor ze mss voorgoe dontslagen wordt uit t zkh. Hoelijk is ze voor dr 65 verjaardag thuis( 6 oktober).

ga nu strijken, lang verhaal geworden!

Lfs Z

17. sappie

sappie Fanatiek lid

He Robine, dat klinkt niet echt leuk dat verhaal over je schoonzus ! Het is toch maar een kleine moeite om zoetjes in huis te hebben :confused: . Bij jou idd de volgende keer gewoon geen suiker \:D/ , lachen ;) . Irritant dat iemand zo kan doen, beetje (erg) egoistisch dus, bah, daar houden we niet van.

Wel beter te horen dat je moeder zo goed vooruit gaat. Ik vind het nog best snel gegaan joh. Echt zo fijn voor jullie maar vooral voor je moeder ! :thumup: .

Liefs Sap

18. Ja hoor ik meld me aan. Gezellig.

19. Nou ja wat ondankbaar zeg van je schoonzusje. Wat zei je broer daarop toen je het had gezegd?
    Moet er bij hem toch ook een lampje gaan branden als er al meerdere mensen het hebben gezegd.
    En ik zou volgende keer ook alleen maar zoetjes op de tafel zetten.

Deel Deze Pagina