November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Agossie Daynah ziek :( Geen lekker weer idd om naar buiten te gaan en dan duurt een dag lang he met en ziek kind :( Beterschap.
    Wel weer leuke kleertjes geshopt! Dat roze jurkje vind ik lief (die 1e foto). En ook erg leuk jasje! Daynah had toch pas nieuwe schoentjes gekregen?

Kyllian is gelukkig netjes gaan slapen om kwart over 12. Hij was in zn stoel al in slaap gevallen.

2. Klopt dat ze net nieuwe schoentjes had gekregen, maar dat zijn van die schoentjes voor de 1ste stappen. Ik kan niet wachten totdat ze loopt dan kan ik ook wat leukere schoenen kopen voor haar.

Ahhhh Kyllian in zijn stoel in slaap gevallen, dan was ie erg moe.

3. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Hier scheen de hele morgen het zonnetje, echt heerlijk weer hier.
    Naar de kinderboerderij geweest en later lekker naar de MAC haha, zal vanmiddag ff spammen, jaja een spam van mij eindelijk!

Sens, nee wij krijgen geen meid ;) :p !

Kelly, erg leuke kleertjes zeg, vind de meisjeskleding echt ontzettend leuk !

Am, gelukkig dat Kyllian wilde slapen zo vroeg...

Hier kwam Dennis net terug, helemaal kapot en ligt nu alweer op de bank te pitten, hebben het zo laat gemaakt vannacht :rolleyes:

Nou kom later nog wel ff kijken.
    Fijne zondag

4. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Hallo! Ik ben er ook weer. Bastian heeft de hele week buikgriep gehad, verschrikkelijk. Moest de kots van de muren schrapen. Nu is ie weer bijna de oude. En vreten dat ie doet! We gaan zo even naar buiten, ik kom vanavond wel bijbabbelen.

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Middag!

Jaime heeft aan een stuk door geslapen tot half tien dit keer (oude tijd). Nu ligt ze weer op 1 oor. Ze eet wel weinig.
    Gister had ze trouwens twee keer een keiharde keutel. Dat heeft ze normaal nooit, misschien dat dat het wel was? Vanochtend had ze weer normaal poepie maar echt een explosief was het zooooo veeeeel.

Panda arme bastian. Hij zal wel afgevallen zijn. Vreselijk heh dat kotsruimen..bleh. Verder alles goed bij jullie? Hoe gaat het met de huizenjacht?

Charissa hmm nu weet ik niet of je bedoeld wel of niet....hahah. Kom maar op met die spam.
    Hier is het regen nu...helaas. Net nog wat in de tuin gedaan maar ook niet echt lekker. Tuin is dus half gedaan nu.

Kel arme Daynah ziek. Het is wel weer ziekenboeg met de beebs hier op het forum. En wat een haar heeft Daynah joh! Ik ben jaloers..
    Leuke kleren heb je voor dr gehaald. maar maat 104 voor jas, is dat niet te groot. Is Jaime zo klein dan met dr 92 zomerjas?

AM 18e is goed hoor! Dan zijn de plantjes ws ook al gegroeid wat ik schreef.

Brennied leuke pics!

Verder kan ik niet lezen. We gaan ff auto van chiel halen tot later!

lfs

6. Sensee: Jaime dus lekker geslapen. Heerlijk toch? De jasjes vielen klein dat zeiden ze al. Daynah heeft nu maatje 86. Mouwen zijn nu wel iets te lang maar die sla ik dan om.

Charissa: Jullie krijgen dus weer een zoon :eek: Lekker hoor MAC, dat is voor mij echt al maanden geleden.

Panda: Arme Bastian met zijn buikgriep. Gaat het nu weer wat beter met hem?

Daynah is inmiddels wel weer wakker, maar wilt nog niet eten. Ik laat haar maar. Ze drinkt gelukkig wel goed, dat is belangrijker. Nu is ze even aan het spelen. Ben benieuwd hoe lang het duurt, voordat ze weer op schoot wilt.

7. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heej hallo,

Hier een lui zondagje, met helaas alleen maar regen, dus konden we ook niet naar buiten, bah....

Ik heb veel leuke spam voorbij zien komen van Jaime, Kyllian, Milou en Daynah.

AM: super leuk jasje van Kyllian zeg, lekker stoer en hip!

Kelly: leuke kleertjes heb je geshopt voor Daynah! Leuk he om weer voor het voorjaar en zomer te kopen. Hoe is het nu met dr? Beterschap voor je meissie! En wat goed zeg dat ze al een paardenstaart in kan!

Sensee: leuk dat jullie nog naar de kinderboerderij geweest zijn. Jaime heeft het wel naar dr zin gehad zo te zien. En vanmorgen lekker lang geslapen dus, heerlijk hoor. Hiier geen ervaring met gasbbq. Mijn schoonouders hadden er geloof ik wel altijd 1 en dat beviel goed.

Brennie: hihi,Milou met dr eigen karretje door de supermarkt. Wat goed dat ze dan bij je blijft. Met Jayna zou dat nooit goed gaan.

Charissa: en toch denk ik dat jullie een meid krijgen....haha.....stop je nooit meer met shoppen! ;) Lijkt mj ook wel fijn dat je het nu in ieder geval ook met je moeder en zus kunt delen.

Sap en Robine, hoe hebben jullie het vanmiddag gehad? Vast wel weer gezellig. Nog leuke foto's gemaakt? Ben benieuwd!

Verder weet ik het ff niet meer door het vele gespam.
    De verjaardag van de vriend van mn schoonmoeder gister, was 10 x niks. Wat een familie zeg....pfffffff.....echt zo saai en anders als ons. Ook best aso in sommige opzichten. Lenhard is heel netjes en best streng opgevoed en de kinderen van die man, commanderen mn schoonmoeder zowat en ze doet t ook nog allemaal. Nah ja, zelf weten, maar hoop niet dat ze later spijt krijgt. Gelukkig waren Lenhard broer en zus er ook, dus toch nog een beetje gezelligheid.

Len is lekker soepje aan het warm maken met afbakbroodjes. Dus we gaan zo ff eten.

Tot later!
    Liefs Sem

8. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Ik kom net op mn fototoestel foto's tegen die mijn moeder van de week blijkbaar gemaakt heeft toen Jayna met opa en oma aan het wandelen was....zal ze ff spammen...

9. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    op de glijbaan

10. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
  11. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    ff boekje lezen onderweg

12. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    samen met opa en luca

13. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    In mijn album staat trouwens ook nog de echo van vorige week, wat een verschil met de eerste echo he!

14. sappie

sappie Fanatiek lid

He meiden,

Het was vanmiddag heel erg gezellig met Robine en Jill! Jammer dat ze zo ver bij ons vandaan wonen :( .

Ik kom morgen reageren en spammen. We krijgen zo onverwacht vrienden op bezoek dus heb nu niet veel tijd.

Tot morgen meiden,

Liefs Sap

15. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Lieve foto's weer voorbij zien komen van Milou, Daynah( wow wat gaaf zo een staart!) en Jayna! Lieve en leuke meisjes allemaal hoor!

Charissa: A boy again!?!? Leuk!

Panda: Welkom terug. Arme Bastian, die is ook wel regelmatig ziek he!? Kom eens met een nieuwe spam door van hem!

Vanmiddag was erg gezellig bij Sap met Lieke, Rick, Sap en Lola. De meisjes hebben vooral een bende gemaakt met zn tweeen, de chocolade en chipjes vonden ze allebei erg lekker. Lieke eet 20 pepsils( zoute stokjes) tegelijk en Jill propte dr mond vol met broodje, chocolade en Yoki van Lieke. Hahaha. Grappig hoor die twee. Sap heeft foto's gemaakt en zal ze wel spammen denk ik.......heb ze zelf ook nog niet gezien.

Ga ff badderen en mn bed in. Manlief kwam vanmorgen om 730 thuis van t stappen in Adam! Trein gemist, taxi duurde lang en uur tijdsverschil maakte t ineens laat...........Werd wakker om 6 uur en was echt verbaasd dat ie er nog niet was........zuipschuit, hahaha. Ach als ie maar genoten heeft.

Meiden tot later!

Liefs

16. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Sap: ik ben benieuwd naar de spam morgen, veel plezier met jullie vrienden vanavond!

Robine: mooi dat het vanmiddag gezellig was bij Sap en Lieke. Hihi.....lekkere vreetzakjes dus vanmiddag samen :) . En een hoop bende maken....dat gaat nog wat worden in CP ;) . Badderse en lekker slapen straks. John zal trouwens wel moe zijn na zn nachtje stappen!

Hier ligt Jayna te jammeren op bed. Ik had wel gedacht dat ze een uurtje later naar bed kon, ivm met de nieuwe tijd. Maar vanaf 6 uur is ze zo jammerig als wat, niks is goed. Maar naar bed dus ook niet. Maar ff aankijken en anders beneden nog maar wat drinken.
    Ga ff aan de studie tot half 9, moet nog wta opdrachten maken voordat ik dinsdag weer een lesdag heb. Daarna voetbalvrouwen kijken en lekker mn bedje in.....alhoewel denk ik dat er van de studie weinig komt, nu ik Jayna echt hoor gillen....

tot later!
    Liefs Sem

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Semmi: jeetje wat balen dat die familie zo is zeg :( Ik hoop dat ze je schoonmoeder niet te veel beinvloeden.
    Leuke Jayna spam van je mams! :)

Sappie en Robine leuke dag gehad dus met zn zesjes! Of was die vwent van Robine er niet bij en lag ie te pitten ;)
    Ben benieuwd naar de foto's!

Hier ook weer gezellige verjaardag gehad met een paar kleintjes van de zwangerschapscursus erbij. Zo leuk om nog contact te hebben en iedereen groter te zien worden :)

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Charissa: leuk een broertje erbij hihi.

Panda: vervelend die buikgriep zeg. Gelukkig is het weer over.

Sens: jeetje Jaime heeft weer heerlijk lang geslapen. Hihi heerlijk zo'n poepexplosie he. 18e staat!

19. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    AM: Ja John kwam thuis toen ik wegging, dus is niet meegegaan. Om 1600 kwam ie zn bed uit! Ennuh Rick van Sap was er ook maar ff tjes bij he, mannen en voetbal.........;)

20. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ahhh ik heb hier geen voetbalman hehe. Kan me er wel wat bij voorstellen hoor, mn vader en broertje waren ook altijd de zondag naar voetbal ;)

Deel Deze Pagina