November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    haha.....over voetbalmannen gesproken.......7 uur vanavond natuurlijk weer voetbal aan op de tv. Ondertussen zit Jayna dikkie dik voor te lezen aan papa en wil toch nog niet slapen...

AM: leuk dat je nog contact hebt met meiden vande zw cursus. Lopen al die kindjes al?

Nou, ga kijken of Jayna straks weer naar bed wil, al lijkt ze helemaal over haar slaap heen. Dan nog ff aan de studie, al is het haast de moeite niet meer.

Liefs Sem

2. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    heeey pssssssssssssttttttttt..................

we hebben net een test gedaan en we hadden toch een echte vage 2e streep!
    Alleen geloven we het nog niet zo, het was een goeiekope test van de kruidvat (2 voor 5 euries). Vandeweek nog maar een keer testen....oooh we zijn zoo blij al!

Ik moet het gewoon ff kwijt....................

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Semmi: haha Jayna aan papa aan het voorlezen. Hier ook een dikkie dik weltruste verhaaltjesboek. Jayna is nog laat wakker zeg, dat redt Kyllian nooit :D
    1 van de 6 kids van de zw.cursus loopt nog niet. Die kontschuift sinds kort en lopen lijkt nog wel ff te duren. Ze is wel 1,5 maand jonger dan Kyllian....en Kyllians liefste dinnetje ;) Een ander loopt sinds deze week.

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Brennieeeeeee wauwwwwww wat lees ik nu.....super! Van harte gefeliciteerd alvast! Dat wordt deze week vast een dikke vette 2e streep!

5. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Milou is ook nog wakker...is bij papa de fles aan het drinken! Hier ook zometeen voetbal vrouwen.......ik zit hier gewoon met een hele grote glunder op mijn gezicht :) :) :) :) :) :) :) :)

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Dat kan ik me voorstellen :D Super hoor! Ik kan het gevoel van een positieve test nog zo voor me halen!

7. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Brennie WHAAAAAH wat leuk zeg,ik duim voor jullie hoor!leuk,leuk,leuk

8. Brennied: Wat spannend zeg. Erg leuk voor jullie. Van de week vast een duidelijker streep te zien. Hou ons op de hoogte.

Sem: Ahhh Jayna papa aan het voorlezen....hihihihi. Lief toch.

AM: Wees blij dat je geen voetbalman heb. Hier staat ook sport op. Ben blij dat we 2 tv's hebben.

Robine en Sap: Bij jullie is het dus erg gezellig geweest ben benieuwd naar de spam van Sap, dus kom maar op......... En John was laat thuis zeg. Ik zou dat niet meer redden geloof ik, maar het belangrijkste is dat ie het naar zijn zin heeft gehad.

O ja en hier ook een voorzichtig nieuwtje..................maar dan zeg ik het heel voorzichtig..................Daynah heeft 2 stappen gezet :confused: ja ja, maar ik zeg het voorzichtig want daarna gebeurde het niet meer :( Denk zelf dat ze haar evenwicht verloor en dat ze daarom 2 stappen had gezet, maar ze vindt nu zelf staan echt geweldig......

Ik ga lekker hangen op de bank.

Lfs Kelly

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Nou Kelly 2 stapjes los zitten is het begin hoor! Die gaat vast ook zeer binnenkort lopen, let maar op ;)

10. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Wij zijn vandaag naar het strand geweest,langs de boulevard en winkeltjes gelopen.
    Toen begon het te regenen dus waren we verzopen katten en zijn we maar terug naar huis gegaan.
    Heb voor Yorben blauwe Crocs gekocht,vind ze zelf niet zo leuk,maar die kleintjes kon ik niet weerstaan,zo schattig.Jelte heeft er ook.

Panda:Arme Bastian ,zo ziekjes,beterschap hoor.

Sem:wat een mooie echo.

Charissa:Wat leuk een broertje voor Jayden,Maar is het echt waar of zeg je het zomaar? :)

11. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Brennie: whauw! Wat super zeg! Ik ga heel hard voor jullie duimen dat het raak is! Dat wordt dan een eind nov, begin dec kindje zeker?

Kelly: jipieeee....Daynah ook dr eerste stapjes gezet! Het begin is er, wie weet gaat het nu ineens heel snel!

Nou, heb net 1 opdracht voor de studie af, Jayna loopt nu steeds rond en heeft ineens dikke lol. Staat in de kamer te dansen en rent achter Luca aan. De boef! Maar nu is het echt over. Mama wil voetbalvrouwen zien....hahaha...... :) ga dr snel op bed leggen. Wie weet slaapt ze morgen uit. ;)

Liefs Sem

12. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Toch wel lief he fajah die kleine croqs, jayna heeft ze ook in het roze!

13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Goed zo Daynah :thumup:
    Het gaat echt snel hoor kelly,Yorben deed vd week een paar stapjes en nu gaat het steeds beter,zal ff een filmpje plaatsen.

14. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
  15. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    zie de blauwe crocs op het filmpje :)

16. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Brennied een streep is n streep hoor, hoe vaag ook! Wat super zeg ik ga je alvast feliciteren hoor :D .
    Januari kindje of niet?
    Chiel en ik hadden het er net met eten over, ik geloofde van Jaime die kruidvat test ook niet, maar was toch echt zo!

Fajah wat een lief filmpje van Yorben met zn crocs ;) . Maar lopen gaat super toch? Yorben wilde gewoon zeker weten dat ie er vandoor kon sjeesen...hihi. Vind het trouwens niet wankel hoor als ik vergelijk met Jaime dr eerste stapjes!

Hier ook de croqs maar zijn nog te groot heh..haha. ga nog ff voor dit jaar halen.

Semmi ben jij vrij morgen dan? Lekker hoor..

Kel zie je nou wel! Daynah gaat ook lopen! Ze is wel de jongste heh van alle beebs dus ze loopt toch nog heel goed! Volgens mij zelfs voor hoor. Tenminste op Jaime. En staan vinden geweldig dan gaat ze door hoor :) .

Hier lekker gegeten bij de portugees vanavond. Duurt wel altijd lang maar smaakte erg goed.
    Voorgerecht had ik gepocheerde kwarteleitjes met chorizo en groene asperges. Hoofdgerecht varkensvlees met kokkels.
    Jummie jummie.

kom zo nog ff kijken

lfs

17. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Dank jullie wel voor de leuke reacties :) Het zal, als het allemaal goed mag gaan, een decemberkindje worden (3-10 december). Maar ik weet alleen niet of mijn cyclus nu 28 of 35 dagen is of ertussen in. Vandaag is de 32e dag. Idd een streep is een streep :)

Leuk fimpje fajah, en yorben loopt goed hoor!

Semmi, ligt Jayna lekker te slapen nu? Voetbalvrouwen was weer leuk heh?

Kelly, wat goed van Daynah... Voor je het weet loopt ze rond.
    (over)morgen weer wegen?

Sens, hoe ging het met Jaime vandaag? Klinkt goed...portugees!

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Fajah: dat gaat super al met lopen toch! Wat voor maat crocs heeft yorben? De kleinste maat is 21-22 zag ik ergens.

Sens: jullie weer lekker uit eten geweest, hihi...lekker hoor.

Brennie: spannende maand december ;) Het zal vast een half december kindje worden...Milou kwam ook alter toch ;)

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ik zit te twijfelen of ik naar bed zal gaan. Djurre is op de verjaardag van zn vader, dus zit zielig alleen ;)
    Morgen gaat Kyllian weer naar het kdv, is alweer 2 weekjes geleden dus zit er weer tegenop :( Voor mn gevoel kan hij met 1 dag in de week niet wennen, maar om hm er nou vaker heen te laten gaan terwijl de oma's graag oppassen...

20. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Wow brennie toch begin december kindje.

Weet nog dat ik mn test deed half feb en jaime was uitgerekend op 3 nov. Ah maar echt streep is streep hoor. Doe m morgen nog maar een keer en maak lekker een foto heb je die voor het nageslacht! hihi

AM waarom niet kyl 2 dagen naar kdv? Oma's misschien wisselend oppassen? Ik zou als je het doet wel aaneengesloten dagen doen. Volgens mij werkt dat het beste.
    Eten was heerlijk. (ken je die portugees aan de biltstraat, algarve heet ie, ziet er niet uit van buiten maar goed eten).
    Ff kijken hoe laat we vrijdag afspreken. Misschien ff de stad in?

Jaime was verder redelijk ok vandaag maar ze wordt wel wat dwars.... dingen gooien duidelijke nee zegger ook. Denk dat peuterpuberteit is begonnen (ze zit volgens mij ook in die 17 mnd sprong....zucht).
    Naja ze wordt iig erg bijdehand....echt soms te..voor ons gevoel dan.

lfs

Deel Deze Pagina