Sensee: hier eigenlijk nog nooit portugees gegeten, klinkt lekker en apart zeg! Ik ben maandag altijd vrij, en vrijdag ook, dus altijd lang weekend. Brennie: wordt een drukke tijd dan voor jullie met eerst de verjaardag van Milou, dan sinterklaas en kerst en daar ergens tussenin dan nog die kleine. Hoe voel je je verder? Had je al een voorgevoel? Wel weer snel raak he, ook 2de ronde, net als ik bij nr 2 in ronde 2 raak....haha, en bij nummer 1 in ronde 1. AM: lijkt best inderdaad moeilijk voor Kyllian om te wennen, maar zal vanzelf wel komen toch? Ik zou m ook niet vaker doen als de oma's kunnen en graag willen oppassen. En al besloten of je naar bed gaat of niet? Fajah: gaat hardstikke goed joh dat lopen van Yorben, die rent over een week! Voetbalvrouwen was inderdaad weer errug leuk, heb weer gelachen. Jayna heeft nog tot 10 over 9 in dr bed liggen kletsen en is gelukkig daarna wel gaan slapen. Ben benieuwd hoe laat ze morgen wakker wordt. Ga nog ff surfen op t net, Len is voetbalinsite aan t kijken....jaja....weeeeeeer voetbal! Ow, hoor dat ie op bed verder gaat kijken, dan neem ik de laptop nog ff me enaar bed, wel zo gezellig om dan ook boven te gaan ziten. Liefs Sem
Sensee: erg herkenbaar dat bijdehand zijn. En ook dat dwarse gedrag.Jayna kan soms echt een krengetje zijn en het andere moment weer zo lief en eigenwijs. Ik moet nu soms echt oppassen dat ik niet ga lachen als ze iets uitvreet. Krijg jij nog steeds de sprongwekker? Ik zal weer es in " oei ik groei" gaan lezen over de sprong rond deze tijd.
Hier ook voetbal insite op :x ook zo'n voetbalfan! Tja zal idd een drukke tijd worden die periode maarja....zo'n groot wonder valt niet te plannen. Hebben we het ook allemaal in 1 keer maar gehad. Aha er is dus een 17 maanden sprong....dat zal Milou wel gehad hebben dan. Vandaag moesten we ook lachen, ze was echt stout aan het doen en wij moesten ff boos doen. Nou we hadden met z'n tweeen de slappe lach....en Milou ook. Moeten we nog ff flink op oefenen dus Ik voel eigenlijk nog niks...ofja mijn borsten zijn wat gespannen. Ik had geen voorgevoel wat ik bij Milou wel heel erg had. Aangezien ik of afgelopen woensdag of komende woensdag ongesteld zou moeten worden, hadden we er maar een testje tegenaan gegooid. Eigenlijk zomaar ter sprake gekomen onder het eten Ik moest, nadat ik de streep zag, meteen huilen dus emotioneel ben ik ook wel Ik ga denk ik ook slapen...trusten
Sens: nee ik ken die Portugees niet. Was afgelopen vrijdag wel op de Biltstraat, moest ergens met een cliënt heen. Is het bij jou ook zo lastig parkeren Kyllian is ook flink bezig met uitproberen. Nee is hier ook geen nee voor hem. Semmi: ow gelukkig ligt ze nu wel te slapen haha. Ben zoals je ziet nog niet naar bed, heb maar weer wat bij de H&M zitten bestellen hehe. Brennie: heerlijk gevoel lijkt me dat om te weten dat er weer wat in je gaat groeien
Brennie, gefeliciteerd! Wat leuk zeg! Annemonique: ik denk dat Kyllian best kan wennen aan 1 dag kdv, duurt alleen wat langer. Bastian gaat 2 ochtenden en vindt 't nu superleuk (hij zwaait me uit als ik weg ga). Sens: ow, is er een sprong met 17 maanden? Dacht al wel dat er weer iets aan zat te komen. Huizenjacht heeft even stilgelegen door het kotsruimen. We hebben wel een zoekopdracht gegeven aan een makelaar maar tot nu toe weinig gezien wat we de moeite waard vonden. Kelly: jaaa, Daynah loopt ook! Twee stappen is echt het begin hoor, kan niet lang meer duren, vooral niet als ze het leuk vindt. Ja, Bastian is weer bijna de oude. Gelukkig, ik vond het erg vermoeiend, dat gehang. Semmi: aah, wat een mooie echo. Fajah: zo zie je maar hoe snel het kan gaan he! Robine: sinds hij naar het kdv gaat is hij best vaak ziek, dat klopt. Ach, iedereen lijkt wel doorlopend ziek deze winter. Ik zal binnenkort weer spammen, moet dan eerst wat nieuwe foto's maken. Ik ga douchen en naar bed. Morgen weer een vol programma.
Jaja, hier een broertje voor Jayden, erg spannend hoor straks 2 van die bandietjes een echt mannengezin, lijkt me erg leuk! Ik moest wel ff slikken bij de echo want voel me ook echt een meisjesmama en vind het erg jammer dat dat voor mij er misschien niet in zit...(als dennis niet voor een 3e wil gaan hahah) Maar ben er superblij mee! Brennied, bij deze zwangerschap ook meerdere malen dunne 2e streep hoor dus hier ook voorzichtige GEFELICITEERD Sens, arme Jaime, misschien heeft de ontlasting haar gewoon zo ontzettend dwars gezeten. Robine, jullie dus een leuke middag gehad met Sap! Verder weet ik zo niet meer...ben ook ontzettend moe hahaha. Morgen ff met Jayden naar de dokter, hij is steeds zo verkouden en rochelig.... dokter dacht aan misschien allergie dus eerst ff bloedprikken. Kom morgen nog wel ff kijken, laatste vakantiedagje Trusten meiden
Am:Yorben heeft idd de kleinste crocs,heb ze aangepast en die vrouw vd winkel zei dat ze hem goed zaten,crocs mogen niet spannen zei ze. Yorben loopt er vrij goed op. charissa:Leuk hoor een mannengezin,ik kan het weten Ik herken je gevoel van teleurstelling wel;je bent blij ,maar toch wil je ook een dochertje,ik kan je zeggen,dat gevoel blijft hahaha Chris is vannacht begonnen bij zn nieuwe werk, ben benieuwd hoe hij het vind. Tis als chauffeur ,maar weer heel ander werk. Ik ga me nu eerst douchen ,moet ook gaan werken. Doeg
Fajah, ik weet niet of ik echt teleurgesteld ben...want ben echt reuzeblij met dit manneke en zo kort op elkaar hebben ze als jongens echt veel aan elkaar. Ik moest er alleen even aan wennen hahaha maar dat ben ik nu al geloof ik.. Lijkt mij wel ontzettend leuk een echt mannengezin En wat je niet hebt kun je ook niet missen hihihi. Zo hier naar de dokter geweest, niet verontrustend gelukkig. Jayden was vannacht om 15.00 keihard aan het huilen, kreeg hem gewoon niet stil zo sneu. Ff flesje warme melk gehad en was nat dus lekker schone pyama aangedaan en toen was het weer goed Zo Jayden ligt alweer te slapen, ik ga ff wat doen hier in huis. Tot later
Oh ik moet het kabeltje van de camara ff zoeken en dan zal ik ook ff spammen van gisteren de kinderboerderij
hoi allemaal als eerste brennie al een voorzichtige gefeliciteerd en yaden een broertje echt een mannen gezin heb nou al medelijden met je charissa hahaha hier heeft romira ook crocks en ze loopt er goed op ze heeft licht roze onzeker meisje en hoe vond je man het? anne romira gaat ook 1 keer per week naar de kdv en ze is al helemaal gewent hoor dus kan wel ik heb ook van de sprongen wekker een alarm gehad over de sprong en bijna allemaal lopen zag ik haha blijft leuk de 1ste stapjes zo nou weet ik het effe niet meer hie gaat het opzich goed wij hebben 2 klanten die zeer tevreden zijn maar verder weinig vaste klanten erbij wel een paar keer glasbewassing gedaan maar dat is 1 keer per 3 maand dus het vlot niet echt meer wel veel offerte,s schrijven maar de bedrijven laten die aan de andere schoonmaak zien en die gaan dan onder onze prijs zitten en dan zijn ze weer binnen je krijgt geen kans maar we geven niet op dua als jullie wat weten hahahamaak niet uit we zitten heel nederland met de kids gaat het super we zijnn net terug van de tandarts ruben moest elke 2 maanden om te vullen en nu mag die over 6 maanden en romira vindt het ook leuk in de stoel zo nu even verder doei doei
Goedenmorgen, Nou Jayna heeft voor haar doen idd uitgeslapen nadat ze gister nog zo laat op was. Ik hoorde haar vanmorgen om kwart voor 9 voor t eerst en om 9 uur samen opgestaan. AM: nog lekker geshopt bij de H&M online, leuk! Charissa: leuk hoor, een broertje voor Jayden! Hebben ze echt wat aan elkaar als twee knulletjes samen! Ik hoor t wel vaker dat sommige moeders toch stiekem graag wel een dochter hadden willen hebben. Ik zelf ben ook echt wel een meisjes mama, maar nu voor een tweede maakt t me niks uit. Nog een meid is erg gezellig, maar een stoere knul is weer heel anders en ook erg leuk! Fajah: wat goed dat Chris al begonnen is op zn nieuwe werk! Ben benieuwd hoe hij het gaat vinden, is toch eerst even wennen. Miranda: lastig lijkt me dat om steeds weer klanten binnen te halen, er is dus wel behoorlijke concurrentie. Fijn dat het zo goed gaat net de kids, en Romira dus al geoefend op de tandartsstoel.....haha! k heb vanmorgen al al de stofzuiger en dweil door t huis gehaald, Jayna straks na dr boterham naar bed en ik weer ff aan de studie. Gelukkig alleen nog een paar opdrachten maken en dan ook weer klaar vor de lesdag van morgen. Felicitas belde net trouwens, of ik nogmaals de 35 % korting voor Center Parcs wilde dit jaar. Komt wel goed uit, want de vrienden waar we laatst mee naar CP waren geweest leek het erg leuk om nog eens met ons te gaan, dus wie weet, boeken we dit jaar nog een keer.....hahaha......ben echt vaste klant he! Nou, ga ff kopje koffie drinken, tot later! Liefs Sem
semmi ja is best lastig hoor dat komt ook dat de bedrijven vaak hebben gewisselt naar een ander maar dat die het ook niet echt waar maakte dus ja waarom wij dan wel he? wij zijn al blij als wij ons verhaal kunnen vertellen maar het bewijzen is moeilijk zover kom je niet en wij gaan ook elk jaar naar cp dit jaar in juni weer dan zijn wij 5 jaar getrouwdt wij gaan naar belgie
Sorry hoor meiden. Thuis is het zo'n puinhoop dat ik daar echt niet achter de pc zit op het moment. Dus effe snel op het werk tussendoor, en dat is op het moment ook niet makkelijk met de laatste dingetjes afronden. Brennied! Wow, dat is toch wel geweldig. Een streep is een streep! Ik had bij Jesse ook echt het gevoel dat ik zwanger was, en deze keer ook absoluut niet. En bij de test was helemaal niets te zien, maar ik had de test bewaard, keek de volgende dag en toen was er wel een streep. Ik weet dat het dan eigenlijk niet meer betrouwbaar is, maar toen weer test gedaan en nu was er wel duidelijk een streep te zien! Maar wat spannend! Charissa: hihi, jij ook een jongen. Ik heb denk ik preciese hetzelfde gevoel als jij: ik voel me ook wel een echte meidenmoeder en smelt helemaal als ik al die meisjeskleren zie. Balen is niet het goede woord, maar jammer vind ik het stiekem ook wel een beetje. Maar het cliche blijft gewoon altijd waar: als het maar gezond is he! En een mannengezin lijkt me toch ook wel leuk. Toch Fajah? Kel: joepie! Daynah heeft ook 2 stappen gezet! Wat goed! Alle begin is moeilijk, maar zometeen word je er gek van hoor! En die paardenstaart, wat lief zeg. Sem: leuke verrassing zulke foto's op je camera! En Jayna voorlezen aan papa, wat lief zeg. Robine en Sap: FOTO's van gister willen we nog zien hoor! AM: weer helemaal opgeknapt? Ben je gister nog lekker op tijd naar bed gegaan? En leuke foto's van Kyllian zag ik ook. Waar had je dat jasje ook alweer gekocht? Vind ik echt zo super. Zou je 't erg vinden als ik dat ook koop? En je hebt mijn dikke buik idd nog helemaal niet gezien. Moeten wij ook nog keertje bakkie doen dan? Zou ik leuk vinden! En Panda en Miranda heb ik ook weer gezien. Miranda: alles goed met de zaak? Panda: Bastian weer zo ziek geweest? Hoop dat ie snel weer de oude is. Als ze zo hangerig zijn is idd erg vermoeiend. Sens: haha, Jaime komt in de peuterpuberteit. Ik ben 2 en ik zeg nee. Maar ze is wel wat vroeg dan! Sap: idd, wat zijn ze wijs (had jij geschreven toch). Vorige week vroeg Wes aan me, terwijl we nog in bed lagen met Jesse: zal ik eerst even douchen, dan kan jij Jesse aankleden? Zegt Jesse: ja! Das bijna het enige wat ie zegt hoor 'ja'. Maar als je dan iets vraagt, is het ook continu 'ja'. Zo schattig. Maar sinds vorige week is het ook 'daaaaa' als iemand weggaat, en 'kijken' zegt ie (althans, dat denken we). Verder hier alles ok. Ben echt aan het aftellen. Maak nu document met overdracht. En zal zo blij zijn als het thuis weer beetje aan kant is. Wes werkt heel hard hoor, de zolder is behangen, er ligt laminaat en alles staat weer boven. Hopelijk kan Jesse deze week naar zijn nieuwe kamer. Kan ik volgende week de babykamer in orde maken. Donderdag ben ik nl. 36 weken! OEF! Zal weer blij zijn als ik van die buik af ben hoor! Liefs LIS
Hahaha Lis, ja begrijp heel goed wat je schrijft, als ik die meisjeskleding zie smelt ik ook weg, had er zelfs al wat gehaald hihihii. Maar wie weet Oh hoop voor je dat boven op tijd af is... wat is dat dan racen tegen de klok he. Maar straks lekker verlof en nog lekker 1 maand genieten Semmi, ben je goed te pas? Groeit het al goed? Heb jij al een gevoel of het een jongen of meisje is? Bij Jayden had ik dat heel sterk maar nu had ik het totaal geen idee van... Mirandoa, mooi dat het allemaal goed gaat met jullie! Oh oh, ik kan de hele dag nog wel slapen zeg, weet niet of het van het weer of de zwangerschap komt Ik krijg ook niets uit handen, erg he, er ligt een berg strijkgoed dat is niet normaal (2 wasmanden vol!) Morgen maar weer eens lekker aan het werk. Zo ga zo nog ff lekker wandelen met Jayden, het weer is hier zo lekker. Kom later nog wel ff neuzen
Goedemiddag meiden, Wat een heerlijk weer is het nu weer buiten. Bij jullie ook? Jammer dat ik aan het werk ben. Volgens mij word ik ook een beetje ziekjes. Heb last van me keel en erg last van me rug, dus hoop eigenlijk niet dat het echt gaat doorzetten. LIS: De laatste loodjes zijn het zwaarst, maar je bent er bijna. Alleen deze week nog werken en dan lekker genieten van je verlof. Sem: Wat ben je alweer goed bezig geweest zeg. En Jayna dus lekker tot 9.00 uur geslapen. Moest ook eigenlijk wel heh als ze zo laat ging slapen. Jullie hebben gelijk om nog een keer naar CP te gaan. Lekker van profiteren van die korting. Mirandao: Waarom moest Ruben al gaatjes vullen is ie daar niet te jong al voor? Charissa: Wanneer komen de foto's? Hartstikke leuk een broertje voor Jayden. Fajah: ben benieuwd hoe Chris het heeft gehad op zijn nieuwe werk. Sensee: Klinkt lekker Portugees. Ik heb het 1x eerder gegeten en dat is echt al heel lang geleden. Zo dit waren de reacties. Daynah was vanmorgen niet wakker te krijgen, dus die zal vandaag nog wel goed gaan slapen bij oma en ik hoop dat ze vanavond ook op tijd naar haar bedje gaat. Ik wil er ook vroeg in, maar dan zal je net zien dat het niet lukt. Ga even nog surfen over het net en daarna weer aan de slag. lfs kelly
Heeeej meiden, Zo wat is er veel geschreven zeg ! . Ik zal proberen op iedereen te reageren. Kel; jeetje meid niet ziek gaan worden he! En als je dan toch ziek moet worden dan liever nu dan over 3 weekjes . Op cp moet je lekker fris en fruitig zijn, haha. Ik hoop voor je dat Daynah lekker op tijd wil slapen vanavond. En Kel wat heb je veel geshopt voor Daynah! Echt leuke kleding hoor! We zijn echt toe aan de lente en zomer he? Wowie Daynah 2 stapjes gezet! Let maar op, ze loopt voor cp! Charissa; oh wat leuk een broertje voor Jayden! Ik hou mn mond dicht hoor! Niemand zal het weten. Kan me je gevoel ook wel een beetje indenken, helemaal als je jezelf ook een echte meisjesmama voelt. Ach wie weet wil Dennis ook nog wel een derde (en dan wel heeeeeeeel goed je best doen om er een meisje van te maken ). Een mannengezin lijkt mij ook wel leuk hoor, en voor Jayden is een broertje natuurlijk helemaal leuk! LIS; het aftellen is bij jullie echt begonnen he! Wanneer is je laatste werkdag? Je hebt het goed volgehouden tot 36 weken. Buikfoto niet vergeten he! Mirandao; leuk weer eens van je te horen! Jammer dat het nog niet helemaal naar wens gaat met de zaak. Hoop dat jullie snel wat meer opdrachten binnenkrijgen. Succes! Sem; wow wat een prachtige echo foto in je album. Alweer een echt minimensje. Jayna lekker lang geslapen zeg, heerlijk. Jij wodt inderdaad bijna vaste klant bij CP! Nou ja, wel lekker 35% korting. Fajah; wow wat kan Yorben goed lopen zeg! Knap hoor. Ik hoop dat de nieuwe baan Chris bevalt. Hij heeft echt snel wat anders gevonden zeg! Sens; jummie jullie weer eens lekker uit eten geweest. Dat doen jullie regelmatig he? Is ook wel makkelijker omdat Jaime natuurlijk bij jouw ouders slaapt. Jaime in de peuterpuberteit, haha, zie bij Lieke nog niet zoveel verschijnselen, hoop dat ze ook niet komen, haha. Maar ach, er moet ook wel een beetje pit in de kindjes zitten he! AM; leuke Kyllian spam zag ik voorbijkomen! En je hebt inderdaad een leuke broer . Brennied; meid wat lees ik nu..................ZWANGER! . Wow wat een geweldig nieuws! Kan me voorstellen dat je even moest huilen en nu met een grote glimlach rondloopt! Robine; vond het gisteren erg gezellig, en inderdaad wat een bende kunnen die 2 maken zeg, en Lola maar lekker meesmullen van de grond. Kom je ietsjes dichter bij me wonen? Pleassssssseeeeee . Gisterenavond dus vrienden op bezoek gehad. Was gezellig, we hebben shoarma besteld, lekker wijntje erbij en veel voetbal gekeken . Ik weet niet of jullie voetbalinside hebben gezien maar wat is die Louis van Gaal een achterlijk persoon zeg. Die weet zichzelf iedere keer weer te kijk te zetten. Nou ja, moest het ff kwijt, haha. Ik zal zo ff de foto's van gisteren spammen. Liefs Sap