November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sappie

sappie Fanatiek lid

Nog meer eten

2. sappie

sappie Fanatiek lid

Ik ga je pakken....

3. sappie

sappie Fanatiek lid

Even samen overleggen

4. sappie

sappie Fanatiek lid

Ja we zijn eruit

5. sappie

sappie Fanatiek lid

Stomme Lieke, dit was niet de afspraak

6. sappie

sappie Fanatiek lid

Even goedmaken met een dikke knuffel

7. sappie

sappie Fanatiek lid

Jill en mama

8. sappie

sappie Fanatiek lid

Wat een leuk stel he! Zoooooo blij :D

9. sappie

sappie Fanatiek lid

Samen in de stoel

10. sappie

sappie Fanatiek lid

en de laatste in de stoel

11. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Sap, geweldige spam van die twee meiden samen! Zo lief om ze zo samen te zien! Ik kan haast niet meer wachten tot we over 3 weekjes met die 4 meiden een weekend samen zijn, wat zullen ze een lol hebben!
    En Robine, het is idd hetzelfde jurkje van de Wibra....haha!

LIS: nu dus echt aan het afronden, kan me voorstellen dat het nog ff een drukke periode is en dat je buik ook echt weer in de weg gaat zitten. Geniet er toch nog maar ff van, ik miste mn buik eigenlijk ook al heel snel weer na de bevalling, jij niet bij Jesse?

Kel: het is inderdaad lekker weer he, balen dat je nu moet werken. Hopen dat Daynah vanavond lekker vroeg slaapt, kun je ook lekker je rust pakken!

Jayna is nog lekker aan het slapen, en ik heb een groot deel van mn opdrachten wel af.
    Hoop dat het nog ff lekker weer blijft. Dan fiets ik straks ff naar mn ouders met Jayna voor een bakje thee. Kan ik mijn opdrachten daar ook ff uitprinten, want mijn inkt is hier op kom ik net achter....oeps...

Tot later!
    Liefs Sem

12. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Brennied: Joehoe! wat een geweldig nieuws! Wanneer ga je weer testen om t zeker te weten!?!? Alvast toch een vorozichtige gefeliciteerd hoor! Suuperleuk, alleen de datum is minder zo rond sinterklaas.........of vind je dat niet zo erg!?

Sap: Hahaha wat een twee sukkels zijn Lieke en Jill toch he. Wel lief........en t verhuizen..........tja, ik denk dat john niet wil. Mij maakt t niet uit hoor! Kom anders hier wonen, in de straat is een huis te koop

Kel: Niet ziek worden hoor! Beterschap alvast en t is inderdaad heerlijk weer buiten............jammer dat je aan t werk bent.

Ik ga ff wassen en strijken, kom strakkies nog wel ff kijken en uitgebreider reageren!

13. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    dank jullie

en nee ze doen tegewoordig de kinderen al met melkgebit boren ik dacht ook dat ze dat niet deden maar ruben is al 6 keer geboort ivm de volwassen tanden die zouden anders aangetast worden

14. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sem: leuk jurkje he! :)

15. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Charissa: ik voel me verder best goed moet ik zeggen nu we de 3 maanden weer voorbij zijn. De ene dag is wel beter als de andere, en hier ook dagen dat er niks uit mn handen komt. Ach, je hebt nu een goed excuus moet je maar denken.....haha....
    Ik had bij Jayna geen idee, maar nu een voorgevoel dat het een jongen gaat worden, maar ja, we zullen zien over 6,5 week!

16. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Robine: ja idd leuk jurkje, hij past Jill al goed zie ik, Jayna heeft m nog niet aan gehad, ik neem m wel mee naar CP, haha!

17. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Wat een leuke foto's van Jill en Lieke.
    Ben benieuwd naar de foto's van jullie allemaal in CP dan hoor! Zal wel dolle pret worden!

Sem: ja, das ook weer waar. Dat ik mijn buik miste na de bevalling. Dan nu idd nog maar even extra genieten!
    Mooie echofoto hoor! Wat een verschil met die van 8 weken he!

18. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    LIS: wie weet ben jij al plotseling aan het bevallen als wij naar CP gaan, je weet het nooit, haha!

Deel Deze Pagina