November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Oww en Robine wat ben je blond :D Maar staat je goed hoor!

Wanneer gaan de meiden ookal weer naar CP? Komen de november-jongens ze wel achterna ;)

2. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    AM: ben idd erg blond op die foto, maar klopt helemaal niet. Denk dat ie beetje overbelicht is ofzo.......heb niks aan mn haar meer gedaan sinds t korter is........vreemd. Mss heeft Sap gephotoshopt?!?

Liefs

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Oww haha...tja misschien heeft Sap je idd wat extra geblondeerd :p

4. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    ik vind het ook erg lieve fotos van Jill en Lieke samen,en natuurlijk van Robine ;)

5. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    nou eerste dagje van chris is al lekker,hij is vanmorgen om 5 uur vertrokken en is nog niet thuis.!?!?!Maar ja dat wil hij nu eenmaal,hij liever dan ik :rolleyes:

6. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenavond meiden,

Sap: leuk, lammetjes! Ben benieuwd wat Lieke er van gaat vinden! Enne....die Kel kan jou aardig voor de gek houden he....haha :) ! Wat goed dat Lieke een plasje op de wc heeft gedaan! Hebben jullie al zo'n wcbril verkleiner?

LIS: lijkt me wel lekker voor je als je straks alles hebt afgerond. Ik heb het idee dat deze zwangerschap van jou echt voorbij is gevlogen!

AM: gelukkig ging het al iets beter met Kyllian op het kdv. Over een tijdje zal ie vast helemaal gewend zijn. De meisjes gaan trouwens het weekend van 18 -21 april naar CP ;)

Vanmiddag nog lekker op de fiets naar mn ouders geweest. Jayna gezellig kletsen onderweg, vindt ze echt leuk op de fiets. Vanavond kip Siam gegeten, waar Jayna lekker van mee gesmuld heeft. Gekke meid dat het is, gewone hollandse pot neemt ze de laatste tijd maar een paar happen van, en van de buitenlandse gerechten eet ze dr bordje wel leeg.
    Gelukkig sliep ze vanavond wel meteen om half 8, en hebben we het gewone rimte dus weer te pakken.

Ga ff koffie zetten, liefs Sem

7. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Fajah: jeetje zeg wat een lange dagem maakt Chris dan! Weet je inmiddels al hoe laat ie dan wel thuis komt?

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Fajah: dat is idd een lange dag zeg. Hoeveel dagen moet hij dan werken of is dat wisselend?

Semmi: het was ook wel heerlijk weer om te fietsen he....ik heb zin in de zomer lekker langs de lek fietsen!
    Hihi Jayna de kip siam smuller. Kyllian is een pasta-fan. Vanavond aten we boboti en dat vond ie ook heerlijk! Hollandse pot gaat hier ook moeizamer, behalve het vlees dan ;)

9. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    sem:hahaha die jayna zo smullen van buitenlandse gerechten,zit vast in de genen ;)
    Heb chris nog niet gehoord hoelaat hij thuis is,ga hem zo ff bellen.

Am:Chris werkt van maandag tot vrijdag ,soms ook eens de zaterdag.
    Arme kyllian zo verdrietig toen je hem achterliet op kdv,maar hij vind het vast wel leuk daar?

10. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Jeetje Oosters etende kindjes..............onee Boboti is weer afrikaans toch, dus zuidelijk etende kindjes. Nou ja whatever, knap dat al jullie kindjes zo meesmullen van de speciale keukens.......

Hier een onverwachts goede mededeling. De eettafel die we al maanden geleden hadden besteld en fout was geleverd zou nu as vrijdag komen. Het dressoir pas eind april. Nu belden ze net op dat het dressoir ook binnen is, een maandje eerder dus en dat alles maandag geleverd kan worden! Joepie! Alleen nu moeten we wel al gaan klussen dus.

Oude dressoir staat al te koop op MP, dan muren witten, nieuwe LCD tv ophangen, nieuwe dressoir eronder, eethoek aan kant en dan is ons huisje eindelijk klaar. Woensdag ws een LCD kopen, ws de Amibiance van Philips, met van dat licht erachter en dan 107cm! Lekker groot dus. De oude tv gaat naar de slaapkamer dus hebben we daar ook dadelijk een lekker grote tv staan. Ben benieuwd hoe alles eruit ziet als t af is........maar dat zal nog wel een week of 2 duren met een perfectionistische man die alles op de milimeter nauwkeurig wil hebben en alle draden keurig weggewerkt achter gootjes en plintjes. In ieder geval wel leuk dat over een week alle meubels er zijn! Laten we maar afwachten en hopen dat t nu wel allemaal goed is......

Ga Hollands Next Topmodel kijken.......

Liefs

11. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Oowww fijn zeg Robine dat nu alles gelijk word geleverd.

Sap:plaats dat filmpje nu nog eens :) we kunnen wel wat hebben hoor ;)

12. sappie

sappie Fanatiek lid

Fajah; jeetje wat moet Chris lang werken zeg :confused: . Kan me voorstellen dat jij het niet zo heel erg leuk vindt.

AM; ach gossie Kyllian vindt het nog steeds een beetje moeilijk om achter te blijven op het kdv. Kan je zien hoe belangrijk je voor hem bent, das toch ook wel weer lief.

Sem; nee we hebben nog niet zo'n wcverkleiner, zou nu idd geen overbodige luxe zijn. Heb me voorgenomen dat telkens wanneer ik dr uit bedje haal ik dr als eerst op de wc zet. Zo ging het vanmiddag ook goed.
    Heerlijk he om er op de fiets tussenuit te gaan. Hebben wij vanmiddag ook even gedaan, heerlijk met dit weer.
    Fijn dat jullie normale ritme er weer is, is altijd prettig.

Robine; heb echt niets met de foto's gedaan hoor! Maar ik vond je echt best wel blond, eigenlijk wel net zo als op de foto's. Ik vind het erg mooi, moet zelf binnenkort maar weer eens flink wat blonde highlights laten zetten.

Kelly; Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :evil: :evil: :evil: :evil: , wil je me nooit meer zo in de maling nemen! :evil: :evil: . Ik had het er op msn vanmiddag nog met Robine over dat ik het vervelend vond dat ik je mss wel had gekwetst. NIET MEER DOEN! ;)

Ik ben net lekker even onder de zonnebank geweest, ga maar een kuurtje doen want ben veel te wit.
    Straks even weer de buikspiertjes trainen en dan op tijd mn bedje in.

Slaap lekker alvast voor straks.

Liefs Sap

13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    om 21uur is chris thuis,hij vind het superleuk werk.
    Ik ga nu afsluiten,want hij is zo thuis.

weltrusten xxx

14. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    MP werkt geweldig. Nu al verkocht! En al 2 reacties in mn inbox zie ik net! Hahaha, komt gewoon omdat wij ook altijd mooie fotos van de spullen maken en t er ook gewoon nog allemaal netjes uitziet ;)! Mooi geregeld weer he! :) Morgen of overmorgen komen ze t halen........

Ga nu mn bedje in. HNTM gekeken, wat een dozen zitten er weer in zeg.........grrrrrrrr, die Nederlandse versie is ook zoooooo zwak he. Nou ja, t kijkt lekker weg.

Zijn er hier nog die hard fans van Lost die al 3x op de zondagavond hebben gekeken? Ik ben er niet aan begonnen, vind die reclames zo vervelend en dan weer een week wachten..........nee hier worden ze wel weer gehuurd als seizoen 4 op dvd is,

Slaap lekker

15. Goedemorgen allemaal,

Ben de 1ste vandaag. Ik lag er gisteren om 20.30 uur in, lekker vroeg dus. Voel me nog niet helemaal lekker, maar zal wel goedkomen. Morgen igg lekker vrij.

Robine: Ik heb Los zondag opgenomen. Ga hem vanavond denk ik wel kijken. Wat goed dat je meubels alweer verkocht zijn. Gaat lekker snel via MP. Wat willen jullie allemaal in huis gaan doen dan?

Fajah: Pfffffffff wat moet Chris lang werken zeg. Dat ie dat volhoudt zeg. Zou niks voor mij zijn.

Sappie: Ik zal het nooit meer doen Sap. :cry: Sorry.
    Wat goed dat Lieke al op het potje gaat zitten. Echt knap van haar. Zou wel makkelijk zijn dat je geen luiers meer hoeft te kopen.

SEM: Jayna vindt het dus ook lekker dat buitenlands eten. Daynah vindt het meeste ook wel lekker. Gelukkig maar, want wij eten het nog weleens.

AM: We gaan over 3 weken naar CP. Zal best gezellig worden. Nemen de november-jongens het huisje ernaast ;)

Zo ik ga zo maar eens aan de slag.
    Daynah wilde trouwens gisteren weer niet slapen. Pas om 20.30 uur sliep ze. Ze was dus vanmorgen weer niet wakker te krijgen.

Ga nu echt aan de slag. Fijne dag allemaal.

lfs Kelly

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Oude dressoir staat al te koop op MP, dan muren witten, nieuwe LCD tv ophangen, nieuwe dressoir eronder, eethoek aan kant en dan is ons huisje eindelijk klaar. Woensdag ws een LCD kopen, ws de Amibiance van Philips, met van dat licht erachter en dan 107cm! Lekker groot dus. De oude tv gaat naar de slaapkamer dus hebben we daar ook dadelijk een lekker grote tv staan. Ben benieuwd hoe alles eruit ziet als t af is........maar dat zal nog wel een week of 2 duren met een perfectionistische man die alles op de milimeter nauwkeurig wil hebben en alle draden keurig weggewerkt achter gootjes en plintjes. In ieder geval wel leuk dat over een week alle meubels er zijn! Laten we maar afwachten en hopen dat t nu wel allemaal goed is......

Kel: Bovenstaande dus allemaal!

Hier een huilende Jill vandaag en afgelopen nacht zijn we er werkelijk elk half uur uitgegaan voor haar! Ze was klaarwakker en ging echt vannacht bij ons in bed zitten alsof de tekenfilmpjes elk moment gingen beginnen. Tuttebel. Om 4 uur na een beetje keten weer teruggelegd en tot half 8 kwam ze nog elk uur! Grrrrrrrrr, allemaal doodop hier dus.

17. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Jeetje robine wat een kutnacht hebben jullie gehad.Arme Jill is ze ziekjes?
    Fijn dat de spullen als verkocht zijn joh,gaat altijd vlug op MP he,als ik er wat opzet is het zo verkocht.

Kelly:hoe is het nu met je?Ik heb Lost ook opgenomen zondag,ik vind het net iets te laat.
    Ga er zo naar kijken.

Ik ben vanmorgen naar een receptie geweest,een kennis was 35 jaar in dienst.
    Was erg leuk,hij wist van niks.
    Ik en zn vrouw hadden alles geregeld en klaargezet.Kwam hij vanmorgen op de zaak en iedereen was er,hahahah had je dat gezicht moeten zien.
    Lekker gebakje gegeten en toen ben ik weer gegaan,want er moest daar natuurlijk nog wel gewerkt worden ook ;)
    Maar hij vond het erg lief dat we dat hebben geregeld en hij stond met de tranen in zn ogen,ook omdat we zn zoon hebben laten komen die in de psychiatrische inrichting zit (jullie weten nog wel,die jongen die toen op vakantie was doorgedraaid in Sri Lanka)
    Hij mocht maar heel even blijven ,hij is nog niet genezen.

Goed ik ga weer.

XXX

18. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Fajah: Mp werkt zeker prima! Vanavond is t weg. Heb net t dressoir uitgeruimd en vanavond kan ie weg! Leuk zo een verrassingsfeestje, weer iemand blij gemaakt :)
    Zit je op tegen Yorben zn operatie?
    Ennuh, Jill is niet ziek, alleen was ze gewoon erg wakker vannacht. hahaha, nu ligt ze alweer een uurtje, hopelijk komt er nog een uurtje bij.

19. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Zeker rustig vandaag!

Robine: heerlijk he, dat marktplaats. Wij hebben ook een hoop verkocht met de grote opruiming bij ons.
    En wel fijn dat John zo snel is met alles opruimen (ook kabels enzo), want dat duurt bij ons altijd nogal lang. Ik moet er dan maar niet teveel over zeuren, want dan duurt het nog langer.
    En wat een rotnacht zeg! Kan me voorstellen dat jullie doodop zijn vandaag. Ik zit op het moment aan 1 stuk door te gapen, bahbah.

Fajah: leuk, zo'n verrassingsfeestje. En leuk voor hem dat jullie zijn zoon erbij konden krijgen, ook al was het maar voor even.
    Nog geen oproep gehad? En waar moet je dan naar het ziekenhuis met Yorben?

Ga nog es kijken wat ik kan doen. Begin me nu een beetje te vervelen ;)

Deel Deze Pagina