Leuke foto's zag ik voorbij komen van Lieke en Jill! Lief hoe ze met elkaar spelen! En wat goed van Lieke, echt geplast LIS, nog effentjes voor je dan lekker verlof! Is Jesse zijn nieuwe kamer klaar voor inruimen? Robine, fijn dat het al verkocht is, gaat idd snel bij jullie. Hopelijk is het wel allemaal goed deze keer en hoef je niet meer te wachten. Dat had Milou dus ook aflopen 3 weken, ieder uur wakker worden en dan niet willen slapen Hopelijk was het eenmalig bij jullie. Kelly, je dagje alweer bijna voorbij AM: Kyl gaat echt wel wennen hoor aan het kdv ben maar niet bang Het zal mss ff wat langer duren omdat ie ook nu wat ouder is maar komt vast allemaal goed en het spelen met de andere kindjes vindt ie vast geweldig. Zo schattig....als ik milou 's ochtends wakker ga maken en ik vraag 'ga je vandaag weer lekker naar school toe?' zegt ze echt heel blij en vol overtuiging 'Jahhhh' Semmi, fijn ff lekker wezen fietsen! hoe gaat het nu met je rug? Nog last van? Fajah: leuk zeg zo'n verassingsfeestje! Ben je er al uit wat je nu met je baan gaat doen? Gister nog een test gedaan van clear blue en er kwam toch echt een + Over een paar dagen nog een keer testen, tis nog zo onwerkelijk eigenlijk. Ik weet niet of ik nu morgen moet gaan pilatessen. Je moet er heel gecontroleerd je spieren gebruiken (heel goed voor mijn bekken ) maar ook je buikspieren moet je veel gebruiken...zou dat erg zijn? We willen voor milou een shirtje laten drukken bij simply colors oid met de tekst: joepie, ik word een grote zus. En dan naar de familie etc gaan en maar kijken hoe ze reageren Gister belde een vriend op dat zij ook zwanger zijn, nu 12 weken. Leuk! Vanavond ga ik trouwens met mijn moeder naar de cursus Eerste Hulp bij Kinderongelukken. Vind dat wel fijn dat ik weet wat ik moet doen als er iets engs gebeurd. Nou ik ga weer ff verder. tot laters
Brennied: Wow, super hoor! Je bent gewoon lekker zwanger.........denk dat je Pilates les helemaal geen kwaad kan............gewoon lekker gaan, goed voor je! Ben heel blij voor jullie ! Hopelijk gaat alles goed en heeft Milou er over een maand of 9 een brusje bij! LIS: Mogen we nog meedenken over de namen die je al hebt, maar waaruit je geen keuze kan maken!?!? Ben benieuwd, ik hou t toch bij Lars voor jullie! Jesse en Lars......of Jesse en Bjorn of Jesse en Sven! Jill slaapt nog.........wat heerlijK! Onze groene container is ontvreemd, vroegen we een nieuwe aan bij de gemeente, moest ik er gewoon eerst aangifte van doen bij de politie he, voor dat je een nieuwe krijgt! Belachelijk. Gelukkig kan t tegenwoordig via internet en is t alweer geregeld, maar toch, alles voor zo een domme groene bak! Belachelijk! Wil nu wel een prachtige nieuwe met knipperlichtjes en een toeter erop voor al die moeite
Idd Robine....ik ben gewoon zwanger Werk je nu eigenlijk nog of heb je je al ziek gemeld? Wat idioot zeg dat je aangifte moet doen van de container.
Ga me vanaf maandag ziek melden. Morgen nog 1x surveilleren bij een toets en dan adieu! Half mei ga ik wel weer kijken........dan is t nog maar 2 weekjes.......of misschien ook niet.....
Je moet idd ff lekker doen waar jij je goed bij voelt. Wel lekker ...ff vrij nu Moet het eigenlijk wel wat lekkerder weer worden!
robine:ik zie niet op tegen de operatie,mss raar om te zeggen,maar ik kijk ernaar uit.Dan word dat jengelen en aan me hangen hopelijk minder. Lis:Yorben word in het ziekenhuis in Oostburg geopereerd. Brennie:Nou VAN HARTE GEFELICITEERD hoor,nu mag het he
Goedenavond! Sappie: en al wat bijgekleurd onder de zonnebank? Ik ben het gewend om wit te zijn en te blijven, dus ach... Robine: joepie dat gaat snel zeg alles al verkocht! Ik had van mijn woning ook alles zo via mp verkocht toen we samen gingen wonen. Suc6 met de laatste dingetjes in huis. Hmmzz Jill ook zovaal wakker vannacht, wat hebben ze toch he. Kyllian was ook een aantal keer wakker. haha voor een container aangifte doen. Hier moet dat ook wel, maar dan gewoon aangifte bij de gemeente LIS: hoelang moet je nog werken tot je evrlof? Brennie: joepie nogmaals een plus Dubbel gefeliciteerd Wanneer willen jullie het aan de familie gaan vertellen? Handig zo'n cursus EHBO voor kinderen. Ik heb natuurlijk wel het een en ander tijdens mn opleiding gehad, maar een opfriscursus zou voor mij ook niet gek zijn. Fajah: zo he 35 jaar in dienst. Als ik bij mn huidige baan blijf werken moet ik dan nog net gaan redden haha. Hier een gerace eind van de middag, maar heb het met 1 uurtje overwerken kunnen redden gelukkig Moest eind van de middag voor mn werk in het centrum van Utrecht zijn, natuurlijk flinke file op de terugweg naar kantoor. En dat is niet fijn voor deze stressmama
Ik kan echt een enorme stresskip zijn haha. Niet naar cliënten toe hoor. Ik moest voor half 5 een client in Utrecht gezien hebben, want die had een rechtszitting. De arts wilde ik ook nog van te voren spreken. En ik zou Kyllian om 5 uur weer ophalen bij mn moeder, is mn telefoon bijna leeg. En zo waren er nog een paar dingen die tegen zaten hehe. Ben een beetje een perfectionist en wil alles goed geregeld hebben, lukt dat niet door omstandigheden dan kan ik weleens stressen Maar alles is goedgekomen
Joehoeeeeeeeeeeeeee 1.6 kilo weer eraf Zit nu op totaal van 12 kilo. Ben dus weer superblij, maar dat begrijpen jullie wel. Hier vandaag een drukke dag op kantoor, maar dat is altijd de 1ste van de maand. Hoop overdrachten, waarbij bij 2 overdrachten de gelden van de bank niet binnen waren heb daar zo hekel aan om daar achteraan te bellen naar de banken. Morgen lekker vrij. Kan ik een beetje uitzieken. AM: Vervelend heh als alles tegenzit. Ik kan daar soms ook wel van gaan stressen. Gelukkig nog alles op tijd gehaald. Brennied: Jij bent zeker weten hartstikke zwanger. Lekker genieten ervan. Tegen mij is toen gezegd dat je tot en met 4 a 5 maanden buikspieroefeningen mag doen, dus gewoon lekker gaan. Robine: Lekker zeg alles al verkocht. Ben je daar mooi vanaf ook. Ben benieuwd hoe je woning er dadelijk uitziet. Als ik het zo hoor krijg ik ook de kriebels om van alles te veranderen. Sowieso een nieuw bankstel. Hoop dat het vannacht met Jill beter gaat. Ze wilde gewoon bij papa en mama zijn, maar het breekt jullie alleen wel op. Vanavond lekker op tijd naar je bedje. En groot gelijk om je ziek te melden. Je houdt het nog lang uit vind ik. LIS: Vervelen? Jij? Hoe kan dat nou? Heb je alles al overgedragen? Is dit nou je laatste week? Fajah: Wat leuk van die collega en lief dat jullie zijn zoon ook hebben uitgenodigd. Kan me voorstellen dat hij helemaal verrast was. En 35 jaar in dienst....pfffff ik ga dat niet redden hoor bij 1 werkgever. Een collega was vandaag ook 30 jaar in dienst. Echt superlang. Zo ik ga lekker op de bankhangen, mss met een beetje chips. Heb ik wel verdient als zeg ik het zelf . Morgen naar de tandarts....bleghhhh hoop dat ie niks vindt. Fijne avond. lfs kelly
O ja Daynah heeft vandaag weer 2 stapjes los gezet. Ja ja het wordt nog eens wat. We gaan morgen maar weer flink oefenen.
JOEPIE! Die Daynah! Knap hoor meisje! Ga zo door, morgen lekker oefenen met mama! En JOEPIE Kel! Totaal van 12 kilo is goed joh! Vanavond idd maar lekker genieten van een paar chipjes, dat kan geen kwaad! AM: Donderdag is mijn laatste dag! Morgen nog lekker een dagje vrij. Dus donderdagochtend mijn overdracht maar even doorspreken, van 12 tot 14 uur nog MT, kan ik daarna mooi de notulen nog maken (gaat altijd wel snel), om 14.30 uur nog afspraak met collega en als de notulen afgerond zijn is het hasta la pasta... tot ergens in augustus! Om te werken dan! Wel gek hoor. Vooral ook omdat ik er nu ruim 2 jaar werk en dit al de 2e keer zwangerschapsverlof is Maar ook de laatste keer, want we houden het bij 2 kindjes denk ik. En niet stressen hoor AM! wel vervelend dat al die dingetjes zo tegenzitten dan he. En file is niet leuk! Bakkie is goed idee. Vanaf vrijdag ben ik dus thuis, dus zeg maar wanneer het voor jou kan! Robine: En? Je dressoir al opgehaald? Lekker dat je maandag je andere meubels krijgt. En je houdt het idd nog lang vol hoor, met zo'n sfeer op je werk. En lief dat je nog met namen komt. Maar we hebben al een Lars in de familie, Bjorn is een oude collega van ons (Wes en ik zijn collega's geweest), dus die naam herinnert ons aan hem, en Sven vind ik ook leuk, maar met mijn achternaam (jaja, de kinderen hebben mijn achternaam ook al zijn getrouwd), dat is Schrier, vind ik het weer niet zo mooi klinken. Ik wil in ieder geval 2 lettergrepen, en niet beginnend en niet eindigend met een S. Ben ik moeilijk of wat? Ik vind Marijn leuk, maar weet ook weer niet of dat nou DE naam is. Wes vindt het zozo. Hij vindt op het moment Ruben weer leuk. Levi vind ik ook erg leuk. Maar dat vindt Wes niets. Moeilijk ben ik he? Dus suggesties zijn nog altijd welkom! Fajah: oh, in Oostburg. Das waar, daar is ook nog een ziekenhuis. Maar nog steeds geen oproep gehad dus? Ik kan me voorstellen dat je er naar uitziet dat hij geopereerd is. Maar op dat moment zal het best nog even slikken zijn, denk je niet? Brennied moet ik niet vergeten! Een 2e streep dus! Nou, dan ben je gewoon zwanger hoor! En voorlopig kun je vast nog wel buikspieroefeningen doen. Veel vrouwen weten in dit stadium nog niet eens dat ze zwanger zijn. Krijg je er al een beetje gevoel bij? Shit, nou weet ik weer niet waar die buikfoto is gebleven. Zal vanavond even aan wes vragen als hij terug is van het sporten. O ja, Jesse is vanmiddag gevallen op het KDV. Hij was over een bankje aan het rennen bij de 3+ groep en BOEM, opeens lag ie daar. Hij stond op en ging gewoon vrolijk door! Wel dikke buil op zijn hoofd, maar hij heeft niet gehuild! Bikkel he? En vanavond thuis nog een keer gevallen, gewoon struikelen over een blokje omdat hij zo moe was. Nu wel huilen hoor. Toen maar naar bed gaan brengen. Ga ik schone luier aandoen, zijn zijn billen helemaal rood en open. Echt bloedplekjes. Bij het schoonmaken was ie aan het krijsen joh! Dat prikt natuurlijk met lotiondoekjes. Dus toen maar washandje met water gepakt. Heel dik sudocreme erop. Hebben jullie dit weleens gehad? moet ik dan iets anders gebruiken of is sudo ok? NOu, ik ga nog ff surfen, wat drinken en dan maar weer lekker naar bed! Tot morgen! Liefs LIS
Lis:Goed schoon houden zn billetjes en een dikke laag creme idd,meer kun je niet doen. Ik kijk er echt naar uit dat Yorben word geopereerd,hij is echt jengelig en huilerig,maar dat kind heeft gewoon enorme keelpijn. Zo zielig ,maar tis gewoon aftellen nu.Ik hoop zsm een oproep te krijgen en anders bel ik volgende week een keertje,ik ben natuurlijk niet de enige Nu schiet het inderdaad echt op voor jou,de teller op je banner word steeds minder.Zijn jullie er al uit over de naam? Toch ook een meisjesnaam in gedachten of is het echt duidelijk dat het een jongen is?Je weet nog bij mij he,ze hadden een meisje gezegt,maar kreeg een jongen.Maar een jongen is natuurlijk duidelijker he kelly: \/ HEEL KNAP VAN JE ZEG! Weer wat gewicht kwijt. Wat goed van Daynah dat ze al stapjes los zet,komt helemaal goed.
LIS: Zeker je banner schiet behoorlijk op!.........Arme Jesse zo gevallen en toch ook doorbikkelen dus. Sudocreme lijkt me prima hoor, lekker dik smeren en probeer em ff een paar keer in zn blote bipsje te laten lopen, kan t beetje indrogen. Kel: Wow 12 kg eraf! Jij bent echt goed bezig hoor! Applause! Echt super van je en Daynah ook ineens aan de voorzichtige wandel! Joepie! Nu een chipje en een wijntje om t te vieren ! AM: Weet precies hoe je je voelt qua perfectionisctisch gedrag....... Alles is weg! Het huis is nu maar kaal en saai. John heeft net de spulletjes bezorgd en de mensen waren er superblij mee. Toch fijn dat het dan zo goed terecht komt. Ze vonden de spulletjes keurig en waren op zoek naar precies zo een spiegel als ze nu hebben dankzij ons Nu de komende dagen witten van de muren, je ziet natuurlijk precies waar een spiegel heeft gehangen en een dressoir gestaan heeft. Daarna nieuwe tv die we morgen gaan kopen ophangen en dan kunnen de nieuwe meubels komen Heb vanavond ook ff uurtje getennisd, was weer heerlijk. Zondag begint de competitie weer 7 weken lang dus er moest ff getraind worden he. Ben t nog niet verleerd Liefs
Ik houd jullie echt niet bij. Goed van je Kelly! Jeetje joh, ik vind het echt knap. En Daynah begint echt te lopen he. Robine: altijd fijn als andere mensen blij zijn met je spulletjes. Groene container gejat? Irritant. Ik heb dat ook eens gehad en vroeg me toen echt af wat mensen daar nou mee moeten. LIS: bij Bastian helpt billenbalsem heel goed van Weleda. Idd schoonmaken met water, dan gaat het sneller dicht en is ook minder pijnlijk. Gaat snel he, nog een 'paar' dagen... Fajah: zielig hoor dat Yorben zo'n pijn heeft. Hopelijk kun je snel terecht. Brennie: nog een keer: gefeliciteerd! Annemonique: niet teveel stressen hoor Wel herkenbaar, haha. Wij gaan morgen op kraambezoek, mijn nicht heeft een tweeling gekregen. Ben benieuwd! Had gisteren ook al een kleintje van 3 maanden in mijn armen. Wat is dat dan licht zeg, als je een peuter gewend bent (en Bastian is niet eens zwaar).
Kan het ook niet bijhouden . Hier een heel erg vervelende dwarse dreumes . Het is gewoon niet normaal sodebef zeg sorry hoor. Wil ze iets doe je het dan zegt ze nee en wil ze het niet meer en gaat brullen. Zegt ze die met het eten en wijst ze naar dr drinken, heeft ze m gaat ze lachen en gooit ze het weer op de grond. En dat dus met alles heh... Verder echt heel druk op mn werk (collega 50+ doet zo weinig en komt geen afspraken na ik irriteer me mateloos) dus reageer ff snel want kruip zo mn bed in. Panda zo een tweeling...lekker druk. Hoeveel weegt Bastian? Robine wat lekker dat het zo snel is verkocht. Wat vraag je er dan voor (ik wil de eethoek ook vernieuwen..maar chiel zegt zet deze eerst maar op mp wat je ervoor krijgt). Zo'n ambilight hebben wij ook. Het is erg mooi en rustig voor je ogen en ook meer spannend doordat die kleuren meegaan met het beeld. maar je schreef dat je spullen nu maandag worden bezorgd. Ik had nu vrijdag al metAM afgesproken. LIS jee gaat snel zeg nog dertig dagen. Arme Jesse zo gevallen en gewoon doorrennen. Als ze huilen als ze vallen zijn ze vaak moe heh. Met zn billen Jaime heeft datook zo erg gehad met tanden krijgen. Wij hadden van de etos zinkzalf ofzo is goed smeerbaar en bij Jaime waren die plekjes zo weg. Werkt hier beter dan de sudocrem. Kel je gaat als een trein zeg. Week in week uit vliegt het eraf bij jou! Vervelend dat je je niet lekker voelt. Succes bij de tandarts morgen. AM jij moet niet ver gaan werken hoor als je daarom stresst . RAcen is hier dagelijkse kost, word er soms zooo moe van, maar stress niet. Fajah had je al iets gehoord over operatie Yorben of had je al gebeld? Fijn dat chris zn nieuwe werk leuk vindt maar wat een uren maakt ie zeg. Dat had michiel niet eens in vs. Brennied hihi toch wel heh. een dikke plus dus. Geweldig hoor! Oh en leuke foto's van Jill en Lieke echt schattig. Sap feli met de geboorte van de lammetje..lief hoor. Namen zou ik ff niet weten vond wat kel zei gert en hermien wel leuk maar frans en marianne is ook grappig. Theaterduo's misschien? Mini en Maxi, lebbis en jansen? barbra & barry (streisand en gibb). Nou ben niet zo creatief met die dingen. Nou goed verder niets te melden. Behalve dat ik het gewoon echt lastig vind 1 sturing te geven aan iemand die tig ouder is dan ik en dan 2 die gewoon niks doet en dan moet ik diegene daarop aanspreken. Kost me al zoveel extra tijd is gewoon niet leuk. Naja ga er verder niet over zeiken. Tot morgen. lfs
Heeej meiden, Druk dagje gehad, vandaag weer naar lesdag van de opleiding. Heb ff snel wat bijgelezen, dus ff kort en dan lekker naar mn bedje.... Kel: yoehoeeeee! Ik heb het je al gezegd net, maar ben echt super trots op je met al 12 kg kwijt! Brennie: nogmaals gefeliciteerd! Geniet er van meid. Leuk idee om zo'n shirt voor Milou te laten maken! Zaph: lekker hoor dat de nieuwe spulletjes nu bijna komen en dat je alles snel via MP weer kwijt was. Ik ben benieuwd naar je inrichting straks. Kom gauw ff spieken naar jullie tv, want wij willen er voor de zomer ook graag zo'n 1....haha! LIS: toch lastig weer he met namen. Wij hebben nog alle tijd, maar ben er dan ook nog lang niet over uit.l Succes met de knoop doorhakken, ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden! Sensee: de peuterpuberteit lijkt bij Jaime echt aangebroken he.....er staat ons nog heel wat te wachten! Dit was het f voor nu, morgen volgt de rest, trusten meiden. Liefs Sem