November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Stilte hier zeg vanmiddag :(

2. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Hier was Yorben een beetje stout gister,hij heeft en bloempot omver geduwd en steeds zn broer´s speelgoed afpakken.
    Vanmorgen dus om een nieuwe bloempot geweest.
    Ik was blij dat hij in zn bed lag. :)

3. Waar is iedereen?

Hier nog steeds beroerd. Ga maar een keer niet sporten vandaag. We zijn naar de tandarts geweest en heb gaatjes :( Volgende week weer terug. Ik haat het zo bij de tandarts, maar ja moet gebeuren.

Semm: Lukt het een beetje met leren allemaal?

Sensee: Jaime zit in de peuterpubertijd. Lijkt mij ook erg vervelend als ze zo dwars is. Komt vast wel weer goed.
    Suc6 met je collega.

Panda:Hoe was het op het kraambezoek. Een tweeling lijkt me toch wel bijzonder maar ook erg zwaar.

Robine: En geslaagd met de nieuwe tv? Suc6 met witten. Wij willen mss van het weekend ook gaan beginnen maar ik zie er echt tegenop.

LIS: Ach arme Jesse dat ie is gevallen. Hoe is het met zijn billetjes. Mss doorkomende tandjes ofzo? Daynah heeft het nog nooit gehad, dus ik zou je geen raad kunnen geven, maar denk wel dat sudo het beste is en mss af en toe geen luier om kan het uitdrogen.

Ga even met Daynah spelen en oefenen om te lopen.

Lfs kelly

4. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Ik ben er ook nog... heb late dienst en vanmorgen vroege dienst gehad dus kon niet forummen hihihi.

Vanavond wokken met onze familie, mijn broertje gaat een half jaar naar Afganistan, hij gaat vannacht weg, we brengen hem weg.
    We wilden Jayden zo graag meenemen, maar baal hier altijd zo van he.
    Hij wilde bij mijn schoonouders niet slapen, in de auto naar huis 14.00 wel en toen ik hem voorzichtig op bed wilde leggen werd hij wakker :confused: zitten we vanavond met vervelende Jayden, dan zal hij wel op zijn....
    Mijn schoonmoeder had hem om 9uur al bed gelegd, echt ander ritme als bij mij en mijn moeder en dan wil hij niet slapen... :rolleyes:
    Hebben jullie dat ook zo?
    Met mijn moeder lig ik wel heel erg tegelijk met het ritme en opvoeding enz...

Nou kom vanavond wel ff bijschrijven en reageren.

5. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Charissa: Lekker wokken.......je brengt me op een idee :) voor t weekend. Irritant als je schoonouders zich niet aan jou ritme houden.......hopelijk valt t mee vanavond. Je broertje komt dus net voor of net na de bevalling terug?

Kel: Balen zeg, gaatjes.......volgens mij is niemand fan van de tandarts......brrrrr. Hoe gaat t met Daynah en t lopen!?

Fajah: Soms wil je ze wel achter t behang plakken he! Hhaha, stouterds zo nu en dan.......ke t gevoel dat je blij bent als ie dan eindelijk op bed ligt.

Wij zijn vanmiddag op tv jacht gegaan, eerst in Leiden bij de IT's voor de 2e keer, toen sloeg de twijfel weer toe en wilde John toch nog ff naar Amdam naar de Media Markt( is de grootste van NL), nou daar was de keuze weer zo groot dat we allebei gillende gek werden, inclusief Jill. Toen heeft John ons thuis afgezet en is ie nu weer naar de Media Markt in Alphen aan de Rijn gereden om er een te halen. Ben benieuwd welke t nu uiteindelijk wordt en waar mee hij straks thuis komt. Als je zoveel keuze hebt ga je ook steeds duurder, das een beetje jammer............maar goed ik wacht t wel af straks!

Ga ff een strontvervelende Jill op bed leggen, ze heeft de hele dag nog niet geslapen!

Tot vanavond!

Liefs

6. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh zap stom van me....had je ff tip kunnen geven. je hebt een philips winkel. heet myshop ofzo. wij halen daar altijd de philips producten, vaak aanbiedingen enzo. we hadden van de week net een krantje. die tv's zijn ook vaak in aanbieding.
    moet ik nog kijken of hebben jullie m al.

ik ga mn peuterpuber ff bezig houden...

tot vanavond

7. sappie

sappie Fanatiek lid

Hoi hoi meiden,

Robine; spannend met voor tv John straks thuiskomt. En inderdaad, hoe meer keuze hoe duurder je vaak gaat, omdat die dan toch net iets mooier/beter is.

Charissa; oh balen zeg dat je schoonmoeder niet jouw ritme aanhoudt. Kan me voorstellen dat je het niet zo leuk vindt dat Jayden vanavond niet zo goed te pas is. Hier gelukkig geen last van, mn moeder en schoonmoeder houden mijn ritme aan.
    In ieder geval wel heel veel plezier met wokken, eet smakelijk.

Kelly; balen dat je nog steeds beroerd bent, toch niet stiekem zwanger he? ;) . Blijf maar lekker een avondje thuis op de bank.
    Tandarts, bleghhhh ik moet maandag, hoop dat ik geen gaatjes heb.
    Knap joh dat Daynah 2 stapjes heeft gezet!

Fajah; ach die Yorben, bloempot gesneuveld, ach ja, kan gebeuren nietwaar? Ja en Jelte zijn speelgoed is natuurlijk ook wel heel erg interessant voor zo'n kleine man ;) .

Sens; balen joh dat Jaime helemaal in de peuterpuberteit zit. Hier gelukkig geen last van dus heb ik ook geen goede tips voor je.
    Irritant zo'n niet meewerkende collega.

Panda; hoe was je kraambezoek? Een tweeling, ik vind het erg leuk maar dan bij een ander ;) .

LIS; ooooh nog minder dan 30 dagen LIS, inderdaad eng die banner van je. Maar komt allemaal goed.
    En wat is Jesse een bikkel zeg, vallen en geen kik geven, een echte man hoor! ;) .

Verder kan ik niet teruglezen,

De lammetjes van mn zusje hebben een naam. We kregen een geboortekaartje :) :) :) Het mannetje heet Pim en het vrouwtje is vernoemd naar Lieke en heeft dr 2de naam gekregen, Julia, hahahahaha :) :) . Schattig toch. Morgen gaan we ze ff bewonderen.

Ik ben vandaag naar de dokter geweest, heb een blaasontsteking te pakken. Ik merkte het vanochtend gelijk. Wel irritant zeg, moest uren vrijnemen om urine te komen brengen. Mijn eigen arts was er weer eens niet (anders had ie me zo antibiotica voorgeschreven). Nu dus vervangende arts en urine brengen :evil: . Maar goed, antibiotica is binnen dus moet goedkomen.

Lieke heeft vandaag helemaal niet geslapen op het KDV, en dat was net te merken hoor. Jengelen, flesje melk om 18.15 gegeven en ze viel op mn schouder in slaap.

Straks even naar de zonnestudio en daarna lekker op de bank.

Fijne avond allemaal en wellicht tot morgen.

Liefs Sap

8. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Schattig hoor, twee van die kleine mensjes. Ze zijn heel verschillend, leuk is dat. Maar wel zwaar, zeker de borstvoeding. Ik ben benieuwd hoelang ze dat kan volhouden.

Sappie: dat zijn leuke namen voor de lammetjes, haha. Wat een gedoe om een blaasontsteking. Hoop dat je er snel vanaf bent, is pijnlijk he.

Robine: oh erg, zoveel keus. Ik kom dan meestal met helemaal niets thuis, haha. Laat maar zitten, lui he.

Charissa: wij zien mijn schoonmoeder niet vaak dus ze kan ook weinig ritmes in de war gooien :) . Als ze de kans krijgt probeert ze het wel op haar manier te doen maar dat werkt dan toch niet.
    Veel plezier met wokken!

Kelly: groot gelijk dat je niet gaat sporten als je je niet lekker voelt. Heeft dan toch geen zin. Bah, gaatjes. Altijd zo vervelend dat je dan weer terug moet.

Fajah: haha Yorben stout. Vermoeiend. Dan is het fijn als ze 's avonds in bed liggen.

Sens: oei, dan staat ons nog wat te wachten als ik dat zo zie. Bastian heeft dat af en toe, dat dwarse, maar nog niet zo erg als Jaime.
    Geen idee hoeveel hij nu weegt. Tussen de 10 en 11 kilo schat ik. Ik zal binnenkort eens met hem op de weegschaal gaan staan.

9. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Robine:Lastig zeg als er zoveel keuze is,en welke is het uiteindelijk geworden?Of is John nog niet terug?

Sap:Heh wat vervelend een blaasontsteking.Hoop dat je er snel vanaf bent.
    Ik heb het een paar keer tijdens mn zwangerschap gehad,zonder dat ik het wist :rolleyes:
    Ze zagen het in mn urine,maar heb er nooit wat van gemerkt ,gek he?
    Maar kan me voorstellen dat het niet lekker voelt.
    Leuke namen voor de lammetjes,maak je een keer een foto van ze?

Charissa:Je broer was toch ook weg naar afghanistan toen je zwanger was van Jayden of ben ik nu mis?Veel plezier met wokken,mmm lekker hoor.
    Hier ook een schoonmoeder die altijd het tegenovergestelde doet qua ritme dan ik,maar goed gelukkig komen mn kids er zelden ;)

Panda:lief he zo´n tweeling ( bij een ander ;) )

Zo kids liggen er weer in.
    Ben zelf ook doodop.
    2 drukke kids vandaag en moeder is bijna gek nu ;)
    Word tijd voor de zomer ,kunnen ze zich buiten uitleven en niet op mn spullen in huis!

10. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    http://www.samsung.com/nl/products/tv/l ... 6m87bd.asp

Dit is em geworden (117 cm!)al hebben we em nu in bestelling, maar ik zie em op internet voor goedkopere bedragen dan wij ervoor moeten neerleggen :(
    Nou ja, we hebben een all inclusive prijsje gekregen want behalve een lcd moet je er nog een hoop zooi bijkopen voordat ie eindelijk hangt. Hebben ook een decoder voor digitale tv gekocht, een kabelgoot, 2 scartkabels en ophangbeugel. Mooi ding he?!?!?!

Sap: Pim en Julia, hahahah Lief!

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Kelly: you go girl! Super hoor 12 kilo! Ik ben gestrand :( Hoe krijg ik die doorzettingsvermogen dioe jij hebt? ;)
    Daynah die loopt binnen een maand, wedden ;)

LIS: hoe is het met Jesse's buil en zn rode billen?

Panda: gefeli met je nicht! Jongetjes of meisjes? Of van beiden?

Sens: Jaime klinkt net als Kyllian, die is sinds 2 weken ook zo eigenwijs en een echte dondersteen. Ach zo ontwikkelen ze wat karakter he :p

Fajah: foei stoute Yorben die de bloempot omduwt. Hier is het tot nu toe steeds net goed gegaan.

Charissa: jummie lekker aan het wokken nu.
    Mijn moeder en schoonmoeder houden zich over het algemeen wel aan zijn ritme. Af en toe als er iets is die dag niet (hij gaat weleens mee naar de overblijf op de basisschool waar mn schoonmoeder helpt). Maar zelf heb ik ook weleens een dag dat ik hm in een ander ritme gooi, dus af en toe vind ik niet erg.

Robine: haha het land door op zoek naar een tv. Zou ik zelf ook doen hoor, wil alles eerst vergelijken en twijfel dan ook enorm haha. Ben benieuwd of het nog gelukt is.

Sappie: Leuk dat er een lammetje naar Lieke vernoemd is :D Mijn opa en oma vernoemden ook hun lammetjes naar de kleinkinderen, maar schaap Monique bestaat al niet meer hoor ;)
    Blaasontsteking is erg vervelend, hoop dat het snel over gaat.

Kyllian wilde net als Lieke vandaag ook niet slapen. Ben ik dus maar weer eens met hm naar de stad gegaan en geshopt ;) Is ie ook nog weer eens verwend, tja kan het nogsteeds niet laten.
    Maar nu mag de zomer wel komen, want de zomerkleding hangt klaar is zn kast ;)

12. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hello

Fajah was Jelte iets minder stout na het slopen van die pot? Lijkt me apart dat ze zich realiseren dat ze iets doen wat niet mag. Idd tijd voor de zomer. Hoorde dat het einde week weer kouder zou worden helaas.

Panda lijkt me idd eenopgave 2 en dan bv. Dat dwarse had ze eerst ook af en toe maar nu is het wel erg vaak. Jammer dat het huizen kopen/kijken ff stilligt.

Sap ook leuke namen voor de lammetjes. Wat fajah zegt wel ff spammen hoor. En vernoemd naar Lieke hihi. Heerlijk dat Lieke dan wel om 18 uur bij je in slaapt valt. Gek dat ze soms nite op kdv slapen heh.

Zap samsung is ook mooi :) . Sowieso zo'n plat ding is fijn. Lekker met hd..kom maar door met de filmpjes heh.
    Heeft Jill nog een beetje geslapen vanmiddag?
    Je zal wel druk bezig zijn met helpen tv ophangen..succes!

Charissa ah toch een boy. Nou maar wat lis zegt als het maar gezond is. Jullie wokken vaak zeg! Leuk!
    Vervelend is dat als het bij je schoonmoeder anders gaat. Maar wat bedoel je met 9 uur in de ochtend? Hoe vaak slaapt ie dan op de dag 1 of 2 keer?

Kel beterschap. En gaatjes blehhhh maar beter op tijd boren heh. Hoe gaat het stappen van Daynah?

Nou Jaime ligt op bed. Tussendoor was ze gelukkig nog wel ff vrolijk. Alleen dan naar bed brengen wil ze niet dus brullen...
    Ik hoop dat dit niet lang duurt en dat het gewoon een sprong is ofzo.

Morgen laatste dagje werken deze week. Volgende week wordt het rete druk...twee dagen weer een training....dit keer gelukkig niet met slapen.

lfs

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Zier er mooi uit Robine!
    Wij gaan voor het nieuwe huis ook een andere tv aanschaffen, zal ook zoiets worden denk ik.

14. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Mooi ding zap! Idd daar moet je een hele zooi bijkopen. Dat ie bijgesteld kan worden inrichting is wel erg relaxt dat heeft die ambilight niet.
    HEeft deze ook het licht aan de achterkant?
    En wat een grote zeg maar ja jullie kunnen het kwijt. Onze huiskamer is zo smal... :(

15. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sens: nou eerst maar aan het weekend denken en ontspannen he! Kun je er volgende week weer tegenaan ;)

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ophangen!?!?!?!? Ja hoor, was t maar waar! Eerst de muren witten want vanwege t oude dressoir, schilderij en spiegel zie je dus nu kleurverschil, dan wachten op de nieuwe meubels, dan alles uitmeten,want moet natuurlijk precies in t midden van t midden hangen , plintjes openleggen, draadjes wegwerken etc , en dan...........dan kan ie misschien een keer opgehangen worden LOL. Ik verwacht dat t over een week of 2 helemaal af is en dan gaan we spammen :)

Deze is erg mooi, we wilden er eentje die t meest weghad van een schilderij en zo plat mogelijk zou zijn. We vonden beiden die speakers aan de zijkant en onderkant van t scherm niet mooi, en deze kwam voor wat betreft onze voorkeuren t dichtste bij!.

ga ff gillend naar huis afkijken........

Laterz!

17. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Zo wij zijn terug, Jayden heeft zich erg voorbeeldig gedragen hahaha, allemaal vrienden van mijn broertje waren ook mee en was hij mooi mee aan het ouwehoeren :)
    Hij ligt nu lekker te slapen hihihi.

Sens, lijkt net of wij veel wokken haha, net 2 keer achter elkaar.

Robine, die lcd hebben wij ook maar dan 107 cm, vind ik al groot genoeg :confused:
    Mijn broer is eind augustus terug, hij mist mijn bevalling en van mijn zusje, erg jammer maar het is zijn werk!

Fajah, Ja met Jayden was mijn broer ook weg, goed geheugen :p

Nou ik ga snel slapen.... mijn moeder komt me om 03.00 vannacht ophalen en dan moeten we hem bij Garderen afzetten.

Trusten, ik kom morgen ff reageren als ik meer tijd heb :rolleyes:

18. sappie

sappie Fanatiek lid

Robine; prachtige tv, Rick is jaloers :) .

Sens; bah drukke week volgende week. Fijn dat Jaime toch nog ff vrolijk was vanavond. Denk echt dat het even een fase is waar ze in zit.

AM; leuk leuk weer geshopt, je kan het ook niet laten he!

Lieke werd om 19.00 huilend wakker en mocht dus even mee naar beneden. Ik kon ruiken dat ze had gepoept en wilde de luier gaan verschonen, toen zag ik dus dat ze nog bezig was met poepen. Het begin van het drolletje was er alleen uit, dus hup ik haar mee naar het toilet. Ik zeg tegen haar: nu moet je ff drukken, dus....ja hoor Lieke drukken en daar plonste haar drollie netjes in de wc! Wij allemaal weer klappen natuurlijk, hihi, dit wordt gewoon leuk :D .

Heb vandaag ook nog klei gekocht, schijnt Lieke leuk te vinden hoorde ik op het kdv. Dus morgenvroeg gaan we samen kleien, leuk !

Ik ga nog ff bankhangen met Rick en dan lekker samen ons bedje in.

Doei,

Sap

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ah dacht al een kunstliefhebster ;) :)

20. Morguhhhhhhhh,

Zo hier een k*t nacht achter de rug. Daynah is nog niet helemaal in orde, dus ze werd vannacht huilend wakker en dat duurde wel een uurtje. Hoop dat het vannacht beter gaat. Ik voel me dus weer een zombie op me werk.

Sap: Heh gatver blaasontsteking. Lijkt me niet fijn. Ik heb het nog nooit gehad. En wat goed van Lieke dat ze heeft gepoept op het toilet. Lieke is dadelijk als eerste zindelijk. Wat een leuke namen Pim en Julia.
    Enne ik ben niet zwanger hoor.

Robine: Wow mooie tv hoor. Echt super. Dus ga maar snel witten enzo dan kunnen jullie hem snel ophangen.

Charissa: Gelukkig heeft Jayden zich voorbeeldig gedragen. Was het verder nog gezellig?

Sensee: Hoe is het met Jaime nog steeds eigenwijs? Het stappen van Daynah gaat iedere keer beter, dus ben benieuwd hoe het zal gaan verlopen. Van het weekend maar weer oefenene.

AM: Ik heb normaal gesproken ook geen doorzettingsvermogen, maar hier moet ik echt naar toe gaan en ik wil niet voor lul staan, dus ik denk dat ik daarom er helemaal voor gaat.
    En weer lekker wezen winkelen. Wat heb je allemaal gekocht?

Ga aan de slag. Laatste dag vandaag en dan lekker weekend. Ik wou dat het al 17.00 uur was. Vanavond maar weer lekker in bad en vroeg naar bed.

Deel Deze Pagina