Goeiemorgen, Wat goed Kelly! Al 12 kilo kwijt! En Daynah niet helemaal lekker, altijd vervelend succes. Mooi ding hoor Robine! Groot maar wel stoer 8) Jaime flink aan het etteren zo te lezen het opvoeden begint nu echt Sappie, wat goed van Lieke zeg! Vindt ze het helemaal goed als je haar op de wc zet? Dadelijk met de zomer is ze zindelijk, let maar op! Hier ook regelmatig blaasontstekingen gehad in het verleden. Ik slik dan altijd meteen cranberry pillen en dat werkt heel goed. Ik had het al een jaar ofzo niet meer gehad maar had er vorige week weer last van....blijkt dat ik zwanger ben, komt denk ik daardoor. AM, Kyl weer wat kleren rijker....showen! Hier loopt er een met een poepbroek dus we gaan maar ff aan de slag! Tot later
Heej meiden, Ff gauw vanaf mijn werk, zit heel de dag vol met afspraken en daarna de groep kinderen nog draaien vanmiddag. Na vandaag weekend, dus kom vanavond weer ff reageren... Wel even een spannend dagje vandaag. Mijn vader krijgt een darmonderzoek. Had al een hele tijd vage klachten. Ik vind het maar eng en haal van alles in mijn hoofd. Laat het deze keer please goed zijn en ons een wat rustiger jaar hebben dan voorgaande jaren, maar met al die gekke dingen in onze fam, durf ik daar haast niet meer op te hopen. Sorry voor mijn geklaag....komt vast allemaal wel goed. Werkse allemaal en tot later! Liefs Sem
He lieve sem; he wat vervelend dat je vader een darmonderzoek moet. Ik hoop echt het beste ervan, jullie hebben de afgelopen jaren al zoveel ellende mee moeten maken. Heel veel sterkte. Krijgt hij gelijk de uitslag? Ik hoop het, wachten duurt altijd zo lang. Dikke knuffel van ons. Kel; balen zeg voor jullie een gebroken nacht, bah. Maar wel zielig dat ze nog niet helemaal beter is. Ook voor jullie een knuffel. Wilde net Lieke in de auto zetten, maar gooide eerst mn eigen tas even in de auto. Ik gooi de autodeur dicht maar had niet gezien dat Lieke er met dr handje aan zat , de vinger zat er vast tussen , zooooooo zielig, en huilen huilen huilen. Arm kind, wat voel je je dan even een slechte moeder zeg. Ik ga ff poetsen in huis, was strijken en dan vanmiddag naar de lammetjes. Neem mn fototoestel mee dus foto's volgen vanavond. Morgen werken en s'avonds een bruiloft van mn nichtje. Neem dan lekker een uurtje eerder vrij. Fijne dag allemaal en tot later, Liefs Sap
Ach arme Lieke. Zo zielig als de kleine vingers er tussen zitten, maar gebeurd hier ook weleens hoor Sap en je bent echt geen slechte moeder. Gezellig morgen een bruiloft. Is voor mij lang geleden dat ik een bruiloft heb gehad. Ben benieuwd naar de foto's van de lammetjes. Sem: Weet je de uitslag als van je vader. En we gaan van het positieve uit hoor. Ik ga duimen voor een goede uitslag. En je mag altijd lekker klagen hier. Is geen probleem. Zo ik ga even surfen op het internet. Ik moet ook de GGD even bellen voor inentingen als we naar Egypte gaan. Lfs Kelly
Heej hallo, Het huisbezoek dat ik had vanmiddag is afgezegd, dus ff wat meer ruimte tuusen mijn afspraken door. Zal ff reageren voor zover ik t uit mn hoofd weet... Robine: whauw, super mooi is jullie tv zeg! Zal vast heel mooi staan met alle nieuwe meubels straks samen! Echt groot 117 cm! Sappie: heel veel plezier bij de lammetjes, ben nu al benieuwd naar de foto's. En ach, arme Lieke, wat een pech met dr vingertje tussen de autodeur. Maar dat kan elke moeder overkomen hoor. Kan me wel voorstellen dat je je dan ff schuldig voelt. Maar een slechte moeder ben je echt niet! AM: hihi....weer lekker geshopt voor Kyllian, laat dat mooie zomerweer dan nu ook maar heel gauw komen! Sensee: je hebt het maar druk met je werk. Gelukkig hoef je voor de training volgende week niet te blijven slapen. Hoe is het vandaag met Jaime? De sprong nog volop aanwezig? Kelly: hoe is het nu met Daynah? Vervelend zeg zo'n gebroken nacht weer! Vanavond maar lekker op tijd je bedje in! Charissa: wat jammer dat je broer er niet is als jij en je zus moeten bevallen. Gelukkig dat Jayden het wel volhield gisteravond.Denk dat Jayna dat nooit zou lukken. Verder weet ik het ff niet meer. Sap en Kel, bedankt voor jullie lieve reactie! Mijn vader heeft om 3 uur een endoscopie ( of hoe je dat ook maar zegt/schrijft), weet eigenlijk niet of je dan meteen uitslag hebt. Het is ook de trouwdag van mijn ouders, wilde vanavond eigenlijk nog ff een bloemteje brengen samen met Jayna na het eten, maar wacht het allemaal eerst maar even af. Nou ga nog wat doen hier op mijn werk. Tot later! Liefs Sem
Sem:wat een rotnieuws van je pa,ik hoop dat alles goed is hoor. Mijn vader moet volgende week vrijdag weer voor een maag onderzoek en dan hoort hij wanneer ze de helft van zn maag gaan weg halen,ik hoop dat het niet al te lang meer duurt voor hem,want die maagzweer kan zomaar weer openbarsten en dat kan fataal zijn.Sterkte hoor. XXX Sap:arme Lieke met haar vingertje tussen de deur,kan gebeuren hoor,je bent echt geen slechte moeder,hebben we allemaal wel eens zo´n ongelukje. Am:Spammen die nieuwe kleertjes Brennie:en kun je het al een beetje besefen,dat er weer een beeje komt?En hoe voel je je eigenlijk?Al kwaaltjes of niks nog?Was je van Milou Ziek? Hier gaat het lopen van Yorben erg goed,gaat steeds beter en sneller.
oja wie heeft er nog zegeltjes voor me van C1000? Ik moet nog 1 boekje vol en dan heb ik het kinderbestek voor beide kids
Sap: Arme Lieke met dr handje tussen de deur. Heeft ze er wat aan overgehouden of viel t achteraf mee? Knappe Lieke met dr poepen op t potje.......hahaha. En nog lekker met de klei gespeeld? Kel: Arme Kel, nog een beetje ziekjes en dan ook nog zo een brakke nacht vanwege Daynah. Wij kennen t gevoel, hier is t ook al 2 nachten achter elkaar feest en ook wij lopen als een zombie door t huis. Sterkte en beterschap! Wanneer ga je nou naar Egypte? Eind april toch al? Of later? Brennied: Kan je t al voorstellen dat er weer een mensje in je buik groeit? Wanneer gaan jullie t vertellen? Week of 12 pas? Of kan je t niet voor je houden? Superleuk hoor! Sem: Hoe is t nu met je vader? Al uitslag van t darmonderzoek? Of duurt dat weer ff? Nog ff een bloemetje gebracht voor hun trouwdag!?!? Sterkte hoor! Am: Waar blijven die foto's van de nieuwe kleding? Fajah: Heeft Chris al definitief een andere baan? Keuze kunnen maken tussen alle 3? Ennuh die C1000 zegels heb ik nog niet, be laatste weken eigenlijk alleen maar bij AH geweest. Sorry! Sen: Nee geen kunstliefhebster hier, ben een kunstbarbaar! Vanavond soll. om 21 uur bij een tandartspraktijk. Ben benieuwd of t wat is, maar weet nog helemaal niet welk salaris er aan vastzit en of ik t wel leuk zal vinden. Vanavond weet ik hopelijk meer. Volgende weke nog een soll. als administratief medewerkster op een school. Lijkt me ook leuk, toch wel deels ook nog schoolvakanties.......afwachten maar. Heb dadelijk nog keuzes! Vanmiddag ff schoongemaakt. Huis is weer aan kant. Hebben toch de tv via internet besteld, scheelde gewoon 400 euro met de Media Markt! Bizar verschil he! Dus als t goed is komt ie nu maandag of dinsdag binnen, anders was t morgen al geweest, maar de afmeting is te groot voor de reguliere TGP, dus moest nu speciaal bezorgd worden. John is nu wel ff naar de Media Markt om de beugels en accessoires op te halen, daarna eten en dan dus solliciteren. Kom vanavond en anders morgen wel weer ff reageren. Liefs
Robine:HEEEEEEEEELL VEEEEEELLLL SUCCES met de sollicitatie strakjes,ik zal voor je duimen. Chris heeft zn keuze gemaakt,rijd al vanaf maandag bij dat bedrijf. Hij verdiend meer en tis een leuke baas.Goed toch? Kelly:Hoe is het nu met Daynah?en met jou?
Zo ben lekker even in bad geweest met Daynah en ga ook lekker vroeg me bedje in vanavond. Voel me nou vanaf maandag beroerd en het wilt nog niet echt doorzetten. Laat het maar komen zodat ik over 2 weken in CP me weer helemaal goed voel. Hier gaat het lopen steeds beter met Daynah. Stapjes worden steeds meer. Sabino en ik zitten tegen over elkaar en dan loopt ze naar ons toe en ze vindt het helemaal geweldig. Wij ook Robine: Jullie hebben gelijk om de tv via internet te bestellen als het 400 euro scheelt. Kan je weer lekker voor shoppen heel veeeeeeeel suc6 met je soll. Ben benieuwd of het wat wordt. We gaan 8 juli naar Egypte. 29 april is me moeder jarig en dan gaan we het zeggen. Sap: Hoe is het met je blaasontsteking? Gaat het al wat beter. Waren Pim en Julia ook lief vandaag? Ben benieuwd naar de foto's. Fajah: Ik kom nooit bij de C1000 dus ik kan je niet helpen. Sem: Hoe was het in het zkh met je vader? Heeft ie de uitslag al gehad? Gefeliciteerd met je ouders hun trouwdag. Ga er weer van door. Gelukkig is het weer weekend. We willen zaterdag naar Blijdorp gaan, maar volgens mij wordt het niet zo heel mooi weer. Als het maar droog is. Lfs Kelly
Thanks meiden! Ik ga mn tanden poetsen( wel bij de tandarts op bezoek he ) en ervandoor. Kom nog wel laten weten hoe t was. Liefs
Fajah; wat fijn dat Chris het naar zn zin heeft, en nog meer verdienen is natuurlijk altijd mooi meegenomen. Kelly; wat vervelend dat je je nog steeds beroers voelt zeg! Veel beterschap. En super dat Daynah nu ook steeds meer stapjes gaat zetten. Is ze in ieder geval sneller dan dat dr moeder was he? . Sem; en al nieuws van je vader? Hoop dat alles oke is. Vanmiddag was het superleuk bij de lammetjes, zooo schattig. Maar in 4 dagen tijd zijn ze al best groot vind ik. Zal zo de foto's spammen. Tot later, Liefs Sap