November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady Ice Shirr

    Lady Ice Shirr Fanatiek lid

    17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Hihi, Kel. Hier zit er ook zo'n collega! Tja, als je hier geen directiesecretaresse bent... Hier zitten echt van die ongelooflijke typetjes. Het prototype DS.
    Ik noem mezelf maar een management assistant of zoiets, of secretaresse.
    Ach, nog 2,5 uur. En vanavond lekker bbq.
     
  2. sappie

    sappie Fanatiek lid

    Speciaal voor jou even een foto van de tuin zonet gemaakt. En ik heb toch echt wel bloemetjes ;) . Maar ik heb idd het onkruid tussen de tegels weggehaald :D .

    Foto komt er zo aan.
     
  3. sappie

    sappie Fanatiek lid

    Bloempies

    [​IMG]
     
  4. sappie

    sappie Fanatiek lid

    Hihi Kelly, nog even volhouden en dan mag jij ook naar huis. ;)

    Liefs Sap
     
  5. Robine

    Robine VIP lid

    8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    wow die Sap, nog een echte tuin ook......was me niet opgevallen de laatste keer. En die Lola huppelt lekker over t gras he ;)

    Lol


    Jill is wakker, kan eindelijk boodschappen gaan doen!

    x Z
     
  6. sappie

    sappie Fanatiek lid

    Haha, was ook geen tuinweer toen. Ja lola is blij !

    En nu gauw boodschappen halen jij. Hier is het nog altijd diepe rust...nou ja, slaap is goed zeggen ze.
     
  7. Ooooow ja die zijn ook zo erg, vooral als ze zo de tel opnemen......
     
  8. Jelyor

    Jelyor VIP lid

    16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    sappie:mooie tuin hebben jullie,en zon nu bij jullie?hier is hij weer weg.

    LIS:nog een paar uurtjes en je kan naar huis,en wat heeft jesse veel haar gekregen.

    mirandao:al terug vd dokter?

    hier naar cb geweest en alles was een keer goed,das de eerste keer dat ze niks te zeuren hebben of commentaar.
    yorben weegt nu 8100gr en is 70 cm das netjes toch?
    ik was te voet gegaan ,want de zon zat toen ik weg ging thuis.toen ik terug naar huis ging werd het helemaal donker.
    ik dacht als het nu maar niet gaat plensen ,want dan zijn we alledire zeiknat natuurlijk.gelukkig waren we net op tijd thuis en toen begon de regen weer met onweer.leuke zomertje hoor!
     
  9. Jelyor

    Jelyor VIP lid

    16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    nieuwe fotootjes in mn album
     
  10. Jelyor

    Jelyor VIP lid

    16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    robine:goed dat het iets beter is met je ma.
    en ik weet ook niemand die nog een poes wilt,maar als ik iemand te weten kom laat ik het weten aan je.wel zonde dat dat beestje steeds alleen zit natuurlijk.
     
  11. Lady Ice Shirr

    Lady Ice Shirr Fanatiek lid

    17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Dat zijn prima getallen van Yorben!

    En wat een lieve fotoos. Met die tandjes, hihi. Hier nog steeds geen tandjes hoor.

    En drinkt Yorben zelf? Doen de andere beebs dat ook? Jesse doet dat echt niet hoor. Een tuitbeker speelt hij alleen maar mee. Probeer ik af en toe wel, maar dat snapt ie dan weer niet. Nee, uit glazen waar wij uit drinken, dat doet ie dan weer wel... Suffertje.
     
  12. Lady Ice Shirr

    Lady Ice Shirr Fanatiek lid

    17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    En pagina 7, dat gaat goed!
     
  13. Jelyor

    Jelyor VIP lid

    16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    lydia: yorben drinkt al heel lang zelf,hij drinkt altijd zn melk ook alleen.komt bij jesse ook wel hoor.zeiden ze op cb ook dat ik hem nu uit een beker moet laten drinken,nou dat doet hij dus echt nog niet.
     
  14. brennied

    brennied Fanatiek lid

    10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Milou heeft net buiten lekker in het badje gezeten met d'r blote billen...lol dat ze had :) . Tis net of ze weet dat ik vakantie heb...ze is zooo vrolijk en makkelijk! Nu ligt ze weer lekker in bed en heb ik ff tijd voor te forummen. Heb net alle albums van Kinderen voor Kinderen binnen gehaald. Haha was ik vroeger helemaal weg van...heb ik nu een smoes om het te luisteren. Als milou muziek hoor en ik ga klappen gaat ze echt een beetje dansen :) . Ze kan nu ook sinds een dag of 4 echt goed zitten, rechte rug en heel soms nog naar achteren vallen. Alleen gaat ze nog niet zelf zitten...die van jullie?

    Kelly; ook hier een grote twijfelaar mbt de maxi-cosi. Zaterdag gaan wij naar Zwitserland en ik weet het niet :cry: wat we moeten doen. nu zit ze wel heel goed zelf. Maar de mc is het allerveiligst heb ik weer gelezen...owww...wordt gek van dat getwijfel. Zal ze het wel gewoon goed doen ook al hebben we dan niet met haar 'geoefend'?
    fajah; mooi cijfers van Yorben zeg. En knap dat ie zelf drinkt..hier ook een luiwammes..ze houdt zelf d'r beker wel vast maar drinken ho maar.
    sappie; heb ff teruggelezen maar...........2 sigaretten gerookt :( niet doen hoor! Zo knap dat je ervan af was...hoe staat het er nu mee?
    milou niet echt minder met dit warme weer..ach mss komt er een tandje aan ofzo.
    Haha dat zwaaien..grappig he..milou doet dat nu ook soms. Ik heb ook de dvd van Bumba..de blauwe..in het circus.
    Sens; verandering relatie? Ja tis hier ook wel veranderd..minder tijd idd voor elkaar maar wij zijn daar ook wel bewust mee bezig om veel samen te zijn en dat lukt aardig.
    LIS( =D> voor wie dat verzonnen heeft :) ):veel te lekker weer om te werken..nog ff en dan lekker naar huis.
    Wat een leuke foto's van Jesse..en ook al zoveel haar. Hier nog steeds niet zoveel maar het komt eraan..... :)
    charissa; leuk een huis kopen! Succes ermee
    mirandao; hoe was het bij de ha?
    panda; je bent er maar druk mee met je Bastian, vind het rot voor je dat hij zoveel energie vraagt! Wel een lieve foto zeg. Doordeweeks is je vriend er weinig toch? Dan is het ook nog extra zwaar...
    Robine; goed bezig met tennissen \:D/ . Aah Simba..hoop niet dat het iets ernstigs is. En dat heb je snel gedaan met je bakkie, hihi. We hebben al 2 katten dus helaas voor de kat van je moeder maar ik zal me oren open hoduen.
    Fijn dat het iets beter lijkt te gaan met je moeder, sterkte vanaaf

    nou ik ga boven maar ff dweilen...pff...eigenlijk veel te heet maar het moet gebeuren :rolleyes:
     
  15. Robine

    Robine VIP lid

    8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    t Schiet al op met de pagina's he, alweer op nr 7! :)

    Brennied: Ook in twijfel dus voor de autostoel of maxi cosi. Je moet doen wat je zelf t beste lijkt voor Milou. Over je vraag of de baby's al zelf gaan zitten.......die van mij niet hoor. Af en toe valt ze nog achterover als ze moe is etc en dan moet ze echt weer rechtgezet worden om te kunnen zitten. Wat gaan jullie doen in Zwitserland? Wandelen en zwemmen oid? Zitten jullie aan een meer? En een weekje of langer?
    Fijn dat je weer meeschrjft.

    Soms heb je weleens van die momenten op de dag dat de kleine niet wil slapen, zitten, liggen helemaal niks.........wat doen jullie dan om de kleine bezig te houden? Ik heb dr nu maar weer eens in wipstoeltje naast me gezet kan ze rondkijken en trappelen. Soms sleep je echt de hele kamer door en weet je echt niet waar je goed aan doet.

    Ik had trouwens een advertentie voor Simba op marktplaats gezet voor een oppasadres in de 10 dgn dat we naar Spanje gaan. Nu al 2 reacties gekregen van mensen die dr graag 10 dgn in huis willen hebben tegen een kleine vergoeding. Das beter, wacht nog ff een paar reacties af en dan maak ik een keuze.

    Liefs Z
     
  16. Lady Ice Shirr

    Lady Ice Shirr Fanatiek lid

    17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Nog effe kwartiertje... Dan maar even forummen :D

    Robine: fijn dat je al gelijk 2 reacties hebt dat er mensen op Simba willen passen. Zijn dat dan mensen die je niet kent? Succes met je besluit nemen.

    Brennied: Milou is nog niet zo zwaar he. Jesse weegt volgens mij nu wel 8,5 kilo en kan prima zelf zitten, dus dan lijkt het me niet zo'n probleem. Bij jou zou ik niet weten. Enne... die LIS had ik zelf verzonnen, hihi.

    Ik vind het soms ook wel moeilijk met Jesse om hem bezig te houden, maar eigenlijk houdt hij ons meer bezig dan andersom. Want hij kruipt van de ene kant van de kamer naar de andere. En stiekem cd's uit het kastje pakken of aan de gordijnen zitten sjorren. Dus dan zelf er achteraan lopen, hahaha. Hij weet wel dat hij er niet aan mag zitten hoor. Want al spelenderwijs gaat hij er naartoe. Net doen of hij met een blokje speelt. Dat duwt ie dan een meter verderop, kruipt erop af en dan zit hij te kijken: HE, EEN GORDIJN! Heel verbaasd, terwijl hij dat drommelsgoed weet.

    Zo, nu nog 10 minuutjes en dan naar huis. Ik zit er helemaal doorheen.
     
  17. Lady Ice Shirr

    Lady Ice Shirr Fanatiek lid

    17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Tjonge, ik vind het nu wel hartstikke gezellig!
     
  18. sappie

    sappie Fanatiek lid

    Hallooo,

    LIS; denk dat je nu naar huis bent, hahaha, de dag heeft best lang geduurd of niet? En die Jesse, kleine bandiet, we worden er volgens mij nog veel drukker mee.

    Robine; Al 2 reacties, dat is snel. Ik hoop dat Simba 10 dagen bij lieve mensen mag zijn.
    En ik vind het ook wel eens moeilijk Lieke bezig te houden. Ga dan maar een eindje wandelen of fietsen. Of ik pak een grote mand met speelgoed en dan vermaakt ze zich prima.

    Brennied; ik persoonlijk zou voor de autostoel kiezen, helemaal als deze ook nog eens in de ligstand kan.
    Milou al aan het swingen op de muziek, hahaha, lieffff.

    Fajah; mooie cijfers weer van Yorben en niets te zeuren, heerlijk toch. Leuke foto's in je album. En jullie ook al aan de badring ;) Ik vind het een ideaal ding hoor !

    Mirandao: hoe is het gegaan bij de dokter? Ben erg benieuwd.

    Ben net even op de fiets gestapt en naar een vriendin geweest. Heb het nu echt zo warm.

    O jeeeeee, Lieke ligt hier naast me en krijgt net een vinger tussen de lade van het buro, ga dr gauw effe knuffelen, wat een verdriet.

    later.
     
  19. Jelyor

    Jelyor VIP lid

    16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    sap:wij hadden die badring nog van de eerste ,wel heel handig en yorben kan er eigenlijk nog maar sinds vorige week in zitten.
     
  20. Semmi

    Semmi Fanatiek lid

    25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heej dames,

    Zo hier wordt gezellig verder gekletst zie ik wel, mooi zo ;) !
    Wat is het benauwd he buiten. Net effe boodschapjes gehaald voor mijn schoonmoeder, zweet me rot.
    We hebben besloten om hier te blijven deze week en daarna hebben we 3 weken vakantie, dus dan zien we wel hoe het loopt. De HA was er gister en die zei dat we eerder over dagen dan over weken moesten spreken als ze zag hoe hard het nu weer achteruit ging. Hij krijgt nu zwaardere morfine, omdat jij gisteravond zoveel pijn had. Vanmorgen was hij helemaal verward en praatte ineens over vroeger toen hij 9 was. Schijnt door uitdroging te komen, dat je geestelijke toestand ook achteruit gaat.
    Ik heb verder redelijk geslapen. Lenhard heeft me laten uitslapen en is er met Jayna uit gegaan om 8 uur. Jayna doet het trouwens zo goed! Is echt het zonnetje in huis 8) ! En maar lachen naar iedereen, lief spelen en heel rustig verder. Hebben we echt geen kind aan momenteel.

    Nou zal es effe kijken of ik op iedereen kan reageren. Er is flink geschreven, dus sorry voor wie ik vergeet!

    Robine: wat een lieve foto's van je meissie toch. Ze lijkt echt groot op die foto's! Soms hier ook wel van die dagen dat je echt dingen zoekt om dr te vermaken. Even in de box, dan in de wipstoel, op de grond met speelgoed of inde kinderstoel met iets te drinken of ene lange vinger, werkt altijd wel goed. Totdat ze weer moe is, en dan heeft mama even rust. Zijn jullie al uit over de opvang van Simba? Luca is nu bij lenhard's broertje hier vakbij. Heeft de tijd van z'n leven, want zij hebben ook een hond.

    Sappie: Lief he dat zwaaien. Wat leuk dat Lieke dat naar de tv ook doet! Jayna zwaait naar iedereen die dag zegt en weg gaat en naar zichzelf als ze zich in de spiegel ziet....haha! Mooie tuin trouwens hoor! was me toen helemaal niet zo opgevallen ;) !

    ooooh patatjes komen binnen, dus ik reageer later even verder.

    tot zo

    liefs
     

Deel Deze Pagina