November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Super dat het beter gaat met je moeder zeg. Zal haar ook wel goed doen om er even uit te zijn.

2. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Dus we zijn nu al met 2 Kel! Nu de rest nog!

Ennuh mn broer is net zo ''lomp'' als mn schoonzus en vind alles wel best..........vroeger toen hij haar nog niet had en hij op zichzelf woonde haalde ie altijd alles in huis wat een ander fijn of lekker vond, maar sinds dat kreng er rondhuppelt is hij ook een ''boer'' geworden. Lol. Van familie moet je t hebben he ;)

3. sappie

sappie Fanatiek lid

Ik doe ook mee ! Lijkt me echt leuk !

Liefs Sap

4. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    En dat zijn er al drie!

Sap
    Kel
    Robine

5. De lijst schiet al op zo ;)

6. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    robine als die af is en de plannen gaan 100%door en hij is online geef ik het gelijk hier door kunnen jullie keuren haha

7. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    Sap
    Kel
    Robine
    mirandao
    ik wil wel maar ligt er aan waar en wanneer

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Panda: Wat heeft Bastian het vannacht goed gedaan! We zullen nog maar niet te hard gaan juichen he, maar ik duim dat hij het zo volhoudt!

Sens: jeetje die Jaime die kwam vroeg. gelukkig wel heel vroeg, beter dan midden in de nacht ;)

Sappie: hoop dat de bloeduitslagen goed zijn, ik duim voor Lola en jullie.
    Jeetje die Lieke staat daar goed zeg!

Fajah: heerlijk he als alles weer aan kant is. Jij bent altijd de woensdag vrij toch?

Kelly: hmmzz Daynah ook weer tandjes. Aan de ene kant leuk, maar het doorkomen is idd niet leuk! Hoop dat ze snel omhoog schieten ;) Hier ook last van doorkomende tandjes. Tijdens de fles ineens huilen enzo.

Mirandao: suc6 met de website!

Robine: klinkt niet echt aardig die schoonzus van je. Dat mensen op zulke types kunnen vallen he ;)
    Maar wat fijn zeg dat het zo goed met je moeder gaat. Hopelijk gaat het op de open afdeling ook goed, dan is ze snel weer thuis! Ook fijn dat ze er dan zelf ook af en toe tussenuit kan.

Hier een moe dagje gehad. Wilde vanmorgen toen Kyllian ging slapen nog even op bed gaan liggen, maar helaas sliep hij maar een uurtje. 's Middags maar op pas gegaan, want dan houdt ik het beter vol om wakker te blijven hehe. Gewoon de auto gepakt en onderweg besloten naar Hilversum te gaan, ff wezen shoppen haha. Paar broekjes voor Kyllian gekocht, verder gewoon lekker wezen neuzen.

Voor de meeting geldt voor mij ook dat het eraan ligt wanneer het is aangezien ik met onregelmatige diensten zit. Misschien 2 data voorstellen?

9. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    avond mama's,

Milou kwam vanochtend maar weer eens om 10 uur...dus weer lekker uitgeslapen. Vanmiddag ff naar de ikea geweest en wat opbergdingen gehaald voor al dat speelgoed wat hier anders door de kiet heen ligt ;) Verder niet zoveel gedaan.

AM; jammer dat je vanochtend niet nog ff lekker hebt kunnen slapen, maar je hebt nu weekend toch?
    Sens; phoe Jaime had er zin in vannacht :rolleyes: hoop dat het eenmalig was voor jullie. Hoe gaat het eigenlijk met jullie kat?
    Sappie; wow wat kan LIeke goed staan zeg en dat gezichtje van d'r...prachtig :) . Ik duim mee voor Lola.
    Kelly; a bah..tandjes. Hier komen volgens mij de boventanden maar niet al teveel last..beetje verkouden maar ze slaapt verder wel goed. Gisteravond ff wakker geweest maar na 1 liedje een een aai over d'r bol ging ze weer lekker slapen. Succes ermee!
    Robine; jeetje klinkt idd niet al te aardig van je schoonzus, ik zou er ook niet tegen kunnen hoor. En wat fijn van je moeder!
    Mirandao; succes met je site!

Sap
    Kel
    Robine
    mirandao
    Annemonique
    Brennie

10. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    combell sitebuilder
    gebruikers naam sb048056
    code kwv495
    kun je als je wilt alvast kijken is nog lang niet af hoor maar geef maar vast jullie mening id voor mij ook de 1ste keer dat ik het maak

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Brennie: ja ik heb weekend! T/m maandag zelfs! Jij lekker aan t genieten van je vakantie? Uitslapen doeje iig al, heerlijk zeg! Hier is ie toch eccht standaard tussen 6 en 7 wakker om te drinken en daarna nog ff slapen tot uurtje of 8.

Mirandao: ik ga zo ff spieken!

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Miranda: ik krijg de melding dat het wachtwoord niet correct is.

13. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Sow da's lekker lang weekend...dan ben ik alweer aan het werk maandag :cry: . Ja we zijn lekker aan het genieten idd. Ben benieuwd hoe het milou volgende week afgaat als ze weer om 7.00uur uit d'r bed moet om naar het kdv te gaan :( zal we chagrijnig zijn dan ;)

Mirandao; ja ik ook

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Gaat veel te snel voorbij zo'n vakantie he :( Gaat Milou dan op het kdv gelijk weer naar bed?

15. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Nou ik ga slapen, mn ogen vallen nu echt dicht. Morgenochtend ga ik met Kyllian en zn vriendje en mama (van de zwangerschapscursus) voor het eerst vrij zwemmen, geen baby zwemmen dus. Ben benieuwd hoe ze het vinden.

16. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Veel plezier morgen AM! Weet niet of milou gelijk naar bed gaat daar...als ze moe is wel ...maar ik denk dat ze veel te veel ziet om te willen slapen :)
    Truste...

17. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    gebruikers naam sb048056
    code kwv496

sorry de laatste moest een 6 zijn het staat nu goed

18. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    annemo:ik ben idd altijd de woensdag vrij,maar ook de dinsdag.ik werk alleen de maandag,donderdag en vrijdag.veel plezier met zwemmen.

miranda:ik ga ook zo ff spieken.

robine:een meeting lijkt me ook leuk,ligt er voor mij dus ook aan waar en wanneer.

19. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    euh miranda ik kom er ook niet bij die site?hoe wel?

20. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem

Deel Deze Pagina