November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nou het gaat mij niet snel genoeg. Moet sneller kunnen.

Weltrusten.

Lfs

2. sappie

sappie Fanatiek lid

Ik denk dat het grootste probleem de onderbuikspieren zijn (althans bij mij) en die spieren zijn zoveel zwaarder om te trainen.

3. Dat probleem geldt voor hier ook :(

4. sappie

sappie Fanatiek lid

Gewoon door blijven gaan! Doe ik ook.

(nog maar 3 berichtjes :D )

5. sappie

sappie Fanatiek lid

en dat is 2

6. sappie

sappie Fanatiek lid

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

10.000 BERICHTEN

7. sappie

sappie Fanatiek lid

En nu ga ik dan maar weer (zal jullie wel vreselijk verveeld hebben :) :) :) )

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Whaaaaahh kwebbeltantes.

Zo kan ik toch niet snel bijlezen ;)

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Robine: nu bezig met je solli....spannend!

Kelly: jaaahhh Daynah gaat goed met lopen! Blijdorp leuk! Maar het zou idd gaan regenen het weekend :(

Sappie: ahhh wat lief die lammetjes! Krijg gelijk zin om ze te knuffelen ;)

Fajah: sorry hier ook geen c1000 zegels.

10. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    hallo daar,

Robine...je zit nu op je sollicitatie SUCCES!

Leuke foto's zeg van Pim en Julia :) :) Ideaal zoals ze daar wonen...ik zou het wel leuk vinden :D

Beterschap Kelly! En goed bezig Daynah!

Verder kan ik al neit meer lezen.........fajah je vroeg geloof ik hoe ik me voelde. Nou ik heb (nog) nergens last van. Beetje moe maar verders niets. Was bij Milou ook niet ziek dus hoop deze keer ook niet. Het begint nu wel langzaam door te dringen :)

Ga ff mijn man is klusser afkijken!

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Nou aangezien jullie zo graag kledingfoto's willen hebben heb ik mn best gedaan om een paar dingen op de foto te krijgen ;)

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Is alleen erg lastig met een dreumes die de boel overhoop komt halen :p

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Toch nog 1 nieuw zomersetje op de foto gekregen:

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Kelly ziek....beterschap meid! Maar je ligt vast al in je bedje.

15. sappie

sappie Fanatiek lid

Zoooo heeej AM jij bent weer flink aan het shoppen geweest! Leuke kleding, maar Kyllian ziet er altijd erg mooi en verzorgd uit.

Brennied; fijn dat je je goed voelt. Vind het heel fijn voor jullie dat het zo snel raak is!

Ik ga nog ff bankhangen.

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ohh Brennies post helemaal gemist door mn kledingspam ;) Maar gelukkig dat je je nog goed voelt, hoop dat de kwaaltjes je bespaard blijven. Bij Milou had je toch een zwangerschap met veel kwaaltjes?

Thnx Sappie :D Ik wil ook dat ie er een beetje netjes bijloopt, erg he :p

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ik zoek trouwens nog een rose t-shirt voor hm, al in het maar om Djurre te pesten want die heeft een hekel aan rose ;) Als iemand weet waar ik die kan vinden?!

18. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenavond meiden,

Zo Kel en Sap, jullie hebben de pagnina´s lekker vol geluld....haha.....goed zeg 10.000!

Sap: zoooo lieeeef die lammetjes! Erg schattig hoor. Heb respect voor je met maar blijven trainen van je buikspieren. Ik had een strakke buik, maar blubberbuikje komt nu weer tevorschijn hihi....

Kel: yoehoeeee....die Daynah gaat goed met lopen, super hoor! En nu hopelijk ook weer een goed nacht voor jullie!

AM: leuke kleren voor Kyllian zeg, zal m vast en zeker goed staan!

Robine: en hoe was de sollicitatie? Wel lekker dat je nu misschien ook nog keus hebt. Groot gelijk dat jullie de tv op internet besteld hebben, dat scheelt echt veel!

Fajah: mooi zeg dat Chris en meer verdient en een leuke baas heeft. Is het toch nog allemaal goed gekomen.

Brennie: fijn dat je je zo goed voelt, hoop dat je net zo'n zwangerschap mag hebben als bij Milou! Nog niemand iets verteld?

Mijn vader heeft tot nu toe een goede uitslag gekregen. Er zat een grote polyp in zijn darmen, die meteen weggehaald is. De arts kon bijna met zekerheid zeggen dat het niet kwaadaardig was, maar voor de 100% zekerheid moet het toch nog op kweek zijn en heeeft hij over 2 weken de uitslag. Verder nog 6 hele kleine polypen, die geen kwaad kunnen zolang ze niet groeien. Om de 2 jaar moet hij nu voor onderzoek en bij klachten eerder. Jeetje wat ben ik opgelucht zeg, en mijn ouders ook. Ze lieten het niet merken, maar hadden er toch slapenloze nachten van gehad.
    Vanavond na het eten nog ff bloemetje gebracht voor hun trouwdag. Vonden ze erg leuk.
    Jayna wordt trouwens ziek denk ik. Wil de hele dag niks eten, veel hoesten en wat schorre stem. Ik denk keelpijn. Slikken lijkt haar zeer te doen, de arme schat. Hoop dat ze wel lekker slaapt.

Nou ik ga zo ook mn bedje in, lekker lang weekend tm maandag!

Trusten, liefs Sem

19. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Ik kom er net trouwens achter dat ik binnenkort de kraamzorg wel eens mag gaan aanvragen. Moet hier voor de 16 weken, en dat schiet alweer op zeg! Vind het zoooo snel gaan deze tweede keer!

Deel Deze Pagina