November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Semmi: gelukkig goed nieuws van je vader! Ja 14 weken alweer, gaat snel he. Kan me nog niet voorstellen dat er hier straks een paar alweer een kleintje erbij hebben :D

2. sappie

sappie Fanatiek lid

AM; ik kan me voorstellen dat je wilt dat hij er netjes bijloopt, hier dezelfde gedachte.

Sem; meid wat fijn te lezen dat het goed is met je vader. Als de arts niet zeker was van de uitslag dan had hij vast niets gezegd dus we gaan er van uit dat alles goed is met je vader, pffffff gelukkig maar. Kan me voorstellen dat je opgelucht bent. Gefeliciteerd met de trouwdag van je ouders, lief dat je een bloemetje hebt gebracht
    En inderdaad 14 weken alweer, gaat echt supersnel.
    Heel veel beterschap voor Jayna, zo zielig altijd als ze ziek zijn.

Slaap lekker meiden en tot morgen.

Liefs Sap

3. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Was superleuk!
    Ben enthousiast! En de tandarts ook volgens mij!
    Volgende week dagje meelopen in de praktijk.

Als ik er ga werken krijg ik opleiding van 3 mnd en allerlei cursussen gedurende de tijd dat je er werkt. Je wordt bijna zelf tandarts,............zoveel mag je al gaan doen dan.

Maar goed ff de praktijk afwachten maar.

ga slapen!

Sem: Ben blij voor jullie! :)

Liefs

4. sappie

sappie Fanatiek lid

Wow super Robine! Klinkt erg goed! Ben blij voor je.

Liefs Sap

5. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Wat goed zeg Robine! Klinkt erg goed! Heel veel succes er verder mee! Ben benieuwd hoe je de praktijk gaat vinden!

Nou, ga nu echt mn bed in, was nog ff rond gaan surfen voor kinderbedden, maar kan mn ogen nu bijna echt nier meer open houden, trusten meiden!

Liefs Sem

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Super Robine! Hoop dat dit de baan voor je is! Spannend om en dagje mee te lopen :)

Truste Semmi, ik ga ook naar bed.

Morgen heeft Kyllian een mini-meet met Jill en Jaime....hij heeft er zin in! :D

7. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Veel plezier Kyllian, Jill en Jaime!

Haha, da's lastig surfen met de ogen dicht, Semmi. Lekker geslapen?
    Wat fijn dat het goed is met je vader.

Robine: dat klinkt positief! Ben benieuwd hoe het dagje meelopen gaat. Is leuk werk hoor, mijn moeder is tandartsassistente. ;)

Wat lief Sappie, die lammetjes.

Fajah: eigenlijk dus goed dat Chris ontslagen is he, nu heeft ie een leukere baas die beter betaalt.

Annemonique: voor roze moet je waarschijnlijk naar de meisjesafdeling want voor jongens zie ik alleen maar legergroen, grijs en andere zogenaamde stoere kleuren. :rolleyes: Ik ga straks even de stad in, zal wel even voor je kijken.

:) Ik heb eerlijk gezegd lichtelijk de kriebels gekregen van die twee meisjes (Sterre en Bente) van mijn nicht. Helemaal geen tijd voor nu met al die reizen in het vooruitzicht. En dan moet er ook nog verhuisd worden (als we ooit een huis vinden :( ).

8. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmorgen!

Jill, Jaime en Kyllian, veel plezier vandaag samen!

Panda: haha bij jou ook al de kriebels bij het zien van weer zulke lieve kleine beebs. Zijn jullie op zoek naar een huis in de buurt? En willen jullie dit jaar nog verhuizen?

Hier een redelijke nacht gehad. Gisteravond werd Jayna om 23.00 uur huilend wakker en had ze koorts. Ze heeft ook een hele vervelende hoest. Ff droge luier, wat drinken en een zetpilletje en ze ging weer slapen. Om 24.00 uur weer wakker, weer huilen en hoesten, dus maar weer ff wat drinken en daarna gelukkig weer slapen, tot vanmorgen 8 uur, dus dat viel me alles mee. Nu heeft ze geen koorts meer. Eten wil ze nog steeds niet, drinken gelukkig wel. Ze is nu me dr buggy aan de wandel met ernie er in, dus gaat wel redelijk.
    Vanmiddag komt mijn nichtje van 11 op visite.Dat is de dochter van min zus waar ik geen contact meer mee heb momenteel. Mijn nichtje nam vorige week zelf contact met mij op en miste ons en Jayna zo. Heb haar nu 7 maanden niet gezien. Wonder boven wonder mag ze van mijn zus komen. Mijn zus zet haar hier af, maar komt niet binnen, en ik breng haar weer thuis. Beetje vreemde situatie, maar ben blij dat ik mijn nichtje weer zie.

Fijne dag meiden en tot later!
    Liefs Sem

9. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Jeetje wat een rust hier......
    Ben ff rekeningen aan het betalen via internet bankieren. Jayna slaapt sinds 11 uur. Kan ik mooi nog ff wat in huis doen. Hoop dat ze even goed slaapt, anders is de dag nog wel heel lang voor dr, helemaal nu ze niet echt fit is.

doei,xxx

10. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Hier een vreselijke nacht,Yorben die steeds lag te huilen en 2 keer zn bed heeft ondergespuugt.heerlijk hoor :(
    Ik ben het zooo zat nu,ik bel straks naar het zkhuis of ik al terecht kan,dit hou ik niet lang meer vol.En Yorben ook niet denk ik,hij heeft echt pijn ,hij jammert gewoon.

11. Middag,

Hier een redelijke goede nacht gehad. Daynah werd alleen om 5.30 uur wakker. Heb ik haar bij ons in bed gelegd en heeft ze nog tot 8.00 uur geslapen. We zijn hier lekker aan het snotteren en hoesten :(
    Daynah wilde net alleen niet echt slapen, maar dat goed ook moeilijk met een verstopt neusje. Heb ik haar bij ons in bed gelegd en ben er even bij gaan liggen en binnen 5 min was ze vertrokken. Kleine deugniet.

Vanavond weer even gaan sporten anders ben ik heel de week niet geweest. Me broer komt ook even op visite. Gaan we iets leuks maken voor me moeder voor als ze 50 wordt. Ga vanmiddag even een grote kaart kopen en daar gaan we in zetten dat we in in juli 10 dagen weggaan met wat foto's erbij van Egypte.

Fajah: Ach gossie arme Yorben. Heb je al gebeld naar het zkh? Kan je al terecht?

Sem: Jayna ook ziek. Ook zij moet weer beter zijn voor CP hoor. Anders wordt het een lekker ziekenboegje daar.
    Fijn dat het allemaal goed was met je vader. Is toch weer een opluchting.

AM: Wat een leuke kleertjes zeg. Hmmmm een roze shirt. Denk ook op de meisjesafdelijk maar dan wordt het echt voor een meisje. Veel plz met Jill en Jaime en hun mama's.

Robine: Wat goed dat het gesprek goed is verlopen. Ben benieuwd als je een dagje heb meegedraaid, maar de 1ste klik is het beste. Ik zou zelf ook nog wel even wachten op het andere gesprek kan je een beetje vergelijken. Komt vast helemaal goed. Jij ook veel plz vandaag met Jaime en Kyllian.

Panda: Kriebels gekregen. Wanneer kunnen we de 2de bij jou verwachten?

Sap: hihihihihihihiihi heb jij het 10.000ste bericht geplaatst........heb ons onzin gesprekje toch nog geholpen ;) Ook nog je buikje getraind. Ik niet meer gisteren ben eigenlijk lekker naar bedje gegaan. Vanavond maar extra hard me best doen.

Brennied: Dringt het nu eindelijk tot je door dat je zwanger bent. Heerlijk gevoel weer. En die moeheid heeft volgens mij elke vrouw wel die zwanger is, maar als het daar bij blijft dan is dat super toch?

Ga er weer van door. Hoop dat Daynah nog even een uurtje blijven slapen, dan ga ik mss ook een uurtje nog liggen. Erg eigenlijk :oops:

Lfs Kelly

12. AM, Sensee en Robine: jullie gaan toch wel spammen heh. Ik wil foto's zien van jullie meet......

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Panda: dat is lastig, kriebels maar het kan nog niet :( Al in gedachten wanneer jullie wel voor een 2e kunnen gaan?

Semmi: jeetje wat een rare situatie met je zus en je nichtje. Toch veel plezier met iig je nichtje. Kan me voorstellen dat ze Jayna gemist heeft.

Fajah: en kun je eerder terecht? Zielig dat ie er zoveel last van heeft.

Kelly: leuk de voorbereidingen voor je moeders verjaardag! Heerlijke jonge oma nog :D Mijn moeder is 63.

Nou hier weer terug van de date. Was leuk om Jaime, Jill en de mama's weer te zien! :) Kylljan was gelijk in de auto in slaap gevallen en ligt nu op bed.
    Foto's ga ik er zo afhalen, maar was wel lastig om 3 actieve dreumessen op de foto te krijgen...maar gata om het idee he ;)

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Met zn allen...

15. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    He Jill waar ga jij naartoe?

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Toen waren we nog met zn 2....

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Even naar de kinderboerderij waar ook hele lieve lammetjes waren....en een nep-boehhhh.

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Jill met dr mooie staartjes!

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005