leuke foto's AM! Ik heb er dus geen gemaakt.... Kom zo ff posten ga eerst ff chiel thee brengen. Hij is toch best ziek, heel wit en had ook gespuugd... tot zo!
Zo er waren flink wat pagina's bij zeg! Gister tot laat gewerkt dus kon niet online komen.. Vanmorgen begon goed. Kreeg een bekeuring stond langs de bushalte.Lullo's wilden me wegslepen gelukkig belde de buurman me mobiel. WEl een boete van 60 euro voor bij bushalte stiltstaan ipv 40 voor fout parkeren. Was echt boos op die lullen. Was erg gezellig vanochtend! Ook nog ff de lammetjes gezien en de kids (en moeders) schrokken zich rot van de varkens die ineens ruzie kregen. Kel hoe voel je je? Al wta beter? En daynah dus ook flink aan het wandelen! Goed zo kan ze straks lekker lopen als jullie naar cp gaan. Fajah arme yorben weer ziek. Ik zou gewoon vaak bellen naar het ziekenhuis, iedere dag. Wat ik zei bij mij heeft het geholpen. Ze vonden me irritant worden en er viel eentje uit. Sem Hoe is het met Jayna? en wat een rare situatie joh met je zus en je nichtje echt vaag zeg. Zielig ook voor dat meiske zeg die dan contact op neemt met jullieo mdat ze jullie mist. Nou chiel is dus ziek. Ligt in bed al de hele dag. Hij was goed wit en had dus ook gespuugd zag er niet uit toen hij ff beneden kwam. Net boodschappen gedaan dus dat is ook weer binnen. Jaime zit nu de smurfen te kijken heeft ze volgens mij nog nooit gezien ze vindt ze wel leuk lijkt het. Dit weekend wordt trouwens rotweer had ik gehoord...beetje balen. lfs
Leuke spam van Jill, Jaime en Kyllian! Fijn dat jullie een leuke ochtend hebben gehad! Hebben de dreumesjes bij elkaar de er een lekkere bende van gemaakt? Haha... Fajah: ach die arme Yorben zeg, wat zielig dat ie nu zoveel last heeft. Hoop voor je dat jullie eerder terecht kunnen. Wanneer moest je anders ook alweer? Kelly: Daynah het deugnietje dus, lekker bij jullie in bed slapen....haha! Goed hoor dat je vanavond weer gaat sporten. Ik ben benieuwd wat je moeder straks van de verrassing gaat vinden, ze zal vast superblij zijn! Onze kids moeten idd over 2 weken niet ziek zijn! Sensee: jeetje wat een kl*te zooi zeg met die boete voor bij de bushalte stilstaan, zonde van t geld! Mijn nichtje zal zo wel komen. Jayna heeft anderhalf uur geslapen,dus niet langer als anders nu ze ziek is. Net weer geen boterham gegeten en 2 hapjes van dr koekje. Als ze zelfs het lekkers laat staan, is ze echt niet lekker. Nou, ga ff bakje thee drinken, tot later! Liefs Sem
zoals Sens en Am al schreven was t erg gezellig vanmorgen met zn 3en en de kids. ff Beestjes gekeken en de kids lekker gespeeld. Bij thuiskomst is Jill toch nog in slaap gevallen en ligt nu nog te slapen........heerlijk. Vannacht heeft ze hele nacht tussen John en mij ingeslapen, want ze was helemaal hyper en liep gisterenavond om 23uur nog te stuiteren. Volgens mij had ze wel ergens last van of wilde ze gewoon een nachtje bij ons slapen. Nou in ieder geval slapen wij dan dus echt niet he, zo een heet lijfje tegen je aan en draaien en overdwars liggen. John en ik zijn bekaf, al 3 nachten op rij houdt Jill ons lekker bezig. Sprongetje? Straks nog ff naar tuincentrum toe nieuwe plantjes voor de visjes kopen en vissenvoer. Kan Jill weer ff naar de geitjes daar kijken, altijd leuk t Weekend druk met verven en tenniscompetitie......althans als t weer het toe gaat laten. Sens: Arme Chiel, dus echt ziek. Beterschap! Panda: Hahaha de kriebels voor een 2e. Wat je schrijft, eerst maar ff lekker rondreizen en dan weer verder kijken. Wanneer gingen jullie die grote reis nou maken? Ben je je al aan t voorbereiden? Sem; Das zeker een vreemde situatie van je zus en nichtje. Nou ja als dit de oplossing is en julle er beiden vrede mee hebben zou ik t mooi zo laten, toch!? Weet je zus al dat je een 2e verwacht? Arme Jayna, dus ook een beetje aan t jammeren en snotteren......... Fajah: Ik heb met Yorben en jullie te doen. Zo zielig als t mannetje zoveel last heeft. Hoeplijk kun je eerder terecht bij de KNO arts, dit is ook zielig voor hem. Fijn dat Chris alweer helemaal gesetteld is bij zn nieuwe werkgever! Kel: Wat zal je mama verrast zijn dadelijk als ze 50 wordt! Superleuk om te gaan verrassen he......ben je vast erg benieuwd naar dr reactie. Daynah ook lekker een vroege vogel aan t worden, hahaha in CP gaat ze maar vast voor de tv dan hoor of dekt ze de ontbijttafel maar, dan slapen wij wel ff door. Ik verveel me nu Jill slaapt. Huis is schoon, kleding gestreken, wasjes gedraaid, financieen geregeld, eigenlijk niks te doen...........schijnt t hoogst haalbare te zijn he, NIKS doen..........ben t alleen niet meer gewend. Ga maar ff de vissenkom boenen, dat moet dan nog wel gebeuren. Liefs
Nou lekker dan,ik heb net gebeld naar het zkhuis en de KNO arts die Yorben zou helpen heeft pas begin juni tijd en plaats vrij,nou je denkt toch niet dat ik daarmee akkoord ben gegaan,heb gezegt dat het echt nodig is bij Yorben en dat er niks mee te beginnen is op sommige dagen. Nou nu hebben ze een andere KNO toegewezen aan me en daar word hij 23 april door geopereerd,kan me niet schelen welke dokter het doet ,als het maar snel gebeurd. Het is nog wel ruim 2 weken,maar das beter dan pas in juni toch.Ben wel blij,nu kan ik aftellen. Als ik dus zelf niet had gebeld,had het nog heel lang kunnen duren Leuke foto´s van de meisjes met Kyllian.
Vanmiddag is Kim nog even op visite geweest met Mex en Timo,was weer erg gezellig,heb een paar foto´s gemaakt,zal ze vanavond even spammen,ik heb ook echt de kriebels bij zo´n mini-mensje.
Wat een leuke foto's van Jaime, Kyllian en Jill. Zo te zien was het erg gezellig. Fajah: Toch wel fijn dat hij nu snel geholpen kan worden. Nog even volhouden. LIS: Je heb toch nu verlof? Geniet ervan. Robine: Ook bij jullie weer een gebroken nacht. Balen hoor. Mss idd een sprongetje. Enne ik zorg wel dat de tafel gedekt is in CP. Wij zullen ws wel als 1ste wakker zijn. Sem: Was het nog gezellig met je nichtje? Ach arme Jayna ze is echt niet lekker. Is toch niet zo heel erg als ze een keer wat minder eet, als ze maar wel genoeg drinkt. Sensee: Balen zeg van je bekeuring. Kan me voorstellen dat je boos werd. En Chiel ook al ziek. Volgens mij heerst er echt een griepje. Verder kan ik al niet meer teruglezen door de leuke spam. Ik ga beginnen met koken. Heb besloten om toch nog maar even niet te gaan sporten. Heb knallende koppijn en vanavond ook visite, dus volgende week zal ik me wel weer beter voelen gaan we er weer 1000% tegenaan. Lfs Kelly
Nou ja wat een raar kind heb ik eigenlijk. Ben een maaltijdsalade aan het maken met Grana Padano kaas en die zit Daynah zo uit het vuistje te eten. Is best een pittige kaas en ze vindt het heerlijk joh. Net de moeder die alle kaasjes lekker vindt
Hihihi die Daynah zo lekker smullen van de kaas,lief toch. Wij gaan zo frietjes eten met fricandel en ribster. Frituurpan staat aan.Lekker slecht vandaag.
Sens: beterschap voor je ventje! Had ie geen last gehad van onze kids? Wordt idd rotweer het weekend Semmi: ach Jayna toch wel ziek, ook voor haar beterschap. Was het gezellig met je nichtje? En heb je je zus nog gezien? Robine: haha niets te doen? Komt hier echt nooit voor, ben nu nog wasjes aan het draaien Fajah: gelukkig kon het toch nog in april. Waar blijft de spam? Kelly: hihi Daynah dol op kaas. Kyllian vindt kaas ook heerlijk, maar dat heeft ie toch echt niet van zn mama
Fajah, heerlijk frietjes, moet toch keer kunnen hihiihi. Robine, mooi dat je gesprek zo goed ging en je volgende week al meeloopt! Sappie, leuke foto's van de lammetjes schattig hoor. Wat woont je zus er mooi zeg. Panda, hahah jij ook kriebels, blijft mooi he de baby's. Kelly, haha die Daynah lekker smullen van de kaas. Voel je je al wat beter? Am, erg leuke foto's dus een geslaagde morgen? Sens, Beterschap voor je man. Verder weet ik zo niet meer...sorry voor wie ik vergeet! Vanmorgen gezellig op visite geweest bij de buurvrouw, ze hebben 2 meisjes van 2en half en half jaar oud. Toen de hele kamer verbouwt hahaha, dennis kwaad dat ik had geschoven met alles hihihi. Jayden huilt boven dus ga ff naar hem toe en dennis komt terug, heeft een fitnessapparaat opgehaald net zo gek! Fijne avond!