robine:helemaal nog vergeten te reageren op je solli. Wat geweldig dat je zo enthousiast bent en de tandarts wss ook. Ben benieuwd hoe je het gaat vinden,wanneer ga je een dag meelopen?
Fajah: Leuke kleertjes hoor. Heb je toevallig een hempjes tic voor de jongens ? Zie dr wel heel veel voorbij komen. Meelopen volgende week ergens......office manager zou me bellen voor een afspraak. Charissa: Mannen zijn nooit zo dol op veranderingen in huis he!? Hier moet ik t ook uit mn hoofd laten hoor Gaat Dennis aan de fitness? Wij zijn begonnen met verbouwen. John heeft morgen vrij dus gaat dan de muren witten en vanavond gaat de tv van beneden naar de slaapkamer. Ga hem ff helpen, want zn kledingkast moet ook opschuiven en dus leeggeruimd worden. PFFFFFFF dit gaat weer nachtwerk worden ben ik bang. Jill heeft weer een record neergezet vanmiddag! Geslapen van 1330 tot 1700, omdat ik dr wakker heb gemaakt hoor, anders sliep ze volgens mij aan 1 ruk door. t Kind is enorm van slag, weet alleen niet waarvan.........sprongetje mss toch. Ga klussen! Tot morgen!
Robine, nee Dennis is er niet dol op en ik wil het liefs elke maand veranderen ja hij wou niet helpen dus ben ik zelf maar aan de sleep gegaan. Ja hij wil thuis gaan fitnessen, hij heeft al shakes gekocht...hij komt geen gram aan....weet niet wat die jongen heeft vervroegde midlife crisis whahahaha Oh jullie druk aan het klussen, wat een werk dan he. Meestal kom je van een in het ander haha Succes! En wat kan Jill slapen zeg Fajah, erg leuke kleren, leuk weer dat zomerkleding, mag van mij wel heerlijk =P~ Ik ga ff all you need is love verder kijken en dan op tijd slapen, morgen 6uur weer op...oh wat haat ik weekend werken nu! Ff doorzetten en na het verlof solliciteren.
Goeieavond, Leuke foto's van de minimeet...Kyl had het zeker wel naar zijn zin met 2 meiden Beterschap voor de zieke meisjes Jayna en Daynah en kerel Yorben! Fajah, je hebt nu idd een datum...wat een eikels om maar niks te laten weten zeg. Je moet echt overal zelf achteraan gaan. Robine, flink aan het klussen nu? of is de kledingkast al leeg Gelukkig is John morgen vrij en kunnen jullie dan veel doen. Hopen op een rustige nacht van Jill....klinkt idd als een sprongetje (verrekes veel herkenning als wat Milou pas had) En wat goed dat je zo enthousiast bent over de sollicitatie..succes! Semmi, was het gezellig met je nichtje? Ben ook wel benieuwd of je je zus helemaal niet gesproken hebt? Charissa, wow da's vroeg op voor de zaterdag Kelly, een lekker sportvrij weekje gehad maar als je niet lekker bent kun je beter ook niet gaan. Hoe gaat het met Daynah? Hier ook een echte kaasliefhebber...ze zegt ook echt KAASSJJ Wij gaan morgenvroeg nog een laatste test doen voor alle zekerheid (m'n vriend gelooft het nog steeds niet echt ). Er zal dan een goeie streep komen, als het goed is. Dan het shirtje bestellen en waarschijnlijk nog tot de 18e/19e geheim houden Aan de ene kant wel leuk maar zooo moeilijk vooral tegen m'n zussen en ouders. Trusten vast!
Ahhhh Brennied zit goed joh! . Hoe voel je je? Charissa wat zijn shakes? Leuk je huis verandert. zou ik ook wel willen kan alleen niet veel.. . Robine oh oh schiet het op met de verbouwing verhuizing? En wat heeft Jill lang geslapen zeg. Jaime had een uurtje geslapen, lag er om 19 uur weer in was te moe. En idd gewoon een sprong... Fajah flink geshopt volgen mij! Lief die kleertjes met tijgetje en winnie. Lieve mex, al vind ik het nog een jongens naam maar komt doordat een vroegere vriendin van mij een jongen heeft die mex heet. heeft je vriendin een ketting van jou om? En ik las timo en yorben...haha dacht eerst de timo van saskia. Grappig nog trouwens dat oude bekenden meelezen, zo zag ik net.. Michiel ligt nog op bed gezellig heh? Oh en voor IEDEREEN! Zou geen ambtenaar cultuur zijn als ik niet volgende mededeling zou doen. Van 6 -13 april jeugdtheaterdagen. ook erg leuke voorstellen voor kids 2+. Kan met Jaime makkelijk, maar Jaime is vrij rustig. Maar goed voor wie het leuk vindt...goeie tip. Ik wil even kijken of we naar amstelveens poppentheater gaan. Ging ik ook heen toen ik klein was. Komstraks nog wel ff kijken. lfs
Sens, Dennis komt nooit wat aan en hij kan eten wat hij wil dus heeft hij nou shakes gekocht waar je van aankomt. Brennied, knap hoor dat je het nog 2 weken geheim kunt houden voor je familie (k' zou het niet kunnen ) bij beide keren meteen gebeld.
Robine:druk aan het klussen dus,succes. Ik heb een hempjes tic ja hahahha,vind ik zo schattig bij die kleine mannetjes. Sens:Nee Kim heeft geen ketting van mij aan op de foto. Brennie:het joh,jij bent gewoon echt zwanger hoor Hey denken jullie ook nog weleens aan Door?Hoe zou dat nu toch gaan met haar? Zou ze al weer een kindje hebben?
Een hele goeie morgen.....................mijn vriend geloof het nu ook Er kwam al een vette streep terwijl de test nog niet helemaal doorlopen was dus VET ZWANGER! Maar aangezien ik nog eigenlijk niks voel maakt dat het zo onwerkelijk. Net hebben we het shirtje besteld wat met een week binnenkomt. Knalroze met fel blauwe letters. Voorkant: JOEPIE ! achterkant: ik word een grote zus ! Fajah, ik zat nog niet bij jullie op het forum in de tijd van Door. Maar heb wel begrepen dat het een hele moeilijke tijd moet zijn geweest en, waarschijnlijk, nog is voor hun. Sens: hoe is het met chiel? Bij de zwangerschap van Milou was ik dus 30 kg aangekomen, dit moet nu echt anders. Ik ga het iig proberen.......alles ga ik doen om maar zo min mogelijk last van mijn bekken te kunnen krijgen. Vanmiddag naar een showroom voor een evt. nieuwe badkamer bij ons. Spannend....fijn weekend allemaal!
Whoehoe Brennied, t is echt waar! Een sinterklaas baby in aantocht! Gisterenavond tot laat bezig geweest(1 uur). Kasten verschoven op de slaapkamer en de tv van beneden losgekoppeld zodat ie straks na t verven naar de slaapkamer kan. Vanmiddag worden de woonkamer muren geschilderd, toch handig een schoonvader die schilder is en dan is vanavond hopelijk alles klaar om de tv vanaf maandag op te kunnen hangen. Hebben we weer 2 tv's over.........een grote en een kleine, maar je krijgt er op MP niks voor. John zei al we bewaren ze lekker tot t EK, kunnen we de hele tuin volbouwen met TV's aangezien t hier altijd voetbal kijken is vanwege groot scherm....... Ga ff douchen en aankleden. Fijn weekend allemaal! Liefs
Jeetje robine tot zo laat bezig geweest. lachen tv's in de tuin met ek...hihi. Brennied goed hoor! Je gaat het vanzelf wel voelen joh! Leuk dat shirt voor Milou. en wist niet dat je zoveel was aangekomen joh. Ik was er bijna 25 aangekomen volgens mij en vond dat al extreem veel. Chiel lijkt iets beter gelukkig maar. Fajah ik denk ook nog wel eens aan door. Hoop dat alles goed gaat met haar. charissa hihi die shakes heeft chiel ook maar dan voor spiermassa ofzo. Neemt ie nadat hij heeft gesport altijd een chocoshake..haha. Hier uitgeslapen. Jaime werd om tien voor half tien wakker. Ik ga zo ff een speelgoedserviesje voor dr halen. Vind ze zo leuk op kdv. wat een rotweer trouwens...bleh lfs
Sens: Jamie tot 10 voor 10 geslapen!WOW, dat is lekker! Hier weer gewoon 7 uur hoor......., nu ligt ze er lekker weer in. Ochtendslaapie. Verf is er nog niet, kunnen nog niet aan de slag. John zn vader zal elk moment wel komen, irritant, nu slaapt Jill en hadden we kunnen verven.....straks loopt ze natuurlijk weer met de verfkwast in de rondte hahaa. Liefs
robine:succes met verven straks. Sens:aaah leuk een serviesje.zijn jullie nog lang doorgegaan gisteravond op msn? Yorben heeft ook tot half 10 geslapen,eindelijk weer eens na al die slapeloze nachten de laatste tijd. Brennie:Zie je nou wel;je bent gewoon heel erg ZWANGER
Brennie: haha, zie je nou wel dat je zwanger bent! 30 kilo is wel veel maar ja, je kunt er niet zo veel aan doen he. Wie weet wordt dit een heel andere zwangerschap. Robine: al aan het schilderen? Vindt Jill vast leuk... Canada is over een maand en Australie/NZ eind juni. Er valt niet veel aan voor te bereiden, moet alleen voor de zekerheid informeren of Bastian vaccinaties moet hebben. Lijkt me niet. Sens: rotweer? Hier schijnt de zon. 8) Jeugdtheater...nee, lijkt me geen goed idee met Bastian. Die kan niet eens 5 minuten naar Nijntje kijken. Charissa: hihi, da's wel een beetje vroeg voor een midlife crisis. Semmi: we moeten voor 1 juni uit onze huidige woning maar iets kopen voor die tijd zal niet meer lukken. Dus zo snel mogelijk. Wat een rare situatie met je nichtje. Wel lief van haar dat ze zelf contact heeft opgenomen. Kelly: haha, die Daynah, lekker bij papa en mama slapen. Voorlopig komt hier nog geen 2e, dat komt echt helemaal niet goed uit. Leuke foto's Annemonique. Geen idee wanneer we voor een 2e gaan. Waarschijnlijk pas als we een huis hebben gevonden. Bastian ligt te slapen, ben het helemaal niet gewend. Straks naar buiten, de zon schijnt hier. Heerlijk!
Zo serviesje is binnen. 9 euro bij de bartsmit geen geld toch. Heel leuk ding met dienblad erbij . Brennie wat een leuke foto's en idd Lenn is ook al zo groot! Erg leuk je nieuwe banner! Panda ik ben jaloers dta bij jou de zon schijnt hier is het af en aan regen....vanochtend was het nog erger. Robine tien voor half tien sliep ze. Nou ook lekker hoor. Is je verf er al? Ik zie Jill al helemaal rondlopen met dr kwast. Fajah denk uur of twaalf gister. yorben heeft ook flink uitgeslapen zeg! Heerlijk. Hoe is het weer bij jullie en gaan jullie nog wat doen vandaag? Oh meiden er is hier zoiets ergs gebeurd... . Michiel had een harde externe schijf voor het thuisnetwerk een tijdje terug gehaald. Alle foto's hadden we op dat ding gezet want die nemen zoveel ruimte in. Jullie voelen m al aankomen heh. Donderdag toen chiel thuiskwam rook hij al een brand/schroei lucht. Toen ik laat thuiskwam rook ik het ook nog. Ging gewoon niet weg die pestlucht. Ik ben gister al gaan ruiken en dacht al dat het uit een van die dingen kwam, maar nu wilde chiel die harde schijf aanzetten en is die dus doorgebrand of iets. Erg heh? Alle foto's van jaimerdepeem, afgelopen vakanties, kerst etc....kan wel janken... lfs van een verdrietige linda
De schade valt mee gelukkig. Op een externe harde schijf hadden we een back up gemaakt van de foto's tot 2 december 2007. Alles daarna tot begin maart is wel weg... Michiel is vet pissig want het ding was echt nog maar 2 maanden oud..
heeej meiden, Robine: druk aan het verbouwen dus, jullie zijn er straks helemaal klaar voor om de mega tv te plaatsen! En feestje bouwen met alle tv's er bij in de tuin met het EK, gezellig toch! Kel: hihi, Daynah aan de lekkere kaasjes, ze lust wel veel aparte dingen he! En een keer niet sporten geeft toch niet, volgende week weer vol goede moed! Brennie: zie je wel, gewoon VET zwanger, joehoe! Leuke banner hoor! Ben benieuwd naar het shirt straks. Lenn is idd alweer groot geworden. Fajah: lekker geshopt zie ik. Nu nog lekker zomerweer en Yorben is weer van een mooie collectie voorzien! Wat een schatje is mex trouwens! Sensee: jeetje wat balen zeg van de harde schijf. Hier moet ik ook nodig alle foto's weer es op dvd zetten, er kan zomaar iets gebeuren. Gelukkig viel de schade nog mee, maar toch, niet leuk! Charissa: jij dus ook de kamer aan het verbouwen. Blijft leuk he! Heb je al een duidelijke buik? En voel je het kindje vaak schoppen? Panda: vervelend dat jullie nog geen ander huis hebben. 1 juni schiet straks al op, heel veel succes ermee! Gister was het erg leuk met mn nichtje. Jayna vond het super en had dikke lol met haar, ondanks dat ze niet lekker was. Mijn zus bleef om de hoek in de auto zitten, dus niet gezien. Voelde wel een beetje vreemd. Ik denk dat ze nu wel via mn nichtje weet dat ik weer zwanger ben, maar hoor niks van dr. Jayna was vanmorgen om 6 uur wakker. We wisten niet wat ons overkwam. Ff flesje melk gegeven en toch maar weer naar bed gebracht. En daarna wisten we weer niet wat ons overkwam, want sliep ze uit tot half 10! Da's acht een record voor haar! Nu ligt ze weer sinds half 2 op bed, lekker slaapkoppie dus vandaag. Nou, ga ff wat drinken, lekker weertje trouwens hier hele dag zon! Liefs Sem