November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sens: Wat irritant zeg..........dat was dus de lucht die in je huis hing! Dus toch een brandlucht. Album had je ook nog niet gemaakt zeker? Heb hier alle eerste maanden op een schijf gebrand en in een album zitten, de rest is ook allemaal bijgehouden in een album, maar toch klote als je toch een deel kwijt bent.

Sem: Nou ja, je zus bleef in de auto om de hoek! Hoelang heeft ze daar gezeten dan? Uurtje? Vreemd hoor. En Jayna een lekker slaapkoppie dus vandaag.

Panda; Wow volgende maand al naar Canada. Familiebezoek?!?! Hoelang gaan jullie? Gaaf hoor, wel een eind met Bastian op schoot! Of heb je een mandje oid kunnen regelen?

Brennied: Lief die fotos van Milou en Lenn. Inderdaad alweer een flinke kerel hoor. Die kleine van mn broer begint ook alweer bijna aan dr fruithapje.......is alweer bijna 3 maanden dus nog een maandje. Time flies.

Hier is alles gewit, Jill nog redelijk in toom kunnen houden en ff weggeweest dus ging opzich wel. Nu vanavond ff alles naar boven sjouwen en dan is t klaar voor aanstaande maandag, dan kunnen de spullies komen :)

Tot later meiden

Liefs

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Brennie: haha weer een test gedaan, meid je bent gewoon echt zwanger! :D Nogmaals gefeli! En mooie banner!
    Lieve foto's van Milou en Lenn :)

Fajah: hihi een hemdjestic. Moet het wel mooi weer worden he ;)

Robine: wow lekker laat nog bezig geweest. Tja het moet af he ;) Idd handig een schoonvader die schilder is, hier is ook het hele huis zowat door hem egschilderd ;) Scheelt ook een hoop kosten voor verf enzo :p

Sens: jeetje wat lang heeft ze weer uitgeslapen! Hier ging het ook erg goed, hij werd om half 7 wakker, fles gehad en weer tot half 9 geslapen.
    Wat erg zeg van die harde schijf, daar ben ik altijd zo bang voor. Moet ook snel weer wat op dvd zetten.

Panda: waarom moeten jullie de woning uit? Of had je dat al eens verteld... Nu via de woningbouw bezig voor iets tijdelijks?

Semmi: jeetje lijkt me idd een heel vreemd gevoel als je zus zo dichtbij is. Gelukkig was het gezellig met je nichtje, lijkt me voor haar ook geen fijne situatie.
    Jayna ook heerlijk uitgeslapen, echt uitslaapdaggie dus vandaag :)

Hier vanmorgen lekker uitgeslapen, mocht nog ff in bed blijven liggen van Kyllian en papa. Vanmiddag met Kyl nog naar zn vriendinnetje geweest en toen zat de regenachtige dag er weer op.

3. sappie

sappie Fanatiek lid

Hoi hoi,

AM; wat lief dat je even lekker in je bed mocht blijven liggen van Kyllian en zn papa. Hebben mama's af en toe even nodig he. Hier heeft het alleen vanochtend geregend. Vanmiddag konden we genieten van het zonnetje.

Robine; waarschijnlijk ben jij nu aan het sjouwen met jullie spullen. Fijn dat de muren weer lekker fris en mooi wit zijn.

Sem; wat een raar idee dat je zusje om de hoek stond. Hoe hebben jullie de afspraak gemaakt dan dat je nichtje kwam? Heeft het meisje zelf gebeld. Jammer dat dingen soms zo bizar lopen. Wel fijn dat het gezellig was met je nichtje.
    Jayna lekker geslapen tot 09.30 zeg, heerlijk. Hoe gaat het nu met dr?

Sens; balen zeg joh van jullie foto's. Gelukkig is de schade beperkt gebleven. Hoe gaat het met Michiel? Alweer een beetje beter?

Panda: heerlijk he dat Bastian lekker lag te slapen! Nog genoten van het zonnetje?

Brennied; wowie echt superzwanger! Wat een coole banner zeg. Nu lekker genieten meid. Leuke foto van Milou samen met Lenn.

Verder kan ik niet lezen...

Wij hadden gisterenavond bruiloft van mn nichtje. Was niet geslaagd. De band bestond uit 2 ouwe lullen van 60 jaar ofzo en kregen geen mens de dansvloer op. Mijn nichtje zat er van te huilen. Echt sneu. Maar ja zelf gekozen voor de band natuurlijk.

Zal zo ff spammen van Lieke die een toetje eet. Lachen...

Ik ga gauw verder, Robine zit me te bestoken met heeeeeel veeeeel irritants :) .

Liefs Sap

4. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ben dus niet aan t witten sap! maar jou aan t pesten!

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Wie hebben er zin om mee te gaan naar dierentuin Blijdorp in Rotjeknor op zaterdag 7 juni??

Fajah, Sens en ik zijn er die dag iig aanwezig....als het redelijk weer is natuurlijk ;)
    Het lijkt ons leuk als er nog meer zin hebben en kunnen! :)

6. sappie

sappie Fanatiek lid

Netjes zelf met een lepeltje een toetje eten

7. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Wow Am je lijkt er goed op zeg! Mooie foto

8. sappie

sappie Fanatiek lid

Lekkerrrrrr

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    :evil:
    Dit betekent dat je niet mee gaat? :p

10. sappie

sappie Fanatiek lid

mmmm dit gaat toch sneller

11. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hoezo niet?!?/!?

12. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hahaha die Lieke, wat eet ze netjes zeg!;)

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Je kunt mij toch ook ergens anders bekijken dan er voor te gaan betalen daar 8) :)

14. sappie

sappie Fanatiek lid

tatatarata

15. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Lieke dat was vast heeeel lekker haha :D

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    AM, je staat gewoon goed op die foto en dan is t weer niet ok...................

17. sappie

sappie Fanatiek lid

de laatste

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Snoetenpoetsers in aantocht! :D Robine heeft ze wel bij de hand ;)

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ik sloof me niet uit voor mijn vriendinnetje hoor:

Deel Deze Pagina