November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Jaja genoeg snoetenpoesters hier!

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    hihi :)

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
  4. sappie

sappie Fanatiek lid

Ik zie dat zelf echt helemaal niet Sens, maar vind het wel erg leuk om te horen :D

5. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Am:Wij zijn er 7 juni bij hoor :D

Sap:Wat lief die foto van Lieke die een toetje eet,lukt dat een beetje alleen?
    Yorben zou de pap overal gooien denk ik,dus begin dr liever nog niet aan.

LIS:Je hebt nu toch verlof?Heb je het druk?Je bent toch nog niet stiekem aan het bevallen he?

Tis heerlijk weer hier vandaag,zonnetje schijnt volop.
    Gister de hele middag chris geholpen met zn vrachtwagen schoon te maken,die andere chauffeur had hem zoooooo vies achtergelaten,had erin gerookt enzo,dus we hebben alle bekleding ook moeten schrobben,maar wat is hij nu mooi..... :D
    Chris is nml even erg als ik met schoonmaken hahahha,dus daarmee hebben we elkaar zeker getroffen ;)

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Fajah: fijn dat de vrachtwagen weer schoon is :D Het is hier ook nog droog, hoop dat het zo blijft!

Djurre heeft nu zn uitslaapochtend, dus ik zit hier te ontbijten met Kyl. Gelukkig had ie doorgeslapen tot half 8. We gaan rond 10 uur naar mn opa, die wordt dinsdag 88 en heb hm alweer ff niet gezien.

7. Goedemorgen allemaal,

Wat een heerlijk weertje is het hier. Lekker een zonnetje.

Gisteren zijn we toch even naar Blijdorp geweest het weer was in ochtend echt superslecht, maar toen we aankwamen was het droog en ging lekker het zonnetje schijnen. Daarna even naar de bouwmarkt geweest om witsel te halen en ook wij zijn vast begonnen met verfen. Nu moeten we alleen nog de woonkamer gaan doen. Zit ik wel tegenop, maar ja het moet gebeuren. Als dat gebeurt is dan alles goed schoonmaken en een hoop troep weggooien en dan kan de makelaar komen om te taxeren en onze appartementje te koop zetten. Dus als jullie iemand weten die een appartementje zoeken en toevallig in Capell aan den IJssel, dan weten jullie me te vinden ;)

Vrijdag was me broer hier nog met zijn vriendin was erg gezellig en erg laat geworden 02.00 uur, dus dat was 's-ochtend echt tegenvallen toen Daynah om 7.30 uur wakker werd :(

Sap: Wat balen zeg van je nichtje dat de bruiloft was tegengevallen niets is erger als niemand gaat dansen op je bruiloft maar wat je zegt ze hebben zelf de band uitgekozen. Leuke foto's van Lieke die laatste is zo lief.

Robine: Jullie ook lekker bezig geweest met verbouwen en verfen. Ben benieuwd als het helemaal af is. Wanneer had je nou ook alweer dat andere soll.

AM: Wat een leuke foto's van Kyllian. Veel plz vanmiddag bij je opa. Zal die leuk vinden als jullie komen.

Verder kan ik al niet meer lezen door jullie gespam.
    Als het weer zo blijft ga ik even naar de kinderboerderij.

Lfs Kelly

8. Lekker dichtbij voor me.
    Ik ga ook mee.

9. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmorgen,

Robine: muren gewit,dus laat die tv bij jullie maar komen! Lekker actief weekend voor jullie dus.

Sappie: balen voor je nichtje zeg van die band.Hadden ze van tevoren geen demo's gehoord? Hebben wij van tevoren wel gedaan, je wil toch weten wat je hebt op zo'n belangrijke dag. Hihi, die Lieke, en dr toetje, heerlijk snoetje heeft ze toch! Knap dat ze dr lepeltje goed vasthoudt, Jayna houdt het lepeltje op de kop, dus met toetje niet zo handig....haha!

Fajah: druk aan het poesten geweest dus. Kan me voorstellen dat Chris zn wagen wel op en top wil hebben, je zit er toch een hele dag in.

AM: Kyllian dus leuk met zn vriendinnetje gespeeld, hij heeft er best veel of niet? Heeft ie later keus zat dus!

Kel: succes met klussen in jullie huis, hoop dat jullie m snel verkopen en iets nieuws vinden naar jullie zin. Hoop dat het mooi weeer blijft bij jullie en je naar de kinderboerderij kan. Hier ook wel zon, maar net ineens een hagelbui, bah!

Hier een lekker relaxe zondag. Helemaal geen plannen. Misschien vanmiddag ff beginnen met de logeerkamer wat leegmaken. Kunnen we hier binnenkort ook beginnen met verfen van Jayna haar nieuwe kamer.Heb er helemaal zin in, eindelijk een roze kamer! :)

Zal nog ff wat foto's spammen...

Fijne dag en tot later!
    Liefs Sem

10. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    O ja, 7 juni weet ik nog niet of ik kan. 5 juni is mijn schoonmoeder jarig en ik weet niet waar en wanneer ze het viert. Als ze het gewoon in Krimpen aan den Ijssel viert, ben ik mooi dicht in de buurt, kunnen we weer samen rijden Kel!

11. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Jayna samen met haar grote nicht Demi

12. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
  13. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Gister voorzichtig de eerste stapjes zelf achter huis...

14. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Nou, nu durf ik het wel, dus ga maar aan de wandel...

15. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Joepie....dit is leuk!

16. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Hoe shaggie kun je kijken....

17. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    en de laatste....vanmorgen de lollifanten film van winnie de poeh kijken....

18. hahahahahahahahahahahahha die op dat fietsje is echt grappig.
    Echt super dat het lopen zo goed gaat.

Tuurlijk mag je meerijden Sem. Gezellig.

19. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Thnx Kel, is ook gezellig om samen te rijden ;)
    Hoe gaat het trouwens met het lopen van Daynah?

Ik heb net via Otto een garderobekast en dressoir voor op Jayna haar nieuwe kamer besteld, levertijd is 4 weken, dus hebben we nog ff tijd om te verven....

deze kast is het geworden en dressoir is van hetzelfde
    http://www.otto.nl/is-bin/INTERSHOP.enf ... 570711.jpg

20. Erg leuke kast en dressoir Sem.
    Hadden jullie nou ook al een bed voor haar?

Ik hoor Daynah wakker worden. Gaan we maar even een boterhammetje eten.

Deel Deze Pagina