Goedemiddag meiden, Fajah; Lieke kan ook nog niet zo goed zelf met een lepeltje eten hoor, wordt een gesmeer. Fijn dat de vrachtwagen van Chris weer lekker schoon is. Kan me voorstellen dat wanneer je er veel tijd in doorbrengt het wel lekker fris moet zijn. AM; Lief die foto van Kyllian samen met zn vriendinnetje. Kunnen ze al leuk samen spelen? Van harte met je opa, was het gezellig? Hij vond het vast leuk Kyllian weer eens gezien te hebben. Kelly; jullie ook al aan het witten. Hoop voor je dat jullie je appartement straks snel kunnen verkopen. Ik ben bang dat ik helaas geen kopers voor je weet. . Wow het is inderdaad laat geworden met je broer en zn vriendin. Dan is het wel ff lastig opstaan s'ochtend he! Veel plezier op de kinderboerderij. Sem; lekker he zo'n relax zondag. Leuke foto's van Jayna met jouw nichtje. Ze lijken echt helemaal niets op elkaar he! En die foto van een chaggie Jayna, hahaha. Leuk he dat ze nu zo goed kan lopen! Eindelijk een roze kamer voor Jayna . De meubels zien er echt superleuk uit! Wij zijn vanochtend even bij mn ouders op de koffie geweest. Nu weer lekker thuis en geen plannen. Hoop dat er ook niets onverwachts tussendoor komt. Vind het heerlijk zo'n dagje lekker met zn drietjes. Vanavond eten we lekker frietjes met een fricandel. Lieke vindt dat zoooooooo lekker. Kan daar altijd van genieten als ik dr zo lekker zie smullen. Morgenvroeg moet ik om 09.30 bij de tandarts zijn, blegh. Hoop maar dat ik geen gaatjes heb. Ik weet ook nog niet of ik meega naar Blijdorp, maar laat het nog wel weten. Fijne zondag nog. Liefs Sap
Kelly: gelukkig dat het 's middags droog is gebleven in Blijdorp. Hier heeft het echt de hele dag geregend. Ik hoop dat er veel liefhebbers voor jullie woning zijn! Is het aan te raden om alles opnieuw te verfen? Heb er hier dus echt geen zin in om dat te doen. Semmi: lijkt me ook leuk om een nieuwe kamer te maken voor Jayna...een echte meidenkamer! Leuke kast zag ik al voorbij komen! Die kusfoto met dr nicht samen is echt superlief En ze loopt zo te zien ook al heel goed. Sappie: hihi lekker aan het genieten van jullie drietjes thuis. Is af en toe wel lekker he. Mn opa vond het leuk ons weer te zien hoor. Ik vond het zelf deze keer ook wel meevallen haha. Hij heeft het normaal steeds als we komen over dat hij ons zo weinig ziet (doet ie bij iedereen), gelukkig heeft ie dat nu niet gezegd, want hij kan daar dan zo over door blijven gaan. Kyllian speelt nog niet echt met anderen van zijn leeftijd. Met iets oudere kindjes wet hij zich vaak wel te vermaken, tja die gaan er wel op in als hij met ene boekje aan komt Speelt Lieke wel veel met kindjes? Het lijkt hier nu nog niet echt de leeftijd. Degene die hij vaak ziet herkent hij wel meteen en knuffelen doen ze wel samen. Sterkte bij de tandarts morgen! Semmi en Kelly gezellig dat jullie ws mee gaan naar Blijdorp! Idd een thuiswedstrijd voor je he Kelly
Wij zijn dus weer terug uit Braboland, paar uurtjes bij mn opa vind ik wel weer genoeg Hij heeft het liefste dat we er de hele dag blijven en 's ochtends al aan de borrel gaan Kyllian lag in de auto al te slapen, maar gelukkig kregen we hm net nog naar bed. Als hij wakker is willen we nog even naar de kinderboerderij, het is hier best mooi weer.
Haha 's ochtends al aan de borrel in braboland..hihi. Bij mn schoonouders ook altijd zo vroeg. Zeggen ze erbij, als de vijf in de klok zit kan het heh...vijf voor twaalf. Am wel leuk dat je nog een opa hebt. Weet niet hoe bij jou zit maar ik had altijd een lieve opa en een iets minder lieve, ook lief hoor. Had jij dat ook en zo ja is die je lieve opa of iets minder lieve opa? Sap getver de tandarts hoop dat het meevalt. En frietjes met fricandel..hihi. Semmi leuk spul zeg voor jayna dr kamertje. En die foto op dr fiets...hhihi die is echt grappig. Leuk dat ze het lopen zo tof vindt. Verder kan ik niet lezen. Hier een relax ochtend gehad. Jaime werd eerst om 7 uur wakker, heb haar pap gegeven en weer teruggelegd in bed. Ze sliep tot 10 uur. Ik dacht dat ik haar hoorde, had lekker ontbijt voor op bed gemaakt en zei tegen chiel pak haar maar vast anders. HIj dr kamer in werd ze wakker doordat hij binnenkwam....oops. Vanmiddag even gewandeld het was goed weer. Nog een stukje gefietst klein blokkie hoor. Ze had sinds vorig jaar niet op de fiets gezeten maar wat een verschil zeg. Die voetjes passen niet meer in die stepjes dus die moeten we verzetten. DAarna naar Amstelveen gereden. Eerst kunstuitleen geweest om corneille van de gang te brengen. Op foto konden ze de lijst niet goed zien dus hele kunstwerk daarheen. Nog ff bij de bij geweest. Erg handig spraypompje gekocht voor de olie en azijn. Verder nog wat geshopt bij V&D, prenatal en blokker. Nu staat de voetbal op ik ga zo maar koken. Al heb ik ook wel trek in frietjes.......... kom vanavond nog wel ff kijken. liefs
Sens: owja het was koopzondag he, zal wel druk geweest zijn? Ik vermijd koopzondagen meestal Dat met die voetjes had ik ook toen ik Kyl na een lange tijd weer op de fiets had Had het voor heel ff zo gelaten, want we hadden haast...maar het zag er niet uit hehe. Ze staan nu ook lager. Krijg wel zin om weer te gaan fietsen met mooi weer! Mijn opa kan wel lief zijn, maar hij is ook gewoon bot op sommige momenten. Hij weet goed wat ie wel en niet wilt en dat laat ie ook wel merken Opzich niet erg, maar dat hij kan erg commanderen. Zo ook toen het zo slecht met hem ging en zn kinderen naar Portugal waren gegaan toen hij daar in het ziekenhuis lag. Ook toen hij hier steeds in het ziekenhuis lag was het continu niet goed genoeg voor hm. Maar dat hebben meer ouderen he Mijn oma was echt superlief en zorgzaam, dat zal ie ook wel missen...die deed alles voor hm.
Kyllian wilde toch niet meer slapen vanmiddag, we zijn dus maar gelijk naar de kinderboerderij geweest dan heeft ie afleiding en houdt hij het de dag nog wel uit.
Goedenavond, Sap: heeft Lieke nog gesmuld van de patatjes en fricandel? Succes morgenochtend bij de tandarts, baaaah, niks aan! Lekker he een dagje met zn drietjes thuis AM: nog naar de kinderboerderij geweest vanmiddag? Je opa vond het dus wel leuk dat jullie er waren, bijzonder toch dat je nog een opa hebt! Sensee: en wat is het geworden met avondeten? Toch nog voor de friet gegaan? Wat een lekkere slaper is Jaime zeg! Bij jullie ook de voetbal er al op, tja....zondagavond he! Vanmiddag hebben Len en ik al het spul onder het logeerbed opgeruimd. Zo kwamen we de kinderwagenbak, speelkleed en maxi cosi weer tegen, leuk hoor die kleine straks weer in de kinderwagen! Jayna lijkt trouwens ook echt in een sprong te zitten. Zo eigenwijs en drammerig en huilen om niks op dit moment. Eten is echt een strijd, drama gewoon, gillen, huilen, overal na 2 hapjes genoeg van hebben. Nah ja, zal wel weer over gaan, maar vind het wel een lastige fase. Ze was ook bek af om 7 uur, dus meteen in diepe slaap. Had trouwens ook nog iets komisch.....wilde dr ff op de wc zetten toen haar luier net af was voordat ze in bad ging. Maar dat vond ze helemaal niks. Ik moest nog ff wat uit haar kamer pakken en zei tegen haar " nu niet plassen he", loop ik weg, hoor ik haar meteen plassen op de badkamervloer en zegt ze " plas! ". Maar snel een potje aanschaffen, want ze weet dus maar al te goed wat het is....haha Ga straks voetbalvrouwen kijken, lekkere toastjes en kaasjes erbij...mmmm.... Liefs Sem
Konijntje wilde niet voor de ingang van zn huisje weggaan. Dat vond Kyllian niet leuk en probeerde hm opzij te duwen. Kyllian moest toch ook in het hok kunnen kijken
Semmi: haha hier al een paar keer ongelukje met plassen gehad in de badkamer Maar ze weet het dus wel, idd maar lekker gaan oefenen Lastig zo'n fase...
Hoi hoi Meiden, Zow hier weer weekend werken achter de rug...viel gelukkig mee hahaha. Hier was de hele dag zo lekker weer dus vanmorgen naar de kinderboerderij geweest. Jayden was vannacht meerder malen wakker, helemaal overstuur huilen heb gewoon geen idee wat het is dan... Gedroomd, honger Maar kom morgen ff weer reageren en meekletsen. Trusten
He hallo allemaal, Charissa; heerlijk dat het weekend werken erweer op zit! Heb je nu een paar dagen vrij? s'nachts wakker worden, tja, Lieke heeft het soms ook, ik denk dat ze dan naar gedroomd heeft. AM; goed zo, even weer bij opa langsgeweest, gelukkig vond hij het gezellig. Leuke foto's van Kyllian! Gebruikt hij de trappers ook van het wagentje? Sem; Jayna ook in de peuterpuberteit beland? Haha, hoop voor jullie dat het niet te lang gaat duren. Die Jayna, niet op de wc plassen maar wel op de badkamervloer, haha, gebeurt hier ook wel eens. Wel schattig dat ze dan ook echt "plas" zegt. Sens; Jaime gisteren tot 10 uur geslapen en dan hebben jullie dr ook nog per ongeluk wakker gemaakt, jeetje wat een slaapkoppie zeg! Wel heerlijk voor papa en mama . Hier ook hetzelfde met de voetsteuntjes van het fietsstoeltje. De benen zij echt een heel stuk gegroeid. Verder kan ik niet lezen.. Vanochtend even naar de tandarts geweest. Ik had 1 gaatje. Mocht kiezen of gelijk boren of terugkomen. Heb het maar gelijk gedaan zonder verdoving, bikkel he! Hier schijnt de hele ochtend al heerlijk het zonnetje! Hoop dat ie er vanmiddag ook nog is, gaan we even fietsen. Het is trouwens wel koud hoor! Ik ga even strijken nu Lieke ligt te slapen. Tot later, Liefs Sap
Goedemiddag allemaal, Zo ik ben de 1ste voor vandaag en het is al 12.50 uur. Charissa: Zo weekend werken is weer voorbij voor je. Lekker toch. Ben je vandaag lekker vrij? Mss zit Jayden wel in een sprongetje. AM: Leuke foto's van Kyllian zeg. Hij heeft echt superblond haar heh. Waren jullie vroeger ook zo of niet? Toch nog wel meegevallen bij je opa. Gelukkig maar. En ja die oudjes heh die zijn echt niet makkelijk. Sem: Toch maar begonnen met opruimen. Groot gelijk. Ja over een paar maanden hebben jullie weer een kleintje in huis. Jayna dus ook in een sprong. Zal Daynah het ook wel krijgen alleen hopen dat het niet in CP is. hahahahahahahaha ik moest wel lachen dat ze plas zei. Deugnietje. Sensee: Lekker gewinkeld dus weer en weer wezen fietsen het was ook hier prachtig weer terwijl ze dat niet hadden voorspeld. Van mij mag die zomer beginnen. Robine: En hoe staan je meubels. Zijn ze dit keer wel goed? Sap: Hoe was het bij de tandarts. Geen gaatjes hoop ik. LIS: Hoe is het met jou? Ga even verder. Lfs Kelly