November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Robine: we gaan naar Canada voor de bruiloft van een vriend. Twee weken, niet echt lang het komt nu natuurlijk niet erg goed uit. We hebben geen mandje in het vliegtuig maar zo lang is het niet hoor, zo'n 7 uur vliegen geloof ik (naar Montréal), dat is net zo lang als met de auto naar Parijs en dat houdt Bastian goed vol. Bovendien kan hij in het vliegtuig lopen dus hij zal zich wel vermaken.

Annemonique: we moeten uit de woning omdat we in onderhuur zitten en dat mag maar een jaar (hebben al 3 maanden verlenging gekregen). Nee, we kunnen niet via de woningbouw tijdelijk huren dus we gaan waarschijnlijk tijdelijk bij familie wonen. Vrijdag gaan we een woning bezichtigen, wie weet...

Sappie: wat kan Lieke goed zelf eten met de lepel! Knap hoor!

Wat een leuk nichtje heb je Semmi.

LIS: hoera, verlof! En nesteldrang, ojee, dan zal 't vast niet zo heel lang meer duren. Spannend!

:( Bastian wil niet slapen, ik ga hem uit bed vissen.
    Geen idee of we 7 juni kunnen, beetje lastig te zeggen nu.

2. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Zo, echt rustig vandaag!

Panda: wel gaaf zulke reizen hoor! En in het vliegtuig kan Bastian idd nog even de benen strekken he. Dat is wel fijn, in vergelijking met de auto!

AM: zie je morgen! De gordijnen zijn gewassen, maar nog niet alles is helemaal opgeruimd en schoon hoor! Hoop dat je dat niet erg vindt!

Hier een heerlijk dagje gehad. De babykleertjes zijn gewassen en liggen klaar om gestreken te worden. Verder eindelijk de notulen uitgewerkt, kan ik ook weer wat van mijn lijstje strepen. Heb wel veel achter de pc gezeten vandaag, maar ja... normaal doe ik dat echt nooit meer, vooral ook omdat Jesse dan rondloopt.

Voor morgenmiddag een afspraak bij een fotograaf gemaakt. Eigenlijk de eerste de beste die ik vond via google. Hopelijk werkt Jesse een beetje mee dan.

Ga zo lekker even in bad. Nu kan het nog!

3. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    O ja, Jesse in zijn nieuwe kamer gaat redelijk goed.
    Sinds zondagavond slaapt hij daar, en het was zondag en gister wel even huilen geblazen (en wat later dan normaal voordat hij sliep), maar vandaag is hij zo moe dat hij geen kik geeft. Hopelijk vindt hij het nu normaal worden dat hij daar slaapt!

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Kelly: het stappen van Daynah komt echt wel! Van de één op de andere dag stapt ze de hele huiskamer door, let maar op!
    En viel het wegen mee vanavond?

Semmi: spannende dag 22 mei! Hoop op goed nieuws voor allen! Ik ga voor een meisje ;)

Brennie: jammer dat je 7 juni ws niet mee kunt, had Milou graag weer gezien :(
    Hoevaak moet je wat inleveren bij Moeders voor moeders? Ik heb er de vorige keer niet aan meegedaan, wilde zo min mogelijk aan mn zwangerschap denken omdat ik bang was voor wederom een miskraam.
    Fijn dat je je goed voelt! 7 mei is al best snel toch...hier krijgen we ook pas de eerste echo bij 12 weken.

Robine: ik zie je daar wel lopen in de tandartsenpraktijk hoor! Wit zal je vast goed staan ;) En is lekker makkelijk dat je niet hoeft na te denken wat je aan moet doen ;) Vond ik iig wel handig in het ziekenhuis haha.
    Gisteren nog gelukt met de tv?

LIS: hihi nesteldrang al begonnen. dat begon bij mij op de dag van de weeen....dus wie weet voorteken hehe. Nee hoop het nog niet voor je he, eerst alles op orde!
    Al kom ik in een puinhoop bij je, ik kom voor jou en Jesse hoor ;) Als je hulp met iets nodig hebt zeg je het maar ;) Rustig aan met je werkdingen he...verlof is verlof!

Panda: leuk hoor Canada! Hoop dat de woning die jullie vrijdag gaan bezichtigen wat is. Als je in Houten zou willen wonen weet ik wel een leuk huis :p Wij gaan hm van de zomer ws te koop zetten.

Nou weet gewoon niets te vertellen haha. Weer een gewone werkdag achter de rug. Morgen vrije dag en dan dus op bezoek bij LIS en Jesse.

5. hoi hoi,

Het wegen viel tegen 2 ons eraf, maar goed het is beter dan aankomen. Heb natuurlijk ook niet gesport, dus deze week gaan we er weer hard tegenaan. Morgen dus weer naar de sportschool.

Morgen lekker vrij en moet om 11.00 uur bij de tandarts zijn voor 2 gaatjes te vullen....brrrrr.

AM: hahahahaha gewoon een normale dag in huize AM. Veel plz morgen bij LIS, maak gelijk ff een foto van LIS en haar buik ;)

LIS: Ach Jesse moet gewoon ff wennen aan zijn nieuwe kamertje. Komt vast helemaal goed.
    En tijd genoeg toch om de kleertjes te strijken. Ben benieuwd naar de foto als die is gemaakt. Wel laten zien hoor.
    Hebben jullie eigenlijk ook al de geboortekaartjes?
    Ook jij morgen veel plz met AM.

Panda: Gewoon in je agenda zetten 7 juni dan staat ie al.

Ga nu lekker naar me bedje toe.

Weltrusten allemaal.

Lfs Kelly

6. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heej meiden,

Brennie: inmiddels dus ook al contact gehad met de vk. Nu nog ff wachten dus op de eerste echo, heb je vast iets leuks om naar uit te kijken!

Robine: en is het de mannen nog gelukt met de tv?

AM: veel plezier morgen bij LIS, maar weer ff foto;s spammen!

Kel: zoals ik je al gezegd het, beter 2 ons er af, dan niks! Je bent al zo goed bezig, dur trots op jezelf zijn! Succes bij de tandarts!

LIS: gelukkig gaat het slapen van Jesse goed op zn nieuwe kamer. En de babykleertjes ook weer gewassen, zo klein weer he!

Hier vandaag een zieke man, die niet eens zn bed uit kon komen. Ben eerder naar huis gegaan van mn werk, want mijn moeder is ook ziek, dus kwam mijn vader oppassen en kon ik m mooi op tijd aflossen. Jayna was vandaag erg vrolijk en lief. 2 x geslapen bij opa vandaag en vanavond bij mij lekker zelf gespeeld en ging ze ineens zelf een puzzel maken. Zo heb ik dr de hle week nog niet gezien. Hoop dat de ergste humeurigheid weer een beetje over is dus.

Nou ga lekker mn bedje in, morgen weer werken.
    trusten, liefs Sem

7. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Hoi hoi meiden,

Kom ff snel langswippen, kom morgen of vanavond wel ff bijkletsen.
    Laatste dagen erg druk en nu weer 3 dagen werken.
    Maar een vraagje we hebben voor Jayden een "grote" bed gekocht, we wilden graag een stoere jongenskamer van maken.
    Zou dit niet te vroeg zijn?
    Dennis wil hem vanavond al opzetten, ben nog erg huiverig....

Dit bed http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/categ ... rens_room/

Thanks.

8. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    De 5e van die onderste afbeelding, hoge bed
    Je kan eerst beneden slapen en als hij groter is boven in het stapelbed.

9. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Charissa: Nou ik zou t nog ff niet doen, t is wel ineens een heel groot bed.......hij kan er ook nog makkelijk uitrollen. Hier zou t geen succes zijn, dat weet ik nu al.........Wacht gewoon nog ff tot je bijna gaat bevallen, dan kan je dat bed toch nog opzetten!? Wel een stoer bed overigens!

AM: Ach een gewone dag is ook een dag he ;)
    Ik vind juist een uniform aan weer niet leuk, loop nu al 9 jr in sportkleding naar mn werk en dan dus weer in een pakkie........:(

Sem: Jayna heeft vast een sprongetje gehad :) Nu is ze weer als vanouds......

Kel: Succes met boren bij de tandarts. Bah!

Als t meezit hangt vandaag de TV,maar durf er nog niet al teveel op te hopen. We hebben ook de eerste 2 weken digitale TV met alle kanalen, dus John verheugt zich al op Adult Films, hahahaha. Ik kijk meer uit naar filmnet..........daarna valt t weg en kun je er voor betalen als je t wilt behouden. Geloof dat we vanaf vanavond wel 100 kanalen hebben.

Ga ff Jill proberen op bed te leggen, ze heeft os weer de hele nacht wakker gehouden en uiteindelijk tussen ons in geslapen.Hoop dat dit snel over is, want we slapen al ruim een week niet :(

Liefs

10. Wat een heerlijk weertje is het toch heh?

Zo tandarts bezoek weer gehad. Zonder verdoving ook maar 2 gaatjes boren en het was echt geen pretje kan ik zeggen, daarna nog even tandsteen verwijderen, ook geen leuk klusje, maar we zijn er weer een half jaartje vanaf.

Daynah ligt lekker te slapen. Wil eigenlijk nog even naar buiten, maar ze slaapt net, dus zie wel hoe laat ze wakker wordt.

Robine: hahahaaahaaa John wil adult movies zien, viezerik ;) Hoop dat ie vanavond hangt. Kunnen jullie samen naar de adult movies kijken :)
    Volgens mij zit Jill in een sprongetje en zal het wel weer gauw over zijn. Ik hoop het wel voor jullie. Daynah werd ook weer eens om 5.00 uur wakker en wilde weer tussen ons liggen, nou ja prima hoor. Wij hebben het geluk dat Daynah lekker doorslaapt dan, dit keer tot 8.00 uur :confused: dat is lang geleden.

Sem: Hoe is het met Len voelt ie zich al wat beter? Jij mag niet ziek worden hoor voor CP dan maar daarna ziek worden. Wat goed dat Jayna al een puzzeltjes maakt.
    Daynah doet nu ongeveer 2 weken torens bouwen met haar blokken en daarna weer omgooien. Torens bouwen kan ze in ieder geval als we weer naar het cb gaan.

Charissa: Ik zou ook nog even wachten met het bedje. Hij is wel erg leuk en stoer is ie zeker. Je heb toch nog even de tijd voor de bevalling.

Ik ga even van het zonnetje genieten.

Lfs Kelly

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ff een topic-kick :D

Semmi: Beterschap voor je mannetje. Wel fijn dat Jayna weer goedgehumeurd is! :) Komt vast door het mooie weer ;)

Charissa: leuk bed hoor! Ik zou het met Kyllian nog niet durven. Die gaat dan volgens mij tig keer per nacht zn bed uit...of valt eruit. Maar als hijde nacht rustig doorslaapt!?

Robine: uniform aan vind ik eigenlijk ook niet leuk hoor, amar vond het altijd wel makkelijk om geen kleding uit te hoeven kiezen 's octends ;)
    Jeetje nachtbrakertje Jill deze keer. Helpt het niet om haar even bij jullie op bed te leggen maar daarna weer in haar eigen bedje? Doen wij tegenwoordig, want een hele nacht met hem bij ons in bed slaap ik ook wel onrustig van.
    Nog gelukt met de tv?

Kelly: gelukkig tandarts weer ff achter de rug...
    Nog lekker van het zonnetje genoten?

Hier vanmorgen dus naar LIS en Jesse geweest, was gezellie en die 2 hebben zich zeer goed vermaakt (en er een lekkere puinzooi van gemaakt ;)).
    .....en jawel ik heb een buikfoto van LIS!

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Zet ze even samen....

15. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    ..en je krijgt een gezellig stel....

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Laat dit de dames niet weten!

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Eventjes uitrusten...

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    En natuurlijk hier DE foto :D Daar zit vast een heel mooi leuk broertje in! Ben benieuwd hoe de shoot gegaan is vanmiddag LIS?

20. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Vanmiddag heeft Kyllian wel 2 uur in de tuin gespeeld en mama geholpen tuinieren:

Deel Deze Pagina