Leuk, een meeting! Waar zullen we die houden? Sap Kel Robine mirandao Annemonique Brennie Lydia Ben gister heel vroeg naar bed gegaan en omdat Jesse vanochtend wat meewerkte, heb ik lekker tot 6.45 uur kunnen slapen. Ben uitgeslapen! Nu laatste dagje van deze week werken. Ga eerst wat doen, kom later reageren.
Sap Kel Robine mirandao Annemonique Brennie Lydia Linda Leuk gezellig! Goed initiatief Robine. Ga verder niet reageren zit op mn werk. Wel wat drukker dan gister en zit niet alleen op de kamer. Jaime kwam vannacht om 2 uur. Ik begrijp niet waarom. De fles van vier uur krijgt ze niet meer dus misschien ligt het daar aan, maar aan de andere kant normaal nam ze daar maar 30 of 40cc van. Ogen zijn nog ontstoken en heb knallende hoofdpijn. fijn zo..vlak voor het weekend weg..
Goedemorgen meiden, Misschien handig om voor iedereen een beetje centraal af te spreken? Is maar een idee en even kijken of AM ook kan. Wel zo gezellig als iedereen er bij zal zijn. Kom vanavond wel reageren op iedereen. Zit nu op me werk. lfs
Leuk dat jullie allemaal enthousiast reageren meiden. Mss is t een idee om AM de data te laten beslissen aangezien zij met wisselende diensten zit. AM wil je dit doen? Ergens in september 2 data prikken oid? Sens: Jeetje klote dat je je zo beroerd voelt, hopelijk zakt je hoofdpijn snel en kun je gaan genieten van een topweekendje! Am veel plezier met zwemmen met de kindertjes! Wij gaan zo ff naar de stad als Jill wakker is. kom vanmiddag nog wel ff posten en kijken. Liefs Z
Ik ben met vakantie heh de eerste twee weken in september. Pff ik ga er zo vandoor hoor. Heb nu al vier paracetamollen gegeten. Kel hoe is het op je werk?
Ik ben 2e en 3e week van september op vakantie... Volgens mij is AM ook begin september weg. Dus misschien eind september of zijn er dan nog mensen weg? Sens: sterkte, niet teveel paracetamollen eten hoor. Klote dat het niet zakt zeg. Zul je altijd zien dat dat opkomt als je iets gepland hebt. Misschien zie je er een beetje tegenop om weg te gaan?
Dat was precies wat ik dacht Lydia, ik zie er een beetje tegenop om mn baby hier te laten. Ze gaat naar mn schoonouders en daar komt ze niet zo vaak dus hoop dat alles goed gaat. Ze is soms wel even eenkennig, bij mijn ouders ook. Thuis is ze toch het meest op haar gemak.
Heb zojuist een telefoontje gehad voor een vacature......leuk heh, tenminste dat hoop ik. Het is via een bemiddelingskantoor. Ben benieuwd hoor. Het is op een scheepsvaartkantoor. Ze gaan me voorstellen. Hier op we werk is nog niks veranderd. Heb gelukkig wel wat te doen.
Aangezien er nog een aantal met vakantie zijn in september, is misschien het laatste weekend van september wel een optie? Ik ben dan iig ook vrij. De 29e of 30e is het dan, zaterdag of zondag maakt mij niets uit.
Sens: vervelend van je ogen en hoofdpijn Werkse vandaag. Kelly ook werkse. Leuk van die vacature! Hoop dat het iets is, ben benieuwd Robine: nog wat leuks geshopt?
Vanmorgen lekker wezen zwemmen, Kyllian is duidelijk niet bang voor water. Hij ging het hele peuterbadje op zn buik verkennen, naja achter al het speelgoed aan Er zijn veel foto's onscherp, deze ging nog net. Ik had die onscherpe foto's niet gemaakt
En nog een linkje naar een filmpje, moest hm afbreken want een jongetje bleef maar om een gieter vragen die ik niet had http://s127.photobucket.com/albums/p145 ... V00995.flv
sens:hopelijk ben je niet ziek voordat je weggaat. annemo"wat een leuk filmpje van kyllian. meiden yorben doet mee met baby vd maand(als enige van onze november beebjes ) je kunt nu elke dag je stem uitbrengen(is iets nieuws) dus als jullie elke dag op hem stemmen dan wint hij misschien hihihi,hoeft natuurlijk niet hé,maar ik dacht ik kan het altijd lief vragen aan jullie