November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hallooooo!

Hoe is het hier?

Am wat een leuke foto's en zoenende Jesse en Kyl hihi.

Lis wow wat een mooie buik heb je zeg! Ben benieuwd naar de fotoshoot!
    Hoe is het met Jesse verder? Heeft hij nog last gehad van zn oortjes?
    En misschien heb je het eens gezegd, maar ga je thuis bevallen of in het zkh?

Kel bikkel zeg zonder verdoving. Dat doe ik dus echt niet heh. Hoe gaat het met het wandelen van Daynah? Je had vandaag een goeie dag om vrij te zijn heerlijk weertje!

Robine hoe is het met de tv? WElke aanbieder hebben jullie volgens mij upc of niet? Hier ook digitaal extra pakket en is relaxt maar als je het even hebt kijk je niet alles. En filmnet is wel lekker.
    En wat rot zeg dat Jill zo slecht slaapt. en dan tussen jullie inslapen jee dat is ook wat. :( .
    Hoe was het bij de tandarts of moest je nou morgen?

Charissa wat een leuk bed zeg! Ik weet niet of het gaat werken, bij Jaime denk ik niet, die klimt eruit. Maar waarom probeer je het niet, als het niet gaat kun je m toch zo weer uit elkaar halen of niet?

Sem bij jou ook al een zieke man. WAt knap dat Jayna puzzels kan maken. Jaime gooit die stukjes weg. Fijn dat ze niet meer humeurig is. Misschien hing ze ook tegen een grieppie aan ofzo.

Ik was ook bijna ziek gweorden maar ben de afgelopen dagen heel vroeg gaan slapen en dat heeft gelukkig geholpen!
    Jaime is snot snot verkouden. Ranzige groene stukken onder dr neus...getver. Verder wel erg vrolijk.
    We hebben haar vanavond op de weegschaal gezet en die gaf 11,4 kg aan. Ben benieuwd wat het cb straks zegt.
    Vorige keer woog ze maar 9600 gram maar was ze wel net ziek geweest en dus weinig aangekomen. Als ze echt dat weegt wat de weegschaal zegt is ze halve kg per maand aangekomen. We zouden echt blij zijn als dat zo is. Kom maar op met cb.

Verder niet veel te melden. Druk en had vandaag training. Morgen weer. Mooie locatie aan de amstel in amsterdam.

lfs sens

2. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heej meiden,

Kel: gelukkig de tandarts ook weer achter de rug. Jij ook al zo'n bikkel zonder verdoving....dat ben ik maar een watje hoor haha :) Daynah nog lang geslapen vanmiddag?

Charissa: groot het is zo'n bed ineens dan. Wij kopen voor Jayna ook meteen en groot bed, want een peuterbed is ook maar weer voor kort. Jayna is een rustige slaper, maar toch vind ik het nog wel eng. Hier misschien eerst een uitvalbeveiliging ervoor, die kan je zo los kopen. Misschien is dat eerst een idee?

AM: leuke spam van Kyllian en Jesse, leuk hoor die 2 boefjes bij elkaar..haha! Enne...wat krijgen we nou, de 2 heren ook al aan het zoenen? ;)

LIS: hoe ging de foto shoot? Mooie buik heb je hoor!

Robine: lekker zeg dat jullie eerst ff extra zenders hebben. Lekker filmpjes kijken dus. Heeft John ook wat te doen als wij meidenweekend hebben....haha :) Heeft Jill overdag nog geslagen vandaag? Echt vermoeiend voor jullie zeg die gebroken nachten, hoop dat het snel weer over is voor jullie, wie weer Jill ook in een sprong?

Sensee: Jaime dus ook al snotverkouden. gelukkig is ze verder wel vrolijk. En jij ook niet helemaal fit geweest, het heerst wel he!

Len is nog steeds ziek, vandaag ook zn bed niet uit geweest. Jayna wel weer helemaal de oude, want vandaag at ze weer al haar eten op, dus dat is een goed teken!

Nou ik ga lekker naar bed en daar tv kijken met Len, wel zo gezellig.
    Trusten vast!

Liefs Sem

3. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Joehoe de TV hangt............nu nog alles aansluiten en installeren en dan is t helemaal af, t gaat dus nog wel nachtwerk worden :)

LIS: Wat heb je een mooie buik zeg, en bescheiden!

AM: Lieve foto's van de mannetjes samen, Jesse is ook een lekker boefie net als Kyllian.

Sens: Arme Jaime, weer snotverkouden. 11,4kg is een mooi gewicht toch? Hopelijk blijft t zo. Gelukkig dat je niet ziek bent geworden.

Ga weer ff naar beneden, de mannen komen er weer aan met kabelgootjes dus we kunnen weer verder!

Liefs

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja wat ik al schreef... wij zouden daar echt heel erg blij mee zijn, je weet niet half hoe.
    Die 15 kg staat nog steeds en die komt dan toch een stuk dichterbij.

Succes met de kabelgootjes. Je verkijkt je vaak op dat soort klusjes nog heh...hij hangt maar... :(

5. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Sensee: zou idd mooi zijn dat gewicht. Jaime is ook wel een goede eter toch?

Robine: succes met de kabelgootjes! En nogmaals. hopelijk een lange lekkere nacht doorslapen deze keer, ga voor jullie duimen!

6. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja ze eet erg goed gelukkig. Lijkt wel een dijkgraver soms :).

Andere vraag hoeveel flessen krijgen jullie beebs nu nog?
    Jaime nog twee, een met pap en 's avonds voordat ze gaat slapen nog eentje.

Collegaatje van mij heeft dochtertje die precies maandje ouder is dan Jaime. Zij was maandag bij cb en haar dochtertje was 86 cm lang :confused: :confused:

7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Goedemorgen!

Sens: jeetje Jaime is echt vaak verkouden he. Gelukkig ben jij niet ziek geworden.
    Dan zou ze flink zijn aangekomen zeg als ze nu 11,4 kilo weeg. Ga ook maar weer eens met Kyllian op de weegschaal.
    Kyllian krijgt nog 3 flessen, maar tijdens de lunch drinkt hij meestal niet zo heel veel. Avondfles eraf halen gaat hier nog niet lukken.

Semmi: Gaat het alweer iets beter met Lenhard?

Robine: en hoelaat is het geworden voordat alles klaar was? Of gaan jullie vanavond weer verder?

Ik begin vandaag iets later, ga Kyl over een uurtje naar oma brengen. Moet dan tot half 7 werken, maar eet bij een client dus dat hoef ik thuis niet meer te doen ;)

8. Goedemorgen allemaal,

Lekker laatste dagje voor het weekend. Heerlijk. Jammer dat het weer wat slechter wordt van het weekend.

Hier ben ik sinds gisteren definitief gestopt met de fles. Daynah kreeg hem alleen nog in de ochtend maar dan dronk ze 50cc en de rest wilde ze niet meer. Ik gooi dus meer melk weg dan dat ze het odprinkt. Vanmorgen dus een boterhammetje voor haar gemaakt en die ging helemaal op.
    Ik geef wel vitamine D, dus het zal toch wel niet kwaad kunnen dat ik er mee gestopt ben?

AM: Werkse vandaag. Lekker makkelijk om niet te koken vanavond.

Sensee: Ach Jaime ziek. Knuffel voor haar. Zo wat is het dochterje van je collega lang zeg. Jeetje
    Ik had toevallig Daynah ook op de weegschaal gezet en op mijn weegschaal was Daynah 9.9 kilo.

Robine: Fijn dat de tv hangt. Lekker naar filmnet kijken.

Sem: Fijn dat Jayna weer de oude is. Gelukkig maar volgend weekend moeten we allemaal fit zijn.

AM en LIS: Wat een leuke foto's van jullie knulletjes en LIS mooie buik, wel bescheiden buikje hoor. Ben je veel aangekomen?

Ga maar aan de slag.

Lfs Kelly

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Kelly: wat krijgt ze nu te drinken ipv melk?
    Bijna 10 kilo, dan is ze ook netjes gegroeid!
    Ik ga gelijk maar ff met Kyl naar de weegschaal, ben n u ook benieuwd ;) Alhoewel het op het cb altijd lager is dan wat hij hier weegt.

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Nou hier komen we op 11,5 kilo met kleding en schoenen aan, dus zal wel rond de 11 kilo zitten.

11. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Goeiemorgen!

hihi, allemaal de kids aan het wegen. ik heb jesse vanochtend ook op de weegschaal gezet. Met kleren aan 11,4 kilo. Zal ook wel ok zijn he.

Bedankt AM voor de buikfoto! Wat een striemen van mijn broek, maar ja... in ieder geval een foto he? De fotosessie ging wel ok, maar Jesse heeft niet zoveel geduld en het is even lastig om die kleintjes te commanderen wat ze moeten doen met een sessie. Dus eerst zijn er foto's van mijn buik gemaakt, kon Jesse even kijken wat er allemaal ging gebeuren. Daarna met hem en op het laatst nog wat foto's met Wes erbij. Ik vond het nog leuk ook om te doen!
    Volgende week kan ik komen kijken.
    Daarna was Jesse zo moe, was in slaap gevallen in de auto. Thuis heeft ie nog een tijdje wakker gelegen in bed dus toen heb ik hem maar even bij mij in bed genomen. Heb ik ook nog even lekker geslapen.
    vandaag is Jesse weer naar de opvang, dus kan ik eindelijk de babykleren strijken. Dinsdagavond had ik buikpijn en dacht: O NEE, NIET NU AL? Ik had de babykleren nog niet gestreken, dus het kon nog helemaal niet!

AM: Kyllian nog lekker geslapen gister? Wel lekker meegeholpen in de tuin bij jou! Leuke foto's van de jongens.
    En ja meiden... Jesse wilde Kyllian heel graag zoenen, maar Kyllian was er niet zo van gediend hoor!

Robine: 100 kanalen! Moet je hier eens komen. Wij hebben er bijna 5000. Het is dat het Wes' hobby is hoor, want voor mij hoeft het niet. Maar we hebben aardig wat filmkanalen. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik er weinig naar kijk. Hangt ie nu, de tv?
    En hoe heeft Jill vannacht geslapen?

Kel: Hoe is het eigenlijk nu je op de nieuwe locatie zit? gaat het beter?
    ik hoop het voor je. En 2 ons is toch beter dan niets! Op een gegeven moment gaat het langzamer, omdat je al zoveel bent afgevallen! Je doet het hartstikke goed hoor.

Sens: dat gaat goed met Jaime en het gewicht. Wat dat betreft hoop je natuurlijk dat ze snel 15 kilo weegt. Jesse krijgt 's morgens trouwens nog steeds melkpap. Verder tussendoor nog drinkyoghurt, want gewone melk hoeft ie echt niet meer. 's Avonds ook geen fles, maar een schaaltje yoghurt. Dat gaat ok en krijgt hij genoeg melk binnen.

Sem: hoe is het nu met Len? Hij is wel flink ziek dat hij echt zijn bed niet uitkomt. Beterschap voor hem hoor. Jayna in ieder geval weer lekker vrolijk en gezellig! Hoe voel je je verder? En hoe is het met je buikje?
    Deze baby voelde ik met ongeveer 15 weken, dus misschien ga jij binnenkort ook wel weer wat voelen! Is wel gezellig altijd he?

Heb ik trouwens zo'n bescheiden buikje? Deze is echt groter dan bij Jesse hoor. Gelukkig ben ik wel minder aangekomen dan toen. Nu ongeveer 10 kilo. Hoeft ook niet meer, want het moet er ook nog af allemaal (en nog meer dan, want slank was ik niet).

Zo, ik ga strijken en om 12 uur even lunchen op mijn werk.

Tot later!
    Liefs LIS

12. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Yeah! Ik moet thuis bevallen nu!

Sens: vorige week wilde ik perse in het ziekenhuis bevallen, maar toen de VK kwam had ik al volledige ontsluiting, dus kon ik niet meer naar het ziekenhuis (bevalling duurde in totaal nog net geen 3,5 uu). Nu heb ik zoiets van; laat thuis maar komen. Als het deze keer nog sneller gaat...

Waar is Fajah trouwens?

13. LIS: Ik wist niet dat je ook thuis wilde bevallen. Fijn dat het nu mag.

AM: Ik geef Daynah meestal taksi of siroop, maar ga van de week weleens chocomel en gewone melk weer eens proberen.

Ik was trouwens nog vergeten te zeggen dat mijn vriendin gisteren bevallen is van een gezonde zoon en hij heet Thorsten.........(niet mijn smaak)

14. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Ah, weer een baby erbij!
    Alles goed met je vriendin? Namen blijft ook moeilijk he. En als de ouders het maar mooi vinden, toch?

Ooops... ik heb geschreven ik moet thuis bevallen ipv ik mag...
    Hahahaha

15. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    LIS: Ik schrok al, d8 die is bezig nu! Hahaha, alweer 37 weken.......pfffffff, spannend hoor!

Kel: Feli met Thorsten.......! Ook niet mijn smaak.

Heb foto's gemaakt van de woonkamer, kunnen jullie ff meegenieten ;)
    TV is geinstalleerd, 4 kinder en babykanalen!, 4 HP ;)gadverdamme.......en 3 filmkanalen! Echt veel, maar voor maar 2 weken hoor, daarna hebben we t pakket zonder films en extra zenders.

Hier komen de foto's

Eerst een van de oude situatie.........(Jill was hier nog geen jaar op! lol)[​IMG]

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Die TV staat dus nu met kastje op de slaapkamer bij ons........dressoir is verkocht via MP

17. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
  18. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

Gehele ruimte

19. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

En dressoir, Tv en salontafel.

Mooi?

20. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Moet alleen die zielige plant rechts nog ff vervangen voor een nieuwe inclusief grote pot.

Nou ja, wij zijn tevreden :)

Deel Deze Pagina