November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sappie

sappie Fanatiek lid

Heeeej allemaal,

LIS; wow 37 weken en inderdaad nu mag je thuisbevallen. Het begint spannend te worden! Mooie buik heb je hoor.
    Geniet je wel lekker van je verlof? Niet teveel met je werk bezig zijn he!
    Wat een leuke foto's van Kyllian en Jesse, heel wat anders dan altijd maar die meidenfoto's ;) , deze 2 stoere mannen :D .

Kel; weer een baby geboren, Thorsten is ook inderdaad niet mijn naam, maar idd zoals LIS al zegt, als de ouders het leuk vinden, prima toch.
    Daynah dus geen flesjes melk meer. Hier is de avondfles er ook af en met enige regelmaat ook de papfles. S'avonds wat yoghurt of niets en s'ochtend of pap of een boterham.

AM; grappig bij een cliënt eten...wordt dat vaker gedaan? Wel een lange dag tot half 7. Werkse vandaag.
    Zoals ik bij LIS al schreef, superleuke foto's van jullie stoere mannen.

Sem; arme Lenhard nog steeds ziek, veel beterschap voor hem! Gelukkig is Jayna weer helemaal beter.

Robine; mooi zo, de tv hangt! Kabels inmiddels ook allemaal weggewerkt? Ben erg benieuwd naar het resultaat.
    Hoe gaat het met de nachtrust? Heeft Jill het normale ritme alweer een beetje te pakken?

Sens; gelukkig ben je niet echt ziek geworden. Wel balen dat Jaime weer zo verkouden is. Ik hoop met je mee dat ze idd 11,4 kilo weegt ! Jullie dus ook nog geen oproep gehad van het cb?

Brennied; hoe gaat het met je? Beginnen er al wat zwangerschapsverschijnselen te komen?

Verder weet ik het niet.

Gisteren overgewerkt tot 20.00 uur, daarna boodschappen gedaan en nog naar de zonnestudio geweest. Was daarna heel erg moe, ben lekker mn bed in gedoken en heb heerlijk geslapen. Wel saai om Lieke dan helemaal niet te hebben gezien :( .

Vanochtend kwam een vriendin lang met dr zoontje (1 week jonger dan Lieke). was supergezellig, maar wat kunnen die kids een bende maken zeg. We hebben gelijk een nieuwe afspraak gemaakt maar dan met zn tweetjes de stad in :) :) .

Vanavond uit eten met een andere vriendin :) (ook daarmee altijd reuze druk met de kids erbij) Heb er veel zin in, gezellig.

Rick belde zonet om te vertellen dat hij zaterdagavond met een vriend een ballonvaart gaat maken boven Enschede. Brrrrrr ik vind dat doodeng, dat mandje zal toch naar beneden komen, of die ballon gaat lek, bah eng.

Ik ga er maar weer vandoor, hoop dat het zonnetje er straks ook nog is, kunnen we lekker naar buiten.

Fijne dag allemaal en wellicht tot morgen.

Liefs Sap

2. sappie

sappie Fanatiek lid

Wow Robine, prachtig geworden hoor ! Ziet er superstrak uit!

xx

3. sappie

sappie Fanatiek lid

Lieke met haar vriendje Senna

4. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Zo robine, ziet er heel mooi uit bij jullie! Idd strak zoals Sappie al schreef. Leuk hoor! En nu lekker genieten van de nieuwe spulletjes :)

Sappie, hier schijnt het zonnetje al de hele dag, gelukkig! Leuke foto van Lieke met haar vriendje...haha een bende hebben ze dus gemaakt...tja het lijkt hier meestal ook een onplofte speeltuin :)
    Hoe gaat het met je (schoon)tante?

Ik voel me heel goed...ik voel me eigenlijk helemaal niet zo zwanger :oops: komt mss ook wel omdat we het nog tegen niemand verteld hebben en ik voel verder nog niets. Af en toe opgeblazen gevoel 's avonds. Ach...komt allemaal vanzelf. Gelukkig ben ik nu ook niet zo bang voor die eerste weken, was ik bij Milou heel erg. Zal ook wel komen omdat ik het toch met Milou druk heb nu. Het shirt is nog niet binnen....ik hoop morgen!

AM en LIS, wat een leuke foto's! En jesse al zolang niet meer gezien op de spam, ook al zo'n grote vent geworden! Wat een mooie buik LIS! Ziet er heel goed uit, en spannend nu al 37 weken. Geniet nog ff lekker van je buik en de baby die lekker schopt.

AM, jij vroeg geloof ik over moeders voor moeders.....je krijgt 8 flessen voor 1 week om je best op te doen vol te plassen :D Tot en met je 16e week kan je meedoen. Bij Milou heb ik ook meegedaan....en je krijgt als dat vrouwtje langkomt nog een extra testje 8)

Las wat over flessen....milou krijgt voor het slapen nog een flesje melk. Vinden we zo gezellig, komt ze echt bij je liggen en ff rustig drinken :) Voor de rest geen flessen meer, 's ochtends bord pap en 's middags melk/fristi.

Jaime weer verkouden las ik nog...beterschap!

Semmi, begint bij jouw al een buikje te komen? En ben je nog erg moe of is dat nu minder?

Verder weet ik het niet meer..............ik ga nog ff stofzuigen voordat het draakje weer wakker wordt! Fijne dag nog!

5. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Milou vanochtend in de zandbak!

6. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
  7. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Yorben is zo ontzettend lastig de laatste dagen,echt bij me hangen en huilen.sorry voor mn afwezigheid,maar ben steeds te moe om maar iets te posten,ik lees af en toe wel mee hoor.
    hij moet al kokhalzen als er eten in zn buurt komt,dus het word nu echt tijd voor de operatie.
    Dan ook nog met Jelte naar de HA geweest die had opeens dat zn nagels loskwamen,heel eng.
    Ben er even mee naar de dokter gegaan,niks om zorgen over te maken,maar als het erger word toch even terugkomen,het kan een schimmelinfectie zijn en in het ergste geval een schildklier afwijking.
    Nu had hij op zn piemeltje ook een raar bobbeltje,soort cyste ofzo.
    Heb daar ook naar laten kijken en daarmee moet ik naar het zkhuis voor een foto,wat een toestanden hier allemaal,kan wel een abonnement nemen op huisartsen en ziekenhuizen zeg!
    afijn we komen de tijd wel weer door,maar zelf ben ik echt gebroken op het moment pffffff......sorry voor mn gezeur hoor :(

8. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Och Fajah, das toch geen gezeur! Het is wel heel vervelend voor jou. Maar jij bent hier ook regelmatig, dus ik vroeg me gewoon even af of het wel goed ging. Doe rustig aan, en als je moe bent of geen zin hebt, zien we je wel weer hoor.
    Yorben wordt over 2 weekjes geopereerd toch? Daarna MOET het gewoon beter gaan. Wanneer moet Jelte naar het ziekenhuis? Ook vervelend hoor.

Sens: met Jesse gaat het hartstikke goed sinds de operatie hoor. Geen last meer van oorontsteking gehad. Zijn oren zijn wel vies, veel oorsmeer. Maar als ik die wil schoonmaken, schudt hij met zijn hoofd dat ie dat niet wil en rukt zich continu los. Dit weekend maar weer eens een poging doen.
    Jaime ook weer verkouden. Dat blijft ook wel bij Jesse hoor.

Brennied: geen vermoeidheid dus of misselijk? Dat is wel fijn! Of het komt nog, dat kan ook. Ik vond het bij de 2e ook zo 'raar' om zwanger te zijn, net of het niet echt was.
    Wat een lieve foto's van Milou in de zandbak. Als het shirtje er morgen is, gaan jullie het dan vertellen?

sappie: leuke foto van lieke en haar vriendje! En groot gelijk om volgende keer zonder kids af te spreken. Ik zou vanavond ook met vriendin uit eten gaan, maar Wes wilde weer gaan sporten (zij mailde me gister pas, dus ik was ietwat laat om het met Wes te bespreken). Hij vond dat ik Jesse maar mee moest nemen, maar dan kun je toch niet echt bijkletsen. Uiteindelijk is die vriendin teruggegaan naar Amsterdam (zou voor receptie van haar werk naar Nieuwegein komen), omdat ze in de file terechtkwam. Dus probleem toch opgelost ;)

Robine: mooi geworden bij jullie zeg!
    Zit Jill nu hele dagen naar babytv te kijken ;)

Ik ben vandaag zo lekker bezig geweest. Deel van de kleertjes gestreken, kast van Jesse schoongemaakt en ingeruimd. Te kleine kleertjes in de doos naar zolder, kledingkast op babykamer schoongemaakt, dus die wil ik zometeen gaan inruimen met de gestreken kleertjes. En laat ik ook maar een vluchttas gaan klaarzetten een dezer dagen. Je weet het niet he?
    Verder zou ik 'even' gaan lunchen op mijn werk. Ben uiteindelijk bijna 3,5 uur weggeweest :confused:
    Zat zo gezellig met een van de managers te kletsen. Hij is zo benieuwd wat het is, dus hij ging zitten vissen. Maar ik hou mijn mond hoor!
    Alleen die naam he... Daar zijn we nog steeds niet uit :cry:

9. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Haha ik dacht precies hetzelfde toen ik het las.

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    LIS: ik ben erg benieuwd naar de foto's van de shoot!
    En ja je hebt een redelijk bescheiden buikje hoor ;)
    Goed bezig geweesr vandaag! Maar het weekend toch ff rustig over die naam nadenken he ;) Ik zou ook geen jongensnaam weten, meisjesnaam hebben we wel.

Kelly: lust ze misschien wel karnemelk? Of optimel ofzo? Idd maar ff dingen uitproberen he. Ik geeft Kyllian nu ook weleens wat anders dan diksap.
    Gefeliciteerd met je vriendin!

Robine: wow dat ziet er strak uit, netjes hoor!

Sappie: is Lieke niet stiekem meegeweest naar de zonnestudio, ze heeft zo'n heerlijk kleurtje :D Leuk stel die 2 hoor. Balen is dat he als je over moet werken en je kind helemaal niet meer ziet. Was het etentje met je vriendin gezellig vanavond?
    We eten wel vaker bij een cliënt, sommigen willen beter leren koken en daar kunnen we ondersteuning bij geven. Blijven eten vinden sommigen erg gezellig, sommige cliënten hebben zo weinig sociale contacten.

Brennie: wat een leuke zandbakfoto's. Denk dat wij hm toch ook maar gaan halen, zal Kyllian ook wel leuk vinden :D
    Dat zwanger voelen komt vast nog wel. Zo'n 2e zwangerschap gaat vast ook wel heel snel omdat je druk bent met je kind.

Fajah: jeetje alles lijkt dan tegelijk te komen he. Probeer rustig aan te doen. Dat de kids maar weer snel op gaan knappen en mama ook weer wat rust heeft! Bevalt het werk van je man nog steeds?

Nou hier weer een strijkberg weggestreken en nu eindelijk ff hangen achter de pc. We hebben een kluslijstje voor het weekend gemaakt, dus gaan hier eindelijk beginnen met het huis op orde te krijgen. Zo ongeveer in juni willen we het huis te koop gaan zetten.

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Sens: wanneer kan ik de zaadjes komen halen? ;) Er moeten natuurlijk wel bloemetjes in de tuin staan als we foto's laten maken van het huis :p

12. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Haaaaaaai :) ,

AM klussen...brrr. Moet je nog veel doen? Ik had de zaadjes voor je geplant, maar dat werkt schijnbaar niet. Las in mijn grote plantenboek dat ik ze eerst moet laten weken in melk ( :confused: ) voor je ze in de aarde zet of een stek moet nemen van de plant zelf en die moet bewortelen. Heb wel ipomea ofzo voor je. Die had ik voor hier geplant, maar het zijn wel twintig kleine plantjes. Dit weekend ga ik ze overpotten in grotere potjes (nog meer potjes in de keuken..haha). Half mei kunnen die in de tuin gezet worden dus weet niet of dat te laat is.

Lis Jesse heeft natuurlijk zo lang pijn aan zn oortjes gehad dat hij dat niet meer leuk vindt. En hij blijft dus verkouden. Vind dat Jaime vaak zo uit dr keeltje ruikt. Ik wil het toch ook eens laten checken vooral omdat ik er zelf vroeger ook zo'n last van had en die dingen gewoon weer teruggroeiden nadat ze eruit gehaald waren.
    Hebben jullie 5000 kanalen jezus dat is veel zeg!
    Je kan Jesse zn kleertjes natuurlijk gewoon bewaren voor beeb 2! Dat is wel relaxt. En namen dat is lastig.
    Ik vind voor een jongen Sasja erg leuk. Als Jaime een jongen was geweest had ze Jimmy geheten (of Jim) Alexander Boudewijn.
    Misschien is Finn wat? Finn en Jesse? Jongen op mn werk heet Just erg leuke naam maar misschien teveel J's dan. Zoontje van onze vrienden heet Yannick.
    Of: Niek, Quinten, Cedric, ga even wat namen af van kindjes in mn omgeving. Mocht je een namenboek willen lenen, heb er hier nog eentje liggen.

Fajah wat vervelend voor je zeg! Je kon binnenkort toch voor Yorben? Hoop echt voor je dat het daarna beter gaat met hem.
    En Jelte met zn nageltjes ik zou het ook doodeng vinden. Heb je niks meegekregen voor hem? En dan nog een cyste het zit jullie echt niet mee. Wanneer mag je naar zkh met hem?
    Had je wel nog een leuke zondag gehad?

Brennied goed dat je meedoet met de MVM. Mijn vriendin is daardoor nu moeder van een prachtig kereltje. Er moet zoveel geplast worden voor die medicijnen. Is Milou zo'n draak dat je dat schrijft?

Sap wat heeft lieke een lekkere kleur zeg. Je hebt dr toch niet onder de zonnebank gelegd heh ;) . Hoe is het met de tante van Rick?
    en Lieke geen avondfles meer? Geef je dan vitamine d? En hoe doe je dat? Wij moeten 25 april naar cb nog twee weekjes dus.
    En ze maken idd een bende heh die kleintjes.

Robine ziet er erg mooi uit hoor, maar wel veel donkerder ineens. Niet dat ik dat lelijk vindt (je hebt ons huis gezien) maar het was eerst erg licht. Maar wat ik zeg erg mooi en zooo netjes, ik ben jaloers.
    Misschien je plant in een hoge staande pot doen?
    Hoe is het met het slapen van Jill? En wat een verschil die foto van rond 1 jaar en nu zeg...

Nou verder kan ik niet lezen dus sorry daarvoor.

Hier tweede dag trainig gehad (er komen nog 2x twee dagen). Ik vind het best moeilijk. Niet moeilijk van ik begrijphet niet maar emotioneel.
    We moesten vandaag met acteurs werken. Dingen die je wilt verbeteren in je communicatie. Ik wilde graag dat punt van mn collega aankaarten. hoe kan ik hem anders aanspreken (hij is zoveel ouder, werkt er zoveel langer etc) maar ja als ik dat zou doen (we hadden wel afgesprokenin groep van 5 dat alles binnens kamers zou blijven) dan zou ik dus die mensen wel mijn beeld van die collega geven, terwijl niemand echt met hem samenwerkt. Ik vind dat dan sneu en voel me dan te onzeker.
    Ik zou echt graag willen dat ik mij wat zekerder kon voelen met alles maar oa dit want het vreet soms echt aan me.

Nou ik ga nog even verder surfen kom straks nog even kijken. Michiel kijkt psv gezellig hoor.

lfs

13. Zo ben net thuis, dus weekend is officieel begonnen :D
    Ben bij me moeder blijven eten daarna me haar geverfd, gewoon weer wat blonde plukjes. Daynah ligt inmiddels lekker op bed. Ze heeft heel slecht gegeten en wilde d'r net ook geen vla, dus hoop niet dat ze vannacht wakker wordt. We zullen het zien.

Fajah: Ahh dat is geen gezeur hoor. Logisch dat je even geen zin hebt om te reageren. Komt allemaal goed dadelijk. Sterkte.

AM: Ga idd maar een beetje vanalles proberen. Me moeder had vanmiddag gewone half volle melk geprobeerd maar dat wilt ze ook niet. Morgen boodschappen doen en maar wat dingen halen en anders houdt ze gewoon niet van melkproducten.

LIS: Wow jij bent idd lekker bezig geweest vandaag. En nog lekker wezen lunchen ook. Wel leuk dat je manager zo meeleeft met je.

Brennied: Leuke foto's van Milou in haar zandbak zo te zien geniet ze ervan.

Sappie: Ahh wat een leuke foto. Wat heeft Lieke rode wangetjes op die foto is ze ook onder de zonnebank geweest ;)
    Was het etentje gezellig? Zal best wel.
    Brrr lijkt mij ook wel eng hoor zo'n ballonvaart, maar er zal echt niks gebeuren hoor.

Robine: Wow wat mooi is het geworden zeg. En ach die plant ik zie het niet hoor als echt "plantenkenner" ;)
    Echt keurig huisje.

Zo verder kan ik niet teruglezen. Ga nog lekker even bankhagen. Sabino is ook niet thuis, dus ff lekker relaxen.

Lfs kelly

14. Oooh Sensee ik vind jij altijd zo zeker overkomen.....echt waar.
    Kan me wel voorstellen dat het dan moeilijk is om er iets over te zeggen.
    Kan je niet persoonlijk op hem af stappen? Lijkt mij ook wel eng om te doen, maar mss lucht het wel op als het eruit is.

lfs

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Kel dat hoor ik vaker ook als ik presentatie oid geef, maarvan binnen zooo onzeker. Over uiterlijk prestaties, kennis of ik wel aardig ben etc. Stom heh.
    normaal heb ik mn mondje wel klaar, maar met die collega is het moeilijk. Ik kwam binnen als 21 jarige en hij zat er al zo lang ik toen leefde. Vind het ook gewoon sneu voor hem dat het expositiecentrum is wegbezuinigd en vraag me af of hij nu in zn baan gelukkig is.
    Nou ga het er niet meer over hebben.

GA je nog wat leuks doen dit weekend?En spam je haar ff! Misschien zit Daynah in een sprong dat ze niet wilde eten?hihi echte plantenkenner ;)

16. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Afspraak voor Jelte is gemaakt,maandag om 14 uur een echo van zn piemeltje,ben benieuwd wat dat nu weer gaat zijn.

Sens:Zondag was erg gezellig hoor,dank je voor het vragen ;)
    Mss met Jaime ook even gaan en laten nakijken op amandelen.
    Maar ze eet en drinkt anders best goed toch?

Lis:Nu word het wel een keer tijd dat je een naam kiest he ;)
    Straks is dat kleine knulletje er en is hij naamloos ;)
    Ik heb ook nog wel boekjes met voornamen liggen hoor,dus als je ze wilt hebben zeg je het maar.
    Hoe bevalt je verlof?

Robine:Ziet er echt supermooi uit bij jullie (voorheen ook al hoor)
    Je kan echt zien dat je supernetjes bent.Hier is ook altijd alles netjes en schoon hahahaha ;) ,maar dat wist je al dat ik ook niet van viezigheid en troep hou. :rolleyes:

kell:Daynah lust echt niet graag melkproducten he?
    Yorben ook niet graag,maar yogho gaat er meestal wel in,en voor de rest geef ik roosvicee en fruitsapjes enzo,je moet wat he?

Wij gaan zaterdag mss eens naar Middelburg voor een nieuw bankstel (2 plus 3 zits) gaan kijken.
    Deze creme lederen bankstel ben ik beu en er zitten een paar krassen in van ons hondje nog.
    En dat begint me te irriteren eigenlijk :rolleyes:

17. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Fajah: hopelijk ben je over anderhalve week van al het gekwakkel en gedoe af met je twee jongens.

Kelly: karnemelk misschien, zoal Annemonique zegt? En anders moet ze maar gewoon wat meer kaas enzo eten, dat is toch ook gezond (dat vindt ze wel lekker, toch?). En yoghurt/vla/pudding zijn ook allemaal melkproducten.

Sens: zaadjes laten weken in melk? Dat moet je ook maar net weten.
    Ik vind Finn en Jesse ook leuk bij elkaar.

Annemonique: in juni, haha, nee, dat wordt voor ons wat te laat. En we willen bovendien in het noorden blijven. We hebben vanmorgen een bod gedaan op het huis dat we bekeken hebben, dus wie weet.

LIS: nog steeds niet uit de naam :) Lijkt me ook erg moeilijk hoor. Ach, daar komen jullie heus wel uit, desnoods op het allerlaatste moment.

Brennie: wat is Milou lekker aan het spelen in haar zandbak! Kan me voorstellen dat je je nog niet echt zwanger voelt. Lijkt me echt heel anders bij een 2e, vooral als je geen klachten hebt.

Sappie: Lieke heeft idd een kleurtje. Bastian nu ook maar dat is van de 5e ziekte. :)

Robine: wauw, netjes hoor! Een heel groot contrast met hier in huis, haha. Ik heb wel eens het idee dat wij hopeloos achterlopen. :)

Bastian is nog niet beter, arm kind. We zouden naar Parijs gaan dit weekend maar dat stellen we even uit, ook omdat we afspraken hebben met hypotheekadviseurs. Spannend hoor, een huis kopen. Ik heb nog nooit iets duurders gekocht dan een tweedehandsauto.

18. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmiddag meiden,

Zo weekend is hier ook begonnen, moet nog veel doen in huis en boodschappen als Jayna zo wakker is. Krijgen vanavond Lenhard´s broertjes en vriendin te logeren.
    Dus hou het ff kort..

Robine: super mooi geworden zeg! Staat erg mooi bij elkaar allemaal, Heerlijk hoor dat alles nu aan kant is....op die ene plant na dan...haha!

Sap: leuke foto van Lieke met haar vriendje! Gezellig dat je met een vriendin gaat eten, moet je soms echt ff tijd voor maken he. Ben benieuwd hoe Rick de ballonvaart gaat vinden.

Brennie: lief zeg om Milou in de zandbak te zien spelen! Mooi dat je je zo goed voelt zeg! Ik denk dat het na je echo wel wat werkelijker wordt allemaal. Hier weinig klachten momenteel, heb al mn energie weer terug, dus geniet volop van t zwanger zijn!

LIS: jippieeee, je mag thuis bevallen! Lekker hoor, hopen dat dat nu uiteindelijk ook gaat gebeuren. Alle babykleertjes in de kast inmiddels?

AM: jullie druk aan de slag in het huis dus, spannend hoor, straks jullie huis te koop zetten!

Sensee: Jaime dus ook nog steeds verkouden, arme meid. Hoelang heb je die traingen nog? Lijkt me soms best confronterend die dingen met communicatie enzo. Je kan er wel veel aan hebben. Momenteel in mijn opleiding zijn we daar ook erg mee bezig, blijft toch lastig, hoe vaak je ook oefent.

Kel: hoe is het nu met Daynah? Nu zij dus ff niet willen eten. Gelijk heb je dat je geen melk meer geeft, als je toch het meeste steeds wegggooit. Gefeliciteerd met het zoontje van je vriendin, ook niet mijn naamkeuze, maar dat blijft toch erg persoonlijk altijd.

Fajah: sterkte met beide jongens! Wat een dokter- en ziekenhuisbezoeken voor de boeg zeg! En succes met het uitzoeken van een nieuw bankstel!

Zo, is toch niet echt kort geworden....haha.... :) had meer onthouden dan dat ik van tevoren dacht.
    Vanmorgen nog geslaagd voor een zomerjas voor Jayna. Zag ineens een leuke bij C&A. Ook nog ff met Jayna bij mijn moeder een fruitmandje langsgebracht, want die heeft de griep ook flink te pakken. Lenhard knapt iets op, is weer aan het werk, dus hopen dat we fit het weekend in gaan!

Nou ga gauw aan de slag, fijn weekend allemaal!
    Liefs Sem

19. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Panda: jammer dat het weekendje Parijs niet door kan gaan. En beterschap voor Bastian, die heeft ook maar pech he met het steeds weer ziek zijn! Succes met een huis kopen, leuk en spannend hoor!

20. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nou Fajah gelukkig dat je snel terecht kan. Jaime eet een drinkt goed maar door die continue snotneus. Vanochtend werd ze wakker, dr hele gezicht zat onder de aangekoekte snot. ZElfs een enorm lang gerekt stuk in dr nek. Het loopt er gewoon uit en is groen. Had dat vroeger zelf ook en toen hebben ze die neusamandel weggehaald.
    Leuk naar Middelburg! Wat voor bank willen jullie kopen? Ik zag laatst bij de trendhopper leuke banken in de aanbieding.

Panda bastian ook nog ziek. Ze zijn wat ziek heh de eerste jaren. Spannend van het huis zeg! WAnneer zou je wat horen van het bod? En heb je een makelaar of gewoon zelf?

Heb Jaime gelijk in bad gedaan vanochtend met dat snothoofd. Wat was het erg zeg. Normaal gaat ze 's avonds maar dit kon echt niet.
    Boodschappen gedaan vanochtend met haar. Wat een rotklus is dat altijd heh. En dan haal ik voor de hele week. Word soms wel eens een beetje bozig op michiel want als hij boodschappen haalt is het een half tasje en ik kom thuis met een kar waar alles net in past :( :eek: .
    Jaime was erg vervelend met boodschappen doen. Ik haal wel eens smoeltjes voor dr zo'n koekie. Had ik nu ook gedaan bleren en brullen in de supermarkt dat ze die koek wilde :evil: . Ik werd echt een beetje bozig op haar hoor. Ze is zo dwars de laatste maand. Ik zeg straks krijg je een koekje we gaan eerst betalen, keihard door die winkel Nee nee. pffffff.
    Nou ja nu slaapt ze dus ff rust. Michiel is gaan sporten, die had vrijgenomen vanmiddag.

lfs

Deel Deze Pagina