sens:kan toch best zijn dat jaime er last van heeft hoor,want Yorben heeft ook steeds een snotneus met van die vieze groene kleur,het blijft lopen.Yorben zn neusamandelen moeten er ook uit dus. We hebben nu een creme kleurig bankstel,maar willen meer koloniaal gaan.
oja sens een tip:als je naar de supermarkt gaat neem dan van thuis een liga of een andere koek mee hahahha doe ik ook met Yorben ,want anders is hij ook steeds aan het zeuren in de winkel,en met een koekje is hij de hele rit braaf in de winkel hahaha
Haha ik heb die ook altijd in mn tas zitten maar ze wilde per se die smoeltjes koeken toen ik ze pakte en in de boodschappenwagen legde. Als ze het andere dan niet wil slaat ze het zo weg of ze pakt het aan en gooit het dan op de grond. Erg heh is ze? Ik had net ff gegoogled op amandelen en snotneus. DAt groene is niet goed schijnbaar kan ontstoken amandel zijn. Nou misschien ook gewoon verkouden hoor. We zijn hier ook allemaal verkouden. Hele koloniale bank? En dan leer of niet? Altijd lastig om banken te kopen, doorgaans doe je er wel een tijd mee heh en ik vind ze zo duur altijd. Wat is het verder rustig hier zeg. Hoop dat chiel zo thuis is kunnen we nog ff naar kinderboerderij. En is hier zo mooi weer dat ik ff op terras wil zitten in het park
Had trouwens aardbeitjes gehaald ben benieuwd wat jaime er van vindt dit keer. Vorig jaar moest ze ze niet.. Oh en bij kruidvat zijn de zwitsal billendoeken in de aanbieding, met plastic kist eromheen. 15 euro. 8 pakken.
Goeiemiddag.... Nou ik had beter niet kunnen schrijven hier dat ik nergens last van heb....was me toch misselijk vanochtend Tot een uur of 10 echt zo beroerd, ik heb Milou maar tv laten kijken, kon ik lekker op de bank. Ineens was het over. Hoop dat het eenmalig was Ennnn.......het shirt is binnen! We gaan het vanmiddag vertellen aan mijn ouders en zussen/broer. Volgende week naar Huizen toe om het daar te vertellen..ze zijn daar nogal van het risicovolle dus vinden het prettiger om het daar te vertellen als we wat verder zijn. Voor mijn familie kunnen we het echt niet meer geheim houden, die leven zo met alles mee. Dus spannend vanmiddag...ik zal foto's maken als Milou d'r shirt aanheeft en spammen uiteraard Fajah; wat een gedoe zeg...lijkt dan echt of je van het een in het ander valt. Hopelijk valt het met Jelte mee en is het iets onschuldigs. Yorben wordt straks een heel vrolijk kereltje..nog ff volhouden. Veel plezier met bankshoppen! Sens; moeilijk situatie wat je beschrijft met je collega...maar wie weet dat je het via de training beter kan verwoorden naar hem toe. Succes! En Jaime zo'n eigen willetje ik moet lachen maar is niet leuk. Idd zoals fajah zei..een koekje meenemen voor in de winkel is denk ik wel een oplossing. En wow 11,4 kg las ik nog een eindje terug, gaat goed richting die 15 kg. Milou is rond de 10,2 hier op de weegschaal. Een lang, dun poppetje En idd van die echte groene snot iedere keer is geen gewone verkoudheid, staat me zo bij. Dan hebben ze gewoon waterige snot...mss ff laten checken idd. Panda, is idd heel spannend een huis kopen. Ik had toendertijd helemaal de zenuwen maar als het eenmaal allemaal geregeld is, heb je het niet meer in de gaten en gaat het allemaal vanzelf. Succes! En veel beterschap voor Bastian! Hoe gaan jullie dan altijd naar Parijs, met de trein? Semmi, fijn dat je al de energie weer terug hebt! Lekker genieten, vind het ook fijn dat nu het mooie weer komt. Lijkt mij dat je je dan toch eerder weer helemaal goed voelt. En dat buikje van jouw? komt ie al Sappie, gaaf zeg een ballonvaart...mag je niet mee Er gebeurt heus niets...tis nu iig er mooi weer voor. Lekker gegeten gister? Kelly, hoe heeft Daynah geslapen vannacht? NOg wakker geweest? Milou krijgt hier alleen nog maar halfvolle melk en iedere dag vitamine a+d. Kaas vindt ze lekker, is ook zuivel en een dag wat minder is echt niet erg hoor. Of eet ze vaker d'r toetje niet? Geven jullie nog allemaal opvolgmelk? Hier al niet meer vanaf dat ze 1 is en koemelk mocht gaan drinken. Kunnen ze ook gewoon kiwi hebben? Ik weet niet maar mijn gevoel is er een beetje raar bij of is dat onzin? AM, zandbak vindt Milou echt super, Kylian vast ook Ze kan al taartjes bakken en het zand UIT de zandbak scheppen Komt nu allemaal dichtbij als het huis bijna in de verkoop komt, spannend hoor! Veel succes het weekend met je kluslijstje! Ik ga ff in het zonnetje hangen............wil in mijn hangmat liggen maar die moet nog opgezet worden. Zal mijn vriend dadelijk ff lief aankijken
brennie:ben erg benieuwd naar de reactie van je familie. laat je even weten hoe het was? sens:ik zou toch even naar Jaime laten kijken,want dat groene snot heeft ze best al een tijdje toch? Yorben is ook zo driftig in de winkel daarom neem ik ook altijd een koekje mee,en bij de schappen waar de papjes en vla staan word hij gek joh,dan begint hij te drammen en zou hij in de winkel zn pap willen eten whahaha
Brennied: ah, daar komen de kwaaltjes Je weet waar het voor is he? Ben benieuwd hoe je familie reageert vanmiddag! Sens: zou toch ook maar even keel van Jaime laten nakijken hoor. Wie weet zijn het haar keelamandelen. Dat kan zo ruiken. Ik was vroeger ook altijd ziek, en toen mijn keel- en neusamandelen eruit zijn gehaald, was ik overal vanaf. Hopelijk helpt het ook bij Yorben, maar dat zal vast wel Fajah! Als ik zie hoe jesse ermee is opgeknapt. O ja, Finn vind ik ook een hele leuke naam, maar Wes weer niet Weer lekker handig...
Wat een lekker weertje trouwens he? Heb vanmiddag lekker even in de tuin gezeten, samen met Jesse. Die had ik vanochtend op bed gelegd, nou ja, bij mij in bed, want ik ben vannacht zo vaak wakker geweest en was nog zo moe. Heeft ie eerst zomaar lekker gelegen maar om half 11 ofzo was ie het beu. Toen maar in zijn eigen bed gelegd, werd ie om half 2 wakker! Ach, hij had gister maar een half uurtje geslapen op het kdv, dus moest weer even wat inhalen. Ga nu even wat strijk wegwerken (ook nog babykleertjes natuurlijk). De babykamer beetje schoonmaken en dan is dat ook weer op orde! Mijn schoonmoeder komt morgen verder helpen schoonmaken, dat is wel erg lief!
Heerlijk Lis die inrichting van een babykamer,ik stond toen echt steeds bij dat bedje te dromen over de beeb hahaha. Zo ga eens aan het eten beginnen,zelfgemaakte frietjes met sla en pasteitjes met ragout. Wat eten jullie vandaag? Ik weet het soms niet met dat eten hoor,wat moet een mens toch steeds maken he? Morgen ga ik uit eten met Chris dus hoef ik niks te bedenken
Dat klinkt lekker fajah! Hier of lasagne of quiche met spinazie en roquefort. Wij zijn dol op quiche. Vind het ook altijd weer irritant wat te bedenken. Het is zo vaak hetzelfde. Ik moet eigenlijk ook eens wat vaker een kookboek openslaan, heb er genoeg. Dat recept van sonja met stoofvlees aardappelpuree en rode kool eten wij nu trouwens regelmatig....zoooo lekker. Groene snot hier al vanaf ze geboren is eigenlijk, of tenminste naar kdv ging een maand of twee. Lis idd heerlijk weer! En je hebt echt je nesteldrang heh. Kindje wordt een stiertje toch? Beste mensen heh . Misschien wordt ie wel op mijn verjaardag geboren . Jammer van Finn zeg! Ik vond het een goeie combi. Finn en Jesse. Heeft Wes ook namen die jij weer niet leuk vindt? Hadden jullie bij Jesse toch zo erg? Oh Brennied balen zeg da tje zo misselijk was. Hoop ook voor je dat het eenmalig is. Ben benieuwd naar foto van milou met haar shirt. Hoe lang is Milou? Net met Jaime naar de kinderboerderij geweest. Er waren nu ook babygeitjes. Pasgeboren echt lief. Die moedergeit had me alleen een paar uiers zo zeg niet normaal . Later werd ze ook gemolken, mochten kindjes die dat wilden doen. Heel lief. Jaime heeft weer haar favo konijn geaaid en even langs alle 'nijn' gelopen.De kippen vond ze ook weer erg leuk. De lammetjes die eind maart waren geboren zijn echt enorm gegroeid zeg...pffff. Kortom was leuk en lekker weer. Net weer hier voor de deur hommeles met de bus. Had de bus weer zo aso gereden dat hij een auto schampte. Die kerel was echt boos. Terecht hoor. Stond ff met wat buren te praten dat we gewoon moeten proberen dat ze die bus niet meer hier laten rijden. Je wordt er niet goed van. Ik ga zo aan het eten beginnen. lfs
Sens: en hoe was je trainingsdagje vandaag? Of heb je die niet achter elkaar? Ik kan me die onzekerheid heel goed voorstellen, maar net als anderen hier vind ik jou helemaal niet onzeker overkomen. Maar hoe je je op die momenten van binnen voelt zien we natuurlijk niet. Maar moeilijke keus of je het wel of niet bespreekbaar maakt tijdens die training. Hihi die Jaime, heerlijke dramaqueen in de winkel Hier eigenlijk weinig last van, hij loopt met iedereen te chansen Ik moet hm alleen niet te dichtbij de rekken zetten, dan haalt ie alles eruit. Een worstje van de slager doet het hier ook wel de winkel door goed Lekker gedoe steeds bij jullie met die bussen zeg. Kom naar Houten toe, heerlijk rustig Fajah: heeft Robine je aangestoken met meubelveranderingen? Suc6 met de bankenjacht morgen. Aparte combi patat en pasteitjes Maar beiden wel lekker hoor Panda: oehhh spannend een bod gedaan! Ben benieuwd! Dus het was naar jullie zin? Beterschap voor Bastian. Ander xtje Parijs dan maar he. Brennie: ojee toch nog misselijk geworden Ik hoop voor je dat het niet dagelijks is. En en en en hoe was het vanmiddag? En fotoooooo! LIS: dat is weleens lekker he dat ie zolang slaapt! Heeft mams ook af en toe nodig Lief van je schoonmama! Kyllian werd gisteravond helemaal heet wakker, had een temp van 39.6. Vandaag ook nog koorts, na zn badje daarnet leek het weer iets te zakken, maar hij zal vanavond vast wel weer wakker worden. Zou het echt door het kdv komen dat hij ineens zovaak ziek is? Is wel opvallend dat hij sinds die 2 maanden dat ie erheen gaat continu wel iets heeft.
Meiden waar zijn jullie? Ik ben alleen thuis en het is hier saaaiiiii. Kyllian heeft trouwens weer een nieuw woordje...NEE Ik had het idee dat ie wat achter liep qua praten, maar nu begint het wel te komen. Papa, mama, Atja (Katja), bah, die, bal, behh, nee, ja, kaar (klaar).....volgens mij is dit het nu. Hij probeert nu ook dingen na te zeggen, zo leuk Hij is veel aan het na-apen, wat papa en mama doen moet hij natuurlijk ook doen.... Ik vind dit echt zo'n leuke leeftijd!
Am:Nee Robine heeft me niet aangestoken hoor Ik wil al een hele tijd een nieuwe bank,omdat die krassen vd hond me mateloos irriteren.En Cremekleur en kinderen is een hele slechte combi .Weet trouwens nog niet of we gaan,want Chris moet nog werken morgen en weet niet of hij optijd terug is. Je vroeg nog hoe het met Chris op zn werk is,nou hij vind het hartstikke leuk,wel beetje anders dan eerst,maar erg leuk en afwisselend. Brennie:En en?Hoe reageerde je familie?
Semmi: vind ik niet zo erg hoor, dat Parijs niet doorgaat. Had toch al niet zo'n zin in schoonma. Veel plezier met je logeetjes! Annemonique: ja, het huis is zeker naar onze zin. Nu is het afwachten wat voor tegenbod we krijgen. Ik denk dat Kyllian idd door het kdv zo vaak ziek is. Bastian heeft althans hetzelfde, die kwakkelt ook door van het ene in het andere (nu heeft ie de 5e ziekte). Fajah: wij hebben Indische rijsttafel besteld, had echt geen zin om te koken. Nu zit ik dus helemaal volgevreten achter de compu, bah. Vind ik ook altijd lastig hoor, elke dag weer bedenken wat we moeten eten. Heerlijk weertje LIS! Wel koud op de fiets (koude vingers). Alles bijna klaar voor de baby dus, haha. Leuk hoor! Wie weet, als wij straks een huis hebben en terug zijn van onze vakanties... Sens: zo vaak groen snot lijkt mij ook door de amandelen komen. Dat van Bastian is meestal waterig, soms gelig als hij echt ziek is. Dat drammen in de winkel hoort wel bij de leeftijd he. Eigenlijk moet ze niet zien dat je die koekjes in de kar legt. Ik denk dat we maandag wel een tegenbod krijgen. We hebben een makelaar ingeschakeld, dat scheelt wel met onderhandelen en die weet ook beter waar we op moeten letten. Brennie: ach, toch misselijk geworden, hopelijk was het eenmalig. Wij gaan bijna altijd met de auto naar Parijs. Dan kunnen we 's ochtends heel vroeg weg zodat Bastian nog even kan slapen, dan duurt de reis voor hem wat minder lang.
Am:Yorben zegt steeds ´pak bal´ en neenee en jaja hahaha. Als ik zn luier verschoon zegt hij pffffffff pfffffff whahahaha
Kyllian zegt al best veel woordjes, vind ik. Meer dan Bastian iig en die zegt de woorden ook nog vaak verkeerd (lamp=bap, etc.). Hij zegt nu wel EINDELIJK echt mama tegen mij.