Fajah: haha een lichte bank is idd heeeel besmettelijk met kids, weet er hier alles van Wij hebben een creme suede bankstel, whaaahh. Pas in het andere huis kopen we een nieuwe. Panda: oww jeetje de 5e iekte, wat vervelend zeg. Hoop dat ze ook wat weerstand opbouwen door het kdv, hebben ze tenminste nog wat aan al dat ziek zijn. Wat lees ik nou, wel al kriebels We wachten het nieuws wel af na de vakantie
2 woordjes achter elkaar is al knap zeg! Die geluiden nadoen is hier ook populair. Als ik zeg Kyllian poepen? Dan gaat ie persen. Als ik zeg Kyllian plassen? Dan doet ie psssssss.
Whahaha, dan heeft ie dat iig goed begrepen. Bastian is meer van het non-verbale. Als hij gepoept heeft gaat hij naast het aankleedkussen staan.
Hihi maar dat is ook heel knap toch, hij snapt alles dus heel goed! Sta ik zelf wel vaak versteld van hoeveel ze nu al begrijpen.
Ja, ik ook! Als ik zeg 'schoenen aan' dan pakt hij zijn schoenen (en de mijne), als we het dorp van mijn moeder inrijden zegt hij al 'ohmmm-ma', als we zonder buggy naar buiten gaan zegt hij 'tuut tuut' want dan gaan we dus met de auto, dat soort dingen. Dan ben ik elke keer weer verbaasd. Idd een geweldige leeftijd!
Nouuuuuu AM daar moet je niet blij mee zijn met het nee.... . Als ie het nog even zegt...en goed weet wat het is.....dan zegt ie het de hele dag. Ik háát NEE. (ben even moppersmurf) WAnneer ben jij jarig AM?
Heb nog ff bijgelezen en leeftijd is idd leuk. Jaime zegt nu alleen consequent mama tegen mij en chiel . Poes, aai, bah, bapa nou kan nog wel ff doorgaan. Maar het Nee is echt niet leuk hoor! Zeg ik vanmiddag tegen haar we gaan naar nijn op de kinderboerderij, trekken we schoenen en jas aan. Nou schoenen is nog ok, dan zit ze al naar dr voeten te wijzen, jas is al wat minder en als die aan is zeg ik ga je mee. Njee en heftig schudden erbij en weglopen. Kom we gaan naar nijn toe, NJEE NJEE (met het schudden erbij). Nou en dat gaat dan dus ff vijf minuten door. Tot ik dr pak en buiten op de stoep zet en brullen brullen maar na ee minuut stil. Maar het nee is echt niet leuk. Wij gaan lekker slapen. Ik zit de hele avond al te niezen en snotteren. Gaat weer lekker hierzo..zucht. lfs
Goeiemorgen, Gister was leuk Ze vinden het super en kunnen het ook nog niet geloven! Shirtje was zeer geslaagd. Ons pap las de tekst (hij is een beetje verstrooie professor ) en zei: 'en wat is er nu dan?' Wij hebben nogal een emo-familie dus de traantje vloeiden weer goed. Morgen gaan we naar mijn broer toe in Tilburg...ben benieuwd! Vanavond wss aan mijn beste vriendin vertellen. Nu gelukkig niet misselijk Milou heeft alleen weer ontstoken ogen. Ziet er altijd erger uit dan het is maar toch. Dat schoonmaken vindt ze ook geen pretje Panda, tis een uurtje of 6 rijden voor jullie naar parijs? Idd fijn als Bastian dan nog ff lekker kan slapen. Am, ik vind deze leeftijd ook echt super leuk! Ze zijn nu al echt groot aan het worden maar heel leuk. Milou zegt echt onwijs veel woordjes...iedere dag weer erbij en nu regelmatig met 2 woorden zoals 'papa kijk eens' Gister stond ze aan de trap en zei: boven (had ik nog niet gehoord), klok, buiten, bad, slapen, d(r)inken, toetie, koek, jas, schoenen, baby. Ook al zoveel namen...We moeten af en toe al gewoon 'bad' spellen anders rent ze naar de trap en wil niks anders meer dan in BAD Sens, wel moeilijk hoor met Jaime...zo min mogelijk aandacht aangeven zodat ze uiteindelijk gaat snappen dat ze er toch niks mee bereikt. Maar dat doe je al zo te lezen...pfff moeilijk. Je vroeg hoelang milou is....ik weet niet...vorige keer 80 (is 2,5 mnd geleden) maar iedere zegt dat ze zo lang is. Nog verkouden? Het zonnetje schijnt hier weer dusss toedels!
AAAAAAHHH brennie dat is echt schattig en leuk dat je familie zo enthousiast was. Het hoeveelste kleinkind word dat? Geniet vd zon hier regent het namelijk
Hoi allemaal! Brennied: Wat gaaf dat je familie zo ontroerd was.......dan is t kindje wel weer heel erg welkom he. Lief shirtje voor Milou! Mooie kleurtjes ook! Fajah: Arme Jelte en Yorben, allebei zo aan t kwakkelen. Hoop dat Jelte niks ernstigs heeft aan zn plassertje. Lijkt me toch maar eng zo een onderzoek. Sterkte in ieder geval en hopelijk wordt Yorben na zn operatie een heel ander mannetje.Veel plezier met uiteten vanavond! AM: Kyllian nog koorts? Zal idd wel van KDV komen. Hoor t zo vaak. Jill is werkelijk nooit ziek, hooguit een dag of 2 beetje snottie maar dar houdt t wel bij op. Heb hier nog nooit koorts gezien behalve toen ze urineweginfectie had natuurlijk. Knap dat ie al zoveel weet hoor! Sens: Beterschap voor jou en Jaime. Chiel wel weer helemaal opgeknapt? En nog lekker terrasje gepakt gisteren, of had Jaime daar ook geen zin in?deugniet met dr NEE zeggen Panda: Keertje geen Parijs dus. Nou ja, je had je schoonmoeder toch laatst gezien? Wat doen jullie altijd in Parijs? Gewoon familiebezoekje of ook nog winkelen en de Eiffeltoren beklimmen Weet t verder ff niet meer. Sorry. Volgend weekend Ceterparcs met Lieke, Daynah en Jayna. Hebben er onwijs veel zin in. Hebben shirtje voor de meisjes laten drukken, allemaal dezelfde alleen toch anders. We spammen volgende week wel als ze ze allemaal aan hebben Verder morgen weer competitietennissen, alhoewel de weersvoorspellingen niet goed zijn, ach we zien wel. Vorige week zondag bleek t achteraf ook schitterend weer te zijn. Heb gisteren weer soll. gehad bij een school op de administratie. 3 man die erbij zaten en me het hemd van t lijf vroeger.......pffffffff dat voor maar een administratieve baan. Begrijp me niet verkeerd hoor, het lijkt me superleuk, maar zoveel heftige en moeilijke vragen vond ik echt triest voor zo een baan! Nou ja, we zien wel. Woensdag ook dagje meelopen bij de tandarts, mss is dat t wel helemaal voor mij....... Kreeg mail van mn directeur gisteren. Wat er aan de hand is met me en dat ie me niet te pakken kon krijgen per tel. Vreemd, ben toch vaak genoeg thuis. Heb em maar verteld dat ik heftige hoofdpijn, stress, overspannen en slapeloosheid heb. Hopelijk genoeg argumenten!?!? En dat als ik naar een ARBO arts moet dat wel hoor van hem. Nog geen reactie gekregen. t Liefst ontslaat hij me per direct, zou beter zijn, heb echt helemaal geen zin meer. Blijf komende week ook nog thuis en die week daarna ook. John komt thuis, heeft lekker een vrije dag vandaag. Gaan zo ff naar tuincentrum voor een nieuwe plant en pot. Verder vanavond SAW 4 kijken op de nieuwe TV Wens jullie allemaal fijn weekend! Liefs
Goeiemorgen, Hehe even een gaatje gevonden, ben zo ontzettend druk en als ik dan wil typen ben ik alles weer vergeten wat er geschreven is Robine, ziet er mooi uit jullie nieuwe interieur Veel plezier met film kijken op jullie nieuwe tv, je went zo snel weer aan zo'n grote tv. Brennied, mooi dat je zo leuke reactie krijgt van je familie. Erg lief shirtje van Milou, ook erg leuk idee om het zo te doen. Verder weet ik zo niet meer..... Wij zijn hier aan het opruimen, willen de zolder aanpakken nog voordat de baby komt. Vanmiddag lekker zwemmen...heerlijk. Kom later wel ff weer dit weekend. Liefs Simone
robine:Gewoon lekker nog thuis blijven hoor van je werk. Ben benieuwd naar de shirtjes vd meisjes. Is Saw 4 al uit dan?Of alleen op die zenders van filmnet?
Ah Brennied wat schattig dat shirt. En lief de reacties van je familie. Hier kunnen we ook bepaalde woorden niet zeggen. Bad al een tijdje niet maar buiten kan nu ook niet meer. Hier ook die woorden spellen. Charissa veel plezier met zwemmen. Opgeschoten met de zolder? Robine wazig dat het gesprek zo intensief was. Moet je ook assessment doen . Vervelend van je werk. En hij had toch ook in kunnen spreken? Veel plezier vandaag. Hier snot snot verkouden. Jaime vanochtend om half tien wakker gemaakt en die had weer zo'n smerige neus. Even kijken wat we vandaag gaan doen. Wilden dierentuin maa rnu ook al weer wat laat daarvoor. Evt dick bruna huis. Maar wat ik zei ze is zo dwars de laatste tijd ook geen zin in een scene. Tot later.
Zo Jayden slaapt nog vanaf 11uur of zo. Heerlijk, is hij vanmiddag ook goed te pas met zwemmen. Sens, Dick bruna huis, weet wel wat het is maar wat moet ik me daarbij voorstellen? Veel plezier vanmiddag. Ach dennis zit nog achter de pc, soms heeft hij zulke motivatie Maar als ik vanmiddag terug kom van zwemmen heeft hij heel wat gedaan haha, laten we dat maar weer geloven hihih. Fijne middag/avond
Sens: haha nee hoop idd niet dat hetd e hele dag NEE wordt Maar als ik dan zeg: ja, dan zegt ie ook wel jajajaja hoor Ik ben 9 mei jarig, jij de 16e zag ik. Niet ziek geworden? Brennie: wat leuk dat je familie zo reageerde Superleuk shirtje ook! Robine: je klinkt niet helemaal enthousiast voor die administratieve baan. Je wil toch voor de tandartsassi gaan of ben je er nog niet uit? Vaag dat de directeur je mailt en niet belt. Maar lijken me idd genoeg argumenten. Kyllian zn koorts is weer weg gelukkig. Charissa: Zwemse vanmiddag en hooelijk kan dennis achter de pc vandaan komen Hier zijn al een paar klusjes in huis gedaan. Vanmiddag gaan we verder met scheuren dicht kitten en morgen kunnen we dan alles bij verven en wil ik de badkamer witten.