Am leuke foto's van Kyl! Hij is lekker vrolijk zo te zien! En jij 9 mei jarig..wist ik niet. Hier heel veel stieren in de familie. Ik idd 16 mei, chiel de 18e. Leuke tractor hihi. Kan hij erook zelf mee fietsen? Die laadklep is echt stoer. Zou Jaime ook tof vinden. Hier niet ziek geworden maar zit mega vol en top voel ik me ook niet echt. Naja gaat wel weer over. Charissa hadden jullie het bed voor Jayden nog opgezet of niet? Of heb ik er overheen gelezen? Dick Bruna huis is een museum voor kids. en volwassenen ook hoor. Maar met kunst van Nijntje (lachen want ze hebben ook gewoon zeefdrukken..hahah). Maar je kan erook wel spelen. We zijn niet gegaan hoor. Jaime is niet te genieten. Hier wel nog ff weggeweest. Ondanks humeurtje.Stomme is zij is zo chagerijnig dat wij er ook van beginnen te mokken. We zijn naar kinderboerderij maarssen gweest. 10 minuten vond ze het leuk en toen was het niet meer leuk. Overal bij chagerijnen en vooral nee zeggen. Ik zal nog ff wat spammen. Die kinderboerderij was wel leuk trouwens (vond ik) want ze hadden veel babydieren en ook kleine varkens (soort hangbuikzwijn) met ook nog weer kleintjes. Echt heel grappig. Lfs
Maar jullie zien aan de foto's, ze doet het er gewoon om. Bij zowel Chiel als mijzelf haalt ze het bloed onder de nagels vandaan. Ik hoop dat dit echt snel over is want hier wordt je dus echt zelf ook irritant van...bleh. Ga ff koken. Tot vanavond!
Hihi eigenwijse Jaime toch. Wel zielig om te zien hoe snottie ze eruit ziet. Jullie zijn ook alle kinderboerderijen af aan het gaan he Mooie blauwe ogen hoor! Kyl heeft oog lichtblauwe ogen net als zn mama, maar dat was volgens mij al wel duidelijk En die aanhanger van de tractor vindt hij idd erg leuk. Er werd al vanalles uit de tuin ingedaan. Maar hij kan er nog niet echt op fietsen hoor. Dacht alleen...hier kan ie wel wat lange rmee doen en nu vermaakt ie zich wel met erop en eraf gaan en dingen in en uit doen. Over een jaartje raced ie vast rondjes om het huis.
Sens Kyllian kan ook af en toe heel eigenwijs zijn hoor. Vooral met in de auto of kinderwagen gaan. Hij wil dan liever lopen. Jas aan doen is hier ook weleens een probleem, hij rent dan gewoon weg. Als hij zo is is het gelukkig maar voor 1 minuut, hij is zo weer afgeleid.
Goedenavond meiden, Zo, de logees zijn er weer vandoor, was weer gezellig. Ze hadden Jayna al een tijdje niet gezien dus vonden het helemaal geweldig om haar zo wijs en lopend door t huis te zien. Door de leuke spam kan ik niet alles meer teruglezen, dus ff kort uit mn hoofd... Brennie: leuk joh dat shirt en wat leuk dat iedereen zo enthousiast reageerde, leuk nieuws he om te vertellen! Robine: wat wazig zeg, allemaal van die ingewikkelde vragen voor zo'n baan. En Saw 4 kijken dus, leuk! Hebben jullie m gehuurd? Ben benieuwd wat je er van vindt! AM: leuke spam van Kyllian, heerlijk vrolijk mannetje. Mooie trekker heeft ie ook! Sensee: kan me voorstellen dat je het ff zat bent met de humeurige Jaime. Jayna heeft dat dus anderhalve week gehad, maar nu weer het zonnetje in huis, dus het komt goed! Leuk hoor die jonge dieren weer! Sorry, verder weet ik het al niet meer. Ga lekker wat drinken ern bankhangen. Jayna wat vandaag weer erg lief. Heeft heel lang rustig met boekjes bij ons op de bank gezeten en lekker met Luca gespeeld. Ook eten gaat weer goed, vanavond aten we chinees en heeft ze lekker mee gesmikkeld. Fijne avond allemaal! Liefs Sem
Semmi: heerlijk he zo'n leuk gezellig kind om je heen Bezoek doet het ook goed he, hebben ze altijd wel afleiding. Kyllian kan zich bij anderen of als we bezoek hebben echt heel goed vermaken. Als hij alleen bij ons jengelt hij sneller. Gelukkig valt dat de laatste tijd wel mee. Hoe is het verder met je zwangerschap?
Haaaaai, Semmi dat zal wel een verschil geweest zijn idd, ze worden ineens zo groot heh als ze lopen. Ik denk hier echt peuterpuberteit en dat is denk ik niet met een week over of wel? Lief dat Jayna chinees mee eet. En welke boekjes vindt Jayna leuk? AM ze is idd erg snottie, ik ook helaas. Ja en die kinderboerderijen, we wilden naar dierentuin maar was alweer te laat en dan moet ze slapen. Wat dat betreft vind ik in de ochtend slapen beter maar ja. Hij is echt heel leuk die wagen en kan ie er straks toch op fietsen anders zo zonde als ie er zo kort wat aan heeft. Wij hebben net kleren besteld bij dat amerikaanse winkeltje. Van die bon die chiel had uit vegas. Had toen al een hele lijst gemaakt, maar was geldig vanaf 10 april ofzo dus nu maar gedaan. Erg leuke dingen voor haar gekocht weer. Wij gaan ff filmpje kijken en op tijd naar bed! lfs
Goedenmiddag, Zo, ik ben de eerste vandaag, ´t is rustig hier. Iedereen lekker van het weekend aan het genieten? AM: lekker hoor dat Kyllian zich met visite er bij zo goed vermaakt. Met mijn zwangerschap gaat het prima. Voel me goed, buikje begint te groeien. 21 april weer naar VK en hartje luisteren. Sensee: als het bij Jaime geen sprong is, maar echt de peuterpuberteit, kan het idd langer duren. Boefje dat t is! Maar ook wel weer leuk hoor dat eigenwijze, echte meid! Jayna vindt boekjes met dieren en dikkie dik erg leuk. Ook hebben we een groot boek waar de eerste 100 woorden in staan en ze de plaatjes bij moet zoeken. Kan ze best al goed. Jaime toch ook een boekenfan? Hier een rustige zondag. Jayna ligt op bed, Len ligt op de bank de marathon van Rotterdam te kijken. Ik zal vanmiddag ff naar Kampen, om een stoeltje voor Jayna op te halen. Was nog steeds op zoek voor haar, maar kon toch niet slagen. Lenhard vind een knalkleur niet zo mooi in huis. Via marktplaats kwam ik een donker koloniaal/rieten stoeltje tegen. Ziet er nog als nieuw uit en past mooi bij onze meubels. Nu heb ik om 15.00 uur afgesproken en wil Len op de computer voetbal kijken.....nah ja...dan maar ff alleen heen en weer. Fijne dag meiden!
Heeeej hallo allemaal, Semmi; klinkt leuk het rieten koloniale stoeltje voor Jayna. Wel ff een foto maken he! Zal vast goed staan bij jullie inrichting. Kan me voorstellen dat Lenhard voetbal wil kijken. Wij hebben Tele2 eredivisie voetbal en Rick blijft er ook voor thuis, Wordt een spannend voetbalweekend. Sens; vervelend hoor dat Jaime in de peuterpuberteit zit. Kan me best voorstellen dat het chagerijnige overslaat op jullie. Zou ik ook hebben denk ik. Wel leuke foto's van de kinderboerderij! Brennied; wat een schattig shirtje van Milou. Blijft leuk he om het grote nieuws te vertellen lijkt me. Lief dat iedereen zo met jullie meeleeft! Vind de foto's van Milou in de zandbak ook erg leuk. Wordt hier ook hoog tijd voor een zandbak, Lieke is stapelgek op buiten en scheppen in de tuin. AM; zag ook weer leuke foto's van Kyllian voorbijkomen. Grappig ook dat vingertje als de trein voorbij komt, zo slim zijn ze! Door al de mooie spam kan ik al niet meer teruglezen... probeer nog wat uit mn hoofd: Robine; vaag joh al die vragen bij je soll. Ach zal wel interessant moeten overkomen . En lekker avondje gehad voor jullie nieuwe tv? Wat heb je gekeken na Saw4 . LIS; huisje weer lekker schoon? Lief dat je schoonmoeder ff kwam helpen. Inmiddels al een leuke jongensnaam bedacht? Ook wel een meisjesnaam paraat, voor de zekerheid? . Of was het overduidelijk dat het een jongetje is? Fajah; veel succes morgen met Jelte bij de arts, hoop dat het niets ernstigs is. Hebben jullie nog een bank gevonden? Verder weet ik het echt niet meer... Gisteren is de ballonvaart van Rick niet doorgegaan..er stond teveel wind. Jammer, maar ik vond het niet zo erg. Nu staat het gepland voor volgende week zaterdag, dan kunnnen we er alleen niet bij zijn ivm het weekend cp! Denk dat Lieke het toch niet tof zou vinden wanneer de papa de lucht in gaat . Gisteren voetbal wezen kijken bij Rick, lief hoe al zijn teamgenoten met Lieke omgaan, samen met de bal rollen enzo..echt leuk. Vanochtend even op de koffie geweest bij opa en oma. Mama had om 11.00 uur al een fles rose op met oma , niet normaal toch , maar wel lekker, hahaha. Mn schoonmoeder vindt een glaasje fris altijd maar saai . Nu lekker op de bank met Rick, straks voetbal kijken op tv en verder geen plannen. Morgen verjaardag, opa is jarig. We hebben een leuke zandbak met speeltjes gekocht. Nou, ik ga er vandoor, fijne zondag allemaal ! xx
Goeiemiddag! Zo, huis is bijna schoon hoor. Heb vanochtend de vloer in de woonkamer nog even gedweild, nu alleen onze slaapkamer nog stofzuigen en dweilen. Dat mag Wes doen Gister is er wel heel veel gebeurd. Mijn schoonmoeder zal wel gedacht hebben: wat een zooitje. Ze ging zelfs de bestekbakken schoonmaken! Maar wel lekker dat alles nu schoon is. Nu kwestie van bijhouden weer. Ik heb de kinderkamers gedaan en de badkamer. Het vervelende is gewoon dat als ik buk, ik enorme last van maagzuur heb. Vandaag rustig dagje. Zometeen even lekker naar buiten, het is zulk mooi weer! Sap: jammer dat de ballonvaart niet doorging! Wij hebben het vorig jaar aan mijn moeder gegeven voor haar 60e verjaardag. Ik ben weliswaar niet mee geweest, omdat we mijn vader niet alleen met 3 kinderen wilden (en konden) achterlaten, maar het leek mij ook onwijs gaaf hoor! En om 11 uur al een fles wijn achter je kiezen met oma! Hahaha! Sem: even stoeltje voor Jayna ophalen vanmiddag. We blijven volbouwen in de woonkamer he En met de logees was het dus gezellig? Ik vind het ook altijd erg gezellig als mijn zus met gezin komt, maar daarna altijd weer even opruimen en schoonmaken geblazen he? Althans... zij heeft 2 kinderen, dat scheelt wel natuurlijk. En jullie ook Chinees gegeten. Wij ook! Vooral de loempia's gaan erin bij jesse. Gister had hij een pen gevonden en de pen door de loempia gestoken, hahahaha. en de kroepoek is leuk om kapot te slaan. AM: leuke foto's van Kyllian! Dat vingertje doet Jesse 's morgens altijd als hij Wes naar hoort lopen met zijn fles. Schattig he. Leuke tractor joh. Kan Kyll lekker mee in de tuin scheuren zometeen en nu alles in verstoppen. Als je iets kwijt bent, weet je waar je moet zoeken! Sens: Hihi, Jaime in de peuterpuberteit. Wel irritant, kan me voorstellen dat jullie er zelf ook chaggo van worden. Wes heeft vanochtend Jesse om 10 uur in zijn gelegd, omdat hij hem al helemaal beu was. Vooral als Jesse moe is, gaat hij zo vervelend lopen doen. Vooral als hij iets niet mag. Tjongejonge, geen land mee te bezeilen. Dikke tranen huilen dan en boos! Hopelijk gebeurt dat niet te vaak. Ik hoop trouwens niet dat ik tot jouw verjaardag moet wachten hoor Robine: tjonge, wat raar van je directeur. Ik zou ook een mail terug hebben gestuurd hoor. En genoeg argumentgen lijkt me. Hoe bevalt de TV? Saw4 was nog beter nu? Charissa: hihi, hier nog zo een als Dennis hoor. Zit liever achter de pc. Maar 1 tip: op tijd beginnen hoor, met de zolder. Wij waren eigenlijk een beetje laat. Uiteindelijk allemaal wel goedgekomen, en daar was ik ook wel vanuit gegaan, maar toch... nu is alleen de computerkamer op zolder nog een zooitje. Wat een dradenzooi! Zo, verder hier weinig nieuws. Ik ga wat slechter slapen. Vannacht paar keer wakker, omdat ik verging van de pijn door het maagzuur. Bahbah. Maar goed, hoort erbij en het is nog maar even. Zometeen ga ik die dikke buik weer missen he.