Goedenavond meiden, Sap: jammer voor Rick dat de ballonvaart niet door ging. Bij jullie dus ook voetbalmiddagje. Jammer dat Twente niet gewonnen heeft voor Rick, zal ie wel van balen denk ik. LIS: heerlijk joh je huisje weer helemaal schoon. Lief dat je schoonmoeder zo geholpen heeft! En bah, maagzuur, zo vervelend is dat he. Had ik bij Jayna op het laatst ook heel erg. Maar idd, je zal je buik straks vast weer gaan missen. Het wortd wel spannend nu he! Hier vanmiddag het stoeltje opgehaald en het is een groot succes. Jayna gaat er steeds in zitten, boekjes lezen, schoentjes aantrekken, zo leuk om te zien. Lenhard besloot op het laatste moment toch maar mee te gaan. Achteraf kwam het dus mooi uit voor hem, wan ajax werd toch afgelast. Op de terugweg nog ff milk shake en kip nuggets bij de mac gehaald. Maar de helft van mij ging naar Jayna, vreetzakje! Ook vanavond met de kippensoep at ze heel dr bordje leeg, terwijl de de vorige keer nix van soep moest weten. Zal het stoeltje nog ff spammen en dan Jayna in bad doen. Tot later! Liefs Sem
daarna waren haar regenlaarsjes aan de beurt. Heeft ze nog nooit op gelopen, maar ze liep er zo op weg, een half uur lang rondjes door huis...haha....gek kind
Brennie: Parijs is ongeveer 7 uur rijden maar we stoppen nu wat vaker dus we zijn nog langer onderweg. Milou is echt lang zeg! Bastian is nu pas ongeveer 80 cm denk ik. Wat leuk, die enthousiaste reacties! Robine: wij zijn meestal het grootste deel van de tijd kwijt met familie- en vriendenbezoek. Heel soms tijd om te winkelen maar meestal komen we tijd tekort. Eiffeltoren hoef ik niet zo nodig op (1x was leuk) Wat een vragen voor een administratieve functie. Ben benieuwd hoe het bij de tandarts zal gaan. Mooie tractor, Annemonique. Daar kan hij idd lang mee doen. Sens: wat een humeurtje Hoop voor jullie dat het gauw over is, leuk is anders. Bastian heeft het nu ook af en toe, echt niet leuk. LIS: laatste loodjes he. Nog even volhouden en je hebt weer een kleintje in je armen. Lijkt me weer heel bijzonder. Semmi: leuk stoeltje, wat lijkt ze al groot als ze er in zit. Hier een rustige dag gehad. Vanmorgen het huis schoongemaakt, vanmiddag een vriendin op bezoek gehad en daarna een stukje gefietst met Bastian. Was heerlijk, in het zonnetje.
Semmi, erg leuk stoeltje. Ik heb ook net vorige week zo'n fauteultje gehaald voor Jayden donkerblauw, hij vind het ook geweldig, zit er vaak in. Panda, lekker rustig dagje gehad..ook keer goed toch Lis, oh wat gaat dat snel, je hebt bijna je kleintje in je armen. Ik hoop hier dat het voor de baby komt wel af is... in elk geval de zolder en de kamers. Nou ga ff tv kijken. Fijne avond
Sappie: hihi gelukkig ging de ballonvaart niet door. Volgende week hoeven Lieke en jij tenminste niet toe te kijken. Ik vind het trouwens wel altijd leuk om te zien zo'n ballonvaart, heb er alleen nog nooit ingezeten. Is Lieke dr opa jarig of de jouwe? Denk die van Lieke aangezien hij een zandbak krijgt? Weekend weg volgende week al, gezellig hoor. Naja voor jullie dan, zal wel stil zijn hier LIS: heerlijk he een schoon huisje! Niet dat ik het vies bij jullie vind hoor Vervelend die maagzuur, hoop dat het vannacht minder is. Semmi: lief stoeltje, leukd at ze er nu al zoveel plezier aan heeft Hier staat al maanden een zitzakstoeltje eenzaam te zijn Ze kan dr schoentjes al goed aan doen zeg! Kyllian probeert het ook steeds en dan boos worden als mama het uiteindelijk doet. Panda: het was idd heerlijk weer om te fietsen. Bastian heeft vast genoten. Ik was dus van plan om de badkamer te witten, maar nu bleken we geen verfroller meer te hebben. Heb alleen Kyllian's kamer bijgeverf (de scheuren die we gisteren gedicht hebben). De slaapkamers zijn iig al op orde. Volgend weekend weer andere plannen in huis. Vanmiddag zijn we nog even wezen wandelen met dit superweer.
Ik spam geloof ik wel weer erg veel de laatste tijd Alleen nog 1 klein filmpje dan http://s127.photobucket.com/albums/p145 ... V03307.flv
Panda: lekker he zo'n rustig dagje. Hier ook regen vandaag met af en toe wat zon. Jullie dus nog lekker gefietst, vindt Bastian dat ook zo leuk? AM: jullie zijn al goed bezig in huis dus. Leuke foto's weer, en spam maar lekker door,alleen maar leuk toch! Blijft Kyllian netjes naast de buggy wandelen trouwens? Grappig ook dat filpmje....haha....hij heeft wel lol he! Heb net nog ff opdracht voor mn studie gemaakt. Straks komt voetbalvrouwen, dus gaan we natuurlijk weer kijken! Morgenochtend ga ik met Jayna bij een vriendin op visite. Zij is nu 21 weken zwanger en weet dat ze een jongentje krijgt. Ik heb haar alweer een tijdje niet gezien, dus wel leuk om ff bij te kletsen, zal vooral veel babypraat worden denk ik...haha! Verder drukke werkweek en voorbereidingen treffen voor het meidenweekend CP. Heb al een krat vol booschappen klaar staan.....nu maar oppassen dat Jayna de zakken chips niet ontdekt...hihi... Nou fijne avond nog allemaal en weltrusten voor straks! Liefs Sem
Semmi: Nee Kyllian gaat alle kanten op tijdens het wandelen, het wandelen gaat dus ook heel traag Vandaar dat de buggy maar mee ging voor de terugweg hehe. Jayna loopt dus ook niet netjes naast de buggy? Veel plezier morgen bij je vriendin! Heerlijk toch die babypraat Naja niet altijd natuurlijk hehe.
Heeej hoi, AM; wat een leuk filmpje van Kyllian ! Spammen vinden we alleen maar leuk hoor! Wel leuk tussen al die letters door . Als wij de eendjes voeren neemt Lieke ook altijd even een hapje brood tussendoor. . De vader van Rick is morgen jarig, dus Lieke dr opa. Panda; klinkt als toch nog best een actief dagje ipv rustig. Schoonmaken, bezoek, fietsen...maar wel leuk ! Vindt Bastian het ook zo leuk op de fiets? Lieke heeft dan altijd hele verhalen. Sem; wat een ontzettend leuk stoeltje voor Jayna! Fijn dat het echt een succes is, ben je niet voor niets naar Kampen gereden. Hier inderdaad een beetje balen dat Twente niet heeft gewonnen, volgende week dan maar weer zien te winnen. Lenhard had inderdaad geluk dat de wedstrijd niet doorging. Nu kan hij woensdag kijken. Ik ben net even weer naar de zonnestudio geweest en heb op de terugweg lekkere ijsjes voor ons meegenomen, jummie, smaakte prima. Ik ga er weer vandoor ! Tot later, Liefs Sap
Ooooh Sem, jij hebt al een krat boodschappen klaarstaan....ik moet ook nodig mijn lijstje erbij nemen en een lijstje maken van alle spullen die ik niet mag vergeten. Ik ga gelijk beginnen nu !
mooie fotos weer vd kindjes wij zijn niet meer voor een nieuw bankstel wezen kijken Chris was gister nogal laat thuis van zn werk,dus tis er niet meer van gekomen. Verder vandaag bij mn ouders langs geweest. Morgen met Jelte naar zkhuis,hoop dat het niks ernstigs is hoor,maak me wel een beetje zorgen