Dat weet je nog niet he Misschien komen ze gillend terug....8 meiden bij elkaar kan dat wel goed gaan?
Sappie: lekker weer onder de zonnebank geweest, zie je al verschil? Ijsjes ook lekker hehe. Fajah: jammer dat jullie nog niet voor een bankstel konden kijken, komt vast nog wel een x he.
Dank je Am,ik ben zelf nerveuzer dan Jelte,want het is toch best iets raars,heb het nog nooit gehoord. Sap:Alvast proficiat met je schoonpa. Ga nu offline,ga Flikken kijken op VRT 1. Oow en vanavond is het nog Lost ook voor de fans. Doeg fijne avond meiden.
Sap:Erg lief dat je nog even een berichtje plaatst ,dank je. We hebben net gegeten en gaan dan straks door naar zkhuis. Jelte vind het wel erg leuk geloof ik dat hij vanmiddag niet naar school moet en de rest van zn klas wel hahahha.
Fajah, Succes vandaag met Jelte! Sappie, gefeliciteerd met je (schoon)Papa, leuke verjaardag vanmiddag. Nog gefietst? Hier regende het de hele ochtend en nu nog... Zo hier is het eten al klaar voor vanavond, heb late dienst en dan Dennis met Jayden zo eten vanavond. Vandaag komt nieuwe bed, naja nieuw, oude bed van mijn zusje. Met plankjes eraan vast... dan deze week naar ikea, wil graag zwarte velourse gordijnen, ze hebben er van die barokke schilderijen en mooie zwart dressior en de kamer is af hahaha. Jayden zijn kamer is nu af, straks de babykamer en zolder en het word nog wel wat met ons huis Zo ga ff nog wat doen thuis.. Fijne dag
Goedenmiddag, Fajah: Je bent al onderweg naar het ziekenhuis denk ik, maar ook hier wil je bij deze nog ff sterkte toewensen! Sap: is het nog gelukt met lijstje maken voor CP? Dat moet ik ook nog doen, ga vandaag maar es beginnen, het komt nu wel heel dichtbij he! Gefeliciteerd met je schoonpaps. Veel plezier vandaag! Hier vanmorgen dus bij die vriendin op visite geweest. Zij had met haar 22 weken zwanger echt al een duidelijke buik zeg. Ben benieuwd hoe dat bij mij tegen die tijd is. Ze vertelde ook nog dat ze 27 juni gaat trouwen, dat is 8 weken voor de bevalling. Spannend hoor! Jayna was super lief vanmorgen, beetje te lief eigenlijk... haha , want ze heeft 2 uur lang bij mij op schoot gezeten en naar het hondje van mn vriendin gekeken. Verder banaantje en broodje gegeten, wat meegekletst en gelachen. Het wordt nog eens een schootkind joh.... Ze ligt nu te slapen, dus ik zal maar es wat doen in huis. Tot later! Liefs Sem
Hoe was het in het ziekenhuis, Fajah? Semmi: Jaynah een schootkind, haha, dat is vast weer een fase. Wel lief. Ja, Bastian vindt fietsen heel leuk! Alleen in het fietsstoeltje zetten niet. Sappie: hier ook verhalen op de fiets. En heel veel 'tuut tuut' en 'bap' bij elk stoplicht. Hihi. Mmm...lekker, ijsjes! Charissa: dat schiet toch al best op met jullie huis? Leuke spam Annemonique. Schattig, die handjes op zijn hoofd. Hier niet veel bijzonders te melden. We wachten op een tegenbod. Bastian is nog steeds niet helemaal beter, hij was vannacht weer wakker en wilde ook bij ons in bed niet echt slapen.
Fajah: Sterkte vandaag! Hopelijk is alles meegevallen! Sap: Feli met de opa van Lieke! Sem: Jaya een schootkind, hahhaa..sure! Moet zeggen dat Jill ook steeds aanhankelijker wordt met kusjes geven als hoogtepunt. Dat doet ze nu sinds een week pas echt en ook dag zeggen en zwaaien......zo lief! Charissa: Gaat Jayden nou toch al in t grote stapelbed of wachten jullie nog ff? AM: Veel Kyllian spam?!? Welnee Leuk toch! Lieve foto's weer! Panda:Bijna naar Canada, lekker hoor. Zit je niet op tegen de reis? Hoop dat jullie een goed bod krijgen voor jullie huisje! Ga duimen! Waar gaan jullie daarna voor een huis kijken? Welke plaats? GA ff wat doen, Jill slaapt fftjes dus kan weer wat wasjes draaien en strijken Joepie, uhum Laterz
Net terug van het ziekenhuis. En alles was goed,hij heeft een echo gemaakt en een foto en gek genoeg is er niks te zien. Zal vanzelf overgaan,tis wel raar,maar ja die dokter zal wel gelijk hebben toch? Hij is erg flink geweest en mocht iets lekkers uitkiezen in de snoepwinkel.
Hoi meiden, Ik ben er ook nog maar heb me echt beroerd gevoeld. Voel me nog niet helemaal lekker. Ben wel gaan werken. Ben niet iemand die snel thuis blijft. Hoop wel dat het voor vrijdag over is als we naar CP gaan, maar dat mag de pret niet drukken. Even geen reacties. Ga lekker op de bank zitten. Zal van de week weer reacties geven als jullie het niet erg vinden. Even voor Fajah gelukkig dat alles goed was met Jelte in het zkh. Weer een zorg minder. Fijne avond. Lfs Kelly
Goedenavond meiden, Fajah: fijn dat ales goed wat met Jelte, da's toch weer een opluchting. Robine: heeft Jill nog lekker geslapen, zodat jij je wasjes kon draaien? Kel: doe je rustig aan meid, want we willen je niet missen as weekend! Hier vanmiddag na het werk van Lenhard naar de meubelboulevard geweest en geslaagd voor een bed van Jayna. Zal m binnenkort wel spammen als ie in elkaar staat. Lenhard bood aan om as weekend Jayna haar nieuwe kamer te schilderen, als wij er toch niet zijn. Dat vind ik een prima idee....haha! Nou ga lekker bankhangen, fijne avond! Liefs Sem