November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Sappie: gefeli met je schoonvader! Was het gezellig en hoe vond ie de zandbak?

Charissa: wat lief van je dat je voor je mannetjes kookt als jij late dienst hebt! Djurre mocht het hier altijd zelf uitzoeken als ik late dienst had hoor hehe ;)
    Spam je ook foto's als de kamers klaar zijn?

Semmi: wow Jayna 2 uur lang op schoot gezeten :D Hier is het bijna nooit langer dan een minuut ;) Maar was dus wel gezellie bij je vriendin! Leuk dat ze gaat trouwen!

Panda: spannend hoor wachten op het tegenbod. Hier was het op 1 dag heen en weer bieden...had zelf die hele dag vergaderingen, zal ik nooit meer vergeten haha.
    Bastian nog niet beter :( Hij sliep de laatste tijd wel al beter door toch?

Robine: en vermaak je je een btje thuis? Buitenom de wasjes en strijk enzo ;)

Fajah: wat fijn dat alles goed was met Jelte. Weer een zorg minder.

Kelly: wat vervelend dat je je zo beroerd voelt. Misselijk? Beterschap....en idd hopen dat het voor het weekend weer over is.

Kyllian is vandaag weer naar het kdv geweest. Papa heeft hm gebracht en het was weer ff tranen met tuiten. Ik heb hm opgehaal, wat veel leuker is ;) Hij bleek de hele dag al te lopen hoesten en vanmiddag kreeg hij koorts. de leidster besloot me niet te bellen omdat hij zo lekker aan het spelen was en ik hem meestal toch wel vroeg ophaal. Gelukkig maar want ik had echt niet weg gekund van mn werk vandaag. Misschien dat hij toch weer een keelontsteking heeft......

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Semmi: wat voor bed is het geworden? Leuk dat hij de kamer gaat verven het weekend! Tja zal ook wel raar voor hm zijn een heel weekend alleen? :)

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hier ook een zieke dus ga ook niet reageren.
    Ben vanochtend van mn werk naar huis gegaan omdat ik zowat neerging.

Fajah fijn dat jelte niks ernstigs heeft.

lfs

4. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Beterschap Kel en Sens! Ben je vandaag ook nog thuis Sens?
    En Kel moet natuurlijk wel opknappen voor dit weekend! Kun je niet een dagje thuisblijven? Daar kun je ook wel al van opknappen hoor meis!

AM: Ik haal Jesse ook veel liever op. Nu breng ik hem wel weg, maar dan ga ik pas weg als hij rustig is. En vanochtend ging het hartstikke goed. Ik was even met een leidster aan het praten en toen ging hij maar spelen. Zal wel gedacht hebben: die mama van mij blijft maar kletsen, ik ga spelen ;)
    Bij het weggaan kreeg ik een dikke kus, een lach en hij ging zwaaien. Dat is voor mij ook lekkerder weggaan hoor.
    En alweer koorts, die Kyllian. Misschien toch weerstand opbouwen, want voordat hij naar kdv ging, had hij dat niet he. Hoop dat het niet weer keelontsteking is. Ga je nog even naar de dokter?

Semmi: wow, dat is lekker als Len dit weekend aan het klussen gaat. En een nieuw bed voor Jayna. Dat is mooi op tijd. Maar jij gaat ook alweer snel he. Volgende week weer naar vk toch? Altijd weer mooi om het hartje te horen he. Blijft elke keer bijzonder.

Sappie: leuke verjaardag gehad gister? Heeft opa in de zandbak gespeeld ;)

Fajah; gelukkig dat er niets ernstigs is met Jelte. Maar toch maar even in de gaten houden he.

Robine: bij mij mag je ook wel een wasje komen draaien hoor! Als je hele dagen thuis bent, blijf je bezig met wassen, heb jij dat niet?
    Nog iets van je directeur gehoord eigenlijk? Woensdag meelopen met de tandarts he? Ben benieuwd!

Panda: hoe is het met Bastian nu? Slaapt hij 's nachts weer en is hij weer opgeknapt? En al nieuwe plannen om naar Parijs te gaan?
    Hoop dat jullie snel iets horen van het huis. Dus het was wel naar jullie zin he?

Charissa: En? Al in het nieuwe bed geslapen?
    En de kamer van Jayden is al af. Nou, dan komt het helemaal goed bij jullie. Heeft hij er ook al geslapen? En wat je nog met het bed gedaan of slaapt hij nog even in het ledikantje?

ik ga lekker even surfen en zometeen maar even naar de kapper. Wil er niet veel af, maar weer even lekker kleuren.
    Morgen komt mijn moeder en blijft tot vrijdag denk ik. Ook gezellig. Even lekker samen de stad in.
    Verder alles rustig. Elke avond onwijs last van maagzuur. En gisteravond alweer zo onrustig in mijn buik. Had ook buikpijn, maar het blijft rustig. Dat mag oo nog wel even hoor. Ik geniet nog even van de dagen dat ik lekker mijn gang kan gaan.

Tot later!
    Liefs
    LIS

5. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Robine:Dokter kon niet zeggen wat het dan wel was bij Jelte,maar tis in ieder geval niets ernstigs.
    Morgen je meeloopdagje bij de tandarts he?Heb je er zin in?
    De directeur nog gehoord?

Kel:Niet ziek worden he voordat jullie weggaan.
    Hoe gaat het vandaag?

Panda:Als iets gehoord van het huis?
    Wanneer vertrekken jullie ook alweer op vakantie?

Lis:Ik ben zo benieuwd wanneer je gaat bevallen.
    Nog ruim 2 weken dus het kan nu zomaar elk moment gebeuren he?Echt spannend.
    Ik durfde die laatste dagen de deur bijna niet meer uit,bang dat mn vliezen op straat zouden breken hahaha.

Sap:Hoe was de verjaardag van opa?Helemaal blij met zn kado?
    Len dit weekend gaat klussen.Welke kleur komt op de muren?Roze?

Sens:Hoe gaat het met je vandaag?Nog ziek?
    En bijna neergaan joh,je bent toch niet zwanger ;) ?

6. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Heb ik ook wel een beetje hoor Fajah. Maar bij Jesse begon het ook met weeen, dus ik ga er stiekem beetje vanuit dat dat nu ook zo is. Naief, maar anders moet ik alleen maar binnen blijven. Heb ik ook niet zoveel zin in.
    En het kan nog helemaal niet, want ik wil eerst een naam en een geboortekaartje hoor ;)

7. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    LIS: De tijd dringt voor wat betreft de naam hoor! Hahaha, je moet er nu wel zo langzamerhand uit zijn! Nog een paar suggesties: Quinten, Mats, Stijn, Mark, Koen, Justin...........ik roep ook maar wat hoor............geen idee voor je! Hopelijk kom je er snel uit!

Fajah: Directeur niet meer gehoord na mn mailtje........vaag hoor. Morgen idd meeloopdagje, wel vroeg mn bedje uit, net als jou Chris denk ik. 5.45 uur! Om 7 uur beginnen tot 14. heb wel zin ,maar vind t ook wel errug vroeg hoor ;)

Sens: Beterschap, Jeetje bij jullie blijf je ook om en om beterschap wensen voor jou, Chiel en Jaime. Elke keer wel iemand ziek geloof ik bij jullie. Sterkte!

ga ff aankleden en wasjes strijken( again!) Wat Lis zegt klopt, naarmate je meer thuis bent heb je ook meer taken in huis te doen lijkt wel.

Heb mn lijstje voor weekendje weg al gemaakt, al is ie erg lang.......mss nemen we toch weer teveel mee voor 3 nachtjes.....

Liefs

8. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    hahahha die lis nog steeds geen naam.
    Toen ik van Jelte ging bevallen braken mn vliezen in bed,en bij Yorben begon het met weeen en pas in zkhuis braken mn vliezen dus miskijk je niet he ;) Iedere bevalling is anders.

9. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    ben benieuwd hoe je het vind morgen robine,en idd erg vroeg zeg.

10. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

11. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

14. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

15. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

16. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

17. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

18. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Lieve spam Fajah! Bevalt t speeltoestel nog?

19. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Speeltoestel word goed gebruikt hoor :)

20. Goedemiddag,

Zo de bammetjes zitter er weer in. Nog een middagje werken en dan morgen lekker vrij. Ga dan ook maar een beetje beginnen met inpakken. Donderdag moet ik gewoon werken, dus komt er ook niks van.

Gaat steeds een stapje beter met me, dus tegen het weekend vol ik me vast wel weer fit.

Fajah: Leuke spam van je jongens.

LIS: Je mag nu wel opschieten hoor wat betreft de naam. En ook nog geen geboortekaartje? Opschieten hoor.
    Ik ben niet iemand die snel thuis blijf als ik ziek ben. Ik heb zoiets van of ik nou thuis ziek ben of op me werk. Tenzij ik natuurlijk me bed niet meer uit kan komen dan is het een ander verhaal. Ik denk dat het voor mij minimaal 5 jaar geleden is dat ik thuis ben gebleven.

Robine: Alvast heel veel suc6 morgen ben benieuwd hoe je het gaat vinden. lekker vroeg je bedje uit ;)

Sensee: Beterschap meid. Ben je vandaag ook nog thuis. Wat raar dat je bijna flauw viel. Even in de gaten houden hoor.

Sap: Hoe was de verjaardag? Vond opa het kadootje leuk, zal vast wel.

Ik ga nog ff surfen over het internet en zometeen maar weer aan de arbeid.

lfs Kelly

Deel Deze Pagina